>didaktea_ili_11_12

>

Ολοκληρώθηκε η έκδοση των Βεβαιώσεων Πιστοποίησης για τους Εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν επιτυχώς στις διαδικασίες πιστοποίησης της Πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση», ΕΣΠΑ (2007-2013), η οποία υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και του Ελληνικού Δημοσίου, στις παρακάτω περιόδους πιστοποίησης:
  • 1η Περίοδος Πιστοποίησης Α’ Επιπέδου (Μάιος – Ιούλιος 2010) και
  • 1η Περίοδος Πιστοποίησης Β’ Επιπέδου (Δεκέμβριος 2010 – Φεβρουάριος 2011).
Οι εκπαιδευτικοί για την παραλαβή της βεβαίωσής τους θα πρέπει να απευθυνθούν στις οικείες διευθύνσεις εκπαίδευσης (σύμφωνα με τους καταλόγους αναζήτησης βεβαίωσης με βάση τον Αριθμό Μητρώου (Α Επίπεδο – Β Επίπεδο) ) προσκομίζοντας το ειδικό αποδεικτικό έντυπο για την παραλαβή της βεβαίωσης. Το ειδικό αποδεικτικό έντυπο εκδίδεται μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος του έργου (http://b-epipedo2.cti.gr/mis) με χρήση των προσωπικών κωδικών (Επιλογή: «Αποτέλεσμα Πιστοποίησης» -> «Εκτύπωση Αποδεικτικού».

>


H νέα υπηρεσία -που ήδη διατίθεται σε 56 αμερικανικές πόλεις- σε πρώτη φάση θα προωθηθεί σε μικρότερη κλίμακα σε σχέση με την αντίστοιχη της Google.
Η Microsoft ξεκινάει στις χώρες της Ευρώπης τη νέα υπηρεσία της Streetside, που αποτελεί μια παραλλαγή της επίμαχης υπηρεσίας StreetView της Google. Αυτοκίνητα εφοδιασμένα με κάμερες θα αρχίσουν από τον επόμενο μήνα να γυρίζουν στους δρόμους των μεγάλων ευρωπαϊκών πόλεων (η αρχή έγινε ήδη πιλοτικά στο Λονδίνο) και να τραβάνε φωτογραφίες με στόχο την ηλεκτρονική χαρτογράφηση και στη συνέχεια την παροχή χρήσιμων ηλεκτρονικών υπηρεσιών στους καταναλωτές, που ψάχνουν να βρουν π.χ. ένα κατάστημα.
H νέα υπηρεσία -που ήδη διατίθεται σε 56 αμερικανικές πόλεις- σε πρώτη φάση θα προωθηθεί σε μικρότερη κλίμακα σε σχέση με την αντίστοιχη της Google. «Δεν σκοπεύουμε να καταγράψουμε κάθε δρόμο. Θα περιοριστούμε στα εμπορικά κέντρα των πόλεων, όπου οι άνθρωποι θέλουν να βρουν διάφορες υπηρεσίες», δήλωσε το διευθυντικό στέλεχος της Microsoft Ντέιβ Κόπλιν, σύμφωνα με το BBC.
Διαβάστε περισσότερα εδώ: http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_03/06/2011_393418

>7 Ημέρες Καθημερινή -Ο φιλελληνισμός στην Ευρωπαϊκή Λογοτεχνία -http://www.projethomere.com

>

Δημιούργησε εικονικά ντοσιέ που ομαδοποιούν πηγές γνώσης για ένα θέμα
www.livebinders.com

>ALLHLEGGYH

>SENARIO ALLHLEGGYH

>

www.opendrive.com

>

Με το Μεγάλο Βραβείο Λογοτεχνίας τιμήθηκε για το σύνολο του έργου της η ποιήτρια Κική Δημουλά από τον υπουργό Πολιτισμού Παύλο Γερουλάνο. Η βράβευση έγινε κατά τη διάρκεια της τελετής απονομής των Κρατικών Βραβείων Λογοτεχνίας 2010.
Στη σύντομη ομιλία της η κ. Δημουλά υπογράμμισε ότι «Κάθε βραβείο που είναι μεγάλο μας καθησυχάζει ότι έπιασαν τόπο όλα αυτά που γράφαμε και στέλναμε στους αναγνώστες μας. Το βραβείο από την πολιτεία σημαίνει ότι σε ψήφισε ομόφωνα η πατρίδα. Τίμησε το “εκεί που βρέθηκα και το πώς”».
» Χωρίς διάθεση μετριοφροσύνης περιλαμβάνομαι σε αυτούς που η έννοια μεγάλο με έλκει, αν και όλες αυτές τις τιμές τις παίρνει το ανικανοποίητο που με ωθεί στη δημιουργία» πρόσθεσε και κατέληξε λέγοντας ότι «η ποίηση δεν είναι τίποτε άλλο παρά η εμφύτευση της γλώσσας στα δεινά».

Από την πλευρά του, ο υπουργός σημείωσε ότι «έχουμε δεσμευτεί να εκσυγχρονίσουμε τα βραβεία. Θέσαμε τρεις βασικούς στόχους για την επανεκκίνηση του θεσμού: πρώτον να αναδειχτούν και να ενισχυθούν νέες φωνές, να απλοποιηθούν οι διαδικασίες και ο θεσμός να αποκτήσει διαφάνεια».
Ακόμη αναφέρθηκε στην επιτυχημένη, όπως είπε, Έκθεση Βιβλίου της Θεσσαλονίκης, σημειώνοντας ότι «δεν θα εγκαταλείψουμε την Έκθεση και θα την εμπλουτίσουμε ακόμη περισσότερο».
Τέλος, επισήμανε ότι «ενώ η κρίση έχει χτυπήσει την εμπορική διάσταση του βιβλίου, δεν έχει χτυπήσει τη δημιουργικότητά του».

Αναλυτικά τα βραβεία:
• Ποίησης: Στον Παντελή Μπουκάλα για τη συλλογή του «Ρήματα» (εκδόσεις Άγρα).

• Διηγήματος: Στον Παναγιώτη Κουσαθανά για τη συλλογή «Λοξές ιστορίες που τελειώνουν με ερωτηματικό» (εκδόσεις Ίνδικτος), ο οποίος ανακοίνωσε ότι παραχωρεί το χρηματικό έπαθλο στην κοινωφελή στέγη «Παράδοση» της Μυκόνου.

• Μυθιστορήματος: Στη Βασιλική Ηλιοπούλου για το «Σμιθ» (εκδόσεις Πόλις).

• Δοκιμίου – Κριτικής: Στον Άγγελο Χανιώτη για το έργο του «Θεατρικότητα και δημόσιος βίος στον ελληνιστικό κόσμο» (Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης).

• Χρονικού – Μαρτυρίας: Στον Γιώργο Βέη για το έργο του «Από το Τόκιο στο Χαρτούμ: Μαρτυρίες, συνδηλώσεις» (εκδόσεις Κέδρος).

• Περιοδικού: Εξ ημισείας στα περιοδικά «Το Δέντρο» και «Διαβάζω».

• Παιδικού Λογοτεχνικού βιβλίου: Εξ ημισείας στον Βασίλη Παπαθεοδώρου για το βιβλίο του «Στη διαπασών» (εκδόσεις Καστανιώτης) και στον Μάνο Κοντολέων για το βιβλίο του «Πολύτιμα δώρα» (εκδόσεις Πατάκης).

• Εικονογράφησης Παιδικού βιβλίου: Στη Φωτεινή Στεφανίδη για την εικονογράφηση του βιβλίου «Η σκυλίσια ζωή του γάτου ΤΖΟΝ ΑΦΕΝΤΟΥΛΗ» του Χρήστου Μπουλώτη (εκδόσεις Ελληνικά Γράμματα)

• Μετάφρασης έργου ελληνικής λογοτεχνίας σε ξένη γλώσσα: Στην Ζντράβκα Μιχαήλοβα για τη μετάφραση στη βουλγαρική γλώσσα του έργου «Γραφή του Παντόπτη» (Ανθολογία ποιημάτων) του Γιάννη Ρίτσου (εκδόσεις «Stigmati»).

• Βραβείο μετάφρασης έργου ξένης λογοτεχνίας στην ελληνική γλώσσα: Στην Αθηνά Δημητριάδου για τη μετάφραση του έργου «Αγανάκτηση» του Φίλιπ Ροθ (εκδόσεις «Πόλις»).

• Το βραβείο Βιβλίου Γνώσεων για παιδιά δεν απονεμήθηκε.
ΠΗΓΗ: http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=4&artid=4630222

>

Τη δυνατότητα σε εκατομμύρια χρήστες του διαδικτύου να έχουν πρόσβαση στην τηλεοπτική κληρονομιά και την ιστορία της Ευρώπης μέσα από την τηλεοπτική εικόνα, όπως την παρέχουν τα μεγαλύτερα Ο/Α αρχεία και τηλεοπτικοί οργανισμοί αναδεικνύει ο δικτυακός τόπος www.euscreen.eu, που αποτελεί το ορατό αποτέλεσμα του ευρωπαϊκού προγράμματος EUscreen, που ολοκληρώνεται το 2012.

Το πρόγραμμα και το site παρουσιάσθηκαν σε φάση ανάπτυξης από το Εθνικό Οπτικοακουστικό Αρχείο το οποίο είναι εκ των ιδρυτικών εταίρων του consortium του EUscreen. Εκ του ρόλου του, άλλωστε, ως εθνικού σημείου αναφοράς για το οπτικοακουστικό περιεχόμενο διασώζει, τεκμηριώνει και αξιοποιεί το αντίστοιχο περιεχόμενο ελληνικού ενδιαφέροντος.
Ο Διευθυντής του Γραφείου του Αναπλ. Υπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού κ. Πάνος Σαμούρης κατέδειξε την αντίληψη και κατέθεσε το ενδιαφέρον της Πολιτείας για το χώρο και το αντικείμενό του, ενώ παράλληλα ασπάσθηκε τη στρατηγική επιλογή της καθολικής πρόσβασης που υπηρετούν οι σύγχρονες οντότητες περιεχομένου.
Ο καθηγητής Ιστορίας κ. Αντώνης Λιάκος (Πανεπιστήμιο Αθηνών), ο καθηγητής του ΕΜΠ κ. Στέφανος Κόλλιας αλλά και ο Διευθυντής Τεχνολογίας του Αρχείου κ. Φουάντ Μάλακ, έδωσαν όλο το εύρος και βάθος της σύγχρονης προσέγγισης στο περιεχόμενο.

>

Διάβασα εδώ http://elenelli.blogspot.com/2011/04/blog-post.html την εξαιρετική παρουσίαση των κοινωνικών δικτύων του Γ.Παλαιγεωργίου την οποία και αναδημοσιεύω.

>

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς ανταποκρινόμενη στις σύγχρονες ανάγκες της κοινωνίας, ξεκινά ένα πιλοτικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα E-Learning με τίτλο:
  
 
Πιο συγκεκριμένα, στα πλαίσια της ύλης του προγράμματος παρουσιάζονται τα βασικά χαρακτηριστικά των δικτυακών τόπων:
  • της Ψηφιακής Συλλογής της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς
  • της Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης
  • του Ψηφιακού Αρχείου της ΕΡΤ
  • της ευρωπαϊκής βάσης Europeana
με παραδείγματα αναζήτησης, ανάκτησης και αποθήκευσης ψηφιακών τεκμηρίων όπως φωτογραφίες, βίντεο, ηχητικά ντοκουμέντα, ντοκιμαντέρ, βιβλία, άρθρα εφημερίδων κ.ά.
 
Αποτελεί μια γνωριμία, με τους δικτυακούς αυτούς τόπους, ένα έναυσμα για περαιτέρω αξιοποίησή τους από μέρους όλων σας, καθώς αποτελούν πλούσιες πηγές έγκυρων πληροφοριών, που συνεχώς εμπλουτίζονται με νέα τεκμήρια.
 
Απευθύνεται σε άτομα κάθε ηλικίας (μαθητές, φοιτητές, εκπαιδευτικούς, ερευνητές, γονείς) καθώς το υλικό που περιλαμβάνεται σε αυτούς τους δικτυακούς τόπους έχει ενημερωτικό, εκπαιδευτικό και ψυχαγωγικό χαρακτήρα.
 
Το πρόγραμμα θα διεξαχθεί με τη μέθοδο της ηλεκτρονικής μάθησης 2-5 Μαΐου 2011.
 
Τέλος, είναι προσβάσιμο και ανοικτό σε όλους, χωρίς περιορισμούς με μοναδική προϋπόθεση την κατοχή ενεργού e-mail λογαριασμού. Η συμμετοχή στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα είναι δωρεάν.
 
Με την ολοκλήρωση της εκπαιδευτικής δραστηριότητας, θα λάβετε Βεβαίωση Παρακολούθησης από την Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς.
 
Πληροφορίες: Κυριάκου Αργυρώ 22610-89970, Δευτέρα-Παρασκευή 9:00-14:00 – E-mail: eliblivadia@gmail.com
 

>

Η χρήση ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού μέσα στην τάξη έχει γίνει πλέον απαραίτητη για την αποτελεσματική διδασκαλία των φυσικών επιστημών. Παρόλο που στο διαδίκτυο μπορεί να βρει κανείς πληθώρα εκπαιδευτικού υλικού, η έλλειψη οργάνωσης και ταξινόμησης όλων αυτών των πηγών καθιστά την αναζήτηση εξαιρετικά χρονοβόρα και συνήθως ανεπαρκή.  
Η ανάπτυξη συστημάτων μεταδεδομένων (περιγραφών και χαρακτηρισμού του περιεχομένου σύμφωνα με δομημένα λεξιλόγια) φαίνεται να καλύπτει την ανάγκη ταξινόμησης και οργάνωσης του ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού, ώστε να καθίσταται ευκολότερη η αναζήτησή του από τους εκπαιδευτικούς. Με τη χρήση των μεταδεδομένων ο εκπαιδευτικός μπορεί να αναζητήσει υλικό μέσα σε μια ψηφιακή βιβλιοθήκη συνδεδεμένο με το αναλυτικό πρόγραμμα, την ηλικιακή ομάδα των μαθητών του, το βαθμό δυσκολίας της εφαρμογής η της εκπαιδευτικής πρότασης. Το πιο σημαντικό στοιχείο είναι βέβαια πως ο εκπαιδευτικός μπορεί να μοιραστεί με τους συναδέλφους καλές πρακτικές δοκιμασμένες στη σχολική πραγματικότητα.
Με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, μέσω του ευρωπαϊκού προγράμματος Open Science Resources (OSR) (http://www.openscienceresources.eu) έχει δημιουργηθεί μια δομημένη ψηφιακή βιβλιοθήκη εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων και ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού για τη διδασκαλία των φυσικών επιστήμων. Στη ψηφιακή βιβλιοθήκη του OSR ο χρήστης μπορεί να βρει πληθώρα υποστηρικτικού υλικού για το μάθημά του όπως φωτογραφίες, φύλλα εργασίας, παρουσιάσεις, προσομοιώσεις αλλά και ολόκληρες συλλογές από εκθέματα μουσείων και κέντρων επιστημών από όλη την Ευρώπη, όπως για παράδειγμα το Deutsches Museum, το Museo Scienza και το Ιδρυμα Ευγενίδου. Εκτός από το υποστηρικτικό υλικό, στη ψηφιακή βιβλιοθήκη του OSR ο εκπαιδευτικός μπορεί να βρει ολοκληρωμένες εκπαιδευτικές διαδρομές που συνδέουν το μάθημα στη τάξη με μια επίσκεψη (πραγματική ή εικονική) σε ένα μουσείο/κέντρο επιστημών. Οι εκπαιδευτικές αυτές διαδρομές είναι σχεδιασμένες με βάση το ανακαλυπτικό μοντέλο διδασκαλίας – το πλέον κατάλληλο για τη διδασκαλία των φυσικών επιστημών – και περιέχουν αναλυτικές οδηγίες για τη διεξαγωγή της δραστηριότητας συνοδευόμενες από το κατάλληλο εκπαιδευτικό υλικό.
 
Ένας εκπαιδευτικός που επιθυμεί να διδάξει ένα συγκεκριμένο θέμα του αναλυτικού προγράμματος σπουδών με τη χρήση ψηφιακού υλικού, αλλά και σε συνδυασμό με μια επίσκεψη σε ένα μουσείο ή κέντρο επιστημών, σε συγκεκριμένη τάξη, μπορεί να αναζητήσει με τη χρήση ενός λεξιλογίου ειδικά σχεδιασμένου για τη διδασκαλία των φυσικών επιστημών, τις εκπαιδευτικές διαδρομές και τις δραστηριότητες που έχουν αναρτήσει συνάδελφοί του στη δομημένη βιβλιοθήκη. Αντίστροφα ένας εκπαιδευτικός που έχει δημιουργήσει δικές του εκπαιδευτικές διαδρομές και επιθυμεί να τις κοινοποιήσει και να τις μοιραστεί με τους συναδέλφους του, μπορεί να τις αναρτήσει στη δομημένη βιβλιοθήκη.
 
Η χρήση της ψηφιακής βιβλιοθήκης του OSR όμως δεν σταματά στα μουσεία φυσικών επιστημών και στα κέντρα διάδοσης της επιστήμης. Στο πλαίσιο του έργου «Natural Europe» (http://www.natural-europe.eu/el), μέσω του οποίου πραγματοποιείται η αξιοποίηση των συλλογών ψηφιακού περιεχομένου μουσείων φυσικής ιστορίας  για εκπαιδευτικούς σκοπούς, η ψηφιακή βιβλιοθήκη του OSR επεκτείνεται και εμπλουτίζεται από ψηφιακό περιεχόμενο που προέρχεται από την μεγάλη Ευρωπαϊκή βιβλιοθήκη EUROPEANA (www.europeana.eu) και τις ψηφιακές συλλογές που προέρχονται από τα μεγαλύτερα μουσεία Φυσικής Ιστορίας της Ευρώπης από την Ελλάδα, την Πορτογαλία, τη Φιλανδία, την Ουγγαρία, τη Γερμανία και τη Λιθουανία . Με τη δημιουργία εκπαιδευτικών διαδρομών που συνδέουν τη τάξη με επισκέψεις σε μουσεία φυσικής ιστορίας αναδεικνύονται νέες προσεγγίσεις στην περιβαλλοντική εκπαίδευση.
 
2. Ο Διαγωνισμός
H Ένωση Ελλήνων Φυσικών σε συνεργασία με το τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης της Ελληνογερμανικής Αγωγής, το Ίδρυμα Λαμπράκη, το Ίδρυμα Ευγενίδου και το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Κρήτης διοργανώνουν Διαγωνισμό καλύτερης εκπαιδευτικής δραστηριότητας για τη διδασκαλία των φυσικών επιστημών με τη χρήση ανακαλυπτικών εκπαιδευτικών εφαρμογών. Οι διαγωνιζόμενοι – εκπαιδευτικοί – καλούνται να αναπτύξουν μια εκπαιδευτική διαδρομή, με βάση το ανακαλυπτικό μοντέλο διδασκαλίας, προσαρμοσμένη στις ανάγκες του αναλυτικού προγράμματος Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου, χρησιμοποιώντας ψηφιακό υλικό.
 
3. Προϋποθέσεις διαγωνισμού
 
Οι βασικές προϋποθέσεις για τη συμμετοχή στο διαγωνισμό είναι οι ακόλουθες:
  • Η κατάθεση μιας ολοκληρωμένης εκπαιδευτικής διαδρομής σε μορφή παρουσίασης PowerPoint με παράλληλη αναλυτική περιγραφή της. Η παρουσίαση δεν πρέπει να ξεπερνά τις 15 διαφάνειες. Η υποβολή γίνεται ηλεκτρονικά στη διεύθυνσηcontest@ea.gr  
  • Μορφοποίηση της διαδρομής με βάση το διδακτικό μοντέλο ανακαλυπτικής μάθησης.
  • Η εκπαιδευτική διαδρομή πρέπει να είναι βασισμένη σε ένα η περισσότερα από τα εκθέματα του Ιδρύματος Ευγενίδου (www.eugenfound.edu.gr) ή του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Κρήτης (www.nhmc.uoc.gr) και να περιέχει σχετικό ψηφιακό περιεχόμενο και συγκεκριμένες εκπαιδευτικές δραστηριότητες συνδεδεμένες με το αναλυτικό πρόγραμμα του σχολείου.
 
Ως ενδεικτικά παραδείγματα εκπαιδευτικών διαδρομών για την κάθε κατηγορία του διαγωνισμού δείτε τις παρακάτω εκπαιδευτικές διαδρομές (θα χρειαστεί να εγγραφείτε στην εκπαιδευτική βιβλιοθήκη):
 
α)Το εκκρεμές του Φουκώ (www.osrportal.eu/en/node/93993)
β) Το Ποτάμι της Ζωής (www.osrportal.eu/en/node/95206)
 
4. Τα Βραβεία
Η Επιστημονική Επιτροπή του διαγωνισμού θα επιλέξει α) Τις 3 καλύτερες εκπαιδευτικές διαδρομές που συνδέονται με τα εκθέματα του Ιδρύματος Ευγενίδου και β) τις 2 καλύτερες εκπαιδευτικές διαδρομές που συνδέονται με τα εκθέματα του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Κρήτης. Οι εκπαιδευτικοί που θα επιλεγούν θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τα επιμορφωτικά σεμινάρια στη χρήση ψηφιακών βιβλιοθηκών και στη δημιουργία εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με ψηφιακό υλικό που θα πραγματοποιηθούν στο Ηράκλειο Κρήτης από τις 3 έως τις 8 Ιουλίου 2011.
 
Αναλυτικές πληροφορίες για τα επιμορφωτικά σεμινάρια μπορείτε να βρείτε στις ακόλουθες διευθύνσεις:
Στα σεμινάρια θα συμμετέχουν 80 εκπαιδευτικοί από όλη την Ευρώπη που θα επιλεγούν από αντίστοιχους εθνικούς διαγωνισμούς. Η οργανωτική επιτροπή θα καλύψει τα έξοδα μετακίνησης, διαμονής, διατροφής και συμμετοχής για τους συναδέλφους που θα διακριθούν στο Διαγωνισμό.
 
5. Επιστημονική Επιτροπή του Διαγωνισμού
ΠΡΟΕΔΡΟΣ:
Χρήστος Ραγιαδάκος, Πάρεδρος Παιδαγωγικού Ινστιτούτου
ΜΕΛΗ:
Βορεάδου Κατερίνα, Καστής Νικήτας, Σωτηρίου Σοφοκλής, Λαζούδης Άγγελος, Τσουρλιδάκη Ελευθερία, Ανυφαντή Γλυκερία, Ζυγουρίτσας Νίκος, Φιλντίσης Τάκης , Νεοφώτιστος Γιώργος
 
6. Σημαντικές Ημερομηνίες
Υποβολή εκπαιδευτικών σεναρίων: 15 Μαΐου 2011
Ανακοίνωση αποτελεσμάτων: 1 Ιουνίου 2011
Επιμορφωτικά Σεμινάρια: 3 έως 8 Ιουλίου 2011
 
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:
Tsourlidaki Eleftheria
Ellinogermaniki Agogi
Research and Development Department
Dimitriou Panagea str.
GR 15351 Pallini, Greece
Tel: +30 210 81 76 790
Fax: +30 210 60 32 79

>

Το Γραφείο Δικτυακής Εκπαιδευτικής Πύλης του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων διοργανώνει επιμορφωτικά σεμινάρια/εργαστήρια σε στοχευμένα θέματα που αφορούν τις Τ.Π.Ε. στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Τα επιμορφωτικά σεμινάρια απευθύνονται σε μόνιμους εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και θα πραγματοποιηθούν σε διαμορφωμένη αίθουσα Τ.Π.Ε.  18 θέσεων της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου στο Μαρούσι.

Διευκρινίζεται ότι τα σεμινάρια αυτά είναι προαιρετικά και απευθύνονται σε εκπαιδευτικούς που επιθυμούν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους σε καινοτόμα θέματα Τ.Π.Ε. Τα σεμινάρια διεξάγονται χωρίς καμία επιβάρυνση για το Δημόσιο, με την εθελοντική συμμετοχή των αντίστοιχων εισηγητών.
Ο Α’ κύκλος σεμιναρίων θα πραγματοποιηθεί κατά την περίοδο Μαΐου-Ιουνίου 2011. Δεν καλύπτονται τυχόν έξοδα μετακίνησης/διαμονής των συμμετεχόντων.

Δυνατότητα υποβολής αίτησης συμμετοχής έχουν μόνιμοι εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που υπηρετούν  κατά το τρέχον έτος σε σχολικές μονάδες και κατέχουν Πιστοποίηση στις Τ.Π.Ε. Α’ Επιπέδου.

Τα σεμινάρια θα είναι τρίωρης διάρκειας και θα πραγματοποιούνται κατά τις ώρες 15:00-18:00. 

Οι εκπαιδευτικοί έχουν δικαίωμα υποβολής αίτησης σε ένα μόνο σεμινάριο από τα 5 διαθέσιμα του Α’ κύκλου, για την κάλυψη όσο το δυνατόν περισσότερων συναδέλφων που ενδιαφέρονται για τα προγράμματα αυτά, λόγω περιορισμένου αριθμού θέσεων. 

Σε περίπτωση που οι αιτήσεις συμμετοχής ανά σεμινάριο είναι περισσότερες από τις διαθέσιμες θέσεις (18), θα πραγματοποιηθεί ανοιχτή κλήρωση και τα ονόματα των συμμετεχόντων θα αναρτηθούν στην παρούσα ιστοσελίδα.

Μετά την παρακολούθηση των σεμιναρίων θα δίδεται σχετική βεβαίωση παρακολούθησης από το Γραφείο Δικτυακής Εκπαιδευτικής Πύλης.

 ΠΗΓΗ: http://www.minedu.gov.gr/workshops/

>

Με αφορµή τα 160 χρόνια από τη γέννηση και τα 100 από τον θάνατό του, έξι διηγήµατα µε άξονα τις ηµέρες του Πάσχα, «Τα Πασχαλινά ∆ιηγήµατα» του Αλέξανδρου Παπαδιαµάντη (φωτογραφία), θα ακουστούν στο ναΐσκο όπου ο Παπαδιαµάντης συνήθιζε να εκκλησιάζεται (και να ψέλνει). Απόψε παρουσιάζονται τα «Πάσχα Ρωµέικο» και «Παιδική Πασχαλιά». ∆ιαβάζει η Ολύνα Ξενοπούλου. Σκηνοθετική επιµέλεια: ∆ηµήτρης Φοινίτσης. Στον Ναό Αγίου Ελισσαίου (Αρεως 14, απέναντι από τη Βιβλιοθήκη του Αδριανού, τηλ. 6997-166.210)  στις 19.00. 

ΠΗΓΗ: http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=4&artid=4627281

« επιστροφήσυνεχίστε την αναζήτηση »