Ένα ταξίδι στον χρόνο…
Σήμερα τα μικρούλια κατέβηκαν στο κέντρο της Αθήνας και αφού έφαγαν και επισκέφτηκαν τη Μητρόπολη, μπήκαν σε μια χρονομηχανή και ταξίδεψαν πολλά χρόνια πίσω, στο ελληνικό σχολείο του παρελθόντος. Για λίγο έγιναν μαθητές ενός αλλιώτικου και σίγουρα πιο αυστηρού σχολείου… Νομίζω τους άρεσε, αλλά πιο πολύ τους άρεσε ότι το δικό τους σχολείο δεν έχει βέργες, ξύλο κ.τ.λ.








































