KATERINA TAMPAKI

Innovative & Constructive Approaches for Learning English

The Fall of Icarus: Teaching via Poetry & Painting

Νοέ 20191

Mε αφορμή ένα project του βιβλίου μας με θέμα την πτώση του Ίκαρου από τον γνωστό μύθο του Δαίδαλου και του Ίκαρου (Unit 4, Lesson 3, pg. 46, Τhe Fall of Icarus), oι μαθητές της ΣΤ ήρθαν σε επαφή με τον πίνακα του ζωγράφου Pieter Bruegel και το ποίημα του William Carlos William που ακολουθούν, εστίασαν στα συναισθήματα που απορρέουν από τα δύο έργα τέχνης, βρήκαν πληροφορίες για τη ζωή των καλλιτεχνών και έψαξαν νέα ποιήματα και πίνακες  ζωγραφικής  πάνω στο ίδιο θέμα, τα οποία και παρουσίασαν στην μικρή μας exhibition στην τάξη.

Using Poetry in class: Any authentic material exposes students to some ‘real English’ and can be very motivating for our students. Another advantage about poems is for students to have the opportunity to see the language work creatively and freely. It is also worth mentioning that, apart from acquiring new linguistic elements, igniting curiosity and inspiring writing, one of poetry’s transcendent powers is its ability to refocus, if not totally transform, our point of view. It’s far too simple for both students and teachers to lose themselves in their egocentric viewpoints, and fail to consider issues from another perspective. Poetry is bound to boost our open-mindedness. 

Landscape with the Fall of Icarus, Pieter Bruegel the Elder, 1558, Oil on canvas, 
73.5 cm × 112 cm, Royal Museum of Fine Arts of BelgiumBrussels

Πατήστε στο ακόλουθο link για: 
Ανάλυση του πίνακα


 

Landscape with the Fall of Icarus

William Carlos Williams (1883-1963)

According to Brueghel
when Icarus fell
it was spring

a farmer was ploughing
his field
the whole pageantry

of the year was
awake tingling
near

the edge of the sea
concerned
with itself

sweating in the sun
that melted
the wings’ wax

unsignificantly
off the coast
there was

a splash quite unnoticed
this was
Icarus drowning

https://www.youtube.com/watch?time_continue=26&v=5_tLjiH5GOs

από κάτω από: Teaching poetry & painting, Χωρίς κατηγορία | με ετικέτα , , , ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο The Fall of Icarus: Teaching via Poetry & Painting    

The Beatles – Teaching English through music

Οκτ 201931

 

The Beatles were an English rock band formed in Liverpool in 1960. They became the most commercially successful and critically acclaimed act in the history of popular music. Their best-known lineup consisted of John Lennon, Paul McCartney, George Harrison, and Ringo Starr. Rooted in skiffle and 1950s rock and roll, they later utilised several genres, ranging from pop ballads to psychedelic rock, often incorporating classical and other elements in innovative ways. In the early 1960s, their enormous popularity first emerged as “Beatlemania”, but as their songwriting grew in sophistication, they came to be perceived by many fans and cultural observers as an embodiment of the ideals shared by the era’s sociocultural revolutions. (source: lyrics.com)

Interactive worksheet The members of the band

10 Benefits of Music Education for Students

YELLOW SUBMARINE LYRICS

[Verse 1: Ringo Starr]
In the town where I was born
Lived a man who sailed to sea
And he told us of his life
In the land of submarines

[Verse 2: Ringo Starr]
So we sailed on to the sun
Till we found the sea of green
And we lived beneath the waves
In our yellow submarine

[Chorus: Ringo Starr, Paul McCartney, John Lennon & George Harrison]
We all live in a yellow submarine
Yellow submarine, yellow submarine
We all live in a yellow submarine
Yellow submarine, yellow submarine

[Verse 3: Ringo Starr]
And our friends are all aboard
Many more of them live next door

And the band begins to play
We all live in a yellow submarine
Yellow submarine, yellow submarine
We all live in a yellow submarine
Yellow submarine, yellow submarine

από κάτω από: The Beatles | με ετικέτα ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο The Beatles – Teaching English through music    

Ξενάγηση στον υγρότοπο Μουστού & στο ΚΠΕ Άστρους

Οκτ 201923
FB IMG 1729702015984

Το Δημοτικό Σχολείο Ανυφίου Αργολίδας στη λιμνοθάλασσα του Μουστού

40 μαθητές και μαθήτριες επισκέφθηκαν την Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2019 τον υγρότοπο Μουστού και το Κέντρο Περιβαλλοντικής Ενημέρωσης Άστρους στο πλαίσιο του προγράμματος περιβαλλοντικής ενημέρωσης που υλοποιεί ο Φορέας Διαχείρισης στην περιοχή. Πιο συγκεκριμένα τα παιδιά από το Αγγελοπούλειο Δημοτικό Σχολείο Ανυφίου, από τις τάξεις Ε΄ και Στ΄, περιηγήθηκαν στη λιμνοθάλασσα του Μουστού και στη συνέχεια επισκέφθηκαν το Κέντρο Περιβαλλοντικής Ενημέρωσης του Άστρους. Οι μαθητές ασχολήθηκαν κατά τη διάρκεια της επίσκεψής τους με δραστηριότητες μελέτης και ψυχαγωγίας με θεματικό πεδίο τη λιμνοθάλασσα και τη βιοποικιλότητά της.

FB IMG 1729702022948

FB IMG 1729702028599

FB IMG 1729702015984

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | με ετικέτα , , ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ξενάγηση στον υγρότοπο Μουστού & στο ΚΠΕ Άστρους    

ΔΡΑΣΗ ‘SPEAK NOW’ για «Το Χαμόγελο του Παιδιού»

Οκτ 20196
stop-bully-logo

Πανελλήνια Σχολική Ημέρα Ενάντια στην Ενδοσχολική Βία και τον Εκφοβισμό 06/03

https://study.com/teach/bullying-in-schools.html

 

 

 

 

 

 

 

 

 

από κάτω από: Anti-bullying, ΔΡΑΣΗ 'SPEAK NOW' για «Το Χαμόγελο του Παιδιού» | με ετικέτα , , ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΔΡΑΣΗ ‘SPEAK NOW’ για «Το Χαμόγελο του Παιδιού»    

Refugees – Global ActionAid Week

Οκτ 20196

SUPPORTING THE EDUCATION OF REFUGEES

Στηρίζουμε την εκπαίδευση των προσφύγων

Ένα τραγούδι, πολλά σχολεία, ένας κόσμος.

Το τραγούδι “Θα είμαι πάντα εδώ” που τραγούδησαν την ίδια ώρα 36.000 μαθητές από 3 Ηπείρους.

Δημοτικό Σχολείο Αθικίων Κορινθίας. 

 

από κάτω από: Global ActionAid Week - Supporting the refugees | με ετικέτα , , ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Refugees – Global ActionAid Week    

Learning through playing: Finger Puppet Theatre & Flowerpots Board Game

Οκτ 20196

Playing is very important to a child’s development, it is an integral part of a child’s Early Years Foundation Stage and supports their learning journey too. Young children can develop many skills through the power of play. They may develop their language skills, emotions, creativity and social skills. Playing helps to nurture imagination and give a child a sense of adventure. Through this, they can learn essential skills such as problem solving, working with others, sharing and much more.

 

  

 

 

 

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | με ετικέτα , , ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Learning through playing: Finger Puppet Theatre & Flowerpots Board Game    

Εισήγηση στο 5o Πανελλήνιο συνέδριο Νέος Παιδαγωγός, Ίδρυμα Ευγενίδου, 28 & 29 Απριλίου 2018

Απρ 201828

Στόχοι του Συνεδρίου: Η παρουσίαση σύγχρονων προσεγγίσεων στην εκπαιδευτική πράξη. Η ευαισθητοποίηση των εκπαιδευτικών σε θέματα διδακτικής μεθοδολογίας κι εναλλακτικών προσεγγίσεων. Η ανταλλαγή εμπειρίας και γνώσης από μάχιμους εκπαιδευτικούς. Ο γόνιμος προβληματισμός και ο δημιουργικός εκπαιδευτικός διάλογος.

Τίτλος Εισήγησης: “Αξιοποιώντας τις ΤΠΕ στην σχολική τάξη. Μαθαίνω τον πολλαπλασιασμό στη Β’ τάξη παρέα με τους Ήρωες του Disney”

Πρακτικά συνεδρίου: ISBN: 978-618-82301-4-9

από κάτω από: Εισηγήσεις | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εισήγηση στο 5o Πανελλήνιο συνέδριο Νέος Παιδαγωγός, Ίδρυμα Ευγενίδου, 28 & 29 Απριλίου 2018    

Εισήγηση στο Πανελλήνιο συνέδριο Νέος Παιδαγωγός, Ίδρυμα Ευγενίδου, 1-2 Απριλίου 2017: Αναβίωση του Halloween στο χωριό μας. Ένα project για μαθητές Δημοτικού.

Απρ 20172

Πρακτικά συνεδρίου: ISBN: 978-618-82301-2-5

 

Στο πλαίσιο διδασκαλίας του μαθήματος των Αγγλικών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση υλοποιήθηκε το project Αναβίωση του Halloween στο χωριό μας  σε μια προσπάθεια να κατανοήσουν οι μαθητές τα ήθη, τα έθιμα και τις παραδόσεις ως γέφυρα επικοινωνίας μεταξύ των λαών και να συνειδητοποιήσουν ότι παρά τις όποιες διαφορές ανάµεσα στους λαούς υπάρχουν αρκετά κοινά χαρακτηριστικά, τα οποία µπορούν να χρησιµοποιηθούν ως βάση εξέλιξης της πολιτισμικής επικοινωνίας µεταξύ τους. Επίσης, να βοηθηθούν οι μαθητές ούτως ώστε να καλλιεργήσουν διαπολιτισμική κατανόηση καταρρίπτοντας στερεότυπα και να εκφραστούν ελεύθερα και δημιουργικά. Οι δράσεις του έργου υλοποιήθηκαν διαθεματικά εμπλέκοντας σχεδόν όλες τις γνωστικές περιοχές των ΑΠΣ/ΔΕΠΠΣ. Οι συμμετέχοντες εργάστηκαν ομαδοσυνεργατικά και από τις δραστηριότητες που υλοποίησαν αποκόμισαν σημαντικά οφέλη σε επίπεδο γνωστικό, δεξιοτήτων, στάσεων και αξιών. Όλοι οι συμμετέχοντες εμπέδωσαν μέσα από αυτήν την συνάντηση ότι τα ήθη και τα έθιμα συνδέουν τους ανθρώπους και δεν τους χωρίζουν.

Τι γιορτάζουμε κατά τη διάρκεια του Halloween: 

Η γιορτή του Halloween ξεκίνησε στην Ευρώπη, όμως είναι πλέον γνωστή στον κόσμο μέσα από την αμερικανική κουλτούρα. Ο όρος είναι συνεπτυγμένη μορφή των λέξεων All Hallows’ Eve και σημαίνει το «Βράδυ πριν από την Ημέρα των Αγίων Πάντων», που γιορτάζεται την 1η Νοεμβρίου στις καθολικές χώρες. Η γιορτή χάνεται στα βάθη των αιώνων. Έχει ειδωλολατρικές ρίζες και σχετίζεται με τη λατρεία των Δρυίδων από τους Κέλτες στην Ιρλανδία. Οι Κέλτες την 31η Οκτωβρίου γιόρταζαν το τέλος της περιόδου της συγκομιδής και την αρχή του χειμώνα. Η παράδοση λέει ότι τη συγκεκριμένη μέρα ερχόμαστε πιο κοντά με τον «άλλο κόσμο». Πιστεύεται ότι οι ψυχές των ανθρώπων που πέθαναν κατά τη διάρκεια του έτους ψάχνουν να μπουν σ’ ένα σώμα για να κερδίσουν την αθανασία. Οι ζωντανοί από την πλευρά τους, ντυμένοι με παράξενα κοστούμια και κάνοντας θόρυβο, προσπαθούν να φοβίσουν και να διώξουν τα πνεύματα. Τα χρώματα που συνδέονται με τη γιορτή είναι το πορτοκαλί και το μαύρο. Το πορτοκαλί συμβολίζει τη φθινοπωρινή σοδειά και το μαύρο τον «άλλο κόσμο». Η αφετηρία του εθίμου «trick or treat» που θέλει τα μικρά παιδιά να μεταμφιέζονται και να πηγαίνουν από σπίτι σε σπίτι, μαζεύοντας γλυκά φθάνει στον 16ο αι.. Ιρλανδοί, Σκωτσέζοι και Ουαλοί μασκαρεύονταν και επισκέπτονταν διάφορα σπίτια, απαγγέλλοντας ποιήματα ή και ολόκληρα τραγούδια με ανταλλάγματα φαγητό. Αντιπροσώπευαν τις παλιές θεότητες του χειμώνα που απαιτούσαν ανταλλάγματα για καλή τύχη. Το έθιμο της κολοκύθας έχει ρίζες από έναν παλιό Ιρλανδικό μύθο, αυτόν του τσιγγούνη και πειραχτήρη Τζακ, ενός ανθρώπου που του αρνήθηκαν την είσοδο και στον Παράδεισο και στην Κόλαση. Τα φαναράκια, τα οποία λέγονται «jack-o-lanterns», είναι αναπόσπαστο στοιχείο των εορτασμών και χρησιμοποιούνται για να διώχνουν μακριά τα κακά πνεύματα.

Η γιορτή αυτή μπορεί να μοιάζει με τις δικές μας Απόκριες, διαφοροποιείται όμως κατά πολύ καθώς έχει περισσότερο μυστικιστική χροιά. Θυμίζει καρναβάλι, καλικάντζαρους, ψυχοσάββατο και κάλαντα μαζί, όπου ο φόβος δύσκολα ξεχωρίζει από το γέλιο και ο τρόμος από το ξεφάντωμα. Τα τελευταία χρόνια η Ελλάδα έχει σχεδόν αγκαλιάσει το Halloween σαν δική της γιορτή μιας και σε αρκετούς αρέσουν τα «σκοτεινά» κουστούμια και τα ξέφρενα party που διοργανώνονται στα ειδικά διακοσμημένα μαγαζιά με κολοκύθες, νυχτερίδες, ιστούς αράχνης αλλά και τεχνητή ομίχλη!  Είναι οι «δεύτερες» απόκριες το Halloween.

Στο παρακάτω powerpoint έχετε τη δυνατότητα να δείτε επιγραμματικά το βήματα που ακολουθήθηκαν για την υλοποίηση του συγκεκριμένου project:

Halloween

 

Στο ακόλουθο video μπορείτε να δείτε οδηγίες για το πώς αδειάζουμε και πώς χαράζουμε μια κολοκύθα:

 

 

Πιο πρόσφατα άρθρα »

http://www.lulu.com/shop/catherine-tampaki/the-modernist-hyacinth/paperback/product-23137737.html

Απρίλιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Translate

Σκακιστική άσκηση

European Radio Logo

Σύνδεση με τα στοιχεία που διαθέτετε στο ΠΣΔ


Log in



 

Άδεια Creative Commons



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων