Νοέ 04 2013

Σενάριο εκπαιδευτικό στο Β΄ επίπεδο

Συντάκτης: κάτω από Γενικά

Οξέα – Ιδιότητες των Οξέων, Βάσεις – Ιδιότητες των Βάσεων, pH-Μέτρηση του pH.

 

  1. 1.     ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΕΝΑΡΙΟΥ

 

1.1 Τίτλος Διδακτικού Σεναρίου: Οξέα-Ιδιότητες των Οξέων, Βάσεις-Ιδιότητες των Βάσεων, pH –Μέτρηση του pH.

 

1.2 Εμπλεκόμενες Γνωστικές  Περιοχές:  Χημεία Γ΄ Γυμνασίου :  Οξέα – Ιδιότητες των Οξέων, Βάσεις-Ιδιότητες των Βάσεων, pH –Μέτρηση του pH.

 

1.3 Τάξεις στις οποίες μπορεί να απευθύνεται: Γ΄ Γυμνασίου.

 

1.4 Συμβατότητα με το Αναλυτικό Πρόγραμμα: Στο Α.Π. προβλέπεται η διδασκαλία της Ενότητας : Οξέα-Ιδιότητες των Οξέων, Βάσεις-Ιδιότητες των Βάσεων, pH –Μέτρηση του pH.

 Η διδασκαλία τους με το Λογισμικό «Ο Θαυμαστός κόσμος της Χημείας Β΄-Γ΄ Γυμνασίου» είναι συμβατή με το Α.Π.

 

1.5.Οργάνωση της διδασκαλίας και απαιτούμενη υλικοτεχνική υποδομή: Εφόσον οι μαθητές εργαστούν σε ομάδες των 2-3 ατόμων απαιτείται κατάλληλος αριθμός Η/Υ και το μάθημα μπορεί να γίνει στην αίθουσα πληροφορικής . Εναλλακτικά το μάθημα μπορεί να γίνει στην αίθουσα διδασκαλίας με έναν υπολογιστή και ένα βίντεο-προβολέα.

 

1.6.Διδακτικοί Στόχοι

 

  1. Να αποικοδομηθεί  η λανθασμένη αντίληψη του μαθητή για τα Οξέα, ότι κάθε ένωση που έχει στο μόριο της υδρογόνο είναι οξύ.
  2. Να κατανοήσουν ότι ο όξινος χαρακτήρας που οφείλεται στα κατιόντα υδρογόνου απαιτεί την διάλυση του οξέως στο νερό.
  3. Να δουν ότι οι τιμές του pH δεν είναι μόνο ακέραιοι αριθμοί.
  4. Να γίνει εξοικείωση των μαθητών με τη χρήση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση
  5. Να γίνεται συνεργασία και επικοινωνία του μαθητή σε περιβάλλον ομάδας και τάξης.

 

 

1.7 Εκτιμώμενη διάρκεια : 3 διδακτικές ώρες.

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια




RSS Σχόλιων

Αφήστε μια απάντηση