Οξέα – Ιδιότητες των Οξέων, Βάσεις – Ιδιότητες των Βάσεων, pH-Μέτρηση του pH.
- 1. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΕΝΑΡΙΟΥ
1.1 Τίτλος Διδακτικού Σεναρίου: Οξέα-Ιδιότητες των Οξέων, Βάσεις-Ιδιότητες των Βάσεων, pH –Μέτρηση του pH.
1.2 Εμπλεκόμενες Γνωστικές Περιοχές: Χημεία Γ΄ Γυμνασίου : Οξέα – Ιδιότητες των Οξέων, Βάσεις-Ιδιότητες των Βάσεων, pH –Μέτρηση του pH.
1.3 Τάξεις στις οποίες μπορεί να απευθύνεται: Γ΄ Γυμνασίου.
1.4 Συμβατότητα με το Αναλυτικό Πρόγραμμα: Στο Α.Π. προβλέπεται η διδασκαλία της Ενότητας : Οξέα-Ιδιότητες των Οξέων, Βάσεις-Ιδιότητες των Βάσεων, pH –Μέτρηση του pH.
Η διδασκαλία τους με το Λογισμικό «Ο Θαυμαστός κόσμος της Χημείας Β΄-Γ΄ Γυμνασίου» είναι συμβατή με το Α.Π.
1.5.Οργάνωση της διδασκαλίας και απαιτούμενη υλικοτεχνική υποδομή: Εφόσον οι μαθητές εργαστούν σε ομάδες των 2-3 ατόμων απαιτείται κατάλληλος αριθμός Η/Υ και το μάθημα μπορεί να γίνει στην αίθουσα πληροφορικής . Εναλλακτικά το μάθημα μπορεί να γίνει στην αίθουσα διδασκαλίας με έναν υπολογιστή και ένα βίντεο-προβολέα.
1.6.Διδακτικοί Στόχοι
- Να αποικοδομηθεί η λανθασμένη αντίληψη του μαθητή για τα Οξέα, ότι κάθε ένωση που έχει στο μόριο της υδρογόνο είναι οξύ.
- Να κατανοήσουν ότι ο όξινος χαρακτήρας που οφείλεται στα κατιόντα υδρογόνου απαιτεί την διάλυση του οξέως στο νερό.
- Να δουν ότι οι τιμές του pH δεν είναι μόνο ακέραιοι αριθμοί.
- Να γίνει εξοικείωση των μαθητών με τη χρήση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση
- Να γίνεται συνεργασία και επικοινωνία του μαθητή σε περιβάλλον ομάδας και τάξης.
1.7 Εκτιμώμενη διάρκεια : 3 διδακτικές ώρες.
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.