«Το Δώρο της Παπλωματούς» στο Πνευματικό Κέντρο Κρύας Βρύσης
Με μεγάλη χαρά παρουσιάστηκε η θεατρική παράσταση «Το Δώρο της Παπλωματούς» στο Πνευματικό Κέντρο Κρύας Βρύσης από τους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου μας.
Με μεγάλη χαρά παρουσιάστηκε η θεατρική παράσταση «Το Δώρο της Παπλωματούς» στο Πνευματικό Κέντρο Κρύας Βρύσης από τους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου μας.
Το χαμόγελο του παιδιού: Ενδυνάμωση των φιλικών σχέσεω Τη Δευτέρα 25 Μαΐου 2026 πραγματοποιήθηκε στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης το εκπαιδευτικό πρόγραμμα **«Ενδυνάμωση Φιλικών Σχέσεων»**, σε συνεργασία με τον Σύλλογο «Το Χαμόγελο του Παιδιού». Η ψυχολόγος κα Μαρία Κουτσαντούλα υλοποίησε βιωματικές δράσεις για όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου, χωρισμένους σε δύο ηλικιακές ομάδες. Μέσα από συζήτηση, παιχνίδια και δημιουργικές δραστηριότητες, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να αναγνωρίσουν τη σημασία της φιλίας, της συνεργασίας, του αμοιβαίου σεβασμού και της αποδοχής. Παράλληλα, ενημερώθηκαν για τις γραμμές υποστήριξης 1056 και 116000.
Ευχαριστούμε θερμά το «Χαμόγελο του Παιδιού» και ιδιαίτερα την κα Κουτσαντούλα για την πολύτιμη συμβολή τους στην καλλιέργεια θετικών σχέσεων και ενός ασφαλούς σχολικού περιβάλλοντος.
Στο πλαίσιο της ομαλής μετάβασης από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ’ τάξης επισκέφθηκαν το 1ο Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης, προκειμένου να γνωρίσουν το νέο σχολικό περιβάλλον που θα τους υποδεχτεί την επόμενη σχολική χρονιά.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, οι μαθητές ξεναγήθηκαν, ενημερώθηκαν για τη λειτουργία του σχολείου, παρακολούθησαν τους χώρους διδασκαλίας και είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με εκπαιδευτικούς και μαθητές του Γυμνασίου, λύνοντας απορίες και εκφράζοντας τις σκέψεις τους για τη νέα αυτή βαθμίδα εκπαίδευσης.
Η δράση πραγματοποιήθηκε μέσα σε ιδιαίτερα θετικό και φιλικό κλίμα, βοηθώντας τα παιδιά να αισθανθούν μεγαλύτερη ασφάλεια και αυτοπεποίθηση για το νέο τους ξεκίνημα.
Το Κέντρο Πρόληψης Ν. Πέλλας «Όραμα» επισκέφτηκε για 2η φορά το σχολείο μας και πραγματοποίησε δράσεις με θέμα τα συναισθήματα, την έκφραση και τη διαχείρισή τους.
Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν για τα συναισθήματα που βιώνουν καθημερινά, να εκφράσουν τις σκέψεις και τις εμπειρίες τους και να ανακαλύψουν τρόπους με τους οποίους μπορούν να διαχειρίζονται δύσκολες ή αρνητικές καταστάσεις. Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, έμαθαν πόσο σημαντικό είναι να αναγνωρίζουμε τα συναισθήματά μας, να τα εκφράζουμε με σωστό τρόπο και να αναζητούμε υγιείς τρόπους εκτόνωσης και ηρεμίας.
Ευχαριστούμε θερμά το Κέντρο Πρόληψης Ν. Πέλλας «Όραμα» για την πολύτιμη συνεργασία και την όμορφη εμπειρία που προσέφερε στους μαθητές μας. Ευχόμαστε να έχουμε ξανά την ευκαιρία για παρόμοιες όμορφες και ωφέλιμες δράσεις στο μέλλον.
