🌳«Φυτεύω, Φροντίζω, Αγαπώ» Μικροί και μεγάλοι φυτεύουμε το μέλλον 🌺

Με ιδιαίτερη χαρά πραγματοποιήθηκε στις 30/4/2026 η δράση «Φυτεύω, Φροντίζω, Αγαπώ» σε συνεργασία με το  Π.ΕΠΑ.Λ. Σχολείο Κρύας Βρύσης.

afisa1 1

Οι μαθητές και οι μαθήτριες ενημερώθηκαν για τη σημασία των φυτών, τον πολύτιμο ρόλο τους στο οικοσύστημα και τη συμβολή τους στη βελτίωση της ποιότητας ζωής και του φυσικού περιβάλλοντος. Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες φύτευσης σε παρτέρια και γλάστρες, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να έρθουν πιο κοντά στη φύση, να συνεργαστούν και να καλλιεργήσουν στάσεις αγάπης και σεβασμού προς το περιβάλλον.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Π.ΕΠΑ.Λ. ανέλαβαν ενεργό και καθοδηγητικό ρόλο, στηρίζοντας τους μικρότερους μαθητές σε κάθε στάδιο της δράσης. Η συνεργασία αυτή ενίσχυσε την ομαδικότητα, την υπευθυνότητα και την ανάπτυξη περιβαλλοντικής συνείδησης, δημιουργώντας μια όμορφη εμπειρία μάθησης, δημιουργίας και προσφοράς για όλους τους συμμετέχοντες.

fd3b9a25 cf6e 48a7 84a3 490256704450 11zon 50a41f6e e447 41f2 851e afcffc2511c3 7f133d22 51d0 48f3 8336 485a4fac1c51 1 a913f00f 96fa 42bd 9ba4 17398ef1132c 11zon 44e43391 c572 41e4 a322 ac26b779d787 e0472c9f 02df 457f 98cf 5bce262832f6 11zon

Επίσκεψη της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης στο Πνευματικό Κέντρο Κρύας Βρύσης Πέλλας – Έκθεση των ειδικοτήτων του Π.ΕΠΑΛ. Κρύας Βρύσης

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας πραγματοποίησαν σήμερα Τετάρτη 29/04 μια ενδιαφέρουσα εκπαιδευτική επίσκεψη στο Πνευματικό Κέντρο Κρύας Βρύσης Πέλλας. Η βιωματική αυτή δράση είχε ως στόχο την ενημέρωση και την εξοικείωση των παιδιών με τις εκπαιδευτικές και επαγγελματικές επιλογές που προσφέρει η τεχνική εκπαίδευση. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, πραγματοποιήθηκε παρουσίαση και έκθεση των ειδικοτήτων του Π.ΕΠΑΛ. Κρύας Βρύσης.

afisa 1

Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά διάφορους τομείς σπουδών, να δουν εργασίες και κατασκευές, να αλληλοεπιδράσουν αλλά και να συνομιλήσουν με εκπαιδευτικούς και μαθητές του σχολείου.

Η εμπειρία αυτή ήταν ιδιαίτερα ωφέλιμη, καθώς βοήθησε τα παιδιά να αποκτήσουν μια πρώτη εικόνα για τις επαγγελματικές δυνατότητες που ανοίγονται μπροστά τους στο μέλλον.

1000020658
1000020661
1000020663
1000020659

👩‍🍳👨‍🍳Μικροί σεφ σε δράση – Μαγειρεύοντας χωρίς σπατάλη!

Στο πλαίσιο του προγράμματος eTwinning, οι μαθητές μας μεταμορφώθηκαν σε μικρούς σεφ και μπήκαν με ενθουσιασμό στην κουζίνα, με έναν πολύ σημαντικό στόχο: τη μείωση της σπατάλης τροφίμων.
Με φαντασία και δημιουργικότητα, αξιοποιήσαμε υλικά που συχνά καταλήγουν στα σκουπίδια, όπως ώριμες μπανάνες, γάλα που πλησιάζει στην ημερομηνία λήξης του και άλλα «παραμελημένα» τρόφιμα. Τα παιδιά ανακάλυψαν πως αυτά τα υλικά μπορούν να μετατραπούν σε νόστιμες και θρεπτικές συνταγές, δίνοντας τους μια δεύτερη ευκαιρία.
Κατά τη διάρκεια της δράσης, οι μαθητές:
* συνεργάστηκαν σε ομάδες,
* ανέπτυξαν δεξιότητες μαγειρικής,
* έμαθαν την αξία της υπεύθυνης κατανάλωσης,
* και ευαισθητοποιήθηκαν σε θέματα προστασίας του περιβάλλοντος.
Η εμπειρία ήταν γεμάτη χαμόγελα, αρώματα και γεύσεις, αλλά και σημαντικά μηνύματα. Τα παιδιά συνειδητοποίησαν πως μικρές καθημερινές επιλογές μπορούν να κάνουν μεγάλη διαφορά για τον πλανήτη μας.
Το μήνυμά μας είναι απλό αλλά ουσιαστικό:
🍊Δεν πετάμε το φαγητό – το αξιοποιούμε!🍏
Μέσα από τέτοιες δράσεις, καλλιεργούμε στους μαθητές στάσεις ζωής που προάγουν τη βιωσιμότητα και τον σεβασμό στους πόρους της φύσης.
IMG 20260422 105626 1000020425
IMG 20260422 105709IMG 20260422 105724

🐞🐣 Πασχαλινό Κυνήγι Αυγών στο σχολείο μας

Στην αυλή του σχολείου μας πραγματοποιήθηκε ένα χαρούμενο πασχαλινό κυνήγι αυγών, γεμάτο παιχνίδι και ενθουσιασμό! Οι μαθητές έψαξαν με ανυπομονησία τα κρυμμένα αυγά, συνεργάστηκαν μεταξύ τους και διασκέδασαν σε κάθε γωνιά της αυλής.
Η δράση ήταν γεμάτη γέλια, χαρά και όμορφες στιγμές, προσφέροντας στα παιδιά μια ξεχωριστή εμπειρία μέσα στο πασχαλινό πνεύμα.
Όλοι πέρασαν υπέροχα και ανυπομονούμε να το ξαναζήσουμε και του χρόνου!
Καλό Πάσχα σε όλους!🌷
IMG 20260424 085315

🇬🇷 25η Μαρτίου παρέλαση – Συμμετοχή του σχολείου μας στην παρέλαση της 25ης Μαρτίου – Ζήτω το Έθνος!

Με ιδιαίτερη υπερηφάνεια και συγκίνηση, το σχολείο μας συμμετείχε και φέτος στον εορτασμό της 25ης Μαρτίου, τιμώντας την Επανάσταση του 1821 και τους αγώνες των προγόνων μας για ελευθερία.
Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές μας για την εξαιρετική τους παρουσία.
🇬🇷Χρόνια πολλά Ελλάδα! Ζήτω το Έθνος!🇬🇷
IMG 20260424 110555

🇬🇷 Εορτασμός της 25ης Μαρτίου στο σχολείο μας

🇬🇷 Με ιδιαίτερη συγκίνηση και περηφάνια πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας η γιορτή για την 25η Μαρτίου. Οι μαθητές μας τίμησαν την εθνική επέτειο μέσα από μια όμορφη εκδήλωση που περιλάμβανε θεατρική παράσταση, τραγούδια και απαγγελίες ποιημάτων.

Οι μικροί μαθητές ενσάρκωσαν με ενθουσιασμό ιστορικά γεγονότα, ενώ τα τραγούδια και τα ποιήματα γέμισαν την αίθουσα με μηνύματα ελευθερίας και εθνικής υπερηφάνειας. Όλοι οι παρευρισκόμενοι χειροκρότησαν θερμά τις προσπάθειες των παιδιών.

Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά και στους εκπαιδευτικούς για την εξαιρετική οργάνωση!

Ζήτω η 25η Μαρτίου!

🇬🇷

IMG 20260424 113139

 

Χελιδονίσματα 🕊🕊

Οι μαθητές της Ε’ και της Στ’ τάξης του σχολείου μας έγιναν συνεχιστές της παράδοσης και των εθίμων και τραγούδησαν τα χελιδονίσματα στην κοινότητα του χωριού και στον κεντρικό πεζόδρομο και στα καταστήματα που βρίσκονται εκεί.
Τα «χελιδονίσματα» είναι ένα παλιό ελληνικό έθιμο που συνδέεται με την άνοιξη και έχει τις ρίζες του ήδη από την αρχαιότητα (περίπου 600 π.Χ., σύμφωνα με τον Αθήναιο). Παιδιά γύριζαν από σπίτι σε σπίτι κρατώντας ένα ξύλινο ομοίωμα χελιδονιού και τραγουδούσαν κάλαντα για τον ερχομό της άνοιξης, ξεκινώντας με τον στίχο: «ήλθε, ήλθε χελιδών…».
Το έθιμο συμβολίζει την αναγέννηση της φύσης και την ελπίδα και διατηρήθηκε μέσα στους αιώνες, περνώντας από τους βυζαντινούς χρόνους και την Τουρκοκρατία μέχρι σήμερα. Την 1η Μαρτίου τα παιδιά τραγουδούν «Χελιδόνα έρχεται απ’ τη Μαύρη θάλασσα» και μοιράζουν «Μάρτηδες», τα γνωστά κόκκινα και άσπρα βραχιολάκια για προστασία από τον ήλιο. Σήμερα αναβιώνει σε πολλές περιοχές της Ελλάδας, ιδιαίτερα στη Βόρεια Ελλάδα και στα νησιά του Αιγαίου.
IMG 20260424 103112

Δράση ευαισθητοποίησης για τον σχολικό εκφοβισμό με το Κέντρο Πρόληψης “Όραμα” Πέλλας.

Στο σχολείο μας πραγματοποιήθηκε μια σημαντική δράση με τη συνδρομή του Κέντρου Πρόληψης των Εξαρτήσεων & Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Π.Ε. Πέλλας «Όραμα». Εξειδικευμένοι ψυχολόγοι επισκέφθηκαν όλες τις τάξεις και υλοποίησαν προγράμματα ευαισθητοποίησης για τον σχολικό εκφοβισμό. Οι μαθητές συμμετείχαν ενεργά, εξέφρασαν σκέψεις και προβληματισμούς, ενισχύοντας την κατανόηση, την ενσυναίσθηση και τον σεβασμό στη σχολική κοινότητα. Ενώ πραγματοποιήθηκε και αντίστοιχη ενημέρωση/δράση στην οποία συμμετείχαν οι γονείς.

Ευχαριστούμε πολύ το κέντρο πρόσληψης ΟΡΑΜΑ για την συνεργασία. 🙏
1000019550

IMG 20260424 084438 IMG 20260319 105558

📑Ενημερωτική Δράση στο Σχολείο μας για τον Εκφοβισμό και την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο

Τη Δευτέρα 9 Μαρτίου, το σχολείο μας είχε τη χαρά να φιλοξενήσει δύο εξειδικευμένες επιστήμονες από το Κέντρο Υγείας Κρύας Βρύσης, την κοινωνική λειτουργό κ. Τοπάλογλου Αλεξάνδρα και τη μαία κ. Ζιάνου Θεοφανία. Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε κατά την 4η και 5η διδακτική ώρα, στο πλαίσιο του προγράμματος ενδοσχολικής επιμόρφωσης και της υλοποίησης δράσεων ευαισθητοποίησης για την Αγωγή Υγείας του Υπουργείου Υγείας.
➡Οι μαθητές και οι μαθήτριες των Δ’, Ε’ και Στ’ τάξεων παρακολούθησαν μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα παρουσίαση με θέμα τον «Εκφοβισμό στο φυσικό και διαδικτυακό χώρο». Μέσα από έναν εποικοδομητικό διάλογο, τα παιδιά ενημερώθηκαν για τις μορφές που μπορεί να πάρει ο εκφοβισμός (bullying), τους κινδύνους που ελλοχεύουν στον ψηφιακό κόσμο (cyberbullying), αλλά και τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να προστατεύσουν τον εαυτό τους και τους συμμαθητές τους.

Τέτοιες πρωτοβουλίες είναι καθοριστικές για τη διαμόρφωση ενός ασφαλούς σχολικού περιβάλλοντος και την ενίσχυση της ψυχικής ανθεκτικότητας των μαθητών μας.

Ευχαριστούμε θερμά το Κέντρο Υγείας Κρύας Βρύσης και τις δύο εισηγήτριες για την πολύτιμη συμβολή τους.

IMG 20260313 114900

 

🌅 6 Μαρτίου: Ενώνουμε τις φωνές μας ενάντια στον Σχολικό Εκφοβισμό. Μίλα, δεν είσαι μόνος/η!!

Με αφορμή την Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας, το σχολείο μας αφιέρωσε την ημέρα σε δράσεις ευαισθητοποίησης και πρόληψης.

Το πρώτο δίωρο, κάθε τάξη ξεχωριστά επεξεργάστηκε το θέμα με προβολές βίντεο και συζήτηση, θέτοντας τις βάσεις για τον σεβασμό και την αποδοχή.
Το δεύτερο δίωρο, όλο το σχολείο έγινε μια μεγάλη ομάδα! Ανοίξαμε το «Κουτί της Αλήθειας», όπου οι μαθητές είχαν καταθέσει ανώνυμα τις εμπειρίες και τις σκέψεις τους.
Διαβάσαμε τις ιστορίες τους, τις σχολιάσαμε και κάποιες από αυτές τις αναπαραστήσαμε με δρώμενα, προσπαθώντας να μπούμε στη θέση του άλλου.
🚩Ήταν μια σπουδαία ευκαιρία για μαθητές και εκπαιδευτικούς να μιλήσουν ανοιχτά, να σπάσουν τη σιωπή και να δεσμευτούν ότι στο σχολείο μας η βία δεν έχει θέση.🚩
IMG 20260313 115509IMG 20260313 115715