ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ Ιωαννίνων

Κέντρο Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ-Πληροφορίες για την υποβολή αίτησης

Σεπ 202525

Σας ενημερώνουμε ότι, από τη Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2025, η παραλαβή των αιτήσεων για αξιολόγηση γίνεται αποκλειστικά δια ζώσης κάθε:

Τρίτη 08:00-10:00 και

Πέμπτη 11:00 – 13:00

στα γραφεία του ΚΕΔΑΣΥ Ιωαννίνων (παλιό ΠΑΛΛΑΔΙΟ Αμάλθειας 12, Καρδαμίτσια, Τ.Κ.45500, Ιωάννινα).

 

ΠΡΟΣΟΧΗ!!!  Προϋποθέσεις για την εγκυρότητα της αίτησης

  1. Ο μαθητής πρέπει να φοιτά αποκλειστικά σε σχολείο ευθύνης του ΚΕΔΑΣΥ Ιωαννίνων.Σχολεία ευθύνης είναι τα σχολεία όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης του Νομού Ιωαννίνων.
  2. O κηδεμόνας συμπληρώνει  υπεύθυνη δήλωση στην οποία γράφει το εξής κείμενο: “Δηλώνω υπεύθυνα ότι είμαι ο γονέας/κηδεμόνας του (ονοματεπώνυμο μαθητή) και ότι τα δικαιολογητικά που υποβάλλω είναι γνήσια και αληθή”. 
  3. Σε περίπτωση διαζυγίου (και εφόσον δεν έχει αφαιρεθεί η γονική μέριμνα), παρακαλούμε όπως προσκομίζεται υπεύθυνη δήλωση συναίνεσης από τον άλλο γονέα, η οποία να αναγράφει το εξής: “Συναινώ στη διαδικασία αξιολόγησης του (ονοματεπώνυμο μαθητή) από το ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Ιωαννίνων”.
  4. Σε περίπτωση επαναξιολόγησης από άλλο ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., παρακαλούμε να προσκομίζεται και αντίγραφο της προηγούμενης γνωμάτευσης/αξιολογικής έκθεσης.
  5. Σε περιπτώσεις που υπάρχουν ιατρικές βεβαιώσεις/γνωματεύσεις από:
  • Παιδοψυχίατρο, Παιδονευρολόγο και Αναπτυξιολόγο/Παιδίατρο,
  • βεβαιώσεις Ιατροπαιδαγωγικών Κέντρων (Κο.Κε.Ψ.Υ.Π.Ε., Κ.Ψ.Υ.),
  • αποφάσεις ΚΕΠΑ, καθώς και
  • εκθέσεις θεραπευτικών παρεμβάσεων,

παρακαλούμε να προσκομίζονται άμεσα (με την κατάθεση της αίτησης).

 

Στην περίπτωση που τα έγγραφα πληρούν τις ανωτέρω προδιαγραφές, τότε η αίτηση θα θεωρείται έγκυρη και ο αρμόδιος υπάλληλος του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Ιωαννίνων θα σας γνωστοποιεί τον αριθμό πρωτοκόλλου της αίτησής σας.

 

ΝΕΟ!!! Η υπηρεσία μας δέχεται τις αιτήσεις των γονέων αποκλειστικά δια ζώσης κάθε Τρίτη 08:00 – 10:00 και Πέμπτη 11.00 – 13.00 στα γραφεία του ΚΕΔΑΣΥ Ιωαννίνων (παλιό ΠΑΛΛΑΔΙΟ Αμάλθειας 12, Καρδαμίτσια, Τ.Κ.45500, Ιωάννινα). 

 

από κάτω από: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ-Πληροφορίες για την υποβολή αίτησης    

ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΔΥΝΗ ΣΤΗΝ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ (Η ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΟ ΠΕΝΘΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ) ΚΕΔΑΣΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

Δεκ 202412

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΖΩΗΣ

από κάτω από: Τελευταία νέα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΔΥΝΗ ΣΤΗΝ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ (Η ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΟ ΠΕΝΘΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ) ΚΕΔΑΣΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ    

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ 2024-2025

Ιούν 202410

 

 

https://blogs.sch.gr/kesyioa/files/2021/09/ΕΓΚΥΚΛ.-ΠΑΡΑΛ.-ΣΤΗΡΙΞΗΣ-2024-25.pdf

από κάτω από: Τελευταία νέα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ 2024-2025    

ΧΤΙΖΟΝΤΑΣ ΓΕΦΥΡΕΣ. ΑΥΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΝΤΑΞΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ

Απρ 202430

Χτίζοντας γέφυρες Αυτισμός και ένταξη στο σχολικό πλαίσιο (2024)

από κάτω από: Τελευταία νέα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΧΤΙΖΟΝΤΑΣ ΓΕΦΥΡΕΣ. ΑΥΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΝΤΑΞΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ    

Υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: πλαίσια, συνθήκες (ΣΤΑΥΡΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ)

Απρ 202411

ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 3-3- 2024 ΕΝΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΑ

από κάτω από: Τελευταία νέα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: πλαίσια, συνθήκες (ΣΤΑΥΡΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ)    

«Διευκρινίσεις σχετικά με την αναγκαιότητα σύνταξης έκθεσης από τα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ για τη χορήγηση θεραπειών ειδικής αγωγής από τον Ε.Ο.Π.Υ.Υ.»

Απρ 20249

Η Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής & Εκπαίδευσης του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. έχει δεχτεί αναφορές γονέων και κηδεμόνων μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες με τις οποίες γνωστοποιείται ότι οι επιτροπές έγκρισης θεραπειών ειδικής αγωγής που λειτουργούν στον Ε.Ο.Π.Υ.Υ ζητούν την κατάθεση αξιολογικών εκθέσεων από τα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ για τη συνταγογράφηση θεραπειών και την έκδοση επιδομάτων ειδικής αγωγής. Σε ορισμένες περιπτώσεις μάλιστα αναφέρεται ότι, όταν για έναν μαθητή/μαθήτρια με αναπηρία δεν έχει συνταχθεί αξιολογική έκθεση από τα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ, ζητείται η σύνταξη παιδαγωγικής έκθεσης από τις σχολικές μονάδες.
Επισημαίνουμε ότι αυτή η διαδικασία σύνταξης αξιολογικών εκθέσεων από τα ΚΕΔΑΣΥ ή παιδαγωγικών εκθέσεων από τα σχολεία αποκλειστικά για τη συνταγογράφηση θεραπειών και την έκδοση επιδομάτων ειδικής αγωγής δεν ορίζεται από το ισχύον νομικό πλαίσιο. Ειδικότερα, στο άρθρο 11, παρ. 2 του ν. 4823/2021 αναφέρεται ότι «σκοπός των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. είναι η υποστήριξη των μαθητών, των σχολικών μονάδων και των Ε.Κ…». Στον ίδιο νόμο στο άρθρο 54, παρ. 2 αναφέρεται ότι «για τον προσδιορισμό των εκπαιδευτικών αναγκών και τον σχεδιασμό του Εξατομικευμένου Προγράμματος Εκπαίδευσης (Ε.Π.Ε.) των μαθητών με διαταραχές όρασης ή ακοής, κινητικές αναπηρίες, χρόνια νοσήματα, ψυχικές διαταραχές, διαταραχές αυτιστικού φάσματος, καθώς και όσων άλλων λαμβάνουν φαρμακευτική αγωγή, η οποία είναι δυνατόν να επηρεάσει τη μαθησιακή τους ικανότητα, τα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) ή η Επιτροπή Διεπιστημονικής Υποστήριξης (Ε.Δ.Υ.) συνεργάζονται με τις ιατρικές και ψυχοκοινωνικές υπηρεσίες κατά τον λόγο των αρμοδιοτήτων τους». Όπως προκύπτει από τα παραπάνω, τα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. είναι αυτά που λαμβάνουν υπόψη τις ιατρικές γνωματεύσεις κατά το στάδιο της αξιολόγησης του μαθητή και της διαμόρφωσης του καταλληλότερου για τους μαθητές πρόγραμμα.
Λαμβάνοντας υπόψη τα ανωτέρω, επισημαίνεται ότι:
Α) στις περιπτώσεις που ήδη έχει συνταχθεί αξιολογική έκθεση από τα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., η κατάθεσή της ως συμπληρωματικό στοιχείο αξιολόγησης στις επιτροπές έγκρισης θεραπειών ειδικής αγωγής που λειτουργούν στον Ε.Ο.Π.Υ.Υ είναι θεμιτή, στο πλαίσιο της διεπιστημονικής συνεργασίας. Αν μάλιστα η αξιολογική έκθεση έχει μόνιμη ισχύ, δεν απαιτείται η επαναξιολόγηση του μαθητή/τριας από τα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ..
Β) στις περιπτώσεις που δεν έχει συνταχθεί αξιολογική έκθεση, τα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. ή οι σχολικές μονάδες δεν προκύπτει από τον νόμο ότι υποχρεούνται να εκδίδουν αξιολογικές ή παιδαγωγικές εκθέσεις που να προορίζονται αποκλειστικά για τη συνταγογράφηση θεραπειών και την έκδοση επιδομάτων ειδικής αγωγής. Για το σχετικό θέμα έχουν ενημερωθεί σχετικά και αρμόδιες υπηρεσίες του Ε.Ο.Π.Υ.Υ

Ο ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ
ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΟΥΣΔΟΥΝΗΣ

από κάτω από: Τελευταία νέα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο «Διευκρινίσεις σχετικά με την αναγκαιότητα σύνταξης έκθεσης από τα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ για τη χορήγηση θεραπειών ειδικής αγωγής από τον Ε.Ο.Π.Υ.Υ.»    

Υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, βάσει του Ν.3699/2008, στις Πανελλαδικές Εξετάσεις ΓΕΛ και ΕΠΑΛ έτους 2024, για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

Νοέ 202329



Λήψη αρχείου

από κάτω από: Τελευταία νέα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, βάσει του Ν.3699/2008, στις Πανελλαδικές Εξετάσεις ΓΕΛ και ΕΠΑΛ έτους 2024, για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση    

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΕΤΟΥΣ 2023-2024

Ιούν 202312



Λήψη αρχείου

από κάτω από: Τελευταία νέα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΕΤΟΥΣ 2023-2024    

ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΕΔΥ. ΕΠΙΜΌΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΠΕΚΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΥΣ ΤΩΝ ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. ΗΠΕΙΡΟΥ

Νοέ 20228



Λήψη αρχείου

από κάτω από: Τελευταία νέα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΕΔΥ. ΕΠΙΜΌΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΠΕΚΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΥΣ ΤΩΝ ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. ΗΠΕΙΡΟΥ    

ΠΟΡΙΣΜΑ Συνήγορου του Πολίτη: Προσκόμματα στην εκπαιδευτική ένταξη μαθητριών και μαθητών με αναπηρία ή /και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες

Οκτ 20225

https://www.alfavita.gr/sites/default/files/2022-09/2022_%CE%A3%CE%A5%CE%9D%CE%97%CE%93%CE%9F%CE%A1%CE%9F%CE%A3_%CE%A0%CE%9F%CE%A1%CE%99%CE%A3%CE%9C%CE%91_%CE%95%CE%91%CE%95.pdf

από κάτω από: Τελευταία νέα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΟΡΙΣΜΑ Συνήγορου του Πολίτη: Προσκόμματα στην εκπαιδευτική ένταξη μαθητριών και μαθητών με αναπηρία ή /και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες    
« Παλιότερα άρθρα

ΚΕΔΑΣΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

Πατήστε στην εικόνα για να οδηγηθείτε στην τοποθεσία μας από τους χάρτες του GOOGLE

European SchoolRadio Logo


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων