Καλό Καλοκαίρι από το Νηπιαγωγείο μας!
Με χαμόγελα, ενθουσιασμό και όμορφες αναμνήσεις αποχαιρετήσαμε τη φετινή σχολική χρονιά και υποδεχτήκαμε το καλοκαίρι με τον πιο δημιουργικό και διασκεδαστικό τρόπο!
Τις τελευταίες ημέρες στο σχολείο μας, τα παιδιά κατασκεύασαν υπέροχες καλοκαιρινές δημιουργίες γεμάτες χρώματα και φαντασία. Πολύχρωμα καραβάκια, λαμπεροί ήλιοι, ψαράκια και θαλασσινά τοπία στόλισαν την τάξη μας και μας έβαλαν σε καλοκαιρινή διάθεση. Μέσα από τις κατασκευές τους, τα νήπια εξέφρασαν τη δημιουργικότητά τους και ανέπτυξαν τις καλλιτεχνικές τους δεξιότητες.
Η χαρά μας έγινε ακόμη μεγαλύτερη με την επίσκεψη της ομάδας «Ανεμοσκορπίσματα», η οποία χάρισε στα παιδιά μια ξεχωριστή ημέρα γεμάτη παιχνίδι, κίνηση και γέλια. Στην αυλή του σχολείου μας οργανώθηκαν πολλά ομαδικά παιχνίδια, δραστηριότητες συνεργασίας και διασκεδαστικές δοκιμασίες που ενθουσίασαν όλους τους μικρούς μαθητές. Τα παιδιά έτρεξαν, έπαιξαν, συνεργάστηκαν και απόλαυσαν κάθε στιγμή, κλείνοντας τη σχολική χρονιά με τον πιο όμορφο τρόπο.
Η μέρα μας κλείνει παρακολουθώντας μια υπέροχη ταινία με τίτλο “Ψάχνοντας το Νέμο” στον καινούριο μας προτζέκτορα , προσφορά του Συλλόγου Γονέων μας!
Καθώς ολοκληρώνεται μια ακόμη σχολική χρονιά, νιώθουμε περήφανοι για όλα όσα καταφέραμε μαζί. Τα παιδιά απέκτησαν νέες γνώσεις, ανέπτυξαν δεξιότητες, δημιούργησαν φιλίες και γέμισαν το σχολείο μας με χαρούμενες στιγμές και όμορφες εμπειρίες. Ευχαριστούμε θερμά τους γονείς για τη συνεχή συνεργασία και εμπιστοσύνη τους, καθώς και όλους όσοι συνέβαλαν ώστε η φετινή χρονιά να είναι τόσο δημιουργική και ξεχωριστή.
Ευχόμαστε σε όλους ένα όμορφο, ξέγνοιαστο και γεμάτο χαμόγελα καλοκαίρι! Να απολαύσετε στιγμές ξεκούρασης, παιχνίδια, βουτιές και όμορφες οικογενειακές στιγμές.
Καλό καλοκαίρι και καλές διακοπές!












