Avramidouk's blog

Καλωσορίσατε στο ιστολόγιό μου! Το υλικό της ιστοσελίδας αποτελεί μια παρουσίαση ιδεών και δραστηριοτήτων που υλοποιήθηκαν στο νηπιαγωγείο με τα παιδιά. Οτιδήποτε υπάρχει στην ιστοσελίδα μπορεί να χρησιμοποιηθεί , αρκεί να αναφέρεται η πηγή προέλευσης στο πλαίσιο του νόμου περί πνευματικής ιδιοκτησίας του δημιουργού. ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ!!!

«Στο σπίτι μου αν θες να φτάσεις, τους γρίφους στο κουτί, να λύσεις μην ξεχάσεις!» ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΩΔΙΚΑ 2024

Οκτ 202426

Stem και εκπαιδευτική ρομποτική μέσα από το παραμύθι:

« Η Μάγισσα Χρωματούσα».

Η συμμετοχή του σχολείου μας   στην Εurope Code Week 2024 έχει  τον  παρακάτω τίτλο:

codeweek badge 2019

Αν θέλετε και εσείς να δηλώσετε συμμετοχή στη συμμαχία μας ο κώδικας είναι:  cw24-6AJt4

ΥΛΙΚΟ ΔΡΑΣΗΣ: https://drive.google.com/file/d/1WKR5zrWMaakqxhbyzuZXZAnFiroa6fFQ/view?usp=drive_link   

«Χρώματα …. Χρώματα παντού γύρω μας… Διαβάζοντας το βιβλίο της Ελένης Μπετεινάκη , με τον τίτλο “Η Μάγισσα Χρωματούσα”, από τις εκδόσεις ΕΛΛΗΝΟΕΚΔΟΤΙΚΗ , δημιουργήσαμε ένα επιδαπέδιο παιχνίδι ανακάλυψης χρωμάτων. Τα παιδιά αναλαμβάνουν ρόλους, μεταμφιέζονται σε μάγισσα Χρωματούσα και μάγο Ταιριαστό.

Λύνοντας τους γρίφους με τις οδηγίες που βρίσκονται στην παρουσίαση με τίτλο :«Στο σπίτι μου αν θες να φτάσεις, τους γρίφους στο κουτί, να λύσεις μην ξεχάσεις!»  ο μάγος Ταιριαστός, ακολουθεί τη διαδρομή που θα τον οδηγήσει στο σπίτι της μάγισσας Χρωματούσας η οποία τον περιμένει για να φάνε μαζί φρέσκο κέικ ζεστό , αφράτο και μοσχομυριστό!!

Τα παιδιά καλούνται να βοηθήσουν τον μάγο Ταιριαστό να λύσει τους γρίφους , να τους αποκωδικοποιήσει, να ανακαλύψει τις εικόνες που αντιστοιχούν ( ήρωες παραμυθιών, αντικείμενα ) και να δημιουργήσει μια διαδρομή , στο δάπεδο της τάξης, για να φτάσει στο σπίτι της όπου τον περιμένει να φάνε το κέικ.

       Αποκωδικοποιούν τον γρίφο, ανακαλύπτουν την εικόνα που αντιστοιχεί και οδηγούν τον μάγο ο οποίος με τα σύνεργα της καλόκαρδης μαγισσούλας , ένα ιπτάμενο πινέλο για να ταξιδέψει και την παλέτα της με τα χρώματα , θα ζωντανέψει τα παραμύθια.

Στη συνέχεια σε ένα φύλλο εργασίας αναπαριστούν την  διαδρομή .

           Το επιδαπέδιο παιχνίδι μπορεί να γίνει και επιτραπέζιο ώστε να απασχολούνται και κατά τη διάρκεια των ελεύθερων δραστηριοτήτων….

         Εμπρός λοιπόν να βοηθήσουμε τον μάγο Ταιριαστό που ανυπομονεί να δοκιμάσει το κέικ της καινούργιας του φίλης και φυσικά να βάλει και αυτός την πινελιά του ώστε να δώσει χρώμα στα παραμύθια……

Οι αποστολές μας ξεκινούν…..

«Η Μάγισσα Χρωματούσα», Ελένη Μπετεινάκη, εκδόσεις Ελληνοεκδοτική, Αθήνα 2015 .

1 2

Δέντρο ευχών ελάτε να στολίσουμε! Ευχές για υγεία, αγάπη, ειρήνη και ελπίδα σε όλο τον κόσμο να σκορπίσουμε!

Ιαν 20248

ΔΕΝΤΡΟ ΕΥΧΩΝ

Οι μαθητές αξιοποιούν τις έννοιες της κωδικοποίησης  (αλγόριθμους, ακολουθία, επανάληψη, επέκταση), και αποκωδικοποιούν το μήνυμα των Χριστουγέννων , κατά τη διάρκεια Χριστουγεννιάτικου εργαστηρίου , με την παρουσία και τη βοήθεια των γονέων / κηδεμόνων τους που όλοι μαζί συμμετέχουν , ως βοηθοί του Άγιου Βασίλη, ο οποίος τους προσέλαβε , προκειμένου να τον βοηθήσουν. 

Η αποστολή έχει ξεκινήσει… ένας πίνακας αναφοράς με εικόνες Χριστουγέννων , που κάθε μία από αυτές αντιστοιχεί σε ένα γράμμα του αλφαβήτου. Α όπως Αστέρι, Β όπως Βασιλόπιτα…..

Μοιράζουμε καρτέλες , με  εικόνες  στη σειρά. Κάθε καρτέλα μία λέξη. Τα παιδιά αντιστοιχούν την εικόνα με το γράμμα από τον πίνακα αναφοράς…. και  στο τέλος  θα διαβάσουν την λέξη που κρύβεται.

Αμέσως μετά στο Δέντρο των Ευχών θα τοποθετήσουν τη λέξη που βρήκαν, ώστε  όταν συμπληρωθούν όλες οι καρτέλες, θα καταφέρουμε να διαβάσουμε το μήνυμα των Χριστουγέννων.

Καλή Διασκέδαση!

Συμμετοχή στη Εurope Code Week 2023

Νοέ 20231

“ΤΑ ΒΡΑΧΙΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΙΑ”

20231101 120531 20231101 120618

 

“Τα βραχιόλια για τη φιλία” 

είναι ο τίτλος της δραστηριότητας για τη συμμετοχή του σχολείου στην Εβδομάδα Κώδικα , από τα νήπια και τα προνήπια του 1ου Υποχρ. τμήματος του 17ου Νηπιαγωγείου Ιλίου…
Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με τη δραστηριότητα δημιουργίας κώδικα…
Έφτιαξαν σε φύλλο εργασίας τον δικό τους κώδικα ο καθένας, τον οποίο στη συνέχεια “διάβασαν” και δημιούργησαν το δικό τους “βραχιόλι φιλίας”….
Όταν ολοκληρώθηκε η δραστηριότητα και φόρεσαν τα βραχιόλια, “ανακάλυψαν” με ενθουσιασμό ότι μερικά έχουν κοινά στοιχεία – χρώματα…

Οι μαθητές/τριες αξιοποιούν έννοιες της κωδικοποίησης (αλγόριθμους, ακολουθία, επανάληψη, επέκταση) και δημιουργούν “Βραχιόλια Φιλίας”, από χάντρες 3 διαφορετικών χρωμάτων και τα χαρίζουν σε κάποιον/κάποια φίλο/η.

Ζητείται από τους/τις μαθητές/τριες να ζωγραφίσουν σε ένα φύλλο χαρτιού τον κώδικα που θα χρησιμοποιήσουν για να φτιάξουν το δικό τους βραχιόλι. Τους δίνεται η οδηγία, να χρωματίσουν 3 χάντρες με τρία συγκεκριμένα χρώματα, ακολουθώντας μια συγκεκριμένη διαδοχή: “κόκκινο, μπλε, κίτρινο, και μια 4η χάντρα με ένα, από τα 3 αυτά χρώματα που θα επιλέξουν”.

Συνεχίζουν  την ακολουθία επαναλαμβάνοντας το μοτίβο που δημιουργήθηκε: κόκκινο, μπλε, κίτρινο, επιλογή ενός από τα τρία χρώματα, κόκκινο, μπλε, κίτρινο, το χρώμα επιλογής, κόκκινο, μπλε, κίτρινο, το χρώμα επιλογής, κ.ο.κ.

Στη συνέχεια, κάθε μαθητής/τρια ακολουθώντας τον παραπάνω κώδικα, έτσι όπως τον έχει αποτυπώσει στο χαρτί, δημιουργεί ένα βραχιολάκι φιλίας, χρησιμοποιώντας χρωματιστές χάντρες αντίστοιχων χρωμάτων.

Αναζητούν μεταξύ τους αν υπάρχουν βραχιολάκια που έχουν δημιουργηθεί από τα παιδιά που έχουν κοινό μοτίβο. Συναισθάνονται την μοναδικότητά τους αλλά αναζητούν και κοινά στοιχεία που μπορεί να έχουν με τα υπόλοιπα παιδιά.

Τέλος, τίθενται τα ερωτήματα, αν τα βραχιολάκια είναι όμοια ή διαφέρουν μεταξύ τους, γιατί διαφέρουν και τι συμβαίνει όταν αλλάζει το χρώμα επιλογής. Η ανταλλαγή των βραχιολιών φιλίας μεταξύ των παιδιών ενδυναμώνει την ανάπτυξη σχέσεων μεταξύ τους, εμπλουτίζοντας τη δραστηριότητα του προγραμματισμού!

Καλή σας επιτυχία!

Συμμετοχή στη Εurope Code Week 2022

Οκτ 202221

Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού είναι μια πρωτοβουλία βάσης που έχει ως στόχο να κάνει τον προγραμματισμό και τον ψηφιακό γραμματισμό προσιτό σε όλους, με διασκεδαστικό και ενδιαφέροντα τρόπο.

Η εκμάθηση συγγραφής κώδικα μας βοηθάει να κατανοούμε τον κόσμο που εξελίσσεται ταχύτατα γύρω μας, να διευρύνουμε τις γνώσεις μας για τον τρόπο λειτουργίας της τεχνολογίας και να αναπτύσσουμε δεξιότητες και ικανότητες, ώστε να ανακαλύπτουμε νέες ιδέες και να καινοτομούμε.

Η συμμετοχή του σχολείου μας  έχει τίτλο:

“ΒΟΗΘΩ ΤΟΝ ΣΚΙΟΥΡΟ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΟ ΦΥΛΛΟ ΤΟΥ….”

Φθινόπωρο…. Διαβάζοντας το βιβλίο της Alice Hemming – Nicola Slater , με τον τίτλο “Ο κλέφτης των φύλλων”, από τις εκδόσεις ΙΚΑΡΟΣ, δημιουργήθηκε η  επιθυμία να βοηθήσουμε τον μικρό σκίουρο, που μέχρι χθες το δέντρο του ήταν γεμάτο πανέμορφα φύλλα, να βρει το πορτοκαλί φύλλο που ανακάλυψε ότι του έλειπε, νομίζοντας ότι κάποιος το κλέβει!

Τα παιδιά καλούνται να βοηθήσουν τον μικρό σκίουρο να βρει το πορτοκαλί φύλλο του, ακολουθώντας τον χρωματικό  κώδικα και να ανακαλύψουν σε ποιο σημείο βρίσκεται το πορτοκαλί φύλλο του….

Αποκωδικοποιούν την εικόνα, χρωματίζοντάς  την  στο τετραγωνισμένο χαρτί … Εμπρός λοιπόν με τα χρώματα του Φθινοπώρου να ανακαλύψουμε που κρύβεται το πορτοκαλί φύλλο του μικρού μας σκίουρου….

ΦΥΛΛΟ ΦΥΛΛΟ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ

«ΙΣΙΔΩΡΑ- ΧΤΙΖΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ»

Ιούν 202216



Λήψη αρχείου

EU CODE WEEK 4 ALL

Ιαν 202230

2021

« Παλιότερα άρθρα

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

17ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΙΛΙΟΥ

Ιστορικό

ΤΕΧΝΙΚΗ ΜΕ ΝΕΡΟΜΠΟΓΙΕΣ

ΤΕΧΝΙΚΗ ΜΕ ΝΕΡΟΜΠΟΓΙΕΣ

η τάξη μας

η τάξη μας

Δίκτυο Πρόληψης και Αντιμετώπισης φαινομένων Σχολικής Βίας και Επιθετικότητας

Δίκτυο Πρόληψης και Αντιμετώπισης φαινομένων Σχολικής Βίας και Επιθετικότητας

ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗ ΤΗΣ ΣΩΜΑΤΙΚΗΣ ΤΙΜΩΡΙΑΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗ ΤΗΣ ΣΩΜΑΤΙΚΗΣ  ΤΙΜΩΡΙΑΣ ΣΤΑ  ΠΑΙΔΙΑ

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ

Ο ΙΣΤΟΤΟΠΟΣ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΟΝ 7ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΣΤΟΤΟΠΩΝ, ΣΤΗΝ 6η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ (Προσωπικοί ιστότοποι ατομικοί ή ομάδων εκπαιδευτικών).

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ

Ο ΙΣΤΟΤΟΠΟΣ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΣΤΟΝ 8ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΣΤΟΤΟΠΩΝ, ΣΤΗΝ 6η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ (Προσωπικοί ιστότοποι ατομικοί ή ομάδων εκπαιδευτικών).

Ασφάλεια στο διαδίκτυο

Ασφάλεια στο διαδίκτυο

Αυτό το περιεχόμενο είναι προστατευμένο με συνθηματικό. Για να το δείτε εισάγετε το συνθηματικό σας παρακάτω:

Καλωσορίσατε στο ιστολόγιό μου! Το υλικό της ιστοσελίδας αποτελεί μια παρουσίαση ιδεών και δραστηριοτήτων που υλοποιήθηκαν στο νηπιαγωγείο με τα παιδιά. Οτιδήποτε υπάρχει στην ιστοσελίδα μπορεί να χρησιμοποιηθεί , αρκεί να αναφέρεται η πηγή προέλευσης στο πλαίσιο του νόμου περί πνευματικής ιδιοκτησίας του δημιουργού. ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ!!!

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ

ΟΔΗΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ

1

RSS ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

Άδεια Creative Commons

All Rights Reserved

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Δεκέμβριος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

free counters

European SchoolRadio Logo


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων