ΚΑΝΤΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΚΑΝΤΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

 

 

ΚΑΝΤΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

 

1.ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

 

Ονοματεπώνυμο : Κωνσταντίνος Καντάς
Όνομα πατέρα : Στέργος
Όνομα μητέρας : Τσαμπίκα
Οικ. κατάσταση : Άγαμος
Έτος γέννησης : 1964
Τόπος γέννησης : Ρόδος-Ρόδου
Διεύθυνση Εργασίας: Καλυθιές Ρόδου Τ.Κ 85105
Τηλέφωνο Εργασίας : 22410-27188
Διεύθυνση Οικίας : Παπαφλέσσα 4 Τ.Κ 85105
Τηλέφωνο Οικίας : 22410-87894
Κινητό : 6946364839

2.ΣΠΟΥΔΕΣ

 

1982 Απόφοιτος  Λυκείου Ρόδου

 

1984 Πτυχιούχος  Παιδαγωγικής Ακαδημίας Ρόδου
2000 Πτυχιούχος Εξομοίωσης Παιδαγωγικού Τμήματος Πανεπιστημίου Αιγαίου
2006 Διδασκαλείο Πανεπιστημίου Αιγαίου

 

2009 Μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης. Επιστήμες της Αγωγής. Εκπαίδευση με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών
2011  Μεταπτυχιακό Μοντέλα Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Εκπαιδευτικών Μονάδων
2015 Διδακτορικό  «Η Γένεση της Μοντέρνας Τέχνης (Αρχές του 20ου αιώνα): Παιδαγωγικές και εκπαιδευτικές εφαρμογές των αισθητικών και καλλιτεχνικών αντιλήψεων τους».
2016 Πτυχίο  Νηπιαγωγών ΤΕΠΑΕΣ Πανεπιστημίου Αιγαίου

 

2016 Πτυχίο ΑΣΠΑΙΤΕ  ΡΟΔΟΥ
2018 Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης-Εξειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή
2018-2019 Διδασκαλία ΠΑΔ στην ΑΣΠΑΙΤΕ  ΡΟΔΟΥ

 

2.ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ  ΕΜΠΕΙΡΙΑ

 

1/9/1987 έως 21/06/1988 Προϊστάμενος στο 1/θ Δημοτικό Σχολείο Σιαννών
21/06/1988 έως 1/11/1998 Δάσκαλος Γενικής Αγωγής
2/11/1998 έως 21/6/1999 Δάσκαλος τάξης Υποδοχής
     22/6/1999 έως 15/6/2004 Δάσκαλος Γενικής Αγωγής
15/6/2004 έως21-7-2006 Μετεκπαιδευμένος Δάσκαλος
21-11-2007έως 31-7-2011 Διευθυντής 12/Θ Δημοτικού Σχολείου Καλυθιών
01-08-2011 έως 27-09-2011 12/Θ Δημοτικού Σχολείου Καλυθιών(Οργανικά)
289-2011-έως 31-08-2012 Υποδιευθυντής λόγω συμμετοχής στη διαδικασία των σχολικών συμβούλων Πρώτος επιλαχών σχολικός σύμβουλος στα Δωδεκάνησα
01-09-2012 έως 25-09-2018 Διευθυντής 2ου Δημοτικού Σχολείου Πόλεως Ρόδου
      27-09-2018 έως σήμερα Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου στο 2ο ΠΕΚΕΣ Νοτίου Αιγαίου

 

 

 

  1. ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

           

ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΑΓΓΛΙΚΑ Τίτλος: Proficiency BULATS C2/5

Εκπ. Ίδρυμα:University of Cambridge

ΙΤΑΛΙΚΑ   Β1 ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ

 

 ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ Ø     Πιστοποίηση του Υπουργείου Παιδείας στην αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση. Α΄και Β επιπέδου

Άριστη γνώση WORD – EXCEL – WINDOWS – INTERNET – ROWER POINT-ACCESS .

Ø     Απόκτηση του διπλώματος ECDL CORE

Ø     Απόκτηση του διπλώματος EXPERT

 

 

Διακρίσεις

Υποτροφία ΙΚΥ 1982-1983

 

ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΜΕΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

üΣεμινάριο, ΕΚΔΔΑ «Διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων» 70 ΩΡΩΝ  Οκτώβριος  2013

ü Σεμινάριο, ΙΕΠ 6 ΩΡΩΝ

β. Επαγγελματική ανάπτυξη

ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ ΣΕ ΣΥΝΕΔΡΙΑ

  1. 2nd International Conference of Universities of five cities on Mathematical education and mathematics education ΜΑΪΟΣ 2011
  2. 4o συνέδριο (ΕΤ.Ε.Α.Δ.)ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ ΔΡΑΜΑΣ

Ο επικοινωνιακός ρόλος του διευθυντή στη διαμόρφωση θετικού σχολικού κλίματος Δεκέμβριος 2011

  1. 28o Συνέδριο μαθηματικής εταιρείας Ο ρόλος των μαθηματικών μοντέλων στην κατανόηση της έννοιας των κλασμάτων 11-12-13 Νοεμβρίου 2011
  2. Συνέδριο Νέου Παιδαγωγού 3&4 Μαΐου 2014. «Χρήση των Τ.Π.Ε. από παιδιά προσχολικής &  πρώτης σχολικής ηλικίας εκτός σχολείου».
  3. Πανελλήνιο Συνέδριο 22 και 23 Νοεμβρίου 2014 «Η εκπαίδευση στην εποχή των Τ.Π.Ε.» Η ηλεκτρονική μάθηση (e-Learning), παράγοντας γνωστικής ανάπτυξης και καλλιέργειας δεξιοτήτων. Εφαρμογή στην αδελφοποίηση σχολείων.
  4. Συνέδριο Νέου Παιδαγωγού 23&24 Μαΐου 2015 «Η κειμενοκεντρική προσέγγιση ως διαπολιτισμική εκπαιδευτική τεχνική»
  5. Πανελλήνιο Συνέδριο 7 και 8 Νοεμβρίου 2015 «Η εκπαίδευση στην εποχή των Τ.Π.Ε.» Η χρήση των   

      tablets στη διδασκαλία των μαθηματικών.

  1. Πανελλήνιο Συνέδριο 16 και 17 Απριλίου 2016 «Νέος Παιδαγωγός»  Η πρόληψη του σχολικού  

      εκφοβισμού στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.

 

  1. Πανελλήνιο Συνέδριο 5 και 6 Νοεμβρίου 2016 «Η εκπαίδευση στην εποχή των Τ.Π.Ε.» Διά βίου μάθηση και εξ αποστάσεως εκπαίδευση την εποχή της οικονομικής κρίσης: Προβλήματα και προοπτικές.
  2. Πανελλήνιο Συνέδριο 01 και 02 Απριλίου 2017 «Νέος Παιδαγωγός» Η ένταξη των παιδιών προσφυγών στην ελληνική εκπαίδευση. Κίνδυνοι, προκλήσεις και προοπτικές.
  3. Πανελλήνιο Συνέδριο 28 και 29 Απριλίου 2018 «Νέος Παιδαγωγός» Η χρήση των εικονικών μουσείων στην καλλιέργεια της αισθητικής αγωγής σε παιδιά δημοτικού

             

   ΚΡΙΤΗΣ ΑΡΘΡΩΝ

  1. Συνέδριο Νέου Παιδαγωγού 23 και 24 Μαΐου 2015
  2. Πανελλήνιο Συνέδριο 7 και 8 Νοεμβρίου 2015 «Η εκπαίδευση στην εποχή των Τ.Π.Ε.»
  3. Πανελλήνιο Συνέδριο 16 και 17 Απριλίου 2016 «Νέος Παιδαγωγός»
  4. Πανελλήνιο Συνέδριο 5 και 6 Νοεμβρίου 2016 «Η εκπαίδευση στην εποχή των Τ.Π.Ε.»
  5. Πανελλήνιο Συνέδριο 28 και 29 Απριλίου 2016 «Νέος Παιδαγωγός»
  6. Περιοδικό i-teacher Δεκέμβριος 2018

 

ΜΕΛΟΣ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ

  1. Συνέδριο Νέου Παιδαγωγού 3&4 Μαΐου 2014 «Νέος Παιδαγωγός»
  2. Πανελλήνιο Συνέδριο 22 και 23 Νοεμβρίου 2014 «Η εκπαίδευση στην εποχή των Τ.Π.Ε.»
  3. Συνέδριο Νέου Παιδαγωγού 23&24 Μαΐου 2015 «Νέος Παιδαγωγός» 
  4. Πανελλήνιο Συνέδριο 7 και 8 Νοεμβρίου 2015 «Η εκπαίδευση στην εποχή των Τ.Π.Ε.»
  5. Πανελλήνιο Συνέδριο 16 και 17 Απριλίου 2016 «Νέος Παιδαγωγός
  6. Πανελλήνιο Συνέδριο 5 και 6 Νοεμβρίου 2016 «Η εκπαίδευση στην εποχή των Τ.Π.Ε.»
  7. Πανελλήνιο Συνέδριο 01 και 02 Απριλίου 2017 «Νέος Παιδαγωγός»
  8. Πανελλήνιο Συνέδριο 28 και 29 Απριλίου 2018 «Νέος Παιδαγωγός»

 

  • Παρακολούθηση των εξής σεμιναρίων :
  1. ü Σεμινάριο, ερευνητικό πρόγραμμα Πανεπιστημίου Αθηνών-Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, «Σχολική Επανένταξη Παλιννοστούντων Μαθητών»Μάρτιος 1989
  2. ü Πρόγραμμα κατάρτισης και επιμόρφωσης του Δήμου Καλλιθέας σε Ξένες Γλώσσες Μάρτιος 2000
  3. ü Σεμινάριο, Πανεπιστημίου Αιγαίου, Ευρωπαϊκό Συμπόσιο «Άτομα με ειδικές ανάγκες» Μάιος 2003
  4. ü Σεμινάριο, «Θεμάτων Ειδικής Αγωγής» Α/θμια Εκπαίδευση Δωδεκανήσου  Μάρτιος 2002
  5. ü Σεμινάριο, Πανεπιστημίου Αθηνών, «Οι παιδαγωγικές και Ψυχολογικές διαστάσεις της Πολυπολιτισμικής Τάξης», Νοέμβριος 2003
  6. ü Σεμινάριο, Τεχνολογία και Αφηγηματικές Τεχνικές Οκτώβριος 2004
  7. ü Σεμινάριο, Τεχνολογία και Εκπαίδευση Ιούνιος 2005
  8. ü Σεμινάριο, Ψυχολογικές Προσεγγίσεις   Ιούνιος 2005
  9. ü Επιστημονική Ημερίδα,    Δεκέμβριος 2005
  10. ü Σεμινάριο, Πανεπιστημίου  Αιγαίου «Εκπαιδευτικά εργαστήρια για  τάξεις με γλωσσική και πολιτισμική ετερότητα» Μάρτιος 2007
  11. ü Σεμινάριο Σχολικών  Συμβούλων Εισήγηση «Ταυτότητα Σχολείου» 2011
  12. ü Πανελ. Συνέδριο, Παν. Αιγαίου  Κρίση και διακυβέρνηση Εκπ. Συστημάτων  Μάιος   2011
  13. ü Σεμινάριο Φιλαναγνωσίας  Μάιος  2012
  14. üΠανελλήνιο Συνέδριο, Παν. Αιγαίου  Σκαιώδες σύστημα  Μάιος   2014
  15. ü Σεμινάριο  Γιατί το περιβάλλον με αφορά Οκτώβριος    2014
  16. ü Αρχές και λειτουργίας της συνεκπαίδευσης  Ιανουάριος  2015
  17. ü Σύγχρονο ψηφιακό σχολείο Λάρδος Φεβρουάριος 2015
  18. ü       Βεβαίωση παρακολούθησης Σχέση Γλώσσας ετερότητας και Εκπαίδευσης  Μάιος 2015
  19. ü  Πανελλήνιο Συνέδριο, Παν. Αιγαίου  Παιδαγωγική συνύφανση Μάιος   2015
  20. ü       Συμμετοχή μαθητικό φεστιβάλ ψηφιακής Δημιουργίας  Απρίλιος 2015
  21. ü      Βιωματικό περιβαλλοντικής εκπαίδευσης ΚΠΕ πεταλούδων   Οκτώβριος 2015
  22. ü Βεβαίωση εκπαιδευτικού Συμβούλου 35 ωρών Μάρτιος 2015
  23. ü  Προγραμματισμός Ρομποτικής Δεκέμβριος 2015
  24. ü      Βεβαίωση παρακολούθησης Α΄Βοήθειες ΚΕΚ Ιούλιος 2016
  25. ü  Πανελλήνιο Συνέδριο Υβριδική και ηθική οντότητα  Μάιος 2016
  26. ü Σεμινάριο Αντισεισμική προστασία  Μάρτιος 2016
  27. ü Πανελλήνιο Συνέδριο, Πανεπιστημίου Αιγαίου  Διεπιστημονική εμπειρία και Μάθηση 2016
  28. ü Πανελλήνιο Συνέδριο, Πανεπιστημίου Αιγαίου Μαθηματικά και εκπαιδευτικό υλικό 2016
  29. ü Πανελλήνιο Συνέδριο, Πανεπιστημίου Αιγαίου Εφαρμογές της Συστημικής Προσέγγισης και η Εκαπιδευτική Μηχανική  2017

 

  1. Eπικινδυνότητα στο Διαδίκτυο: παρακολουθώντας την εξέλιξη του φαινομένου» που διοργάνωσαν oi Διευθύνσεις Β/θμιας & Α/θμιας Εκπαίδευσης Δωδεκανήσου, δια μέσου του Συμβουλευτικού Σταθμού Νέων Δωδεκανήσου Παρασκευή 06 Οκτωβρίου 2017
  2. 10η Επετειακή Διεθνή Επιστημονική Συνάντηση Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού με τίτλο «Η ολυπλοκότητα στο Σχεδιασμό και την Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών Μονάδων» (“The complexity in the School Design and Development”)που πραγματοποιήθηκε στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου στη Ρόδο τη 18η ά 19η Μαΐου 2018.
  3. «Διδασκαλία και μάθηση μέσω φορητών συσκευών: Συνέπειες και προκλήσεις για την εκπαίδευση»που διοργάνωσε το Π.Μ.Σ. «Επιστήμες της Αγωγής-Εκπαίδευση με Χρήση Νέων Τεχνολογιών» του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αιγαίου,
    1. το Σάββατο 26 Μαΐου 2018
  4. «Εκπαίδευση εκπαιδευτικών: Προκλήσεις και προοπτικές σε έναν κόσμο που αλλάζει»,που διοργάνωσε το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αιγαίου, το Σάββατο και την Κυριακή 23 και 24 Ιουνίου 2018 στη Ρόδο.

Παρακολούθηση  εβδομαδιαίων  σεμιναρίων και άνω

  1. Σεμινάριο,»Αγωγής Υγείας » 40 ώρες Μάρτιος 1999
  2. üΣεμινάριο, Παιδαγωγικού Ινστιτούτου «Διαχείριση  προβλημάτων τάξης» 50 ώρες
  3. üΣεμινάριο, ΕΚΔΔΑ «Διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων» 70 ώρες Οκτώβριος  2013 μοριοδοτείται
  4. üΒεβαίωση παρακολούθησης Εκπαίδευση προϊστάμενων για αποτελεσματική διοίκηση ΚΕΚ            Ιούλιος  30 ώρες  2016
  5. üΒεβαίωση παρακολούθησης εξ αποστάσεως 14-12-2015 έως 06-03-2016 50 ωρών για αντιμετώπιση φαινομένων σχολικής βίας και εκφοβισμού Μάρτιος  2016
  6. «Θέματα εκπαίδευσης εκπαιδευτών ενηλίκων και εκπαιδευτών ΣΔΕ», και υλοποιήθηκε κατά το χρονικό διάστημα από 03/12/2018 έως 21/04/2019, συνολικής διάρκειας 500 (εξ αποστάσεως – 250ω. Εκπαιδευτών Ενηλίκων και 250ω. Εκπαιδευτών ΣΔΕ) ωρών.

 

  1. «Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων»,  και  υλοποιήθηκε  κατά  το  χρονικό διάστημα από 20/11/2017 έως 22/01/2018, συνολικής διάρκειας 150 (εξ αποστάσεως) ωρών.
  2. «Σχολική Ασφάλεια και Υγιεινή: ένα σημαντικό κεφάλαιο στην Αγωγή Υγείας», και υλοποιήθηκε κατά  το  χρονικό  διάστημα  από  15/01/2018  έως 10/02/2018,  συνολικής  διάρκειας  50  (εξ  αποστάσεως)  ωρών.
  3. «Εργαλεία Web II και εκπαιδευτική αξιοποίησή τους», και υλοποιήθηκε κατά το χρονικό διάστημα από  26/02/2018  έως  01/04/2018,  συνολικής  διάρκειας  60 ώρες (εξ αποστάσεως) ωρών.
  4. «Προωθώντας την Εκπαιδευτική Καινοτομία: Συγγραφή και παρουσίαση εργασίας στο Συνέδριο  της  ΕΕΠΕΚ»,  και  υλοποιήθηκε  κατά  το  χρονικό διάστημα  από  19/03/2018  έως  15/04/2018,  συνολικής  διάρκειας  50 ώρες (εξ αποστάσεως) ωρών.
  5. «Γλωσσική δ ι δ α σ κ α λ ί α σ ε δ ί γ λ ω σ σ ο υ ς μ α θ η τ έ ς μ ε μεταναστευτική/προσφυγική βιογραφία», και υλοποιήθηκε κατά το χρονικό διάστημα από 21/05/2018 έως 17/06/2018, συνολικής διάρκειας 50 (εξ αποστάσεως) ωρών.
  6. «Αξιολόγηση Μαθητή», και υλοποιήθηκε κατά το χρονικό διάστημα από 30/04/2018

έως 27/05/2018, συνολικής διάρκειας 50 (εξ αποστάσεως) ωρών.

 

  1. «Γεωπληροφορική και εκπαιδευτικές εφαρμογές: Βασικές έννοιες των Γεωγραφικών Συστημάτων Πληροφοριών  (ΓΣΠ)  και  χρήση  ανοικτού λογισμικού (online)», και υλοποιήθηκε κατά το χρονικό διάστημα από 07/05/2018 έως 24/06/2018, συνολικής διάρκειας 100 (εξ αποστάσεως) ωρών.
  2. «Σχεδιασμός σχολικών προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης», και υλοποιήθηκε κατά το χρονικό διάστημα από 21/01/2019 έως 24/02/2019, συνολικής διάρκειας 60 (εξ αποστάσεως) ωρών.
  3. «Αειφόρος Ανάπτυξη και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση», και υλοποιήθηκε κατά το χρονικό διάστημα από 07/01/2019 έως 03/03/2019, συνολικής διάρκειας 100 (εξ αποστάσεως) ωρών.
  4. «Διαφοροποιημένη διδασκαλία: θεωρητικές προσεγγίσεις και εκπαιδευτικές πρακτικές», και υλοποιήθηκε κατά το χρονικό διάστημα από 11/02/2019 έως 10/03/2019, συνολικής διάρκειας 50 (εξ αποστάσεως) ωρών
  5. «Συμπεριφορές που προάγουν την υγεία με έμφαση στη διατροφική συμπεριφορά και τη σχολική επίδοση των μαθητών», και υλοποιήθηκε κατά το χρονικό διάστημα από 04/03/2019 έως 31/03/2019, συνολικής διάρκειας 50 (εξ αποστάσεως) ωρών.
  6. «Αφηγούμαι Ψηφιακά», και υλοποιήθηκε κατά το χρονικό διάστημα από 08/04/2019 έως 05/05/2019, συνολικής διάρκειας 50 (εξ αποστάσεως) ωρών.
  7. «Γεωπληροφορική & Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών. Εκμάθηση και χρήση του λογισμικού Γ.Σ.Π. ανοικτού κώδικα Q-GIS για τη δημιουργία Εκπαιδευτικού Χάρτη», και υλοποιήθηκε κατά το χρονικό διάστημα από 06/05/2019 έως 30/06/2019, συνολικής διάρκειας 150 (εξ αποστάσεως) ωρών.
  8. «Ενταξιακές προσεγγίσεις παιδιών με ειδικές ανάγκες», και υλοποιήθηκε κατά το χρονικό διάστημα από 22/04/2019 έως 26/05/2019, συνολικής διάρκειας 60 (εξ αποστάσεως) ωρών.

 

4.5 Συγγραφή Βιβλίων

  1. Οι Νέες Τεχνολογίες Στην Εκπαιδευτική Διαδικασία Ρόδος 2013

ISBN 978-960-6712-98-2

  1. Εκπαιδευτική Αποτελεσματικότητα και Σχολική Επιτυχία Ρόδος 2014

ISBN 978-618-5103-04-0

  1. H διαπολιτισμική διαδικασία στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα παράγοντας κοινωνικής

   συνοχής Ρόδος 2014

  ISBN 978-618-5103-11-8

  1. Ο καθοριστικός  ρόλος του δασκάλου στο σύγχρονο σχολείο Ρόδος 2015

ISBN 978-618-5103-13-2

4.6 Συγγραφή άρθρων

  1. Η επίδραση της μεθόδου Jigsaw στη σχολική επίδοση των μαθητών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. ΝΕΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ ISSN: 2241-6781
  2. Διαδίκτυο και τρόποι αξιοποίησής του στην εκπαίδευση. Το παράδειγμα του

      PurposeGames. I-TEACHER          ISSN:1792-4146

  1. Διερευνητική προσέγγιση των επικοινωνιακών σχέσεων ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς και τους γονείς στο εκπαιδευτικό σύστημα με εστίαση στη σχολική επίδοση των παιδιών. ΝΕΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ ISSN: 2241-6781
  2. Η ανάπτυξη της προσωπικότητας μέσω της αλληλεπίδρασης στο διαδίκτυο I-TEACHER

ISSN: 17924146

  1. Η ανάπτυξη των ψηφιακών δεξιοτήτων των νέων, απαραίτητο εφόδιο στη χρηστική λειτουργία των σύγχρονων προκλήσεων I-TEACHER   ISSN 17924146 
  2. To e-book στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση I-TEACHER ISSN 1792-4146
  3. Η συμβολή των νέων τεχνολογιών στην εκπαιδευτική διαδικασία. Πρακτικές εφαρμογές. Αστρολάβος
  4. Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού συστήματος ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ        ISSN: 1792-2437
  5. Η εισφορά των πρωτοπόρων κινημάτων στο μοντερνισμό. Στο βιβλίο ΠΡΟΣ ΤΗ ΝΕΑ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΡΜΟΣ ISBN 978-960-527-709-3
  6. Ο μοντερνισμός και η συμβολή του στην απελευθέρωση του ανθρώπου Στο βιβλίο ΝΕΑ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΤΕΧΝΗ Εκδότης: Ζήτη ISBN: 9604564161
  7. Ο απελευθερωτικός χαρακτήρας της μοντέρνας τέχνης στην προσωπικότητα του παιδιού.ΝΕΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ ISSN: 2241-6781
  8. Οι στάσεις των δασκάλων απέναντι στις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην εκπαίδευση ITEACHER ISSN 1792-4146
  9. Εθισμός ανηλίκων στο διαδίκτυο. Υπερβολή ή πραγματικότητα ITEACHER ISSN 1792-4146
  10. Η εκπαίδευση των προσφύγων στην Ελλάδα ΝΕΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ ISSN: 2241-6781
  11. Η συμβολή της εξ αποστάσεως εκπαίδευση στη δια βίου μάθηση ITEACHER ISSN 1792-4146

 

Αναρτημένες Ανακοινώσεις

  1. Αναρτημένη Ανακοίνωση «Κοινωνικά δίκτυα και Εκπαιδευτικές μονάδες: Γέφυρες και νοήματα 17-18 Μαΐου 2013

 

 

Διδασκαλία σε ΑΣΠΑΙΤΕ

Σχολικό έτος 2018-2019 ΠΑΔ Ι -ΠΑΔΙΙ

 

Διδασκαλία στο ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

  1. Διδασκαλία 4 έτη

Βεβαιώνεται όtι ο Κωνσταντίνος Καντάς του Στέργου, βάσει της πιστοποίησης στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία (απόφαση 5963/30-6-2009 Γ.Γ. ΥΓΊΕΠΘ), Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαιδευτική Διδακτική Διαδικασία» της Κατηγορίας Πράξεων 2.1.1.0. του Μέτρου 2.1 «Αναβάθμιση της Ποιότητας της Παρεχόμενης Εκπαίδευσης», θα διδάξει και θα εκπονήσει τα ακόλουθα προγράμματα και ερευνητικά έργα, σύμφωνα με απόφαση του οικείου τμήματος(ΕΡΓΑΣΊΗΡΙΟ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ), στα παρακάτω ακαδημαϊκά έτη με το αντίστοιχο εκπαιδευτικό ερευνητικό έργο:

Ακαδημαϊκό έτος 2011-2012 Τέχνη, Πολιτισμός, Παγκοσμιοποίηση
Ακαδημαϊκό έτος 2012-2013 Τέχνη, Κουλτούρα, Επικοινωνία
Ακαδημαϊκό έτος 2013-2014 Διακαλλιτεχνικότητα,Διαπολιτισμικότητα,  Πολυπολιτισμικότητα
Ακαδημαϊκό έτος  2014-2015 Πολιτισμική και καλλιτεχνική ευαισθητοποίηση με στόχο την έρευνα, τη μελέτη, την προστασία και ανάδειξη της πολιτισμικής κληρονομιάς, καθώς και  τη δημιουργική ενσωμάτωσή της στα σύγχρονα νέα πολιτισμικά δεδομένα
  1. Διδασκαλία 4 έτη

 

Βεβαιώνεται ότι ο Κωνσταντίνος Καντάς του Στέργου, βάσει της πιστοποίησης στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία (απόφαση 5963/30-6- 2009 Γ.Γ. ΥΠΕΠΘ), Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαιδευτική Διδακτική Διαδικασία» της Κατηγορίας Πράξεων 2.1.1.6. του Μέτρου 2.1 «Αναβάθμιση της Ποιότητας της Παρεχόμενης Εκπαίδευσης», σε συνάρτηση με την εκπόνηση διδακτορικής διατριβής στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, σύμφωνα με το Ν. 1268/82 όπως τροποποιήθηκε με το Ν. 2083/92.

Ακαδημαϊκό έτος 2015-2016 Φιλοσοφία της Τέχνης και του Πολιτισμού
Ακαδημαϊκό έτος 2016-2017 Εισαγωγή στην Αισθητική, Εκπαιδευτικά Λογισμικά
Ακαδημαϊκό έτος 2017-2018 Πολιτιστικά Μοντέλα, Διαχείριση πολιτισμικών πόρων
Ακαδημαϊκό έτος  2018-2019 Η τέχνη και η Κουλτούρα στην εποχή της παγκοσμιοποίησης, Πολιτιστική ανάπτυξη, Ανθρωπολογία και Τέχνη

 

 

4.7 ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΕΡΓΟ

Διευθυντής Δημοτικού Σχολείου

ΣΕΕ 2ου ΠΕΚΕΣ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ

 

4.8 ΑΛΛΟ ΕΡΓΟ

Γραμματέας Συλλόγου Εφέδρων Αξιωματικών επί 4 χρόνια

Γραμματέας Συλλόγου Φίλων Φιλαρμονικής Δήμου Καλλιθέας

 

Μάιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Ιστορικό

Σαν σήμερα

24/5: Ευρωπαϊκή Ημέρα Πάρκων
Η Ευρωπαϊκή Ημέρα Πάρκων διοργανώνεται από την Europarc, την Ομοσπονδία των Εθνικών Δρυμών και Πάρκων της Ευρώπης, ενώ η 24η Μαΐου γιορτάζεται ως Ευρωπαϊκή Ημέρα Πάρκων και Εθνικών Δρυμών.
   - Σχετικές αναρτήσεις

Σκακιστική άσκηση

ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

Translate



Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων