ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. ΖΑΚΥΝΘΟΥ

Κέντρο Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης

26 Ιουνίου, 2024
από ΚΕΔΑΣΥ ΖΑΚΥΝΘΟΥ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών με Θέμα τη Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος

Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών με Θέμα τη Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος

Έπειτα από αίτημα του συλλόγου διδασκόντων του 1ου Γυμνασίου Ζακύνθου, πραγματοποιήθηκε επιμορφωτική δράση με θέμα την υποστήριξη μαθητών/μαθητριών που εντάσσονται στο φάσμα της νευροδιαφορετικότητας, με ιδιαίτερη έμφαση στη Διαταραχή του Αυτιστικού Φάσματος.

Κατά την επιμόρφωση, το εκπαιδευτικό προσωπικό είχε τη δυνατότητα να εξοικειωθεί με τα βασικά χαρακτηριστικά του αυτισμού σε επίπεδο συμπεριφοράς και γνωστικών ικανοτήτων. Ακολούθως, πραγματοποιήθηκε η εξέταση μιας μελέτης περίπτωσης πραγματικού περιστατικού, με σκοπό την επίλυση αποριών ως προς την ανάγνωση και εφαρμογής μιας γνωμάτευσης από το ΚΕ.Δ.ΑΣ.Υ. Πραγματοποιήθηκε η ανταλλαγή προβληματισμών αλλά και στρατηγικών διαχείρισης που κρίθηκαν επιτυχείς από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς. Στη συνέχεια παρουσιάστηκαν τεχνικές και καλές πρακτικές που αφορούν το νευροδιαφορετικό μαθητικό πληθυσμό Β’θμιας εκπαίδευσης, και αποσκοπούν στην ένταξη και συμπερίληψη τόσο σε μαθησιακό όσο και σε ψυχοκοινωνικό επίπεδο.

Την επιμόρφωση εισηγήθηκε η Ψυχολόγος της υπηρεσίας Ξένια Χρυσοσπάθη (ΠΕ23) και πλαισιώθηκε από τη Φιλόλογο Σούλη Ρουμβίνη (ΠΕ02.5), την Κοινωνική Λειτουργό Γκούσκου Χρυσούλα (ΠΕ30) και την Προϊσταμένη της υπηρεσίας Καίτη Σαρακίνη (ΠΕ70 ΕΑΕ).

image

image 1

16 Ιουνίου, 2024
από ΚΕΔΑΣΥ ΖΑΚΥΝΘΟΥ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ανάρτηση αφίσας Παράλληλη Στήριξη-Συνεκπαίδευση-Υποστήριξη, ΚΕΔΑΣΥ/ΕΔΥ-ΣΔΕΥ

Ανάρτηση αφίσας Παράλληλη Στήριξη-Συνεκπαίδευση-Υποστήριξη, ΚΕΔΑΣΥ/ΕΔΥ-ΣΔΕΥ

Η Πράξη αφορά στη στήριξη του θεσμού της Παράλληλης Στήριξης-Συνεκπαίδευσης, στην ενίσχυση των ΚΕΔΑΣΥ/ΕΔΥ-ΣΔΕΥ, καθώς και στην υποστήριξη των μαθητών/ριών με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που φοιτούν
στα σχολεία γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης από
Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ) και Σχολικούς Νοσηλευτές (ΕΕΠ-ΠΕ25), μέσω της πρόσληψης των αναγκαίων αναπληρωτών Εκπ/κών/ΕΕΠ/ΕΒΠ.

Στόχος τη Πράξης  είναι  η  συμπερίληψη και ισότιμη συμμετοχή/πρόσβαση των μαθητών/τριών με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που φοιτούν στα σχολεία γενικής αγωγής της Προσχολικής, Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο αγαθό της εκπαίδευσης.

ΚΕΔΑΣΥ ΕΔΥ ΣΔΕΥ

parallili_stiriksi_ionia_nisia

2 Μαΐου, 2024
από ΚΕΔΑΣΥ ΖΑΚΥΝΘΟΥ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ευχές για το Πάσχα

Ευχές για το Πάσχα

Σας ενημερώνουμε ότι το ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Ζακύνθου θα παραμείνει κλειστό από τις 2/5/2024 έως και τις 7/5/2024, λόγω εορτών (ΦΕΚ 5614/2018).

Ευχόμαστε ήρεμες, χαρούμενες και όμορφες πασχαλινές μέρες, με υγεία και αγάπη!

Καλό Πάσχα

1 Απριλίου, 2024
από ΚΕΔΑΣΥ ΖΑΚΥΝΘΟΥ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Βιωματική συνάντηση με την Γ΄τάξη του 4ου Δημοτικού Σχολείου Ζακύνθου με θέμα τη “Φιλία”

Βιωματική συνάντηση με την Γ΄τάξη του 4ου Δημοτικού Σχολείου Ζακύνθου με θέμα τη “Φιλία”

Την πρώτη Απρίλη 2024 πραγματοποιήθηκε συνάντηση με τα παιδιά της Γ΄ τάξης του 4ου Δημοτικού Σχολείου Ζακύνθου στο πλαίσιο της ενίσχυσης των υγιών κοινωνικών συνδιαλλαγών και της ενδυνάμωσης των φιλικών σχέσεων. Αρχικά, έλαβαν χώρα ασκήσεις γνωριμίας και εμπιστοσύνης με τους μαθητές, εμπνευσμένες από το θεατρικό παιχνίδι, ενώ αργότερα πραγματοποιήθηκε αφήγηση παραμυθιού με θέμα τη φιλία και τους αποδεκτούς τρόπους συμπεριφοράς σε κοινωνικό και φιλικό πλαίσιο και σχετική συζήτηση. Στη συνέχεια, οι μαθητές κλήθηκαν να αλλάξουν, ο καθένας με τη σειρά του, το τέλος του παραμυθιού αφήνοντας τη δική του πινελιά. Αφού όλοι μαζί μοιράστηκαν τις σκέψεις και τις ιδέες τους, κλήθηκαν να γίνουν μικροί καλλιτέχνες και να δημιουργήσουν ένα έργο αφαιρετικής τέχνης από κοινού, ως ομάδα.

Τη δράση πραγματοποίησε η εκπαιδευτικός του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Παπαργύρη Ζωή (ΠΕ71) η οποία και συνεργάστηκε με τις εκπαιδευτικούς του τμήματος.

 

 

14 Φεβρουαρίου, 2024
από ΚΕΔΑΣΥ ΖΑΚΥΝΘΟΥ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επιμόρφωση Γονέων με θέμα: «‎Οριοθέτηση & Συνεργασία Σχολείου και Οικογένειας στο Νηπιαγωγείο: Δυσκολίες και ‎Πρακτικές Διαχείρισης»‎ (Νηπιαγωγείο Βανάτου)

Επιμόρφωση Γονέων με θέμα: «‎Οριοθέτηση & Συνεργασία Σχολείου και Οικογένειας στο Νηπιαγωγείο: Δυσκολίες και ‎Πρακτικές Διαχείρισης»‎ (Νηπιαγωγείο Βανάτου)

Έπειτα από αίτημα του Νηπιαγωγείου Βανάτου στο ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Ζακύνθου, πραγματοποιήθηκε επιμορφωτική συνάντηση με τους γονείς των μαθητών/μαθητριών με θέμα «Οριοθέτηση & Συνεργασία Σχολείου και Οικογένειας στο Νηπιαγωγείο: Δυσκολίες και Πρακτικές Διαχείρισης».

 

Η επιμόρφωση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της ολοκλήρωσης της βιωματικής δράσης με θέμα την Ομαδοσυνεργασία που είχε πραγματοποιηθεί με τα παιδιά των δύο τμημάτων. Στόχο της συνάντησης αποτέλεσε η ενημέρωση των γονέων αναφορικά με τα οφέλη της οριοθέτησης, η παρουσίαση καλών και κακών πρακτικών κατά την εφαρμογή της, καθώς και η συζήτηση για τη διασύνδεση του Σχολείου και της Οικογένειας με στόχο τη γενίκευσή της. Έπειτα από την παρουσίαση του εκπαιδευτικού υλικού ακολούθησε ανοιχτή συζήτηση των μελών του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. με τους γονείς, κατά την οποία δόθηκε η ευκαιρία να εκφράσουν και να επιλύσουν προβληματισμούς.

 

Η δράση πραγματοποιήθηκε στις 14/02/2024 από την Ψυχολόγο της υπηρεσίας Χρυσοσπάθη Ξένη (ΠΕ23) και την Προϊσταμένη Αικατερίνη Σαρακίνη (ΠΕ70.5) παρουσία του εκπαιδευτικού προσωπικού του σχολείου.

13 Δεκεμβρίου, 2023
από ΚΕΔΑΣΥ ΖΑΚΥΝΘΟΥ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Βιωματική Δράση με Θέμα την Ομαδοσυνεργασία (Νηπιαγωγείο Βανάτου)

Βιωματική Δράση με Θέμα την Ομαδοσυνεργασία (Νηπιαγωγείο Βανάτου)

Έπειτα από αίτημα του Νηπιαγωγείου Βανάτου στο ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Ζακύνθου, πραγματοποιήθηκε βιωματική δράση με θέμα την Ομαδοσυνεργασία στα δύο τμήματα του νηπιαγωγείου.

Η δράση υλοποιήθηκε μέσα από τέσσερις συναντήσεις. Οι θεματικές των συναντήσεων περιλάμβαναν την έκθεση στην έννοια της συνεργασίας, την προαγωγή της ενσυναίσθησης και των θετικών συμπεριφορών, την καλλιέργεια δεξιοτήτων επίλυσης προβλημάτων, και τέλος την πρακτική εφαρμογή των παραπάνω σε ομαδική δραστηριότητα. Για τη διεξαγωγή της δράσης αξιοποιήθηκαν οι τεχνικές της ανάγνωσης παραμυθιού, η συζήτηση στην ολομέλεια και η οργάνωση δραστηριοτήτων σε ομάδες των 4-5 ατόμων χρησιμοποιώντας αισθητηριακό παιχνίδι και ζωγραφική.

Η δράση πραγματοποιήθηκε στις 7/11/2023, 14/11/2023, 21/11/2023 και 13/12/2023 από την Ψυχολόγο και τη Νηπιαγωγό της υπηρεσίας Χρυσοσπάθη Ξένη (ΠΕ23) και Οικονόμου Χριστίνα (ΠΕ60.5) για μία διδακτική ώρα σε κάθε ένα από τα δυο τμήματα, με την παρουσία των εκπαιδευτικών των τμημάτων.

12 Δεκεμβρίου, 2023
από ΚΕΔΑΣΥ ΖΑΚΥΝΘΟΥ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών με θέμα τη Διαχείριση Πένθους

Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών με θέμα τη Διαχείριση Πένθους

Κατόπιν αιτήματος της Διεύθυνσης σχολείου προς το ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ Ζακύνθου, πραγματοποιήθηκε ψυχοεκπαιδευτική επιμόρφωση στο εκπαιδευτικό προσωπικό και τις ειδικότητες του συγκεκριμένου σχολείου με θέμα τη διαχείριση πένθους στη μαθητική κοινότητα.

Στόχο της επιμόρφωσης αποτέλεσε η εξοικείωση του εκπαιδευτικού προσωπικού με τους βασικούς θεωρητικούς πυλώνες του πένθους, καθώς και η παρουσίαση καλών πρακτικών για την προσέγγιση του παιδιού που πενθεί, την προετοιμασία της επανένταξής του στη σχολική πραγματικότητα, καθώς και την προετοιμασία της τάξης για την υποδοχή και στήριξη του παιδιού.

Η επιμόρφωση πραγματοποιήθηκε από τις Ψυχολόγους της υπηρεσίας Λαναρά Αθηνά (ΠΕ23) και Χρυσοσπάθη Ξένη (ΠΕ23), την Κοινωνική Λειτουργό Σερμπέζη Όλγα (ΠΕ30), καθώς και την προϊσταμένη της υπηρεσίας Σαρακίνη Αικατερίνη (ΠΕ 70 ΕΑΕ), και είχε διάρκεια δύο ώρες.

6 Δεκεμβρίου, 2023
από ΚΕΔΑΣΥ ΖΑΚΥΝΘΟΥ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Βιωματική Δράση: Παγκόσμια Ημέρα Αναπηρίας (Νηπιαγωγείο Ρομιρίου)

Βιωματική Δράση: Παγκόσμια Ημέρα Αναπηρίας (Νηπιαγωγείο Ρομιρίου)

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αναπηρίας στις 3 Δεκεμβρίου, έπειτα από πρόταση του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ πραγματοποιήθηκε βιωματική δράση στο Νηπιαγωγείο Ρομιρίου με θέμα την αναπηρία.

Στόχο της δράσης αποτέλεσε η έκθεση των παιδιών στην έννοια και τις μορφές αναπηρίας. Σε αυτό το πλαίσιο αξιοποιήθηκαν οι τεχνικές της διήγησης παραμυθιού, η συζήτηση στην ολομέλεια, ενώ στη συνέχεια τα παιδιά συμμετείχαν σε δράσεις προσομοίωσης αναπηριών: α) τύφλωση β) αναπηρία άνω άκρων γ) κώφωση δ) αυτισμός.

Η δράση πραγματοποιήθηκε στις 6/12 από την Ψυχολόγο Χρυσοσπάθη Ξένη (ΠΕ23), την Κοινωνική Λειτουργό Σερμπέζη Όλγα (ΠΕ30) και τη Νηπιαγωγό Οικονόμου Χριστίνα (ΠΕ60.5) για δύο διδακτικές ώρες, παρουσία του εκπαιδευτικού προσωπικού του σχολείου.

image0 image1 image3 image4

Ομαδικό αποτέλεσμα νηπίων:

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων