Πάτημα της δεκάδας με την Ακριβή…
Δείτε εδώ την Ακριβή μας να διδάσκει πώς γίνεται το πάτημα στη δεκάδα!!!
Δείτε εδώ την Ακριβή μας να διδάσκει πώς γίνεται το πάτημα στη δεκάδα!!!
Μια ευχάριστη έκπληξη περίμενε τα πιτσιρίκια μας σήμερα. Καθότι Τσικνοπέμπτη, δε γινόταν να μείνουν παραπονεμένα. Έτσι στήσαμε ένα ωραίο τραπέζι, φάγαμε και γιορτάσαμε όλοι μαζί. Να ευχαριστήσω σε αυτό το σημείο τη μαμά της Ίνας, που μας έκανε δώρο χυμούς και τη μαμά της Θάλειας για τα πεντανόστιμα κεφτεδάκια! Καλή Τσικνοπέμπτη σε όλους και όλες.
Σήμερα τα μικρούλια μας είχαν τη χαρά να παρακολουθήσουν την παράσταση “Δον Κιχώτης” σε σκηνοθεσία Ηλία Καρελλά. Έμαθαν για τον ήρωα του Θερβάντες μέσα από μια πιο σύγχρονη διασκευή του κλασικού κειμένου, ενώ παράλληλα ενθουσιάστηκαν με τις μελωδίες των String Demons. Νομίζω ότι τους άρεσε πολύ. Αύριο θα δούμε και τι κατάλαβαν…
Σήμερα στο μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος και στο πλαίσιο της ενότητας “επικοινωνία”, ασχοληθήκαμε με το τηλέφωνο. Τα παιδιά χωρίστηκαν σε δυάδες και ετοίμασαν μια τηλεφωνική επικοινωνία σχετικά με όποιο θέμα επιθυμούν. Για έκπληξη τους έφερα μια παλιά συσκευή και εξετάσαμε τη λειτουργία της. Είχε πολλή πλάκα!
Σήμερα τα μικρούλια βγήκαν στην αυλή μαζί με την έκτη τάξη και παρακολούθησαν ένα πείραμα φυσικής που αφορά στη διάδοση θερμότητας με ρεύματα. Πιστεύω ότι τους άρεσε πολύ!!!