Εργασία Α τετραμήνου για Γ Γυμνασίου (Γ4-Γ5-Γ6)

Γ  ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ ΤΟ ΒΑΘΜΟ (ΠΧ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 15)

Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Άκου ένα Podcast (Τεχνητή Νοημοσύνη – Αλγόριθμοι – Ψηφιακό αποτύπωμα)

 

Τεχνητή Νοημοσύνη, ποιος είναι ο πραγματικός κίνδυνος;

https://iguru.gr/techniti-noimosyni-poios-einai-pragmatikos-kindynos/

Podcast – “Το Ξανθό κορίτσι της Σαντορίνης”

<iframe src=’https://video.sch.gr/asset/player/V1uAV9IfLbZeScmUWRXFZ9RF/’ width=’660′ height=’380′ scrolling=’no’ frameborder=’0′ allowfullscreen=” mozallowfullscreen=” webkitallowfullscreen=” ></iframe>

Πώς δουλεύουν οι αλγόριθμοι (Ελληνικοί υπότιτλοι)

 

Τον «πατέρα» του σύγχρονου gaming τιμά η Google με Doodle

https://www.google.com/doodles/gerald-jerry-lawsons-82nd-birthday

Έναν από τους «πατέρες» του σύγχρονου gaming και έναν από τους λίγους μαύρους που δραστηριοποιήθηκαν

στη συγκεκριμένη βιομηχανία τη δεκαετία του 1970, τον Jerry Lawson (Τζέρι Λόσον) τιμά με το σημερινό της Doodle η Google.

O κολοσσός πληροφορικής και τεχνολογίας δημιούργησε ένα παιχνίδι που θυμίζει… άλλη εποχή και μέσω αυτού διηγείται

την ιστορία του Lawson, ο οποίος θα γινόταν σήμερα 82 ετών.

Ο μηχανικός γεννήθηκε στο Μπρούκλιν της Νέας Υόρκης σαν σήμερα, 1η Δεκεμβρίου, και από μικρή ηλικία άρχισε να ασχολείται με τις ηλεκτρονικές συσκευές.

Επιδιόρθωνε τηλεοράσεις και έφτιαξε και τον δικό του ραδιοφωνικό σταθμό, από εξαρτήματα που συγκέντρωσε από τοπικά καταστήματα.

Σπούδασε στο Queens College και στο City College της Νέας Υόρκης και στη συνέχεια στην Καλιφόρνια και εντάχθηκε στην πρωτοπόρο της Silicon Valley

«Fairchild Semiconductor» το 1970 ως σύμβουλος μηχανικής εφαρμογών.

Εκεί ηγήθηκε της ανάπτυξης του συστήματος Fairchild Channel F, την πρώτη οικιακή κονσόλα που διέθετε αφαιρούμενες κασέτες και τζόιστικ.’

Αργότερα ο Λόσον αποφάσισε να ιδρύσει τη δική του εταιρεία, VideoSoft -μια από τις ελάχιστες εταιρείες βιντεοπαιχνιδιών που ανήκαν σε μαύρους στις ΗΠΑ.

Η εταιρεία δημιούργησε λογισμικό για το Atari 2600, το οποίο έκανε δημοφιλή την κασέτα που ανέπτυξε ο Λόσον και η ομάδα του.

Σπάζοντας τον Κωδικό του Χίτλερ

Ο Γκόρντον Γουέλτσμαν ήταν από τους πρώτους αναλυτές κωδικών αποκρυπτογράφησης στο Μπλέτσλεϊ Παρκ. Χωρίς εκείνον, οι κώδικες της γερμανικής μηχανής Enigma μπορεί να μην είχαν αποκρυπτογραφηθεί και ο Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος να είχε διαρκέσει δύο επιπλέον χρόνια. Η συνεισφορά του ήταν εξίσου σημαντική με του Άλαν Τούρινγκ και θα έπρεπε να είναι εξίσου διάσημος, αλλά ελάχιστοι έχουν ακούσει για εκείνον.

Μάθε το Scratch 3.0 εύκολα και γρήγορα

Τίτλος: «Μάθε το Scratch 3.0 εύκολα και γρήγορα»

Δημιουργία Σεναρίων με το Scratch

Συγγραφέας: Γιώργος Κυριακού

 



Λήψη αρχείου

 

Είδος: Εγχειρίδιο Πληροφορικής

Ψηφιακή έκδοση

Άδεια διανομής: Creative Commons BY-NC-ND  (Αναφορά πηγής – Μη εμπορική χρήση – Όχι παράγωγα έργα)

ISBN 978-618-00-2626-9

Σελίδες: 234  //  Έτος έκδοσης: 2021

Ελληνικό Μουσείο Πληροφορικής

Αν δεν έχετε πάει ακόμη στο Μουσείο Πληροφορικής αυτό το 35λεπτο βίντεο είναι μια καλή αφορμή για να δείτε μια περίληψη της εκπαιδευτικής ξενάγησης που κάνουμε στο Ελληνικό Μουσείο Πληροφορικής

35 λεπτή ξενάγηση στο Μουσείο. Εκπομπή «Μες το μουσείο», ΠΕΜΠΤΟΥΣΙΑ TV, 13.06.2022

3D printing with circuits and Arduino

TINKERCAD – 3D ΣΧΕΔΙΑΣΗ

Πηγαίνετε στο ->> https://www.tinkercad.com/joinclass/8WRZBQRY7V47
Επιλέγετε ->> Join with nickname
Πληκτρολογείτε τον nickname σας (αν δεν έχετε εισάγετε τη λέξη student ή τη λέξη test)
Επιλέξτε ->> That ‘s me!!
Για να δημιουργήσετε νέα αρχείο επιλέξτε ->> Create new design

Η ιστορία των video games

Η ιστορία των video games: Μέρος 1ο (1950-1971)

Συνέχεια ανάγνωσης

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση