Τα πρωτάκια τραγουδούν…
Σήμερα με τα μικρούλια μάθαμε να τραγουδάμε το τραγούδι “Αχ και να ‘μουν αχινός”, το οποίο συνοδεύει το κεφάλαιο “Αντίο θάλασσα”. Τα λόγια είναι περιττά, οπότε σας αφήνω να απολαύσετε τις υπέροχες φωνούλες των παιδιών.
Σήμερα με τα μικρούλια μάθαμε να τραγουδάμε το τραγούδι “Αχ και να ‘μουν αχινός”, το οποίο συνοδεύει το κεφάλαιο “Αντίο θάλασσα”. Τα λόγια είναι περιττά, οπότε σας αφήνω να απολαύσετε τις υπέροχες φωνούλες των παιδιών.
Τα μικρούλια μας προχωράνε γρήγορα και μαθαίνουν να διαβάζουν. Είπαμε λοιπόν να το μοιραστούμε μαζί σας ξεκινώντας με τις φωνούλες της Θάλειας και του Ηλία!
Σήμερα ολοκληρώσαμε την πρώτη μας ενότητα στη γλώσσα και αφού μιλήσαμε τόσο για το παπί, είπαμε και να το τραγουδήσουμε. Το ανεβάζω εδώ ώστε τα μικρούλια να το ακούσουν και σύντομα θα σας έχουμε μια ωραία έκπληξη.
Βρήκα ένα χρήσιμο παιχνίδι για περισσότερη εξάσκηση. Μπορείς να διαλέξεις τα γράμματα που χρειάζεσαι για να φτιάξεις λεξούλες; Μην ξεχάσεις τον τόνο!!!
Αφού μάθαμε τη λέξη πατάτα, δεν υπήρχε περίπτωση να μη μάθουμε και να την τραγουδάμε. Υπέροχες φωνούλες!
Ακούστε εδώ το τραγουδάκι που μάθαμε και περιέχει την πιο μεγάλη λέξη που έχουμε μάθει ως τώρα, δηλαδή…. ΤΗΝ ΠΑΤΑΤΑ!!!