ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΚΑΝΤΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ
1.ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
Ονοματεπώνυμο : | Κωνσταντίνος Καντάς |
Όνομα πατέρα : | Στέργος |
Όνομα μητέρας : | Τσαμπίκα |
Οικ. κατάσταση : | Άγαμος |
Έτος γέννησης : | 1964 |
Τόπος γέννησης : | Ρόδος-Ρόδου |
Διεύθυνση Εργασίας: | Καλυθιές Ρόδου Τ.Κ 85105 |
Τηλέφωνο Εργασίας : | 22410-27188 |
Διεύθυνση Οικίας : | Παπαφλέσσα 4 Τ.Κ 85105 |
Τηλέφωνο Οικίας : | 22410-87894 |
Κινητό : | 6946364839 |
2.ΣΠΟΥΔΕΣ
1982 | Απόφοιτος Λυκείου Ρόδου
|
1984 | Πτυχιούχος Παιδαγωγικής Ακαδημίας Ρόδου |
2000 | Πτυχιούχος Εξομοίωσης Παιδαγωγικού Τμήματος Πανεπιστημίου Αιγαίου |
2006 | Διδασκαλείο Πανεπιστημίου Αιγαίου
|
2009 | Μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης. Επιστήμες της Αγωγής. Εκπαίδευση με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών |
2011 | Μεταπτυχιακό Μοντέλα Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Εκπαιδευτικών Μονάδων |
2015 | Διδακτορικό «Η Γένεση της Μοντέρνας Τέχνης (Αρχές του 20ου αιώνα): Παιδαγωγικές και εκπαιδευτικές εφαρμογές των αισθητικών και καλλιτεχνικών αντιλήψεων τους». |
2016 | Πτυχίο Νηπιαγωγών ΤΕΠΑΕΣ Πανεπιστημίου Αιγαίου
|
2016 | Πτυχίο ΑΣΠΑΙΤΕ ΡΟΔΟΥ |
2018 | Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης-Εξειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή |
2018-2019 | Διδασκαλία ΠΑΔ στην ΑΣΠΑΙΤΕ ΡΟΔΟΥ |
2.ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
1/9/1987 έως 21/06/1988 | Προϊστάμενος στο 1/θ Δημοτικό Σχολείο Σιαννών |
21/06/1988 έως 1/11/1998 | Δάσκαλος Γενικής Αγωγής |
2/11/1998 έως 21/6/1999 | Δάσκαλος τάξης Υποδοχής |
22/6/1999 έως 15/6/2004 | Δάσκαλος Γενικής Αγωγής |
15/6/2004 έως21-7-2006 | Μετεκπαιδευμένος Δάσκαλος |
21-11-2007έως 31-7-2011 | Διευθυντής 12/Θ Δημοτικού Σχολείου Καλυθιών |
01-08-2011 έως 27-09-2011 | 12/Θ Δημοτικού Σχολείου Καλυθιών(Οργανικά) |
28–9-2011-έως 31-08-2012 | Υποδιευθυντής λόγω συμμετοχής στη διαδικασία των σχολικών συμβούλων Πρώτος επιλαχών σχολικός σύμβουλος στα Δωδεκάνησα |
01-09-2012 έως 25-09-2018 | Διευθυντής 2ου Δημοτικού Σχολείου Πόλεως Ρόδου |
27-09-2018 έως σήμερα | Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου στο 2ο ΠΕΚΕΣ Νοτίου Αιγαίου |
- ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ | ΑΓΓΛΙΚΑ Τίτλος: Proficiency BULATS C2/5
Εκπ. Ίδρυμα:University of Cambridge ΙΤΑΛΙΚΑ Β1 ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ
|
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ | Ø Πιστοποίηση του Υπουργείου Παιδείας στην αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση. Α΄και Β επιπέδου
Άριστη γνώση WORD – EXCEL – WINDOWS – INTERNET – ROWER POINT-ACCESS . Ø Απόκτηση του διπλώματος ECDL CORE Ø Απόκτηση του διπλώματος EXPERT
|
Διακρίσεις
Υποτροφία ΙΚΥ 1982-1983
ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΜΕΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ
üΣεμινάριο, ΕΚΔΔΑ «Διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων» 70 ΩΡΩΝ Οκτώβριος 2013
ü Σεμινάριο, ΙΕΠ 6 ΩΡΩΝ
β. Επαγγελματική ανάπτυξη
ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ ΣΕ ΣΥΝΕΔΡΙΑ
- 2nd International Conference of Universities of five cities on Mathematical education and mathematics education ΜΑΪΟΣ 2011
- 4o συνέδριο (ΕΤ.Ε.Α.Δ.)ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ ΔΡΑΜΑΣ
Ο επικοινωνιακός ρόλος του διευθυντή στη διαμόρφωση θετικού σχολικού κλίματος Δεκέμβριος 2011
- 28o Συνέδριο μαθηματικής εταιρείας Ο ρόλος των μαθηματικών μοντέλων στην κατανόηση της έννοιας των κλασμάτων 11-12-13 Νοεμβρίου 2011
- Συνέδριο Νέου Παιδαγωγού 3&4 Μαΐου 2014. «Χρήση των Τ.Π.Ε. από παιδιά προσχολικής & πρώτης σχολικής ηλικίας εκτός σχολείου».
- Πανελλήνιο Συνέδριο 22 και 23 Νοεμβρίου 2014 «Η εκπαίδευση στην εποχή των Τ.Π.Ε.» Η ηλεκτρονική μάθηση (e-Learning), παράγοντας γνωστικής ανάπτυξης και καλλιέργειας δεξιοτήτων. Εφαρμογή στην αδελφοποίηση σχολείων.
- Συνέδριο Νέου Παιδαγωγού 23&24 Μαΐου 2015 «Η κειμενοκεντρική προσέγγιση ως διαπολιτισμική εκπαιδευτική τεχνική»
- Πανελλήνιο Συνέδριο 7 και 8 Νοεμβρίου 2015 «Η εκπαίδευση στην εποχή των Τ.Π.Ε.» Η χρήση των
tablets στη διδασκαλία των μαθηματικών.
- Πανελλήνιο Συνέδριο 16 και 17 Απριλίου 2016 «Νέος Παιδαγωγός» Η πρόληψη του σχολικού
εκφοβισμού στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
- Πανελλήνιο Συνέδριο 5 και 6 Νοεμβρίου 2016 «Η εκπαίδευση στην εποχή των Τ.Π.Ε.» Διά βίου μάθηση και εξ αποστάσεως εκπαίδευση την εποχή της οικονομικής κρίσης: Προβλήματα και προοπτικές.
- Πανελλήνιο Συνέδριο 01 και 02 Απριλίου 2017 «Νέος Παιδαγωγός» Η ένταξη των παιδιών προσφυγών στην ελληνική εκπαίδευση. Κίνδυνοι, προκλήσεις και προοπτικές.
- Πανελλήνιο Συνέδριο 28 και 29 Απριλίου 2018 «Νέος Παιδαγωγός» Η χρήση των εικονικών μουσείων στην καλλιέργεια της αισθητικής αγωγής σε παιδιά δημοτικού
ΚΡΙΤΗΣ ΑΡΘΡΩΝ
- Συνέδριο Νέου Παιδαγωγού 23 και 24 Μαΐου 2015
- Πανελλήνιο Συνέδριο 7 και 8 Νοεμβρίου 2015 «Η εκπαίδευση στην εποχή των Τ.Π.Ε.»
- Πανελλήνιο Συνέδριο 16 και 17 Απριλίου 2016 «Νέος Παιδαγωγός»
- Πανελλήνιο Συνέδριο 5 και 6 Νοεμβρίου 2016 «Η εκπαίδευση στην εποχή των Τ.Π.Ε.»
- Πανελλήνιο Συνέδριο 28 και 29 Απριλίου 2016 «Νέος Παιδαγωγός»
- Περιοδικό i-teacher Δεκέμβριος 2018
ΜΕΛΟΣ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ
- Συνέδριο Νέου Παιδαγωγού 3&4 Μαΐου 2014 «Νέος Παιδαγωγός»
- Πανελλήνιο Συνέδριο 22 και 23 Νοεμβρίου 2014 «Η εκπαίδευση στην εποχή των Τ.Π.Ε.»
- Συνέδριο Νέου Παιδαγωγού 23&24 Μαΐου 2015 «Νέος Παιδαγωγός»
- Πανελλήνιο Συνέδριο 7 και 8 Νοεμβρίου 2015 «Η εκπαίδευση στην εποχή των Τ.Π.Ε.»
- Πανελλήνιο Συνέδριο 16 και 17 Απριλίου 2016 «Νέος Παιδαγωγός
- Πανελλήνιο Συνέδριο 5 και 6 Νοεμβρίου 2016 «Η εκπαίδευση στην εποχή των Τ.Π.Ε.»
- Πανελλήνιο Συνέδριο 01 και 02 Απριλίου 2017 «Νέος Παιδαγωγός»
- Πανελλήνιο Συνέδριο 28 και 29 Απριλίου 2018 «Νέος Παιδαγωγός»
- Παρακολούθηση των εξής σεμιναρίων :
- ü Σεμινάριο, ερευνητικό πρόγραμμα Πανεπιστημίου Αθηνών-Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, «Σχολική Επανένταξη Παλιννοστούντων Μαθητών»Μάρτιος 1989
- ü Πρόγραμμα κατάρτισης και επιμόρφωσης του Δήμου Καλλιθέας σε Ξένες Γλώσσες Μάρτιος 2000
- ü Σεμινάριο, Πανεπιστημίου Αιγαίου, Ευρωπαϊκό Συμπόσιο «Άτομα με ειδικές ανάγκες» Μάιος 2003
- ü Σεμινάριο, «Θεμάτων Ειδικής Αγωγής» Α/θμια Εκπαίδευση Δωδεκανήσου Μάρτιος 2002
- ü Σεμινάριο, Πανεπιστημίου Αθηνών, «Οι παιδαγωγικές και Ψυχολογικές διαστάσεις της Πολυπολιτισμικής Τάξης», Νοέμβριος 2003
- ü Σεμινάριο, Τεχνολογία και Αφηγηματικές Τεχνικές Οκτώβριος 2004
- ü Σεμινάριο, Τεχνολογία και Εκπαίδευση Ιούνιος 2005
- ü Σεμινάριο, Ψυχολογικές Προσεγγίσεις Ιούνιος 2005
- ü Επιστημονική Ημερίδα, Δεκέμβριος 2005
- ü Σεμινάριο, Πανεπιστημίου Αιγαίου «Εκπαιδευτικά εργαστήρια για τάξεις με γλωσσική και πολιτισμική ετερότητα» Μάρτιος 2007
- ü Σεμινάριο Σχολικών Συμβούλων Εισήγηση «Ταυτότητα Σχολείου» 2011
- ü Πανελ. Συνέδριο, Παν. Αιγαίου Κρίση και διακυβέρνηση Εκπ. Συστημάτων Μάιος 2011
- ü Σεμινάριο Φιλαναγνωσίας Μάιος 2012
- üΠανελλήνιο Συνέδριο, Παν. Αιγαίου Σκαιώδες σύστημα Μάιος 2014
- ü Σεμινάριο Γιατί το περιβάλλον με αφορά Οκτώβριος 2014
- ü Αρχές και λειτουργίας της συνεκπαίδευσης Ιανουάριος 2015
- ü Σύγχρονο ψηφιακό σχολείο Λάρδος Φεβρουάριος 2015
- ü Βεβαίωση παρακολούθησης Σχέση Γλώσσας ετερότητας και Εκπαίδευσης Μάιος 2015
- ü Πανελλήνιο Συνέδριο, Παν. Αιγαίου Παιδαγωγική συνύφανση Μάιος 2015
- ü Συμμετοχή μαθητικό φεστιβάλ ψηφιακής Δημιουργίας Απρίλιος 2015
- ü Βιωματικό περιβαλλοντικής εκπαίδευσης ΚΠΕ πεταλούδων Οκτώβριος 2015
- ü Βεβαίωση εκπαιδευτικού Συμβούλου 35 ωρών Μάρτιος 2015
- ü Προγραμματισμός Ρομποτικής Δεκέμβριος 2015
- ü Βεβαίωση παρακολούθησης Α΄Βοήθειες ΚΕΚ Ιούλιος 2016
- ü Πανελλήνιο Συνέδριο Υβριδική και ηθική οντότητα Μάιος 2016
- ü Σεμινάριο Αντισεισμική προστασία Μάρτιος 2016
- ü Πανελλήνιο Συνέδριο, Πανεπιστημίου Αιγαίου Διεπιστημονική εμπειρία και Μάθηση 2016
- ü Πανελλήνιο Συνέδριο, Πανεπιστημίου Αιγαίου Μαθηματικά και εκπαιδευτικό υλικό 2016
- ü Πανελλήνιο Συνέδριο, Πανεπιστημίου Αιγαίου Εφαρμογές της Συστημικής Προσέγγισης και η Εκαπιδευτική Μηχανική 2017
- Eπικινδυνότητα στο Διαδίκτυο: παρακολουθώντας την εξέλιξη του φαινομένου» που διοργάνωσαν oi Διευθύνσεις Β/θμιας & Α/θμιας Εκπαίδευσης Δωδεκανήσου, δια μέσου του Συμβουλευτικού Σταθμού Νέων Δωδεκανήσου Παρασκευή 06 Οκτωβρίου 2017
- 10η Επετειακή Διεθνή Επιστημονική Συνάντηση Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού με τίτλο «Η ολυπλοκότητα στο Σχεδιασμό και την Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών Μονάδων» (“The complexity in the School Design and Development”)που πραγματοποιήθηκε στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου στη Ρόδο τη 18η ά 19η Μαΐου 2018.
- «Διδασκαλία και μάθηση μέσω φορητών συσκευών: Συνέπειες και προκλήσεις για την εκπαίδευση»που διοργάνωσε το Π.Μ.Σ. «Επιστήμες της Αγωγής-Εκπαίδευση με Χρήση Νέων Τεχνολογιών» του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αιγαίου,
- το Σάββατο 26 Μαΐου 2018
- «Εκπαίδευση εκπαιδευτικών: Προκλήσεις και προοπτικές σε έναν κόσμο που αλλάζει»,που διοργάνωσε το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αιγαίου, το Σάββατο και την Κυριακή 23 και 24 Ιουνίου 2018 στη Ρόδο.
Παρακολούθηση εβδομαδιαίων σεμιναρίων και άνω
- Σεμινάριο,»Αγωγής Υγείας » 40 ώρες Μάρτιος 1999
- üΣεμινάριο, Παιδαγωγικού Ινστιτούτου «Διαχείριση προβλημάτων τάξης» 50 ώρες
- üΣεμινάριο, ΕΚΔΔΑ «Διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων» 70 ώρες Οκτώβριος 2013 μοριοδοτείται
- üΒεβαίωση παρακολούθησης Εκπαίδευση προϊστάμενων για αποτελεσματική διοίκηση ΚΕΚ Ιούλιος 30 ώρες 2016
- üΒεβαίωση παρακολούθησης εξ αποστάσεως 14-12-2015 έως 06-03-2016 50 ωρών για αντιμετώπιση φαινομένων σχολικής βίας και εκφοβισμού Μάρτιος 2016
- «Θέματα εκπαίδευσης εκπαιδευτών ενηλίκων και εκπαιδευτών ΣΔΕ», και υλοποιήθηκε κατά το χρονικό διάστημα από 03/12/2018 έως 21/04/2019, συνολικής διάρκειας 500 (εξ αποστάσεως – 250ω. Εκπαιδευτών Ενηλίκων και 250ω. Εκπαιδευτών ΣΔΕ) ωρών.
- «Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων», και υλοποιήθηκε κατά το χρονικό διάστημα από 20/11/2017 έως 22/01/2018, συνολικής διάρκειας 150 (εξ αποστάσεως) ωρών.
- «Σχολική Ασφάλεια και Υγιεινή: ένα σημαντικό κεφάλαιο στην Αγωγή Υγείας», και υλοποιήθηκε κατά το χρονικό διάστημα από 15/01/2018 έως 10/02/2018, συνολικής διάρκειας 50 (εξ αποστάσεως) ωρών.
- «Εργαλεία Web II και εκπαιδευτική αξιοποίησή τους», και υλοποιήθηκε κατά το χρονικό διάστημα από 26/02/2018 έως 01/04/2018, συνολικής διάρκειας 60 ώρες (εξ αποστάσεως) ωρών.
- «Προωθώντας την Εκπαιδευτική Καινοτομία: Συγγραφή και παρουσίαση εργασίας στο Συνέδριο της ΕΕΠΕΚ», και υλοποιήθηκε κατά το χρονικό διάστημα από 19/03/2018 έως 15/04/2018, συνολικής διάρκειας 50 ώρες (εξ αποστάσεως) ωρών.
- «Γλωσσική δ ι δ α σ κ α λ ί α σ ε δ ί γ λ ω σ σ ο υ ς μ α θ η τ έ ς μ ε μεταναστευτική/προσφυγική βιογραφία», και υλοποιήθηκε κατά το χρονικό διάστημα από 21/05/2018 έως 17/06/2018, συνολικής διάρκειας 50 (εξ αποστάσεως) ωρών.
- «Αξιολόγηση Μαθητή», και υλοποιήθηκε κατά το χρονικό διάστημα από 30/04/2018
έως 27/05/2018, συνολικής διάρκειας 50 (εξ αποστάσεως) ωρών.
- «Γεωπληροφορική και εκπαιδευτικές εφαρμογές: Βασικές έννοιες των Γεωγραφικών Συστημάτων Πληροφοριών (ΓΣΠ) και χρήση ανοικτού λογισμικού (online)», και υλοποιήθηκε κατά το χρονικό διάστημα από 07/05/2018 έως 24/06/2018, συνολικής διάρκειας 100 (εξ αποστάσεως) ωρών.
- «Σχεδιασμός σχολικών προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης», και υλοποιήθηκε κατά το χρονικό διάστημα από 21/01/2019 έως 24/02/2019, συνολικής διάρκειας 60 (εξ αποστάσεως) ωρών.
- «Αειφόρος Ανάπτυξη και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση», και υλοποιήθηκε κατά το χρονικό διάστημα από 07/01/2019 έως 03/03/2019, συνολικής διάρκειας 100 (εξ αποστάσεως) ωρών.
- «Διαφοροποιημένη διδασκαλία: θεωρητικές προσεγγίσεις και εκπαιδευτικές πρακτικές», και υλοποιήθηκε κατά το χρονικό διάστημα από 11/02/2019 έως 10/03/2019, συνολικής διάρκειας 50 (εξ αποστάσεως) ωρών
- «Συμπεριφορές που προάγουν την υγεία με έμφαση στη διατροφική συμπεριφορά και τη σχολική επίδοση των μαθητών», και υλοποιήθηκε κατά το χρονικό διάστημα από 04/03/2019 έως 31/03/2019, συνολικής διάρκειας 50 (εξ αποστάσεως) ωρών.
- «Αφηγούμαι Ψηφιακά», και υλοποιήθηκε κατά το χρονικό διάστημα από 08/04/2019 έως 05/05/2019, συνολικής διάρκειας 50 (εξ αποστάσεως) ωρών.
- «Γεωπληροφορική & Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών. Εκμάθηση και χρήση του λογισμικού Γ.Σ.Π. ανοικτού κώδικα Q-GIS για τη δημιουργία Εκπαιδευτικού Χάρτη», και υλοποιήθηκε κατά το χρονικό διάστημα από 06/05/2019 έως 30/06/2019, συνολικής διάρκειας 150 (εξ αποστάσεως) ωρών.
- «Ενταξιακές προσεγγίσεις παιδιών με ειδικές ανάγκες», και υλοποιήθηκε κατά το χρονικό διάστημα από 22/04/2019 έως 26/05/2019, συνολικής διάρκειας 60 (εξ αποστάσεως) ωρών.
4.5 Συγγραφή Βιβλίων
- Οι Νέες Τεχνολογίες Στην Εκπαιδευτική Διαδικασία Ρόδος 2013
ISBN 978-960-6712-98-2
- Εκπαιδευτική Αποτελεσματικότητα και Σχολική Επιτυχία Ρόδος 2014
ISBN 978-618-5103-04-0
- H διαπολιτισμική διαδικασία στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα παράγοντας κοινωνικής
συνοχής Ρόδος 2014
ISBN 978-618-5103-11-8
- Ο καθοριστικός ρόλος του δασκάλου στο σύγχρονο σχολείο Ρόδος 2015
ISBN 978-618-5103-13-2
4.6 Συγγραφή άρθρων
- Η επίδραση της μεθόδου Jigsaw στη σχολική επίδοση των μαθητών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. ΝΕΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ ISSN: 2241-6781
- Διαδίκτυο και τρόποι αξιοποίησής του στην εκπαίδευση. Το παράδειγμα του
PurposeGames. I-TEACHER ISSN:1792-4146
- Διερευνητική προσέγγιση των επικοινωνιακών σχέσεων ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς και τους γονείς στο εκπαιδευτικό σύστημα με εστίαση στη σχολική επίδοση των παιδιών. ΝΕΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ ISSN: 2241-6781
- Η ανάπτυξη της προσωπικότητας μέσω της αλληλεπίδρασης στο διαδίκτυο I-TEACHER
ISSN: 1792–4146
- Η ανάπτυξη των ψηφιακών δεξιοτήτων των νέων, απαραίτητο εφόδιο στη χρηστική λειτουργία των σύγχρονων προκλήσεων I-TEACHER ISSN 1792‐4146
- To e-book στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση I-TEACHER ISSN 1792-4146
- Η συμβολή των νέων τεχνολογιών στην εκπαιδευτική διαδικασία. Πρακτικές εφαρμογές. Αστρολάβος
- Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού συστήματος ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ISSN: 1792-2437
- Η εισφορά των πρωτοπόρων κινημάτων στο μοντερνισμό. Στο βιβλίο ΠΡΟΣ ΤΗ ΝΕΑ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΡΜΟΣ ISBN 978-960-527-709-3
- Ο μοντερνισμός και η συμβολή του στην απελευθέρωση του ανθρώπου Στο βιβλίο ΝΕΑ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΤΕΧΝΗ Εκδότης: Ζήτη ISBN: 9604564161
- Ο απελευθερωτικός χαρακτήρας της μοντέρνας τέχνης στην προσωπικότητα του παιδιού.ΝΕΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ ISSN: 2241-6781
- Οι στάσεις των δασκάλων απέναντι στις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην εκπαίδευση I–TEACHER ISSN 1792-4146
- Εθισμός ανηλίκων στο διαδίκτυο. Υπερβολή ή πραγματικότητα I–TEACHER ISSN 1792-4146
- Η εκπαίδευση των προσφύγων στην Ελλάδα ΝΕΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ ISSN: 2241-6781
- Η συμβολή της εξ αποστάσεως εκπαίδευση στη δια βίου μάθηση I–TEACHER ISSN 1792-4146
Αναρτημένες Ανακοινώσεις
- Αναρτημένη Ανακοίνωση «Κοινωνικά δίκτυα και Εκπαιδευτικές μονάδες: Γέφυρες και νοήματα 17-18 Μαΐου 2013
Διδασκαλία σε ΑΣΠΑΙΤΕ
Σχολικό έτος 2018-2019 ΠΑΔ Ι -ΠΑΔΙΙ
Διδασκαλία στο ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
- Διδασκαλία 4 έτη
Βεβαιώνεται όtι ο Κωνσταντίνος Καντάς του Στέργου, βάσει της πιστοποίησης στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία (απόφαση 5963/30-6-2009 Γ.Γ. ΥΓΊΕΠΘ), Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαιδευτική Διδακτική Διαδικασία» της Κατηγορίας Πράξεων 2.1.1.0. του Μέτρου 2.1 «Αναβάθμιση της Ποιότητας της Παρεχόμενης Εκπαίδευσης», θα διδάξει και θα εκπονήσει τα ακόλουθα προγράμματα και ερευνητικά έργα, σύμφωνα με απόφαση του οικείου τμήματος(ΕΡΓΑΣΊΗΡΙΟ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ), στα παρακάτω ακαδημαϊκά έτη με το αντίστοιχο εκπαιδευτικό ερευνητικό έργο:
Ακαδημαϊκό έτος 2011-2012 | Τέχνη, Πολιτισμός, Παγκοσμιοποίηση |
Ακαδημαϊκό έτος 2012-2013 | Τέχνη, Κουλτούρα, Επικοινωνία |
Ακαδημαϊκό έτος 2013-2014 | Διακαλλιτεχνικότητα,Διαπολιτισμικότητα, Πολυπολιτισμικότητα |
Ακαδημαϊκό έτος 2014-2015 | Πολιτισμική και καλλιτεχνική ευαισθητοποίηση με στόχο την έρευνα, τη μελέτη, την προστασία και ανάδειξη της πολιτισμικής κληρονομιάς, καθώς και τη δημιουργική ενσωμάτωσή της στα σύγχρονα νέα πολιτισμικά δεδομένα |
- Διδασκαλία 4 έτη
Βεβαιώνεται ότι ο Κωνσταντίνος Καντάς του Στέργου, βάσει της πιστοποίησης στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία (απόφαση 5963/30-6- 2009 Γ.Γ. ΥΠΕΠΘ), Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαιδευτική Διδακτική Διαδικασία» της Κατηγορίας Πράξεων 2.1.1.6. του Μέτρου 2.1 «Αναβάθμιση της Ποιότητας της Παρεχόμενης Εκπαίδευσης», σε συνάρτηση με την εκπόνηση διδακτορικής διατριβής στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, σύμφωνα με το Ν. 1268/82 όπως τροποποιήθηκε με το Ν. 2083/92.
Ακαδημαϊκό έτος 2015-2016 | Φιλοσοφία της Τέχνης και του Πολιτισμού |
Ακαδημαϊκό έτος 2016-2017 | Εισαγωγή στην Αισθητική, Εκπαιδευτικά Λογισμικά |
Ακαδημαϊκό έτος 2017-2018 | Πολιτιστικά Μοντέλα, Διαχείριση πολιτισμικών πόρων |
Ακαδημαϊκό έτος 2018-2019 | Η τέχνη και η Κουλτούρα στην εποχή της παγκοσμιοποίησης, Πολιτιστική ανάπτυξη, Ανθρωπολογία και Τέχνη |
4.7 ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΕΡΓΟ
Διευθυντής Δημοτικού Σχολείου
ΣΕΕ 2ου ΠΕΚΕΣ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
4.8 ΑΛΛΟ ΕΡΓΟ
Γραμματέας Συλλόγου Εφέδρων Αξιωματικών επί 4 χρόνια
Γραμματέας Συλλόγου Φίλων Φιλαρμονικής Δήμου Καλλιθέας