ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. ΛΗΜΝΟΥ

Άλλος ένας ιστότοπος Blogs.sch.gr

Βιωματικές δράσεις στο ΓΕΛ Μύρινας

Δεκ 202313

   Στις 7 και 8 Δεκεμβρίου πραγματοποιήθηκαν από το ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Λήμνου βιωματικές δράσεις στο ΓΕΛ Μύρινας με θέματα «Διαχείριση συγκρούσεων», στην Α΄ Λυκείου και «Διαχείριση άγχους», στη Β΄ Λυκείου. Οι μαθητές της Α΄ Λυκείου ενημερώθηκαν για τις συγκρούσεις και τους τρόπους διαχείρισης τους, τόσο σε σχολικό όσο και σε εξωσχολικό πλαίσιο. Τα παιδιά παρακολούθησαν σχετικά βίντεο και ακολούθησε συζήτηση, εξέφρασαν προβληματισμούς, ανέφεραν προσωπικές εμπειρίες και εργάστηκαν σε ομάδες.

   Στους μαθητές της Β΄ Λυκείου προβλήθηκε υλικό (διαφάνειες, βίντεο, κ.ά.), αναφορικά με το άγχος και τις τεχνικές διαχείρισης του, συζήτησαν  για αυτό, εργάστηκαν σε ομάδες για τη διερεύνηση μίας μελέτης περίπτωσης και συμμετείχαν σε παιχνίδι ρόλων.

  Στο τέλος και των δύο δράσεων δόθηκε ερωτηματολόγιο αξιολόγησης/ανατροφοδότησης τους και αναμνηστική αφίσα.

 

                             1 1 2 1

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Βιωματικές δράσεις στο ΓΕΛ Μύρινας    

3η Δεκεμβρίου “Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία”

Δεκ 20236

Με αφορμή την 3η Δεκεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, το ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Λήμνου επισκέφτηκε το 3ο Νηπιαγωγείο Μύρινας. Σκοπός της επίσκεψης ήταν η ευαισθητοποίηση της εκπαιδευτικής κοινότητας  επί ζητημάτων ισότιμης πρόσβασης των ατόμων με αναπηρία στην εκπαίδευση. Συγκεκριμένα, έγιναν δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των μαθητών που αφορούσαν την προάσπιση του δικαιώματος των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για ισότιμη πρόσβαση στην εκπαίδευση, την καταπολέμηση στερεοτύπων και προκαταλήψεων εντός της σχολικής κοινότητας και την αναγκαιότητα σεβασμού της μαθητικής ετερογένειας. Οι δράσεις που πραγματοποιήθηκαν ήταν βιωματικές. Οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με τη γραφή Braille και με την Ελληνική Νοηματική Γλώσσα. Παρακολούθησαν κουκλοθέατρο, με τίτλο « Ο Άστορ και το φτερό της ελπίδας», με θέμα τη διαφορετικότητα. Ευχαριστούμε θερμά τους μαθητές  και τους εκπαιδευτικούς του 3ου Νηπιαγωγείου Μύρινας για τη συνεργασία και τη φιλοξενία τους.

processed 5eb0d41c 77f3 4380 bdc9 79cf6d4c1b55 f13u4vVT processed 2295240f fb8a 4a72 8e31 a84eb0a8d7eb uYKqun6W processed a65cade5 f975 4b59 a1d9 e606523a8f5e xogoHlUr processed aa0fd26f f7ae 49e1 aa8a d7f5a62524ab 4suEE3vd processed e752fc5d 7755 49c4 aae9 0f11216b5097 F40BDlE9

 

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 3η Δεκεμβρίου “Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία”    

Πραγματοποίηση της ημερίδας

Δεκ 20235

“Ευχαριστούμε πολύ την Περιφερειακή Διευθύντρια Β. Αιγαίου, κα Στρατάκη Αικατερίνη, τη Σύμβουλο ΕΑΕΕ Ν. Χαλκιδικής/Ν. Λέσβου, κα Τόζιου Σουλτάνα, τους Διευθυντές/τριες & Προϊστάμενους /μένες των σχολικών μονάδων της Λήμνου, όλους τους εκπαιδευτικούς που παρευρέθηκαν στην ημερίδα καθώς και το 2ο Δημοτικό σχολείο για τη φιλοξενία του.”

 

IMG eb229d7fda003ef773b366945920c0e2 VFB IMG 1701776478849

IMG 5484e74fda7a8c52b4179e65be92678e VIMG 2858ddb675a6b98f0361dc25acf13dfe V

processed 16f1823c 9240 4ca6 9f19 49465c5410f6 NXv1K0Grprocessed eaea6895 9fdd 4c37 97a8 7e9f588962de t5C0Jw1Kprocessed ebc3db87 8005 4719 a340 c82ab84cea22 O2TNHRqx

 

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πραγματοποίηση της ημερίδας    

Επιμορφωτική ημερίδα: ” Εκπαίδευση χωρίς αποκλεισμούς: Η δύναμη της συνέργειας”

Νοέ 202322

Εκπαίδευση χωρίς αποκλεισμούς Η δύναμη της συνέργειας 1  Πρόγραμμα 1

Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να βρείτε τη φόρμα ανατροφοδότησης της ημερίδας: https://forms.gle/uLJTogfrZhzECYiJ9

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επιμορφωτική ημερίδα: ” Εκπαίδευση χωρίς αποκλεισμούς: Η δύναμη της συνέργειας”    

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΟΜΑΛΗΣ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ

Μάι 202324
IMG 9888c7c30211402bcf2de328ba981394 V



Λήψη αρχείου

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΟΜΑΛΗΣ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ    

Βιωματική δράση ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Λήμνου με το ΓΕΛ. Μύρινας με σκοπό τη διαχείριση του άγχους

Μάι 202324
20230323 131331 1

Στο πλαίσιο οργάνωσης και υλοποίησης βιωματικών δράσεων από το ΚΕΔΑΣΥ Λήμνου σε σχολικές μονάδες της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στο ΓΕΛ Μύρινας στις 23 Μαρτίου 2023 από την ψυχολόγο κ. Δήμου Αλεξάνδρα Μαρία και τη φιλόλογο κ. Καβαλέρου Αθανασία.

Πιο αναλυτικά, οι μαθητές της Γ΄ τάξης Λυκείου ενημερώθηκαν αναφορικά με το άγχος και τους τρόπους διαχείρησής του τόσο κατά τις ενδοσχολικές όσο και κατά τις Πανελλαδικές εξετάσεις, αλλά και σε διάφορες πτυχές της καθημερινής  ζωής. Για το σκοπό αυτό προβλήθηκαν σχετικά βίντεο και ακολούθησε συζήτηση, όπου οι μαθητές συμμετείχαν με ενδιαφέρον αφηγούμενοι προσωπικές εμπειρίες  και τρόπους αντίδρασής τους για την αντιμετώπιση του άγχους. Επιπλέον, διαμοιράστηκε ερωτηματολόγιο προς συμπλήρωση που αφορούσε τις κλίμακες αντιμετώπισης του άγχους, ενώ δόθηκε συμπληρωματικό υλικό με διάφορα tips Πανελλαδικών Εξετάσεων. Τέλος, τοιχοκολλήθηκε στην αίθουσα  αφίσα του ΚΕΔΑΣΥ με θέμα «Διαχείριση άγχους».

Συνοψίζοντας οι μαθητές αποκόμισαν, διαδραματίζοντας ενεργό ρόλο, σημαντικές γνώσεις και τεχνικές για την αποτελεσματικότερη διαχείριση του άγχους.

από κάτω από: Βιωματικές Δράσεις ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Λήμνου για το έτος 2022-2023 | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Βιωματική δράση ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Λήμνου με το ΓΕΛ. Μύρινας με σκοπό τη διαχείριση του άγχους    

Βιωματική Δράση ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. στο ΕΠΑΛ Μούδρου με θέμα: “Διαχείριση Συγκρούσεων”

Μάι 202324
συλλογή των παλεύοντας παιδιών συγκρούσεις μεταξύ βίαια συμπεριφορά 103996394

Στο πλαίσιο οργάνωσης και υλοποίησης βιωματικών δράσεων σε εκπαιδευτικές μονάδες της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης από το ΚΕΔΑΣΥ Λήμνου, πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στο ΕΠΑΛ Μούδρου στις 2 και 23 Μαρτίου από την ψυχολόγο κ. Δήμου Αλεξάνδρα Μαρία και τη φιλόλογο κ. Καβαλέρου Αθανασία.

Πιο αναλυτικά, οι μαθητές  των τάξεων Α΄, Β΄ και Γ΄ Λυκείου ενημερώθηκαν για τις συγκρούσεις και τους τρόπους διαχείρησής τους  τόσο στο σχολικό όσο και στο εξωσχολικό πλαίσιο. Για τον σκοπό αυτό προβλήθηκαν σχετικά βίντεο και ακολούθησε συζήτηση, όπου οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να αναφερθούν σε προσωπικές εμπειρίες και να ανταλλάξουν απόψεις επί του θέματος. Επιπλέον, διαμοιράστηκε ερωτηματολόγιο με τίτλο «Εσύ, τι τύπος είσαι στη διαφωνία;», όπου οι μαθητές είχαν τη δυνατότητα να ανιχνεύσουν σε ποιόν τύπο  διαχείρισης συγκρούσεων προσιδιάζουν περισσότερο.  Τέλος, τοιχοκολλήθηκε στην αίθουσα εκάστης τάξης αφίσα του ΚΕΔΑΣΥ με θέμα  «Διαχείριση Συγκρούσεων».

Συνοψίζοντας, οι μαθητές επέδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναφορικά με τους τρόπους διαχείρισης συγκρούσεων που παρουσιάστηκαν κατά τη διενέργεια της δράσης αποκομίζοντας σημαντικά οφέλη για την ορθότερη αντιμετώπιση ανάλογων καταστάσεων στο μέλλον.

20230302 095718      Inked20230302 095740         Inked20230302 095753

από κάτω από: Βιωματικές Δράσεις ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Λήμνου για το έτος 2022-2023 | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Βιωματική Δράση ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. στο ΕΠΑΛ Μούδρου με θέμα: “Διαχείριση Συγκρούσεων”    

Βιωματική δράση του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Λήμνου στο Γ.Ε.Λ. Μούδρου με θέμα: “Άγχος και τρόποι διαχείρισης του”

Μαρ 202320
e11855928ff52f3778b70def807ff7a6

https://www.limnosreport.gr/limnos/201809/draseis-toy-ke-d-a-s-y-sto-gel-moydroy/

Στο πλαίσιο οργάνωσης και υλοποίησης βιωματικών δράσεων από το ΚΕΔΑΣΥ Λήμνου, σε σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στο ΓΕΛ Μούδρου στις 24 Φεβρουαρίου και στις 2 Μαρτίου 2023 από την Ψυχολόγο κα Δήμου Αλεξάνδρα – Μαρία και τη Φιλόλογο κα Καβαλέρου Αθανασία.

Πιο αναλυτικά, οι μαθητές των τάξεων Α’, Β’ και Γ’ Λυκείου ενημερώθηκαν αναφορικά με το άγχος και τους τρόπους διαχείρισής του τόσο κατά τις ενδοσχολικές όσο και κατά τις πανελλαδικές εξετάσεις, αλλά και σε διάφορες πτυχές της καθημερινής ζωής. Για το σκοπό αυτό προβλήθηκαν σχετικά βίντεο και ακολούθησε συζήτηση, όπου οι μαθητές συμμετείχαν με ενδιαφέρον αφηγούμενοι προσωπικές εμπειρίες και τρόπους αντίδρασής τους για την αντιμετώπιση του άγχους. Επιπλέον, διαμοιράστηκε ερωτηματολόγιο προς συμπλήρωση που αφορούσε τις κλίμακες αντιμετώπισης του άγχους. Ωστόσο, δόθηκε και συμπληρωματικό υλικό στους μαθητές της Γ ‘ Λυκείου με διάφορα tips Πανελληνίων εξετάσεων. Τέλος, τοιχοκολλήθηκε στην αίθουσα εκάστης τάξεως αφίσα του ΚΕΔΑΣΥ με θέμα «Διαχείριση άγχους».

Συνοψίζοντας, οι μαθητές αποκόμισαν, διαδραματίζοντας ενεργό ρόλο, σημαντικές γνώσεις και τεχνικές για την αποτελεσματικότερη διαχείριση του άγχους.

Ευχαριστούμε θερμά, τη διεύθυνση και τους εκπαιδευτικούς του σχολείου για την άψογη συνεργασία!

από κάτω από: Βιωματικές Δράσεις ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Λήμνου για το έτος 2022-2023 | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Βιωματική δράση του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Λήμνου στο Γ.Ε.Λ. Μούδρου με θέμα: “Άγχος και τρόποι διαχείρισης του”    

Βιωματική δράση ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Λήμνου στο Δημοτικό Σχολείο Κοντοπουλίου

Μαρ 202320
InkedOIP

Η εκπαιδευτικός Νικόλτσιου Ασημένια και η Κοινωνική Λειτουργός Καρτσωνάκη Ελένη,

πραγματοποίησαν επίσκεψη στο Δημοτικό σχολείο Κοντοπουλίου,

για την υλοποίηση βιωματικών δράσεων σε όλα τα τμήματα του σχολείου,

με θέμα «συναισθήματα, ενσυναίσθηση & διαχείριση του θυμού».

Ευχαριστούμε τη διεύθυνση και τους

εκπαιδευτικούς του σχολείο για τη φιλοξενία!

24 Φεβρουαρίου 2023

20230224 094424 20230224 104703 20230224 111247 20230224 121912

 

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Βιωματική δράση ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Λήμνου στο Δημοτικό Σχολείο Κοντοπουλίου    

«Συναισθήματα – Ενσυναίσθηση – Διαχείριση του Θυμού». Βιωματική Δράση στο Δημοτικό Κοντιά

Φεβ 202321
3576214

 

Το προσωπικό του ΚΕΔΑΣΥ Λήμνου επισκέφθηκε στις 17 Φεβρουαρίου 2023 το Δημοτικό Σχολείο Κοντιά, για υλοποίηση βιωματικών δράσεων με θέμα «συναισθήματα – ενσυναίσθηση – διαχείριση του θυμού». Υλοποιήθηκαν δύο ξεχωριστές δράσεις στο σχολείο, η πρώτη δράση πραγματοποιήθηκε στα τμήματα της Α-Β-Γ Δημοτικού και η δεύτερη στα τμήματα της Δ-Ε-ΣΤ’.

Στο τμήμα των μικρότερων τάξεων, αρχικά έγινε μια πρώτη γνωριμία με τα παιδιά και το προσωπικό που υλοποιεί τη δράση. Έπειτα μέσω αφήγησης παραμυθιού τα παιδιά απάντησαν σε ερωτήσεις και αναγνώρισαν τη συναισθηματική κατάσταση των ηρώων. Ακόμα, τα παιδιά κλήθηκαν να εντοπίσουν και να κατονομάσουν τα πέντε βασικά συναισθήματα (χαρά, λύπη, θυμός, φόβος, έκπληξη) μέσα από τις εκφράσεις του προσώπου και μέσα από διάφορες υποθετικές καταστάσεις. Ακολούθησε προβολή βίντεο μέσα από το οποίο οι μαθητές γνώρισαν βασικές τεχνικές διαχείρισης θυμού, όπου έπειτα κατέγραψαν σε κολάζ και τοιχοκόλλησαν στην τάξη.

Στα παιδιά μεγαλύτερων τάξεων έγινε επίσης μία πρώτη γνωριμία. Οι μαθητές χωρίστηκαν σε υποομάδες και έφτιαξαν μια χειροτεχνία με στόχο την αυτογνωσία των μαθητών. Έπειτα εστιάσαμε στο συναίσθημα του θυμού και τα συναισθήματα που προϋπάρχουν του θυμού (ενόχληση, αντιπάθεια, οργή κ.α.) Μέσα από τη συζήτηση οι μαθητές ανέφεραν πώς εκδηλώνουν οι ίδιοι το θυμό τους. Τέλος οι μαθητές δημιούργησαν αφίσα με τεχνικές χαλάρωσης.

Inked20230217 122338

20230217 122323

20230217 130815

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο «Συναισθήματα – Ενσυναίσθηση – Διαχείριση του Θυμού». Βιωματική Δράση στο Δημοτικό Κοντιά    
« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »

Πρόσφατα σχόλια

Εξ αποστάσεως Συμβουλευτική Υποστήριξη- Φόρμα Επικοινωνίας

οδηγός διαφορετικότητας

οδηγός διαφορετικότητας

Φωτόδεντρο

Φωτόδεντρο

Διαδραστικά Σχολικά Βιβλία

Προσβάσιμο Υλικό (Σχεδι@ζω για όλους)

Προσβάσιμο Υλικό (Σχεδι@ζω για όλους)
Δεκέμβριος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων