Συγκριτική προσέγγιση των διηγημάτων από τους μαθητές της Α΄ Γυμνασίου Παραλίας Καλαμάτας.
Συγκριτική προσέγγιση των διηγημάτων από τους μαθητές της Α΄ Γυμνασίου Παραλίας Καλαμάτας.
Εργασία των μαθητών της Α΄ τάξης του Γυμνασίου Παραλίας Καλαμάτας, με αφορμή το διήγημα του Άντον Τσέχωφ “Ο Βάνκας”.
Το project δημιουργήθηκε από καθηγητές του Γυμνασίου Παραλίας Καλαμάτας, που συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Καινοτόμες πρακτικές διδασκαλίας, μάθησης και διαχείρισης σχολικής τάξης” στο Μπαθ της Αγγλίας (Erasmus+ KA1). Πρόκειται για διδακτική πρόταση μελέτης στοιχείων του ελληνορωμαϊκού πολιτισμού που εντοπίζονται στο Μπαθ και σε αρχιτεκτονήματα σε όλον τον κόσμο.
Στο πλαίσιο του Erasmus+ KA1 καθηγητές του Γυμνασίου Παραλίας Καλαμάτας συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Καινοτόμες πρακτικές διδασκαλίας, μάθησης και διαχείρισης σχολικής τάξης», που πραγματοποιήθηκε στο Μπαθ της Αγγλίας. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από τον φορέα επιμόρφωσης Μerganser, που εδρεύει στην πόλη.
Το φάσμα της πείνας, της απουσίας περίθαλψης και εκπαίδευσης, της εκμετάλλευσης των παιδιών στον αναπτυσσόμενο κόσμο και η ανάγκη προάσπισης των δικαιωμάτων των παιδιών σε όλο τον κόσμο αναδείχθηκαν στο πρόγραμμα “Unicef: σχολεία υπερασπιστές των παιδιών”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από τους μαθητές της Γ΄ τάξης του Γυμνασίου Πεταλιδίου (2011-2012).
Στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής δράσης “Φτιάξε μια φωτο-ιστορία”, που διοργάνωσε το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Χανίων, οι μαθητές του τμήματος Β5 του Γυμνασίου Παραλίας Καλαμάτας δημιούργησαν ένα βίντεο με θέμα τη συμπερίληψη και την ομαδικότητα (2020-
6 Μαρτίου 2021: Πανελλήνια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού. Οι μαθητές του τμήματος Β4 του Γυμνασίου Παραλίας Καλαμάτας ζωγράφισαν το δικό τους μήνυμα.
Στο πλαίσιο της Φιλαναγνωσίας οι μαθητές του τμήματος Α5 του Γυμνασίου Παραλίας Καλαμάτας παρουσίασαν το βιβλίο “Αρνούμαι”, του Αντώνη Σαμαράκη (2019-2020).
Μια πνευματική και ηθική παρακαταθήκη του φιλόσοφου και μαθηματικού Bertrand Russel (συνέντευξη στο BBC το 1952).
Πρόσφατα σχόλια