Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου ΤΠΕ

ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ

ΤΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ

Συστάδα ειδικοτήτων 3 (Μαθηματικά, Πληροφορική, Οικονομία, Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων) 


Κατηγορίες: Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου ΤΠΕ | Γράψτε σχόλιο

Συνεδρία 5 – ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2- αξιολόγηση Ιστολογίων

Να αξιολογήσετε ένα τουλάχιστον ιστολόγιο από αυτά που βρίσκονται στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο. Να τεκμηριώσετε όσο το δυνατόν πληρέστερα τις αξιολογικές σας κρίσεις. Καλό θα είναι το ιστολόγιο να περιέχει κυρίως εκπαιδευτικό προσανατολισμό και περιεχόμενο.

Το ιστολόγιο http://pliroforikiatschool.blogspot.gr/ διαθέτει πλούσιο υλικό, ενδιαφέρουσα θεματολογία και είναι ίσως ένα από τα καλύτερα και πιο προσεγμένα εκπαιδευτικά ιστολόγια για Πληροφορική.

Οι αναρτήσεις του τα τελευταία 7 χρόνια λειτουργίας του είναι ιδιαίτερα χρήσιμες και το υλικό αξιόπιστο.

Έχει πολύ καλή οργάνωση και είναι ιδιαίτερα εύκολη η πλοήγηση σε αυτό.

Είναι καλαίσθητο αν και δεν διαθέτει ποικιλία χρωμάτων.

Αρνητική είναι η εμφάνιση ανεξέλεγκτων διαφημίσεων.

Κατηγορίες: Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου ΤΠΕ | Ετικέτες: | Γράψτε σχόλιο

Συνεδρία 5 – ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 1- Χρήση google docs

Δημιουργήσαμε ερωτηματολόγιο που θα μπορούσαμε να το υποβάλλουμε στους μαθητές της Β’ Γυμνασίου στην αρχή του διδακτικού έτους. Στόχος είναι το πως αντιλαμβάνεται ο μαθητής της Β’ Γυμνασίου την ενασχόλησή του με τον υπολογιστή και ποιες απαραίτητες γνώσεις και  δεξιότητες  διαθέτει

https://goo.gl/forms/ajrcIDgDy5QfFYQk1

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο