Το μάθημα μας στη Γλώσσα
ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ
Μαθαίνουμε πώς σχηματιζεται ,γιατί, μετά από τι,έχουμε δει;
Το ζωγραφίσαμε!




Δασκάλα ΠΕ70 με αρκετά χρόνια στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Είμαι παντρεμένη και έχω δύο κόρες. Ζω και εργάζομαι στην Καβάλα που αγαπώ.
Το μάθημα μας στη Γλώσσα
ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ
Μαθαίνουμε πώς σχηματιζεται ,γιατί, μετά από τι,έχουμε δει;
Το ζωγραφίσαμε!




Σήμερα στην τάξη μας ήρθε ο σχολικός ψυχολόγος Γιώργος Συμεωνίδης. Μας μιλάει και μας εξηγεί τα ΣΥΝΑΙΣΘΉΜΑΤΑ. Πώς αντιμετωπίζουμε τα δυσάρεστα συναισθήματα;


Σταυρόλεξο για τα επαγγέλματα( on line )
https://crosswordlabs.com/view/2026-02-02-413
Μετά τις Φυσικές Καταστροφές στα εργαστήρια δεξιοτήτων θα ασχοληθούμε με τα επαγγέλματα. Ας γνωρίσουμε μερικά επαγγέλματα με την βοήθεια της τεχνολογίας. Σας έκανα ένα σταυρόλεξο όπου πρέπει να βρείτε με βάση τον ορισμό που σας δίνω τους επαγγελματίες. Εμπρός!!!
Εργαστήρια Δεξιοτήτων/Επαγγέλματα
Σήμερα 19/2/26 είχαμε στην τάξη μας μια πολύ ενδιαφέρουσα επίσκεψη. Καλέσαμε τον κ.Θεοτοκη,πατέρα μαθητής μας και μας μίλησε το επάγγελμα του αστυνομικού. Τι σημαίνει ΔΙ.ΑΣ. , ποια τα σύνεργα ενός αστυνομικού, ποια προσοντα πρέπει να έχει κάποιος για να γίνει αστυνομικος. Μιλήσαμε μέσω ασύρματης συσκευής με την αστυνομία, χαιρετησαμε. Στο τέλος της παρουσίασης οι μαθητές έκαναν ερωτήσεις που απαντήθηκαν. 



Τι επάγγελμα θα κάνω όταν μεγαλώσω; Ένα ΒΙΒΛΙΟ ΓΙΑ σας
https://read.bookcreator.com/QjA9pKNJ0zXqJyaoTlMJhPkLZqA2/jiXD8Ib_RfmrYDmxzXDNHA
Εργαστήρια Δεξιοτήτων, Επαγγέλματα
Σήμερα μας έκανε παρουσίαση ο πατέρας μαθήτριας που είναι οδοντοτεχνιτης. Μας έφερε τα εργαλεία του μας μίλησε για το επάγγελμα του.Η παρουσίαση ήταν βιωματική. Οι μαθητές γνώρισαν και έπιασαν τα υλικά και έγιναν μικροί οδοντοτεχνιτες! Μας κάλεσε και στο εργαστήριο του.




και η συνέχεια μετά λίγες μέρες…
Η οδοντοστοιχια μας έτοιμη, την βγάλαμε από το καλούπι. Την περασμένη Παρασκευή μας επισκέφτηκε οδοντοτεχνιτης ο κ.Ανδρικοπουλος και μας παρουσίασε το επάγγελμα του. Φεύγοντας μας άφησε το καλούπι μιας οδοντοστοιχιας όπου μέσα είχαμε βάλει υγρό γύψο. Στέγνωσε λοιπόν και το ξεκαλουπωσαμε. Οι μαθητές έτρεξαν με ανυπομονησία γύρω από την έδρα για να δουν την διαδικασία. Και χάρηκαν πολύ με το αποτέλεσμα. Η οδοντοστοιχια πέρασε απ’ολα τα χεράκια.


Εργαστήρια Δεξιοτήτων 12/3/26
Σήμερα οι μαθητές μας την πρώτη ώρα έπαιξαν ψηφιακά παιχνίδια αλλά επειδή τους άρεσε πολύ μπορούν να συνεχίσουν και στο σπίτι πατώντας τον παρακάτω σύνδεσμο.
Επαγγέλματα – ψηφιακό παιχνίδι
https://learningapps.org/view15572866




Εργαστήρια Δεξιοτήτων και είμαστε στη τελευταία Θεματική τον Εθελοντισμό. Ξεκινήσαμε με την εθελοντική αιμοδοσία. ΑΙΜΑ κάτι που δεν αγοράζεται, χαρίζεται με αγάπη και από αγάπη για αυτούς που το χρειάζονται.
Καλέσαμε τον νοσηλευτή του σχολείου μας κ Κωνσταντίνο Μητρουση όπου μας μίλησε για την εθελοντική αιμοδοσία, έκανε σχετική παρουσίαση και έλυσε όλες τις απορίες μας.






25/5/26 ΖΩΑ ΥΠΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ
Βίντεο και συζήτηση στην τάξη
Αφού είδαμε κάποια βίντεο για τα ζωα υπι εξαφάνιση στην Ελλάδα ακολούθησαν δυο περιπτώσεις διλήμματος από την δασκάλα στους μαθητές.
Τα ζώα προσπαθώντας να ζήσουν καταστρέφουν την περιουσία των ανθρώπων (δίχτυα, πρόβατα..) .Οι ψαράδες πάλι καθώς και οι κτηνοτρόφοι προσπαθούν να προστατέψουν την περιουσία τους έρχονται σε σύγκρουση και σκοτώνουν τα ζώα.
Οι μαθητές πήραν ρόλους και είπαν γιατί έχουν δίκιο να κάνουν αυτό που κάνουν…
Κάποιοι είπαν ότι έχουν δίκιο τα ζώα γιατί θέλουν να φάνε, άλλοι δώσανε δίκιο στους ψαράδες και τους κτηνοτρόφους γιατί πρέπει να ζήσουν κι αυτοί. Τελικά όλοι έχουν δίκιο;
Τέλος όλοι μαζί προσπαθήσαμε να βρούμε λύσεις σε αυτά τα τόσο σημαντικά θέματα που έχουν σαν αποτέλεσμα κάποια ζώα να είναι υπό εξαφάνιση.
Ακούσαμε απαντήσεις παιδιών σαν λύσεις όπως…. τα ζώα να γίνουν vegeterian , χορτοφάγα, πράγμα που βέβαια δεν γίνεται. Να βάζουν ταμπέλες ή απαγορευτικά στη θάλασσα ή στο βουνό, να αλλάξουν επάγγελμα οι κτηνοτρόφοι και οι ψαράδες, να βάλουν ηλεκτρικό φράγμα στο βουνό…. ακούσαμε πολλές απόψεις.
Τελικά καταλήξαμε μια που αναφέραμε το έργο των εθελοντικών οργανώσεων πιο μπροστά, ότι ο ρόλος τους να ενημερώσουν τους ψαράδες και τους κτηνοτρόφους και να σταθούν δίπλα τους, είναι σημαντικός.
Επίσης το κράτος σίγουρα πρέπει να αποζημιώνει τους επαγγελματίες.
Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén