Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ!

…Αν επιλέξεις να ασχοληθείς με ό,τι αγαπάς!!!

Τα νέα του Ε1΄

Εδώ  δημοσιεύονται τα νέα της Ε1 τάξης του 21ου Δημοτικού Σχολείου Καλαμάτας.

ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΧΟΡΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

Τον Νοέμβριο φιλοξενήθηκε στο Μέγαρο Χορού Καλαμάτας η εικαστική έκθεση με τίτλο: «Έργα από την πολύτιμη συλλογή της Πινακοθήκης Ευάγγελου Αβέρωφ του Μετσόβου στο Μέγαρο Χορού Καλαμάτας. Ένα συνοπτικό πανόραμα της νεοελληνικής τέχνης», που περιλάμβανε  45 αντιπροσωπευτικά έργα νεοελληνικής τέχνης της συλλογής του Ευάγγελου Αβέρωφ, προσφέροντας τη δυνατότητα και την ευκαιρία στο φιλότεχνο κοινό να θαυμάσει από κοντά έργα σπουδαίας καλλιτεχνικής αξίας.

Στα εγκαίνια της έκθεσης η πρόεδρος του Ιδρύματος, Αβέρωφ Τατιάνα Αβέρωφ, ανέφερε ότι:

« Η Καλαμάτα αποτελεί τη δέκατη πόλη στην οποία ταξιδεύει η Πινακοθήκη Αβέρωφ. Στη μεσσηνιακή πρωτεύουσα αυτή την περίοδο δίνεται η δυνατότητα στον κόσμο να δει από κοντά σαράντα πέντε έργα, ενώ εάν επισκεφθεί κανείς το Μέτσοβο και τη συνολική συλλογή της Πινακοθήκης, θα έχει την ευκαιρία να δει τα διακόσια έργα που εκτίθενται περιοδικά από το σύνολο χιλίων που διαθέτει η συλλογή».

Την  έκθεση επισκεφτήκαμε με τους μαθητές και τις μαθήτριες της τάξης μου. Έργα των ζωγράφων: Νικηφόρου Λύτρα, Νικόλαου Γύζη, Γεωργίου Ιακωβίδη, Περικλή Πανταζή, Κωνσταντίνου Παρθένη, Αλέκου Φασιανού, Μανώλη Χάρου, Γιώργου Ρόρρη, Γιάννη Αδαμάκου, περιλαμβάνονταν στην έκθεση.

Οι μαθητές εμπνεύστηκαν από τους πίνακες και στη συνέχεια ζωγράφισαν τους δικούς τους!

 

ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ

Τα τελευταία χρόνια χρησιμοποιώ : “Το συμβούλιο της τάξης” από τις τεχνικές Φρενέ που έχουν βοηθήσει κι εμένα και τους μαθητές και τις μαθήτριες της τάξης μου να επικοινωνούμε καλύτερα, να γινόμαστε ομάδα, να συνεργαζόμαστε, να λύνουμε τις διαφορές μας, να μη χαλάμε τη διάθεσή μας.

Κάθε φορά που προκύπτει ένα θέμα μεταξύ των μαθητών λέμε: θα το συζητήσουμε στο συμβούλιο. Υπάρχουν κανόνες κι όρια. Τα παιδιά αναλαμβάνουν ρόλους(πρόεδρος, γραμματέας, χρονομέτρης). Οι ρόλοι εναλλάσσονται. Δεν είναι το ίδιο παιδί κάθε φορά πρόεδρος ή γραμματέας κ.λ.π.

Σε ένα κουτί βάζουν τα θέματα που τα απασχολούν: παράπονα, προβλήματα με τους συμμαθητές τους, προτάσεις για το μάθημα, για την τάξη, για εκδρομές, κριτική … Μπορούν κι ανώνυμα να γράψουν ό,τι τα απασχολεί.

Δίνεται ο λόγος σε όποιον θέλει να μιλήσει.

Είναι σημαντικό να αναφέρω πως μετά από κάποιο διάστημα, οι συγκρούσεις μειώνονται και τα παιδιά προτείνουν τρόπους αυτοβελτίωσής τους!

Αν θέλετε περισσότερες πληροφορίες για τις αρχές και τις τεχνικές Φρενέ…:

ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΦΡΕΝΕ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *



Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων