Δραστηριότητα animation-ζωγραφικής: Δημιουργώ και εκφράζομαι με τη ζωγραφική
Φτιάχνουμε καρτούλες με το web2.0 εργαλείο δημιουργίας καρτών….σε μορφή animation….
Δραστηριότητα: Ανακαλύπτω την συμμετρία γύρω μου.
Ξέρω άραγε τι είναι η συμμετρία;
(Πηγή : Φωτόδεντρο :Διερευνητική εφαρμογή με στόχο την εξοικείωση των μαθητών με τη σχεδίαση ψηφιογραφικών σχημάτων αξιοποιώντας την έννοια της συμμετρίας ως προς τον οριζόντιο και τον κάθετο άξονα.)
Δραστηριότητα 1η : Γνωριμία με τους Θεούς του Ολύμπου.
Ανοίξτε το φύλλο εργασίας που σας δίνεται παρακάτω:
1ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΟ – ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΒΟΥΝΟΥ
Μπορείτε να αναζητήσετε πληροφορίες μέσα από τους παρακάτω συνδέσμους:
1) πηγή 1
2) πηγή 2
3) πηγή 3
4) πηγή 4 (βίντεο με τους θεούς από την εκπαιδευτική τηλεόραση edutv.gr)
και κάθε ομάδα να φτάξει μια εργασία σχετικά με έναν από τους Θεούς.
Ο “Θεός” σας θα έχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζεται να ξέρουμε όλοι…
Όνομα,
Εικόνα,
Σύμβολο ,
Τι θεός ήταν και τι προστάτευε,
Ποιους είχε σόι (γονείς, αδέλφια, Σύζυγος , παιδιά) και
ένα μικρό αίνιγμα για τον καθένα.
Ανοίξτε ένα βοηθητικό αρχείο που σας ετοίμασα στο Word πατώντας παρακάτω: Πρότυπο για Θεους Ολύμπου και πιάστε δουλειά! Πρέπει να φτιάξουμε το λεύκωμα με τους Θεούς!
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!
Δραστηριότητα 2η: Λέυκωμα της τάξης μου
Αρχικά ζωγραφήστε τον ευατό σας σε ένα χαρτί και μετά αυτή την ζωγραφιά θα την σαρώσουμε με τον σαρωτή που έχουμε στο εργαστήριο του σχολείου μας.
Ανοίξτε την εφαρμογή ηχογράφησης και ηχογραφήστε την φωνή σας. Θα πρέπει να πείτε το όνομά σας και ποιο μάθημα σας αρέσει.
Στην συνέχεια ανοίξτε ένα αρχείο παρουσίασης και αποθηκεύστε το στον φάκελό σας.
Θα πρέπει να φτιάξει ο καθένας σας μια διαφάνεια με την δικιά του ζωγραφιά και πατώντας ένα κουμπί να ακούγεται η δική του φωνή, όπου στην ουσία θα παρουσιάζει τον ευατό του.
Τέλος όλες αυτές τις διαφάνειες θα τις ενώσουμε και θα δημιουργήσουμε έτσι το λεύκωμα της τάξης!…
καλή επιτυχία!
Δραστηριότητα 3η
Φτιάξτε το δικό σας κόμικς.
Θυμάστε την Χωχαρούπα;…πατήστε πάνω στην παρακάτω εικόνα για να την δείτε καλύτερα
Δημιουργήστε με παρόμοιο τρόπο την δικιά σας ιστορία ή θυμηθείτε ένα αγαπημένο σας παραμύθι όπως
1) Ο λαγός και η χελώνα
2) Ο σκαντζόχοιρος και η αλεπού
3) Ο σκαντζόχοιρος που ήθελε να τον χαϊδεύουν
4) Το λιοντάρι και το ποντίκι
5) Η αλεπού και ο πελαργός
Ανοίξτε την ερφαρμογή του Παιδαγωγικού ινστιτούτου για τη γλώσσα Γ τάξης και μπείτε στις δραστηριότητες του εργαστηρίου. Εκεί θα βρείτε το λογισμικό με το οποίο ια μπορείτε να δημιουργήσετε το δικό σας κόμικς.
Πατήστε στην παρακάτω εικόνα
Δραστηριότητα 4η
Φτιάξτε την δικιά σας ιστορία χρησιμοποιώντας διαδικτυακά εργαλεία όπως το www.storybird.com
Οδηγίες:
1) Συνδεθείτε αρχικά και πατήστε το κουμπί sign up for free
2) μετά δώστε το δικό σας όνομα χρήστη και τον κωδικό που θα σας δωθεί στο μάθημα
3) προσθέστε όταν σας ζητηθεί τον κωδικό τάξης KUMFP
και φτιάξτε την δικιά σας ιστορία με εικόνες που θα βρείτε!
Πληροφορική
Σχετικά με μένα
Αυτό το ιστολόγιο αποτελεί χώρο μελέτης και επικοινωνίας με τους μαθητές, αλλά και συνεργασίας με τους γονείς και συναδέλφους, για την Πληροφορική. Κ Σ (ΠΕ19)Αρχεία
- Ιούνιος 2017
- Μάιος 2017
- Απρίλιος 2017
- Μάρτιος 2017
- Φεβρουάριος 2017
- Ιανουάριος 2017
- Δεκέμβριος 2016
- Νοέμβριος 2016
- Οκτώβριος 2016
- Σεπτέμβριος 2016
- Ιούνιος 2016
- Μάιος 2016
- Απρίλιος 2016
- Μάρτιος 2016
- Φεβρουάριος 2016
- Ιανουάριος 2016
- Δεκέμβριος 2015
- Νοέμβριος 2015
- Οκτώβριος 2015
- Σεπτέμβριος 2015
- Ιούνιος 2015
- Μάιος 2015
- Απρίλιος 2015
- Μάρτιος 2015
- Φεβρουάριος 2015
- Ιανουάριος 2015
- Δεκέμβριος 2014
- Νοέμβριος 2014
- Οκτώβριος 2014
- Σεπτέμβριος 2014
Αναζήτηση