Τα “Κόκκινα παπούτσια” ταξίδεψαν  απόψε στη ΔΠΕ Πέλλας, δια της Υπεύθυνης Σχολικών Δραστηριοτήτων

Τα “Κόκκινα παπούτσια” ταξίδεψαν  απόψε στη ΔΠΕ Πέλλας, δια της Υπεύθυνης Σχολικών Δραστηριοτήτων

23 Φεβρουαρίου 2022 Δεν επιτρέπονται σχόλια Από Ιωάννα Μενδρινού
ΠΕ ΠΕΛΛΑΣ
Τα “Κόκκινα παπούτσια” ταξίδεψαν  απόψε,  
Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2022 (18:00-20:30) στο Νομό Πέλλας, έπειτα από  πρόσκληση της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Πέλλας δια της Υπεύθυνης Σχολικών Δραστηριοτήτων, κας Μπέττυς Φράγκου. 
Ήταν μία ακόμη ξεχωριστή παρουσίαση του θεατροπαιδαγωγικού προγράμματος σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης και πρόληψης της σεξουαλικής κακοποίησης που μπορεί να υλοποιηθεί στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων αλλά και ως πρόγραμμα Αγωγής Υγείας, δεδομένου ότι διαθέτει πλούσιο υλικό και προτάσεις δραστηριοτήτων προς περαιτέρω διερεύνηση, εμβάθυνση και προεκτάσεις, σε μαθητές/ήτριες Νηπιαγωγείου και Δημοτικού (Α΄- Δ΄ Δημοτικού, και στις Ε΄- ΣΤ΄ Δημοτικού με κατάλληλες προσαρμογές/αναγωγές στην πραγματικότητα).
Ευχαριστώ θερμά για την πρόσκληση και τη ζεστή φιλοξενία την κα Φράγκου και  τους περισσότερους από εκατό εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων που παρακολούθησαν το σεμινάριο με αμείωτο ενδιαφέρον, κατάθεση σημαντικών προβληματισμών και ενεργητική συμμετοχή. Ιδιαίτερα υποστηρικτική και η παρουσία του κ. Λ. Σιάντση από το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων & Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Ν. Πέλλας “Όραμα”. 
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:
Το πρόγραμμα εκπονήθηκε το καλοκαίρι του 2020 στο πλαίσιο πρόσκλησης του ΙΕΠ για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων και είναι προσβάσιμο στην πλατφόρμα της σχετικής επιμόρφωσης, στη θεματική ενότητα ΕΥ ΖΗΝ. Ειδικότερα, αφορά στις υποενότητες ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ-ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ, αλλά μπορεί να αξιοποιηθεί και στους άξονες ΑΥΤΟΜΕΡΙΜΝΑ και ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ, καθώς επικεντρώνεται στην πρόληψη, στην αυτοφροντίδα και στην κοινωνικο-συναισθηματική ενδυνάμωση του εαυτού μέσα από την αυτοεπίγνωση, το σεβασμό και την ενσυναίσθηση προς τους άλλους, την καλλιέργεια δεξιοτήτων ζωής, κριτικής και παραγωγικής σκέψης, επικοινωνίας, συνεργασίας, δημιουργίας.
Άξονες του σεμιναρίου ήταν  βιωματική εξοικείωση των εκπαιδευτικών με τη θεματολογία, τα περιεχόμενα, τη μεθοδολογία και τις θεατροπαιδαγωγικές διερευνητικές και κριτικοστοχαστικές τεχνικές που αξιοποιούνται με στόχο τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση και πρόληψη της παιδικής σεξουαλικής κακοποίησης/ παρενόχλησης.
To “ταξίδι” συνεχίζεται, ευελπιστώντας σύντομα, και σε δια ζώσης, βιωματικές εκπαιδεύσεις, και ουσιαστική αλληλεπίδραση …
Ι.Μ.