Γλώσσα Γ3

Σας ετοίμασα ένα κριτήριο αξιολόγησης που σχετίζεται τόσο με την ύλη στη γλώσσα, όσο και με την επικαιρότητα.
Τις απαντήσεις θα τις δούμε μαζί στο πρώτο μάθημα μετά το Πάσχα (με όποια μορφή και αν είναι αυτό) και θα σας πω τότε ποια πρέπει να μου στείλετε για διόρθωση. Καλή δουλειά.

Οι εθελοντές αξιοποιούνται από το Υπουργείο Υγείας

Γύρω στους 100 εθελοντές, μέλη της ΠΟΕΔ, αξιοποιούνται από το Υπουργείο Υγείας για να βοηθήσουν στην μάχη κατά της πανδημίας του κορωνοϊού, με την Οργάνωση να έχει στήσει σε σύντομο χρονικό διάστημα, στο οίκημα της, στην Αγλαντζιά, ένα μηχανισμό διεκπεραίωσης κάποιων διοικητικών εργασιών του Υπουργείου Υγείας. Σε δηλώσεις του στο ΚΥΠΕ, ο Πρόεδρος της ΠΟΕΔ Φίλιος Φυλακτού είπε ότι η Οργάνωση, στην προσπάθεια να ενισχύσει και να βοηθήσει το κράτος στη μάχη κατά της πανδημίας του κορωνοϊού δεν μπορούσε να μείνει με σταυρωμένα τα χέρια «και έτσι, σε εθελοντική βάση πάντοτε, προχώρησε κατά το δυνατόν σε δύο, τρία πράγματα, στα οποία κρίναμε ότι σε αυτή την στιγμή μπορούμε να βοηθήσουμε».
«Το πρώτο είναι η ενίσχυση κάποιων διοικητικών εργασιών που είχε το Υπουργείο Υγείας, που μεταφέρθηκαν και στήθηκαν στο οίκημα της ΠΟΕΔ. Πραγματικά το Υπουργείο Υγείας βοηθήθηκε από αυτή την προσπάθεια, τουλάχιστον σε ένα κομμάτι που μπορούσε ‘να απαλλαγεί’, για να ασχοληθεί με τα πολύ πιο σοβαρά θέματα που έχει να διαχειριστεί. Την ίδια ώρα ανταποκριθήκαμε σε μια έκκληση που έγινε για κατασκευή των προστατευτικών μασκών με τη διαφάνεια μπροστά και έτσι αγοράσαμε υλικά και τα στείλαμε για την κατασκευή 1.000 τέτοιων μασκών σε ομάδες εθελοντών που δημιουργήθηκαν για αυτό τον σκοπό. Και αυτές οι ομάδες ενισχύθηκαν με εθελοντές εκπαιδευτικούς», σημείωσε.
Ο κ. Φυλακτού είπε, επιπρόσθετα, ότι η ηγεσία της Οργάνωσης αποφάσισε να εισφέρει το ποσό των €10.000 στο Υπουργείο Υγείας για να το αξιοποιήσει κατά την κρίση του το Υπουργείο είτε για την αγορά αναλώσιμων νοσοκομειακού εξοπλισμού είτε για τεστ κορωνοϊού, είτε για κάλυψη άλλων αναγκών όπως το ίδιο θα κρίνει. «Την ίδια ώρα, εμείς εκφράζουμε και την ετοιμότητα μας και για άλλη εθελοντική προσφορά εκεί και όπου κριθεί αναγκαίο και χρήσιμο», συμπλήρωσε. Απαντώντας σε ερώτηση, ο Πρόεδρος της ΠΟΕΔ είπε πως αυτή την στιγμή από τους σχεδόν 300 εθελοντές που έχουν εκφράσει προθυμία για εθελοντική εργασία, αξιοποιήθηκαν γύρω στους 100 εθελοντές.
«Έχουμε χωριστεί σε τρεις βάρδιες ημερησίως. Η μια βάρδια ξεκινά στις 08:00 με 12:00, η δεύτερη 12:00-16:00 και η τρίτη 16:00 με 20:00 και βεβαίως, εκείνοι που είναι πάνω στις πλατφόρμες με τους υπολογιστές, όταν τελειώσει και η τρίτη βάρδια στις 8 τη νύχτα, μπορεί να πάνε και ως τις 9 -10 για να περαστούν τα δεδομένα. Επειδή έρχονται για ένα τετράωρο εκεί εθελοντικά, όλες τις άλλες ώρες κάνουν ότι κάνουν και όλοι οι δάσκαλοι στα σχολεία, δηλαδή ετοιμάζουν υλικό για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, κάνουν την συνεδρία τους με το προσωπικό τους, κλπ», συμπλήρωσε.
Ερωτηθείς ποια είναι ακριβώς η εργασία που καλούνται καθημερινά να διαχειριστεί, ο κ. Φυλακτού είπε πως είναι ένα από τα σημαντικά κομμάτια τα διοικητικά σε σχέση με τα τεστ του κορωνοϊού. Σημείωσε ότι κάποιοι εθελοντές δάσκαλοι είναι στο τηλεφωνικό κέντρο και άλλοι παρακολουθούν την ειδική πλατφόρμα, στην οποία καταχωρούνται τα στοιχεία όσων επικοινώνησαν με τους προσωπικούς τους γιατρούς και το 1420 και τους ανέφεραν ποιά συμπτώματα έχουν. Ακολούθως, συνέχισε, οι εθελοντές δάσκαλοι, με την καθοδήγηση του Υπουργείου Υγείας, διευθετούν τα ραντεβού για τεστ κορωνοϊού σε όσους απευθύνονται στους προσωπικούς τους γιατρούς ή στο 1420.
«Οι εργασίες διεκπεραιώνονται με τρόπο που δεν αφήνουμε εκκρεμότητες για την επόμενη μέρα. Ασχολούμαστε κάθε μέρα με τα ραντεβού της ημέρας, τα τεστ βασικά, και στη συνέχεια βοηθούμε και λίγο στο κομμάτι της ανακοίνωσης των αρνητικών αποτελεσμάτων, ούτως ώστε να διεκπεραιώνεται και εκείνο έγκαιρα. Κάθε μέρα έρχονται λίστες όπου μπορεί να είναι 300 ονόματα, κλπ, και σε δύο με τρεις ώρες επικοινωνούμε με τους ανθρώπους και τους λέμε ότι είναι αρνητικοί. Αν θέλουν οτιδήποτε άλλο, πρέπει να μιλήσουν με τον προσωπικό τους γιατρό. Εμείς απλά τους ανακοινώνουμε το αποτέλεσμα», σημείωσε.
Απαντώντας σε ερώτηση αν έχουν αντιμετωπίσει οποιοδήποτε πρόβλημα κατά τη διεκπεραίωση της διοικητικής αυτής εργασίας, ο κ. Φυλακτού είπε πως ακριβώς το αντίθετο, βλέπουμε με πόση ικανοποίηση ο κόσμος εισπράττει αυτό που γίνεται. «Παίρνουμε πολύ θετική ανταπόκριση από τον κόσμο και ακούμε πολύ καλά λόγια. Οι εκπαιδευτικοί έχουν εμπειρία, υπομονή, ξέρουν να επικοινωνούν με τον κόσμο, τους βοηθούν σε ότι ζητήσουν, τους δίνουν συμβουλές και τους απαντούν διάφορα ερωτήματα που μπορεί να υποβάλουν. Η όλη προσπάθεια θεωρούμε ότι γίνεται με μεγάλη επιτυχία, κάτι που φαίνεται από τα καθημερινά δεδομένα όπως διεκπεραιώνονται περίπου 1.500 τηλεφωνήματα την ημέρα», πρόσθεσε.
Ο κ. Φυλακτού είπε ότι αισθάνονται μια μεγάλη ηθική ικανοποίηση. «Τηρούμε τα μέτρα προστασίας, κρατούμε τις αποστάσεις μας, φοράμε τις μάσκες μας, έχουμε τα αντισηπτικά μας, τα γάντια μας. Έρχονται και εκπαιδευτικοί από άλλες επαρχίες. Νιώθεις ότι προσφέρεις κάτι και παραμερίζονται οι όποιοι δυνητικοί κίνδυνοι που υπάρχουν, γιατί υπάρχουν άμα έρχεσαι σε επαφή με ανθρώπους όσο κι αν προσέχεις, παρά να είσαι εσώκλειστος στο σπίτι σου. Αναπτύξαμε και μια πάρα πολύ καλή και άριστη συνεργασία με τους ανθρώπους του Υπουργείου Υγείας που έρχονται. Στήσαμε τα φαξ μας, το Κέντρο με τους υπολογιστές. Βοηθούμε και στο να λυθούν προβλήματα και μέσα στο προγραμματισμό της πλατφόρμας και γι΄αυτό το θέμα έχουμε συνεχή επαφή με τους καθηγητές και τα άτομα του Πανεπιστημίου Κύπρου που δημιούργησαν την πλατφόρμα», συμπλήρωσε.
Ο Πρόεδρος της ΠΟΕΔ , στέλνοντας το μήνυμα του, είπε πως «σε τούτες τις ώρες, όλοι μαζί συστρατευόμαστε για να αντιμετωπίσουμε τούτη την απειλή». «Αυτή τη στιγμή δεν περισσεύει κανένας. Όποιος μπορεί να βοηθήσει πρέπει να είμαστε εκεί», σημείωσε. Ευχαρίστησε, παράλληλα, και την CY.T.A. για τις 100 κάρτες κινητών τηλεφώνων που τους παραχώρησε δωρεάν, αλλά και την ανανέωση του χρόνου ομιλίας για να λειτουργήσει το κέντρο επικοινωνίας στην ΠΟΕΔ.
https://www.offsite.com.cy/eidiseis/topika/gyro-stoys-100-ethelontes-meli-tis-poed-sti-mahi-kata-koronoioy

1. Ποιες εθελοντικές ενέργειες μπορείτε να διακρίνετε στο κείμενο;
2. Πώς αισθάνονται οι εθελοντές που δραστηριοποιούνται;
3. Βρείτε τον τρόπο ανάπτυξης της παραγράφου: «Οι εργασίες διεκπεραιώνονται…σημείωσε»
4. Να βρείτε ένα συνώνυμο για κάθε λέξη: μηχανισμό, διαχειριστεί, ανταποκριθήκαμε, εκφράσει, διεκπεραιώσουν.
5. Με ποια επιρρηματική πρόταση μπορεί να αντικατασταθεί η μετοχή σε καθεμία από τις δύο περιπτώσεις: Ερωτηθείς ποια είναι ακριβώς
η εργασία που καλούνται καθημερινά να διαχειριστεί, ο κ. Φυλακτού είπε……
Απαντώντας σε ερώτηση αν έχουν αντιμετωπίσει οποιοδήποτε πρόβλημα κατά τη διεκπεραίωση της διοικητικής αυτής εργασίας, ο
κ. Φυλακτού είπε……
Σε τι διαφέρει το ύφος των δυο τρόπων διατύπωσης;
6. Ποια είναι η προσωπική σας γνώμη για τέτοιες πρωτοβουλίες; Θεωρείτε ότι είναι υποκινούμενες και αποσκοπούν στο κέρδος; Θεωρείτε ότι είναι ειλικρινείς και προσφέρουν στο κοινωνικό σύνολο; Αιτιολογήστε τη θέση σας.
7. Έστω ότι είστε ένας από τους προαναφερθέντες εθελοντές. Σε ένα ηλεκτρονικό μήνυμα που στέλνετε στους γονείς σου αναφέρετε ποια είναι η δράση της ομάδας σας- πόσο δύσκολα ή όχι είναι τα καθήκοντά σας- ποια τα συναισθήματά σας. (150-200 λέξεις)

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Γλώσσα Γ3

Οδηγίες για ασκήσεις του Α1

Τι ύφος δημιουργούν οι παρακάτω χρόνοι στην αφήγηση ενός περασμένου γεγονότος:

Παρελθοντικοί χρόνοι: αφήγηση αναδρομική / ιστορική αναδρομή

Αίσθηση ότι το συμβάν έχει γίνει και έχει ολοκληρωθεί στο

παρελθόν

Παροντικοί χρόνοι/Ιστορικός ενεστώτας: Αίσθηση ζωντάνιας/ αμεσότητας. Σαν να βιώνουμε και εμείς το συμβάν

Σχεδιάγραμμα κριτικής για την άσκηση που προετοιμάσαμε

1. Τίτλος / (συγγραφέας) /περίληψη υπόθεσης

2. Σκηνοθετική προσέγγιση: Όνομα σκηνοθέτη/ πώς χειρίστηκε την εποχή/ ποια ατμόσφαιρα δημιούργησε/ρυθμοί εξέλιξης/ ήρωες απλοί; Σύνθετοι;

3. Πρωταγωνιστής-συμπρωταγωνιστής

4. Υπόλοιποι ηθοποιοί

5. Σκηνικά/ κουστούμια

6. Υπόλοιποι συντελεστές: (κινησιολόγος-χορογράφος)/ μουσική/φωτογραφία/ video art

7. Προσωπική γνώμη με ευγενικό τρόπο/ αιτιολόγηση

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Οδηγίες για ασκήσεις του Α1

Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας Γ Γυμνασίου

Για το μάθημα της Λογοτεχνίας
Τελικά μάλλον είναι καλύτερο να ασχοληθούμε περισσότερο με το πεζό κείμενο: Βίος και Πολιτεία του Αλέξη Ζορμπά.
Αφού διαβάστε το κείμενο, προετοιμάστε τις εξής ασκήσεις τις οποίες δε θα μου τις στείλετε, αλλά θα τις απαντήσετε στο μάθημα των κειμένων:
1. Σε ποιο πρόσωπο γίνεται η αφήγηση; Ποια ατμόσφαιρα δημιουργεί η χρήση του συγκεκριμένου προσώπου;
2. Αφού διαβάσετε την παρακάτω παράγραφο εντοπίστε: ποια αφηγηματική τεχνική χρησιμοποιείται; Ποιος είναι ο στόχος της; Χρησιμοποιούνται κάποια σχήματα λόγου στην περιγραφή αυτή; (παρομοίωση/ μεταφορά/ προσωποποίηση κ.α.) Γιατί χρησιμοποιούνται ή γιατί απουσιάζουν; Τι αποδεικνύει αυτή η επιλογή του συγγραφέα;
Τον πρωτογνώρισα στον Πειραιά. Είχα κατέβει στο λιμάνι να πάρω το βαπόρι για την Κρήτη. Κόντευε να ξημερώσει. Έβρεχε. Φυσούσε δυνατή σοροκάδα κι έφταναν οι πιτσιλιές της θάλασσας στο μικρό καφενεδάκι. Κλειστές οι τζαμόπορτες, μύριζε ο αγέρας ανθρώπινη βόχα και φασκόμηλο. Έκανε όξω κρύο και τα τζάμια είχαν παχνιστεί από τις ανάσες. Πέντ’ έξι θαλασσινοί ξενυχτισμένοι, με τις καφετιές από γιδότριχα φανέλες, έπιναν καφέδες και φασκόμηλα και κοίταζαν από τα θαμπωμένα τζάμια τη θάλασσα.

3. Στο παρακάτω απόσπασμα αναμειγνύονται δύο διαφορετικές αφηγηματικές τεχνικές. Ποιες είναι αυτές και ποιο αισθητικό αποτέλεσμα επιτυγχάνουν;
Έβαλα τα γέλια. Μου άρεσαν οι τσεκουράτοι* τρόποι και τα λόγια του· μου άρεσαν κι οι σούπες. Δε θα ‘ταν άσκημο, συλλογίστηκα, να τον πάρω μαζί μου το γέρο ετούτον κρεμανταλά* στο μακρινό έρημο ακρογιάλι. Σούπες, γέλια, κουβέντες… Φαίνουνταν πολυταξιδεμένος, πολυζωισμένος Σεβάχ Θαλασσινός· μου άρεσε.
– Τι συλλογιέσαι;, μου κάνει, κουνώντας τη χοντρή του κεφάλα. Κρατάς και του λόγου σου ζυγαριά, ε; Ζυγιάζεις με το δράμι, ε; Μωρέ, πάρε απόφαση, κατά διαόλου οι ζυγαριές!
Στέκουνταν από πάνω μου μαντράχαλος, κοκαλιάρης, και κουράζουμουν να σηκώνω το κεφάλι να του μιλώ. Έκλεισα τον Ντάντε.
– Κάτσε, του είπα· παίρνεις ένα φασκόμηλο;

4. Τελικά σας φαίνεται συμπαθητικός ή αντιπαθητικός τύπος ο Αλέξης Ζορμπάς; Προετοιμάσετε τα επιχειρήματα που θα εκφράσετε στο μάθημα των κειμένων.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας Γ Γυμνασίου

Γλώσσα Γ3

Χρονικές προτάσεις

Για το μάθημα της επόμενης φοράς, καλό είναι να δείτε το υλικό και να ετοιμάσετε τις ασκήσεις, για να τις ελέγξουμε μαζί. Η σύνδεση θα γίνει με το ίδιο link την ορισμένη ώρα.

Το υλικό βρίσκεται εδώ:



Λήψη αρχείου

Καλή δουλειά

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Γλώσσα Γ3

Γλώσσα Α1

Την Τρίτη 7/4/2020 10.45 π.μ.-11.45 π.μ. θα έχουμε μάθημα γλώσσας on line με το link που ήδη σας έχει σταλεί. Αν υπάρξει κάποια αλλαγή θα ενημερωθείτε μέσω του σχολείου. Δείτε και τις οδηγίες σύνδεσης που έχω ήδη αναρτήσει σε παλιότερη δημοσίευση και προσπαθήστε να είστε προετοιμασμένοι στις παρακάτω ερωτήσεις:

Από το κείμενο που δουλέψαμε μαζί στο ψηφιακό μάθημα απομονώνουμε την παρακάτω παράγραφο:
..Η κήρυξη του πολέμου στην Ελλάδα βρίσκει τον Πέτρο στην τρυφερή και ευαίσθητη ηλικία των 9 ετών και μεγαλώνει με την οικογένεια και τους φίλους του (με κυριότερο χαρακτήρα το Σωτήρη) στην κατεχόμενη από τους Γερμανούς Αθήνα. Στο πρώτο μέρος το τριζόνι του παιδιού πεθαίνει την 27η Οκτωβρίου και τη θλίψη του για το γεγονός διαδέχεται ο ενθουσιασμός για τις πρώτες νίκες του Ελληνικού στρατού και η πίκρα για την εισβολή των Γερμανών. Στη συνέχεια, ο Πέτρος και η οικογένειά του βιώνουν το σκληρό πρώτο χειμώνα της Κατοχής με αγαπημένα πρόσωπα να φεύγουν για τον πόλεμο, την πείνα να τους χτυπά την πόρτα, τον παππού του Πέτρου να υποφέρει και τη γιαγιά του Σωτήρη να πεθαίνει. Σύντομα αρχίζουν τα συσσίτια στο σχολείο και το παιδί αρχίζει να βλέπει σημάδια αντίστασης του λαού στους κατακτητές και να συνειδητοποιεί ότι μπορεί και αυτό, με τις μικρές του δυνάμεις, να συμβάλλει σε αυτή. Στο τελευταίο μέρος οι δύο φίλοι συμμετέχουν με πράξεις στην Αντίσταση, βλέπουν να χάνονται φίλοι τους ηρωικά μαχόμενοι και τελικά στις απώλειες προστίθεται και ο Σωτήρης. Στις 12 Οκτωβρίου 1944, οι Γερμανοί αποχωρούν από την Αθήνα και ο μικρός Πέτρος, 13 ετών πια, έχει ανδρωθεί μέσα από τις κακουχίες και τις εμπειρίες του πολέμου και της Κατοχής.
Να μετατρέψετε τους παροντικούς χρόνους του κειμένου σε παρελθοντικούς. Σε τι έχει αλλάξει το ύφος του νέου κειμένου που δημιουργήσατε; Γιατί ο αρθρογράφος επέλεξε παροντικούς χρόνους, για να αφηγηθεί κάτι που έγινε δεκαετίες πριν;

Γράψτε και εσείς μία κριτική για τη θεατρική παράσταση “Παραμύθι για δύο” ή για μια ταινία που είδατε πρόσφατα ακολουθώντας τη δομή της κριτικής όπως τη συζητήσαμε στο ψηφιακό μάθημα. Καλό είναι να χρησιμοποιήσετε τουλάχιστον 5 λέξεις ή εκφράσεις από το αρχικό κείμενο για τον Μεγάλο Περίπατο του Πέτρου. Το σύνολο του κειμένου δεν πρέπει να ξεπερνά τις 150 λέξεις. Αυτό το κείμενο που θα γράψετε θα μου το στείλετε στο μέιλ μου, για να το διορθώσω.
Καλή δουλειά!!!

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Γλώσσα Α1

Ιστορία Γ1 (μέρος Β)

Την Τρίτη 7/4/2020 9.30 π.μ.-10.30 π.μ. θα έχουμε μάθημα ιστορίας on line με το link που θα σας σταλεί σε μέιλ. Δείτε και τις οδηγίες σύνδεσης που έχω ήδη αναρτήσει σε παλιότερη δημοσίευση και προσπαθήστε να είστε προετοιμασμένοι στις παρακάτω ερωτήσεις:

Αφού δείτε το βίντεο για τον Παύλο Μελά
απαντήστε στις ερωτήσεις:

1. Ποια η καταγωγή του Παύλου Μελά; Ποια η δράση του πατέρα του;
2. Τι είναι η Βουλγαρική Εξαρχεία; Ποιος ονομαζόταν εξαρχικός και ποιος πατριαρχικός;
3. ποια ήταν η δράση των κομιτατζήδων;
4. Ποιος ανέθεσε στον Παύλο Μελά τη γενική αρχηγία των σωμάτων Μοναστηρίου και Καστοριάς;
5. Ποιο το έργο του κατά την αποστολή αυτή;
6. Τι αντίκτυπο είχε ο θάνατός του στο Μακεδονικό ζήτημα;
Καλή δουλειά και καλό Σαββατοκύριακο.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ιστορία Γ1 (μέρος Β)

Ιστορία Γ2 (β μέρος)

Την Τρίτη 7/4/2020 8.15 π.μ.-9.15 π.μ. θα έχουμε μάθημα ιστορίας on line με το link που θα σας σταλεί σε μέιλ. Δείτε και τις οδηγίες σύνδεσης που έχω ήδη αναρτήσει σε παλιότερη δημοσίευση και προσπαθήστε να είστε προετοιμασμένοι στις παρακάτω ερωτήσεις:

Αφού δείτε τη συνέχεια και το τέλος του ντοκιμαντέρ για τον Χαρίλαο Τρικούπη, απαντήστε:

1. Ποια ήταν τα αποτελέσματα του πολέμου του 1897 για την ελληνική επικράτεια και την ελληνική οικονομική και πολιτική ζωή; (εκτός από το βίντεο μπορείτε να βρείτε και στοιχεία στο βιβλίο ενότητα 20.

Στη συνέχεια, για να καταλάβετε το εθνογραφικό παλίμψηστο της γεωγραφικής περιοχής της Μακεδονίας δείτε το βίντεο για τα Βαλκάνια κατά την Οθωμανική περίοδο και απαντήστε τα εξής:

1. Τι σχέσεις είχαν μεταξύ τους οι λαοί που κατοικουσαν στα Βαλκάνια; (μέχρι 30 λέξεις)

2. Ποιοι λαοί κατοικούσαν στη Βαλκανική χερσόνησο κατά τη διάρκεια της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας; (Απαρίθμηση)

3. Από ποια βιλαέτια αποτελούνταν η Μακεδονία (σύντομη απάντηση)

4. Πώς γινόταν κυρίως ο φυλετικός διαχωρισμός στη Μακεδονία (με δύο βασικά κριτήρια)

5. Ποιο εθνικό φύλο ασχολείται κυρίως με το εμπόριο; Ποιοι τους συναγωνίζονται; (μέχρι 30 λέξεις)

6. Παγώστε την εικόνα στο 9.29 Με βάση το χάρτη και όσα παρακολουθήσατε, πιστεύετε ότι ήταν εύκολο να λυθεί το μακεδονικό ζήτημα; Αιτιολογήστε τη θέση σας. (μέχρι 100 λέξεις)

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ιστορία Γ2 (β μέρος)

Ηλεκτρονικά μαθήματα- Οδηγίες 2

Σας ξαναστέλνω τις οδηγίες, γιατί αντιλήφθηκα ότι μπορεί να χρειάζεται και ένα επιπλέον βήμα.
Σας έχει αποσταλεί από το σχολείο το link και τι χρειάζεται να προετοιμάσετε για το μάθημα.

Για να γίνει η σύνδεση:
1. ο μαθητής/ η μαθήτρια κάνει κλικ πάνω στο link
2. Γράφει το ονοματεπώνυμό του/της. Δεν χρειάζεται να γράψει το μέιλ του είναι προαιρετικό (optional)
3. μπορεί στο κάτω μέρος της οθόνης να εμφανίζεται ένα τηλεφωνάκι. Εκεί ανοίγετε το μενού και επιλέγετε use computer audio. 
4. Λογικά συνδέεστε και δε χρειάζεται να έχετε κάμερα. Η αλήθεια είναι ότι κατά τη διάρκεια του μαθήματος η δική σας κάμερα (αν διαθέτετε) δε χρειάζεται παρά ελάχιστα.

Για να δούμε τι θα καταφέρουμε.
Τα λέμε από κοντά(;;)

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ηλεκτρονικά μαθήματα- Οδηγίες 2

Ηλεκτρονικά μαθήματα

Πέμπτη μάθημα με το Α1 11.00-12.00
Παρασκευή: μάθημα με το Γ3 γλώσσα 8.45-9.45

Σας έχει αποσταλεί από το σχολείο το link και τι χρειάζεται να προετοιμάσετε για το μάθημα.

Για να γίνει η σύνδεση:
1. ο μαθητής/ η μαθήτρια κάνει κλικ πάνω στο link
2. Γράφει το ονοματεπώνυμό του/της. Δεν χρειάζεται να γράψει το μέιλ του είναι προαιρετικό (optional)
3. Λογικά συνδέεται και δε χρειάζεται να έχει κάμερα. Η αλήθεια είναι ότι κατά τη διάρκεια του μαθήματος η δική σας κάμερα (αν διαθέτετε) δε χρειάζεται παρά ελάχιστα.

Για να δούμε τι θα καταφέρουμε.
Τα λέμε από κοντά(;;)

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ηλεκτρονικά μαθήματα

Διευκρινίσεις

Σας ευχαριστώ θερμά για την ανταπόκρισή σας στις εργασίες. Δεν περίμενα ότι θα το γράψω δημοσίως, αλλά μου λείψατε, βρε!! Νομίζω ότι η επικοινωνία αυτή και η ενασχόλησή σας με το σχολείο είναι ένα πολύ μικρό αντίδοτο για όλα όσα μας περιβάλλουν αγχωτικά. Περιμένω και από τους υπόλοιπους να μου στείλουν.
Επειδή οι κυψέλες είναι μάλλον δύσχρηστες (προς το παρόν) να ξέρετε ότι θα αναρτώ το υλικό και σε αυτό τον ιστότοπο και στις κυψέλες. Το πρόβλημα είναι με τις απαντήσεις σας. Θα ήθελα να τις στέλνετε στο e-me, αλλά πάλι μου φαίνεται δύσχρηστο (Σήμερα δεν έχω καταφέρει καθόλου να μπω). Οπότε, όταν χρειάζεται να μου στείλετε κάτι, συνεχίστε με το μέιλ, αλλά να γράφετε σε ξεχωριστό αρχείο word τις ασκήσεις και ο τίτλος του να περιέχει το μάθημα και το επίθετό σας. Έχω λάβει μέιλ, που δεν ήξερα από ποιον είναι.
Στο τέλος της εβδομάδας θα αρχίσουμε μαζί μαθήματα on line ξεκινώντας από το Α1. Πρόγραμμα και link θα σας στείλουμε μέσω του σχολείου.Είναι πολύ εύκολη η σύνδεση: την ώρα που έχει οριστεί το μάθημα πατάτε τον σύνδεσμο που θα σας αποσταλεί από το σχολείο και συμμετέχετε. Το ίδιο link θα το χρησιμοποιείτε κάθε φορά που έχετε μάθημα μαζί μου, σύμφωνα με το ορισμένο πρόγραμμα. Η σύνδεση μπορεί να γίνει και από κινητό. Εννοείται ότι σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να έχετε διαβάσει το υλικό που σας έστειλα και να έχετε ετοιμάσει τις ασκήσεις του αντίστοιχου μαθήματος, για να τις ελέγξουμε μαζί.
Θερμή παράκληση: Να ψάχνετε και το e-me και εδώ για καθήκοντα. Δεν μπορούμε να σας ενημερώνουμε χωριστά στον καθένα σας κάθε φορά.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Διευκρινίσεις