Πρακτικές αξιοποίησης της Δραματικής Τέχνης στην Προσχολική Εκπαίδευση -Σεμινάριο

Πρακτικές αξιοποίησης της Δραματικής Τέχνης στην Προσχολική Εκπαίδευση -Σεμινάριο

27 Νοεμβρίου 2022 Δεν επιτρέπονται σχόλια Από Ιωάννα Μενδρινού

Πρακτικές αξιοποίησης της Δραματικής Τέχνης στην Προσχολική Εκπαίδευση 

ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Μία πολύ ωραία πρωτοβουλία των συνεργαζόμενων σχολικών μονάδων προσχολικής εκπαίδευσης, και ειδικότερα των
1ο Ν/Γ Άρδασσας Ν. Κοζάνης, 1ο Ν/Γ Γλυφάδας Ν. Αττικής, 1ο Ν/Γ Ακρωτηρίου Κουνουπιδιανών Ν. Χανίων, 6ο Ν/Γ Γαλατσίου Ν. Αττικής, 12ο Ν/Γ Γλυφάδας Ν. Αττικής, 15ο Ν/Γ Γλυφάδας Ν. Αττικής και 16ο Ν/Γ Γλυφάδας Ν. Αττικής,
υλοποιήθηκε τη Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2022.

Πρόκειται για το διαδικτυακό σεμινάριο με θέμα:

Πρακτικές αξιοποίησης της Δραματικής Τέχνης στην Προσχολική Εκπαίδευση

το οποίο διεξήχθη με τη συμμετοχή συναδελφισσών των εν λόγω συνεργαζόμενων σχολείων
στο πλαίσιο των ενδοσχολικών επιμορφωτικών δράσεων τους, και στο οποίο είχα την τιμή να συμμετάσχω ως εισηγήτρια.

Περνώντας από την έννοια του θεάτρου στην ειδικότερη, θέατρο στην εκπαίδευση, εξετάστηκαν επιμέρους εκφάνσεις της παρουσίας
του θεάτρου στο σχολείο με έμφαση στην προσχολική εκπαίδευση παρέχοντας εννοιολογικές διασαφήσεις, πληροφορίες και εργαλεία (τεχνικές) πολυτροπικής αξιοποίησης του στην τάξη στο πλαίσιο της βιωματικής, μαθητοκεντρικής εκπαίδευσης και της προσέγγισης
των γνωστικών περιοχών και αντικειμένων όπως προσδιορίζονται στο αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών του νηπιαγωγείου.

Ευχαριστώ θερμά για την πρόσκληση, για τη φιλοξενία και κυρίως για την αλληλεπίδραση.

Ευχή μου, σεμινάρια όπως αυτό να υλοποιούνται βιωματικά και δια ζώσης, εξοικειώνοντας με ουσιαστικό και εμπειρικό τρόπο τους/τις εκπαιδευτικούς με τεχνικές της δραματικής τέχνης στη εκπαίδευση, τους κώδικες και τις συμβάσεις του θεάτρου και συνεπώς εξοπλίζοντάς τους με γνώσεις και εργαλεία που αφορούν στην προσωπική τους καλλιέργεια αλλά και στην επαγγελματική ανάπτυξη και εξειδίκευσή τους για ένα σχολείο ανοιχτό στον πολιτισμό και στην κοινωνία, στη γνώση και στην πρόοδο, στην τέχνη και στην αισθητική απόλαυση,
για ένα σχολείο μαθητοκεντρικό, δραστήριο, ενεργό.

 

οθόνης 294

 

Ι. Μ.