Ο Κ. Αρβανιτόπουλος ξέχασε ότι οι μαθητές των καταργημένων ειδικοτήτων πρέπει να αποφοιτήσουν και τώρα ψάχνει ωρομίσθιους καθηγητές.
Έκκληση σε εθελοντές για να διδάξουν απευθύνει τώρα ο υπουργός Παιδείας, εξακολουθώντας να παίζει κυριολεκτικά με την τύχη χιλιάδων μαθητών. Συνεπής στις απαιτήσεις της τρόικας, αφού τους προσέφερε στο πιάτο 2.000 καθηγητές ειδικοτήτων και άφησε στον αέρα 15.000 μαθητές της τεχνικής εκπαίδευσης, καλείται εκ των υστέρων να δώσει λύση στο αδιέξοδο που προκάλεσε. Υπάρχει όμως λύση; Συνέχεια











