Δημιουργία και διαχείριση ηλεκτρονικού καταστήματος

Στάδια ανάπτυξης του ηλεκτρονικού καταστήματος σε μια επιχείρηση:

  • Φάση 1: Δημιουργία ιστοσελίδας και προώθηση προϊόντος
  • Φάση 2: Κατασκευή λογισμικού και διαχείριση βάσεων δεδομένων
  • Φάση 3: Πληρωμή και επεξεργασία συναλλαγών
  • Φάση 4: Εκπλήρωση και διανομή αποθεμάτων μέσω πληροφοριακών συστημάτων
  • Φάση 5: Υπηρεσίες τηλεφωνικού κέντρου

e shop

Κατηγορίες: Γενικά | Γράψτε σχόλιο

Ντριστέλα στο Μαυρονέρι – Ράχη, Μήλος Αφοι Κούρτη

Κατηγορίες: Γενικά | Γράψτε σχόλιο

Εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα Android

Χρησιμοποιώντας το περιβάλλον appinventor  μπορούμε να φτιάξουμε τις δικές μας εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα android.

Στην παρακάτω εφαρμογή υπολογίζονται τα μόρια για τις πανελλαδικές εξετάσεις των ΕΠΑΛ.

moria

 

Κατηγορίες: Γενικά | Γράψτε σχόλιο

Το ΝΕΟ Επαγγελματικό Λύκειο (ΕΠΑΛ)

Το Επαγγελματικό Λύκειο (ΕΠΑΛ)

 

Σύμφωνα με το ν. 4186 / 2013 και την με Αρ. 77204/Γ2 (ΦΕΚ 1336/26-05-2014) απόφαση του Υπουργείου Παιδείας το Επαγγελματικό Λύκειο (ΕΠΑΛ) προσφέρει δύο κύκλους  σπουδών, οι οποίοι ανήκουν στο τυπικό εκπαιδευτικό  σύστημα:

α. το «Δευτεροβάθμιο Κύκλο Σπουδών» Α, Β και Γ Τάξη  και

β. το «Μεταδευτεροβάθμιο κύκλο σπουδών», την «Τάξη  Μαθητείας» Δ’ Τάξη .

Οι σκοποί του Επαγγελματικού Λυκείου είναι μεταξύ άλλων και :

Η παροχή γενικής παιδείας υψηλού επιπέδου, που  θα συμβάλλει στην ισόρροπη γνωστική, συναισθηματική, πνευματική και σωματική ανάπτυξη όλων των μαθητών. Η προαγωγή της κριτικής σκέψης, της πρωτοβουλίας, της δημιουργικότητας και των ικανοτήτων των  μαθητών.

Η παροχή ολοκληρωμένων επαγγελματικών γνώσεων και δεξιοτήτων για την πρόσβαση στην αγορά εργασίας. Η ενδυνάμωση της δυνατότητας παρακολούθησης των εργασιακών εξελίξεων, καθώς και της δυνατότητας πρόσληψης και αφομοίωσης των νέων τεχνολογικών και επαγγελματικών γνώσεων, δεξιοτήτων και ικανοτήτων  στο πλαίσιο της Δια Βίου Μάθησης. Η δυνατότητα επαγγελματικής ανέλιξης μέσω σπουδών σε ανώτερη εκπαιδευτική βαθμίδα.

 

Στην Α΄ τάξη ΕΠΑΛ εγγράφονται μαθητές με απολυτήριο Γυμνασίου :

 

Τα μαθήματα Γενικής Παιδείας στην Α’ Τάξη είναι τα εξής:

 

1. Ελληνική Γλώσσα (Νέα Ελληνική Γλώσσα 3 ώρες και Λογοτεχνία 1 ώρα),

2. Μαθηματικά (Άλγεβρα 3 ώρες και Γεωμετρία 1 ώρα),

3. Φυσική (2 ώρες),

4. Χημεία (2 ώρες),

5. Πολιτική Παιδεία, (2 ώρες), ( Οικονομία, Πολιτικοί Θεσμοί – Αρχές Δικαίου – Κοινωνιολογία )

6. Ιστορία (1 ώρα),

7. Θρησκευτικά (1 ώρα),

8. Ερευνητική Εργασία (Project) (2 ώρες),

9. Ξένη Γλώσσα (Αγγλικά) (2 ώρες),

10. Φυσική Αγωγή (2 ώρες).

 

Στην ομάδα Προσανατολισμού Τεχνολογικών  Εφαρμογών:

 

1. Αρχές Μηχανολογίας (4 ώρες),

2. Αρχές Ηλεκτρονικής και Ηλεκτρολογίας (3 ώρες),

3. Τεχνικό Σχέδιο (2 ώρες),

4. ΣΕΠ − Περιβάλλον Εργασίας – Ασφάλεια και Υγιεινή (2 ώρες),

5. Εφαρμογές Πληροφορικής (2 ώρες).

Στη Β’ Τάξη ΕΠΑΛ εγγράφονται μαθητές που έχουν τελειώσει την Α΄ Τάξη ΕΠΑΛ ή την Α’ Τάξη ΓΕΛ, απόφοιτοι ΕΠΑΣ για απόκτηση απολυτηρίου Λυκείου και απόφοιτοι ΓΕΛ για απόκτηση Πτυχίου ή Απόφοιτοι ΕΠΑΛ για απόκτηση δεύτερου Πτυχίου.

 

Τα μαθήματα Γενικής Παιδείας της Β΄ Τάξης ΕΠΑ.Λ.  είναι τα εξής:

 

1. Ελληνική Γλώσσα (Νέα Ελληνική Γλώσσα 2 ώρες και Λογοτεχνία 1 ώρα),

2. Μαθηματικά (Άλγεβρα 2 ώρες και Γεωμετρία 1 ώρα),

3. Θετικές Επιστήμες (Φυσική 1 ώρα και Χημεία 1 ώρα),

4. Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ (1 ώρα),

5. Θρησκευτικά (1 ώρα),

6. Ξένη Γλώσσα (Αγγλικά) (1 ώρα)

7. Φυσική Αγωγή (1 ώρα).

 

Στο 1ο ΕΠΑΛ Κατερίνης λειτουργούν οι παρακάτω Τομείς και Ειδικότητες στη Β’ Τάξη :

 

ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ:

Ειδικότητα: Τεχνικός Εφαρμογών Πληροφορικής

Ειδικότητα: Τεχνικός Η/Υ και Δικτύων Η/Υ

Ειδικότητα: Τεχνικός Εφαρμογών Λογισμικού

 

ΤΟΜΕΑΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ:

Ειδικότητα: Τεχνικός Μηχανολογικών Εγκαταστάσεων και Κατασκευών

Ειδικότητα: Τεχνικός Μηχανικός Θερμικών Εγκαταστάσεων και Μηχανικός Τεχνολογίας Πετρελαίου και Φυσικού Αερίου

Ειδικότητα: Τεχνικός Εγκαταστάσεων ψύξης αερισμού και κλιματισμού

Ειδικότητα: Τεχνικός Οχημάτων

 

Τομέας Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού:

Ειδικότητα: Τεχνικός Ηλεκτρονικών και Υπολογιστικών Συστημάτων, Εγκαταστάσεων

Ειδικότητα: Τεχνικός Ηλεκτρολογικών Συστημάτων, Εγκαταστάσεων και Δικτύων

Ειδικότητα: Τεχνικός Αυτοματισμού

Ειδικότητα: Τεχνικός Δικτύων και Τηλεπικοινωνιών

 

Τομέας Δομικών Εργων:

Ειδικότητα: Σχεδιαστής Δομικών Έργων και Γεωπληροφορικής

 

Τομέας Περιβάλλοντος και Φυσικών Πόρων:

Ειδικότητα: Τεχνικός Διαχείρισης και Ανακύκλωσης

Ειδικότητα: Τεχνικός Ελέγχου Ρύπανσης και Εγκαταστάσεων Αντιρρύπανσης

 

Ειδικά για την σχολική χρονιά 2014 – 2015 θα λειτουργήσει επίσης για τελευταία φορά στην Γ’ Τάξη η Ειδικότητα Γραφικών Τεχνών του τομέα Εφαρμοσμένων Τεχνών. Σε αυτή την ειδικότητα μπορούν να γραφτούν απόφοιτοι του Α’  και Β’ Κύκλου ΤΕΕ  και της Β’ ΕΠΑΛ του ίδιου τομέα.

 

Οι απόφοιτοι της Γ’ Τάξης ΕΠΑΛ παίρνουν Απολυτήριο Λυκείου ισότιμο με του Γενικού Λυκείου και Πτυχίο Επιπέδου 3. Έχουν  τη δυνατότητα να συνεχίσουν τις σπουδές τους στα ΤΕΙ με πανελλήνιες εξετάσεις σε 4 μαθήματα (ομάδα Α) ή στα ΑΕΙ με πανελλήνιες εξετάσεις σε 4 μαθήματα του ΓΕΛ ( ομάδα Β). Όσοι μαθητές συνεχίσουν στη Δ’ Τάξη (Μαθητείας)  παίρνουν Πτυχίο επιπέδου 4 μετά από διαδικασίες πιστοποίησης. Η «Τάξη Μαθητείας», που εφαρμόζει το δυϊκό σύστημα εκπαίδευσης (μαθητείας) του Ο.Α.Ε.Δ. έχει διάρκεια ένα (1) έτος και περιλαμβάνει Μαθητεία με εκπαίδευση στο χώρο εργασίας, Μάθημα Ειδικότητας και προπαρασκευαστικά Μαθήματα Πιστοποίησης στη σχολική μονάδα αντίστοιχα.

 

Καρακούσης Αθανάσιος

 

Υποδιευθυντής 1ου ΕΠΑΛ Κατερίνης

 

Κατηγορίες: Γενικά | Γράψτε σχόλιο

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ – ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ. ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ – 573  Ώρες, 42  ECTS 

ΓΡΑΦΕΙΟ  ΣΧΟΛΙΚΩΝ  ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ – ΣΧΟΛΙΚΩΝ  ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ  ΔΙ.Δ.Ε. ΚΙΛΚΙΣ

 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ  ΣΠΟΥΔΩΝ

Το πρόγραμμα σπουδών περιλαμβάνει  έντεκα (11) βασικούς  τομείς – ενότητες :

Τομέας 1 – Πλαίσιο και Κοινωνικο-Οικονομική Δυναμική των Συστημάτων Εκπαίδευσης.

Τομέας 2 – Νομικό Σύστημα των Συστημάτων Εκπαίδευσης και των Εργασιακών Σχέσεων.

Τομέας 3 – Στρατηγική Διαχείριση του Σχολείου.

Τομέας 4 – Οργανωτική Συμπεριφορά και Επικοινωνία.

Τομέας 5 – Ανάπτυξη της Κατάρτισης και της Διαχείρισης των Δικτύων.

Τομέας 6 – Ηθική, Κοινωνική Ευθύνη.

Τομέας 7 – Οργανωτική Δομή του Ελληνικού Εκπαιδευτικού Συστήματος – Νομοθεσία.

Τομέας 8 – Το Σχολείο της Αλληλεξάρτησης, της Αυτο-Αξιολόγησης.

Τομέας 9 –  Εκπαιδευτική Ηγεσία, Δραστηριότητες Κατάρτισης.

Τομέας 10 – Συναισθηματικές Δυναμικές και Εκπαίδευση.

Τομέας 11 –  Εισαγωγή στην Παιδονευροψυχιατρική.

Στοιχεία του Σεμιναρίου :

  1. Δια  ζώσης    232   ώρες,  29   ECTS. 
  2. Εξ  Αποστάσεως  –   834   Σελίδες,   341  ώρες,  10  ECTS. 
  3. Πτυχιακή  Εργασία   3   ECTS.
Κατηγορίες: Γενικά | Γράψτε σχόλιο

Η επιμόρφωση Β επιπέδου ΤΠΕ

Η επιμόρφωση Β επιπέδου ΤΠΕ

Οι ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις στον τομέα των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ) μεταβάλλουν τον κόσμο από κάθε άποψη. Το σχολείο δεν είναι δυνατόν να μείνει έξω ή να είναι μακριά από αυτή τη διαδικασία. Οι συνθήκες μάθησης στο σύγχρονο σχολείο, οι γνώσεις, δεξιότητες και στάσεις που αναμένεται να αποκτήσουν οι μαθητές πρέπει να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της κοινωνίας, όπως αυτές διαμορφώνονται στο παραπάνω σκηνικό.

Είναι επομένως αναγκαίος ο εκσυγχρονισμός και η βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης, και σε συνάρτηση με την αξιοποίηση των ΤΠΕ.

Οι ΤΠΕ μπορούν να παίξουν ένα σπουδαίο ρόλο στο «Νέο Σχολείο», το οποίο τοποθετεί το μαθητή στο επίκεντρο της εκπαιδευτικής διαδικασίας, με την ενεργητική του συμμετοχή στις δραστηριότητες μάθησης και με εξατομίκευση της διδασκαλίας, βελτιώνει την παρεχόμενη εκπαίδευση, προωθεί τη δια βίου μάθηση και ενισχύει την καινοτομία και τη δημιουργικότητα.

http://b-epipedo2.cti.gr

Ο σημαντικότερος παράγοντας για την επιτυχία των στόχων που θέτει το «Νέο σχολείο» είναι ο ίδιος ο εκπαιδευτικός, ο οποίος πρέπει να διαθέτει τα απαραίτητα εφόδια που θα του επιτρέψουν να λειτουργήσει στη νέα πραγματικότητα και να αξιοποιήσει τα νέα δεδομένα και τις ΤΠΕ για την καλύτερη επίτευξη των μαθησιακών και παιδαγωγικών στόχων.

Το έργο «επιμόρφωση των εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη» του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», ΕΣΠΑ (2007-2013), το οποίο υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Ελληνικού Δημοσίου έχει ως αντικείμενο την επιμόρφωση μεγάλου αριθμού εκπαιδευτικών των ελληνικών σχολείων της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στη διδακτική αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών  στην τάξη.

Κατηγορίες: Γενικά | Γράψτε σχόλιο

Επιμορφώσεις – Υλικό

Σύγχρονες Διδακτικές Προσεγγίσεις για την Ανάπτυξη Κριτικής – Δημιουργικής Σκέψης – Δευτεροβάθμια

Κατηγορίες: Γενικά | Γράψτε σχόλιο

Γειά σου Κόσμε!

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτή είναι η πρώτη σας δημοσίευση. Αλλάξτε την ή διαγράψτε την και αρχίστε το “blogging”!

Κατηγορίες: Γενικά | 2 σχόλια