Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο

Στο πλαίσιο της ομαλής μετάβασης από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ’ τάξης επισκέφθηκαν το 1ο Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης, προκειμένου να γνωρίσουν το νέο σχολικό περιβάλλον που θα τους υποδεχτεί την επόμενη σχολική χρονιά.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, οι μαθητές ξεναγήθηκαν, ενημερώθηκαν για τη λειτουργία του σχολείου, παρακολούθησαν τους χώρους διδασκαλίας και είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με εκπαιδευτικούς και μαθητές του Γυμνασίου, λύνοντας απορίες και εκφράζοντας τις σκέψεις τους για τη νέα αυτή βαθμίδα εκπαίδευσης.

Η δράση πραγματοποιήθηκε μέσα σε ιδιαίτερα θετικό και φιλικό κλίμα, βοηθώντας τα παιδιά να αισθανθούν μεγαλύτερη ασφάλεια και αυτοπεποίθηση για το νέο τους ξεκίνημα.

IMG 20260522 110519 IMG 20260522 112056IMG 20260522 110405 1