Δεν έχει οριστεί χαρακτηριστική εικόνα για το άρθρο.
Δεν έχει οριστεί χαρακτηριστική εικόνα για το άρθρο.
Δεν έχει οριστεί χαρακτηριστική εικόνα για το άρθρο.
Δεν έχει οριστεί χαρακτηριστική εικόνα για το άρθρο.
Δεν έχει οριστεί χαρακτηριστική εικόνα για το άρθρο.
Δεν έχει οριστεί χαρακτηριστική εικόνα για το άρθρο.
Δεν έχει οριστεί χαρακτηριστική εικόνα για το άρθρο.
Δεν έχει οριστεί χαρακτηριστική εικόνα για το άρθρο.
Δεν έχει οριστεί χαρακτηριστική εικόνα για το άρθρο.

>Μάθημα 4/10/12

>

Προσοχή! Αύριο Παρασκευή 6ωρο. Σχολάμε 1.15 μ.μ.

Γλώσσα:Γράψαμε έκθεση. Σπίτι: Φυλλάδιο εργασιών.
Ορθογραφία
ορεινός, ταπεινός, φωτεινός, υγιεινός, σκοτεινός, κοινός, φτηνός, υπεύθυνος, ανεύθυνος, επικίνδυνος

Ιστορία: 

Προσπαθώ να απαντήσω και σ’ αυτές τις ερωτήσεις:

(Αριστερό κλικ για να δω καλύτερα την εικόνα με τις ερωτήσεις.)

>Μελέτη πεδίου

>

Σήμερα πήγαμε στο πάρκο του Ασυρμάτου για να κάνουμε “μελέτη πεδίου” και να γνωρίσουμε τι λέμε “οικοσύστημα”.

Χωρισμένοι σε ομάδες, ανακαλύψαμε έμβια και άβια στο οικοσύστημα του πάρκου.

Συζητήσαμε και βγάλαμε συμπεράσματα .

 Παίξαμε, διασκεδάσαμε και κουρασμένοι γυρίσαμε στο σχολείο.

>Μαθήματα 3/10/12

>

Γλώσσα: κλίνω τα ρήματα νομίζω, σκάβω, φυτεύω
Αντιγραφή και ορθ.: Από το βιβλίο της μελέτης π. σελ. 60 “Όλα τα φυτά … οικοσύστημα.”
Μελέτη Περιβ/ντος: Διαβάζω σελ. 61 “αξίζει να διαβάσουμε” και μαθαίνω καλά την 1η παράγραφο.

>Το σχολείο μας !!!

>

 

Το σχολείο μας ! Γράψε ένα σχόλιο αν θέλεις.

Μια παλιά μαθήτρια, η κα Μαρία Σακελλία, γράφει για το 5ο Δημοτικό:

…κι εμείς γράψαμε…


Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012
« Γράφω για το σχολείο μου»
 Το σχολείο μου είναι το 5ο Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου και βρίσκεται στην οδό Ξάνθης, στον αριθμό 48.
   Είναι μεγάλο, διώροφο, με πολλά παράθυρα και πολύχρωμες κουρτίνες. Είναι άσπρο και κίτρινο και στην κορφή του ανεμίζει η ελληνική σημαία.
    Είναι φτιαγμένο με κομμάτια τσιμέντο που ενώνονται με δοκάρια.
    Η αυλή έχει πολλά παρτέρια με δεντράκια και άλλα φυτά. Εκεί είναι το νηπιαγωγείο με την αμμοδόχο. Το σχολείο μου έχει δύο προαύλια. Στο μπροστινό παίζουν οι μικρές τάξεις, ενώ πίσω που είναι τα γήπεδα, οι μεγάλες.
   Έχει δώδεκα αίθουσες. Στο ισόγειο είναι η πρώτη τάξη και η αίθουσα τελετών.  Στον α’ όροφο είναι η Β’, η Γ’ και η τάξη μου. Το Δ1’. Στον β’ όροφο είναι το Δ2’, οι Ε’ και ΣΤ’ τάξη.
         Το σημερινό κτήριο κατασκευάστηκε το 1981. Το σχολείο ιδρύθηκε το 1965 και λειτουργούσε σε νοικιασμένα σπίτια ή μαγαζιά. Το κυρίως κτήριο βρισκόταν στη γωνία των οδών Ηλείας και Πλαστήρα.
   Τότε η περιοχή ήταν χωράφια με σταύλους, ζώα και δέντρα . Τα παιδιά έπαιζαν εκεί ένα σωρό παιχνίδια.       
      Αισθάνομαι πολύ ωραία που έμαθα για το σχολείο μου.
Το αγαπώ γιατί εκεί μαθαίνω τόσα όμορφα πράγματα.

 

>Μαθήματα 1/10/12

>

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ !!!

Μαθηματικά: Μαθαίνω τα πολύγωνα. Κάνε την άσκηση που έγραψες στο κόκκινο τετράδιο.
(Με το χαρακάκι μου φτιάχνω διάφορα πολύγωνα. Σε ένα φύλλο Α4 φτιάχνω διάφορα πολύγωνα.
Τα χωρίζω σε μικρότερα και τα χρωματίζω. Δες και σελ. 16 του βιβλίου.)

Κατέβασε και δες την παρουσίαση για να καταλάβεις καλύτερα τα πολύγωνα. (Ψάξε στο φάκελο με τις λήψεις)

Θρησκευτικά: “Πού οδηγεί ο δρόμος;”
Στη σελ. 12, διαβάζω το ποιήμα του Ζαχαρία Παπαντωνίου “το ευλογημένο καράβι” και απαντώ στις παρακάτω ερωτήσεις στο τετρ. εργασιών.

Ερωτήσεις:
-Βρες τους συμβολισμούς.

  1. Ποιον ή τι νομίζεις ότι εννοεί ο ποιητής ότι είναι σαν το καράβι;
  2. Ποιο είναι το ταξίδι του;
  3. Ποια είναι τα κύματα και οι άνεμοι;
  4. Γιατί το καράβι του ποιήματος δε φοβάται τη φουρτούνα;

>Μαθήματα 28/9/12

>

Γλώσσα (για την Τρίτη) : Ολοκληρώνω την άσκηση 7 του βιβλίου (σελ.28-29) και μαθαίνω τι λέμε αντικείμενο (το κίτρινο πλαίσιο).
Κλείνω στο τετράδιο εργασιών “το ορεινό χωριό”, “η φωτεινή πινακίδα”, καθώς και το ρήμα φωνάζω στον ενεστώτα, παρατατικό και εξ. μέλλοντα.
Αφού μίλησαν οι εκπρόσωποι των ομάδων μας με το Δ/ντή του σχολείου και μάθαμε πότε χτίστηκε το σχολείο μας και ποια η ιστορία του, προετοιμάζω (με σημειώσεις στο πρόχειρο) στοιχεία που θα με βοηθήσουν να γράψω μια έκθεση την Τρίτη, περιγράφοντας το σχολείο μου.

Ιστορία:

Δοκίμασε τις γνώσεις σου…
ΑΣΚΗΣΗ 1
ΑΣΚΗΣΗ 2
ΑΚΡΟΣΤΙΧΙΔΑ 

 ΔΕΣ “Ο ΤΡΩΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΙ Η ΟΔΥΣΣΕΙΑ”

>Α’ Συγκέντρωση γονέων

>

Ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή σας στην πρώτη μας συνάντηση γονέων.
Ζητώ συγγνώμη αν σας κούρασα, αλλά  νομίζω πως είναι απαραίτητο να ξέρετε το πλαίσιο στο οποίο θα κινηθούμε αυτή τη χρονιά και με ποιο τροπο θα δουλέψουμε.
Πιστεύω στη συνεργασία μας για το καλύτερο δυνατό που μπορούμε να κάνουμε για τα παιδιά μας.

>Μαθήματα 27/9/12

>

Γλώσσα:  “Αστραδενή” (Δείτε στον σύνδεσμο Αστραδενή περισσότερα για το συγκεκριμένο μάθημα της Γλώσσας)
Τετρ. Εργασιών:

  •  Απαντώ στην ερώτηση “για ποιους λόγους ένας μαθητής αλλάζει σχολείο;”
  • Υπογράμμισε τα αποσιωπητικά του κειμένου.
  • Στη σελ. 26, εργασία 4, μαθαίνω καλά απ΄έξω τον κανόνα ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΘΕΤΑ.
  • Κάνω την άσκηση 5,(και τον πίνακα στη σελ. 27)
  • Γράφω αντιγραφή και μαθαίνω ορθογραφία το κείμενο της άσκησης 5 . (“Στην κουζίνα … ζουμερά.”)
  • Κλίνω μαζί ¨η γυάλινη φρουτιέρα” , τα φρέσκα λεμόνια”.

Μαθηματικά: Οι ασκήσεις 2-3-4 στο βιβλ. εργασιών σελ. 12.

____________________________________

>Χρόνοι των ρημάτων

>

Χρόνοι των ρημάτων 

Παρουσιάσεις αφορούν τους χρόνους των ρημάτων και αποτελούνται από δύο ενότητες:
 α) Γνωρίζω τους χρόνους του ρήματος, 
β) Ασκήσεις εμπέδωσης στους χρόνους του ρήματος.

α)Κατέβασε την παρουσίαση για να θυμηθείς όλους τους χρόνους των ρημάτων. (κλικ στην εικόνα) 


β)Κατέβασε την παρουσίαση με τους χρόνους των ρημάτων για να εξασκηθείς. (κλικ στην εικόνα)