Άρθρα με ετικέτα Γλώσσα
Ζωγραφίζοντας το Φθινόπωρο…
Σήμερα τα μικρούλια στο πλαίσιο του μαθήματος της Γλώσσας, ασχολήθηκαν με το Φθινόπωρο. Έμαθαν για τα φύλλα των δέντρων που κιτρινίζουν και πέφτουν, για τα χελιδόνια που αναχωρούν για άλλους τόπους και για τα πρωτοβρόχια. Μετά την ανάγνωση δύο ποιημάτων σήκωσαν μανίκια, πήραν πινέλα και μπογιές και ζωγράφισαν το δικό τους “Φθινόπωρο”.
Μικροί συγγραφείς και εικονογράφοι…
Ένα αλλιώτικο σχολείο…
Έχοντας ουσιαστικά ολοκληρώσει την ύλη μας, περνάμε σε μια διαφορετική προσέγγιση, που θεωρώ ότι έχει και περισσότερο ενδιαφέρον. Τα μικρούλια διαβάζουν ένα βιβλίο με μικρό κείμενο ομαδικά και το παρουσιάζουν στους συμμαθητές τους με θεατρικό ή όποιον άλλο τρόπο επιθυμούν. Παράλληλα ξεκινήσαμε ένα εργαστήρι δημιουργικής γραφής. Κάθε ομάδα ετοιμάζει την ιστορία της και στη συνέχεια θα περάσουμε στη διαδικασία της εικονογράφησης. Για την ώρα το πρώτο μας θέμα ήταν… Μια μπανάνα!!!
Γινόμαστε μεγάλοι συγγραφείς…
“Της” ή “Τις”;
Για να ξεμπερδευτούμε λιγάκι μάθαμε ένα τραγούδι που μας διδάσκει πότε βάζουμε “της” και πότε “τις”. Καλή σας ακρόαση!!!




































