Ο Γιάννης διαβάζει και αφιερώνει…
Ο Γιάννης μας διαβάζει με μια ειδική αφιέρωση στην αδερφούλα του την Άννα για να τον ακούει όταν λείπει!!!
Ο Γιάννης μας διαβάζει με μια ειδική αφιέρωση στην αδερφούλα του την Άννα για να τον ακούει όταν λείπει!!!
Τα πρωτάκια μου διάβασαν το κείμενο “Όλοι και στον κήπο” και φυσικά έμαθαν το τραγούδι “Οχτώ μεγάλοι ποντικοί” και σας το παρουσιάζουν!
Ακούστε τον Νεκτάριο και τον Πάνο να διαβάζουν ένα απόσπασμα από το κεφάλαιο “Ο κύριος με το καπέλο”.
Παίξτε εδώ ένα διαδραστικό παιχνίδι προσθέσεων. Πόσο γρήγοροι είστε;
Τα μικρούλια σήμερα τραγούδησαν ένα τραγουδάκι δικής μας σύνθεσης για να μάθουν πιο εύκολα τις ομαδούλες του 10. Δυστυχώς ακούγεται πιο δυνατά η γαϊδουροφωνάρα μου αλλά υπόσχομαι να επανορθώσω.
Τα μικρούλια έμαθαν το τραγούδι “Παπαγάλε μου τι είδες;” και σας το παρουσιάζουν με τις υπέροχες φωνούλες τους. Αυτή τη φορά δοκιμάσαμε να λένε τα αγόρια τα μισά και τα κορίτσια τα άλλα μισά λόγια.
Τα μικρούλια σήμερα έπαιξαν με τις ομαδούλες του 6 και σας παρουσιάζουν έναν ωραίο τρόπο εκμάθησής τους για όσους και όσες δυσκολεύονται. Ο λόγος στον Γιάννη, τον Πάνο και την Ακριβή λοιπόν!
Ακούστε τις φωνούλες της Βασιλικής και της Μέλιας να διαβάζουν το κείμενο από το κεφάλαιο “Τιτίνα, η κότα”. Καλή σας ακρόαση!