Καλώς ήλθατε στο ιστολόγιό μας

Καλωσήρθατε στο Blog του Γυμνασίου Βέλου Κορινθίας

Σε αυτό το χώρο θα ενημερώνεστε για τα νέα του σχολείου μας,
τους διαγωνισμούς και τις ανακοινώσεις που σας αφορούν.

   Μαθητές

5η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού

5η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού

Αύριο, Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2018, το σχολείο μας θα υλοποιήσει δραστηριότητες στο πλαίσιο της παραπάνω ημέρας. Οι μαθητές θα έρθουν χωρίς βιβλία, με αθλητική και άνετη περιβολή για να συμμετάσχουν στις δραστηριότητες αυτές. Θα συμμετάσχουν στις δραστηριότητες, οι μαθητές και μαθήτριες που θα έχουν φέρει (μέχρι και το πρωί) την σχετική δήλωση του/της κηδεμόνα τους και το Δελτίο Υγείας. Οι υπόλοιποι θα παρακολουθήσουν τα δρώμενα.
Όλοι οι μαθητές θα σχολασουν στις 13:10. Μαθητές που δεν θα έρθουν στο σχολείο καθόλου, θα χρεωθούν με 6 απουσίες. Προτείνεται καπελάκι για τον ήλιο. Τα κινητά τηλέφωνα, ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ όπως και τις άλλες ημέρες.

Συμμετοχή στην Ευρωπαϊκή εβδομάδα κώδικα

 

 

Για δύο εβδομάδες, 8-20 Οκτωβρίου 2018, οι μαθητές όλων των τάξεων και ηλικιών (12-14 χρονών) του Γυμνασίου Βέλου Κορινθίας, στο μάθημα της Πληροφορικής, θα εμπλακούν με δραστηριότητες προγραμματισμού, χρησιμοποιώντας ως γλώσσα προγραμματισμού το blockly και το Scratch.

Οι μαθητές παίζοντας, πειραματίζονται και αναπτύσσουν τεχνικές επίλυσης προβλημάτων, παρακολουθώντας μαθήματα προγραμματισμού με τις εφαρμογές των αγαπημένων τους ηρώων: Angry birds, minecraft, star wars, frozen, Disney Infinity Play Lab, Flappy code, Artist και Run Marco.

https://code.org/

Μπορείτε να δείτε την εκδήλωση του σχολείου μας εδώ: https://codeweek.eu/view/172444/lets-fun-with-code

Ο χάρτης των εκδηλώσεων εδώ:
https://codeweek.eu/events


All the school students (12-14 age) of Gymnasio Velou Korinthias, will get involved in programming with blockly and scratch. They will play and take a course in programming with Angry birds, minecraft, star wars, frozen, Disney Infinity Play Lab, Flappy code, Artist and Run Marco.

Διακοπή λειτουργίας των σχολείων του Δήμου Βέλου Βόχας για δύο ημέρες (1/10 και 2/10)

 

Απόφαση του Δήμου Βέλου-Βόχας για διήμερη διακοπή λειτουργίας των σχολείων.

Το πρόγραμμα της Τετάρτης θα ανακοινωθεί από τις ιστοσελίδες του σχολείου, με επόμενη ανακοίνωσή μας.

Δήμος Βέλου Βόχας

ΕΚΤΑΚΤΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Με εντολή Δημάρχου όλα τα σχολεία του Δήμου Βέλου Βόχας, Α΄θμιας και Β΄θμιας εκπαίδευσης καθώς επίσης τα νηπιαγωγεία και οι παιδικοί σταθμοί, θα παραμείνουν κλειστά για δύο ημέρες, Δευτέρα και Τρίτη (1 και 2 Οκτώβρη) προκειμένου να γίνουν καταγραφές και αποκατάσταση των ζημιών ώστε να επανέλθει η ομαλή λειτουργία των σχολικών μονάδων και η ασφαλή προσέλευση των παιδιών.

Ο Δήμαρχος Βέλου Βόχας

Αννίβας Παπακυριάκος

Ανακοίνωση προγράμματος λειτουργίας του σχολείου για την Δευτέρα 1-10

Το πρόγραμμα λειτουργίας του Γυμνασίου Βέλου ανά τμήμα, για την Δευτέρα 1-10,

θα είναι:

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΕΥΤΕΡΑΣ 1-10-2018

ΤΜΗΜΑ Α4, 5η ΩΡΑ, αντί ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ θα έχουν ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΔΗΜΟΥ ΒΕΛΟΥ ΒΟΧΑΣ

ΕΚΤΑΚΤΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΚΛΕΙΣΤΑ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΥΡΙΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ (28 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ) ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΒΕΛΟΥ ΒΟΧΑΣ, Α΄ΘΜΙΑΣ & Β΄ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ

Σύμφωνα με απόφαση της Περιφέρειας Πελοποννήσου και της Δημοτικής Αρχής, κλειστά θα παραμείνουν αύριο Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου όλα τα σχολεία του Δήμου Βέλου Βόχας (α΄θμιας & β΄θμιας εκπαίδευσης) καθώς επίσης νηπιαγωγεία και παιδικοί σταθμοί.
Η απόφαση λήφθηκε «λόγω των ιδιαίτερα έντονων και επικίνδυνων καιρικών φαινομένων και της επαγόμενης δυσκολίας λειτουργίας των σχολείων και μετακίνησης των μαθητών».
Στην απόφαση αυτή συνέτεινε και η αυριανή «ημέρα αθλητισμού» για όλη τη χώρα, όπου με τις παρούσες καιρικές συνθήκες και τις συνεχείς μετακινήσεις των μαθητών σε αθλητικές εγκαταστάσεις και χώρους εκ των οποίων οι περισσότεροι είναι υπαίθριοι εγκυμονούσαν περαιτέρω κινδύνους οι οποίοι σε μεγάλο βαθμό αποτράπηκαν.

ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ

1ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ρομποτικής Ανοιχτών Τεχνολογιών

Το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής (πρώην ΑΤΕΙ Αθηνών και ΑΤΕΙ Πειραιά) , η Ε.Π.Υ., η Ελληνική Ένωση για την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση, μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας και ο Οργανισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών (ΕΕΛΛΑΚ) διοργανώνουν τον 1ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής & Physical Computing Ανοιχτών Τεχνολογιών.   

Ο Διαγωνισμός απευθύνεται σε ομάδες από σχολεία της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Δημοτικά, Γυμνάσια, Λύκεια και ΕΠΑΛ) τα οποία καλούνται να εκδηλώσουν αρχικό ενδιαφέρον συμμετοχής στο διαγωνισμό συμπληρώνοντας τη σχετική φόρμα.

Ο Πανελλήνιος Διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής & Physical Computing Ανοιχτών Τεχνολογιών έχει ως στόχο την εισαγωγή στην εκπαίδευση υλικού και λογισμικού που ανοίγουν ορίζοντες, ενθαρρύνοντας την δημιουργικότητα των μαθητών, χωρίς φραγμούς στην επινοητικότητα και την πρωτοβουλία τους και φυσικά, χωρίς ‘κλειστά’ προϊόντα συγκεκριμένων εταιρειών.

Η χρήση των ανοιχτών τεχνολογιών στην εκπαίδευση έχει οφέλη για μαθητές, καθώς συμβάλλει στην παραγωγή καινοτομίας τόσο στα μέσα διδασκαλίας (ανοιχτό λογισμικό και υλικό, ανοιχτές τεχνολογίες ρομποτικής και μηχανικής, ανοιχτό εκπαιδευτικό περιεχόμενο κλπ) όσο και στην διδακτική διαδικασία, ενώ βοηθάει στην ανάπτυξη της αλγοριθμικής και κριτικής σκέψης των μαθητών, στην αλλαγή της διδακτικής πρακτικής, της διαδικασίας μάθησης και της επικοινωνίας, όπως επίσης και στην  διαμόρφωση στάσεων και επιλογών μελλοντικής επαγγελματικής σταδιοδρομίας.

Η χρήση ανοιχτών τεχνολογιών προσφέρει στον εκπαιδευτικό αλλά και στον μαθητή και φοιτητή τη δυνατότητα να γίνεται ενεργός συμμέτοχος στη δημιουργία της γνώσης. Παράλληλα, η χρήση και αξιοποίηση των ανοιχτών ψηφιακών πόρων και προτύπων, εντάσσει όσους συμμετέχουν (εκπαιδευτικούς, μαθητές, φοιτητές, στελέχη της ακαδημαικής-ερευνητικής κοινότητας, γονείς, κλπ) σε μιαν ευρύτερη κοινότητα, με πρωταρχικούς στόχους την ελεύθερη πρόσβαση στη χρήση και παραγωγή γνώσης , καλών πρακτικών και καινοτομίας, χωρίς να γίνεται προώθηση προϊόντων μαζικής κατανάλωσης συγκεκριμένων εταιρειών. Με την καθημερινή χρήση ανοιχτού λογισμικού και υλικού αυξάνεται η τοπική τεχνογνωσία και ωφελείται η τοπική οικονομία παροχής προϊόντων και υπηρεσιών.

Ο διαγωνισμός αφορά στη δημιουργία έργων (τεχνουργημάτων) με τη χρήση ανοιχτών τεχνολογιών υλικού και λογισμικού (Open Design, Open Software & Open Hardware), και την παραγωγή σχετικών  ανοιχτών εκπαιδευτικών πόρων. Η θεματολογία μπορεί να περιλαμβάνει έργα αυτοματισμού, φωτισμού-ήχου, αισθητήρων-περιβάλλοντος, έξυπνα αντικείμενα, διατάξεις έγκαιρης ειδοποίησης, αυτόνομα οχήματα, κατασκευές που φοριούνται (wareables), εφαρμογές ψυχαγωγίας, υγείας-ευεξίας, εξοπλισμό εργαστηρίων, έργα εκπαιδευτικών χρήσεων και εκπαιδευτικών εφαρμογών και εφαρμογές ΙοΤ.

Με τις πλατφόρμες ανοιχτού λογισμικού και περιεχομένου όπως η Wikipedia, το OpenStreetMap, το SUGAR, το Moodle, το Ubuntu, αλλά και με τις τεχνολογίες ανοιχτού υλικού (open hardware) που έχουν αναπτυχθεί στην Ευρώπη όπως το Arduino, το Raspberry Pi και το RepRap, αλλάζει καθημερινά ο τρόπος που μαθαίνουμε.

Περισσότερες πληροφορίες για το διαγωνισμό είναι διαθέσιμες στο robotics.ellak.gr,

1ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ρομποτικής Ανοιχτών Τεχνολογιών

 

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος

O Οργανισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών (ΕΕΛΛΑΚ) , το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής (πρώην ΑΤΕΙ Αθηνών και ΑΤΕΙ Πειραιά) , η Ε.Π.Υ., η Ελληνική Ένωση για την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση και μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας διοργανώνουν τον 1ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής & Physical Computing Ανοιχτών Τεχνολογιών.   

Ο Διαγωνισμός απευθύνεται σε ομάδες από σχολεία της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Δημοτικά, Γυμνάσια, Λύκεια και ΕΠΑΛ) τα οποία καλούνται να εκδηλώσουν αρχικό ενδιαφέρον συμμετοχής στο διαγωνισμό συμπληρώνοντας τη σχετική φόρμα

Ο Πανελλήνιος Διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής & Physical Computing Ανοιχτών Τεχνολογιών έχει ως στόχο την εισαγωγή στην εκπαίδευση υλικού και λογισμικού που ανοίγουν ορίζοντες, ενθαρρύνουν τη δημιουργικότητα των μαθητών, δεν θέτουν φραγμούς στην επινοητικότητα και την πρωτοβουλία τους και δεν προωθούν σε μαθητές και τις οικογένειες τους προϊόντα συγκεκριμένων εταιρειών.

Η χρήση των ανοιχτών τεχνολογιών στην εκπαίδευση έχει οφέλη για μαθητές, καθώς συμβάλλει στην παραγωγή καινοτομίας τόσο στα μέσα διδασκαλίας (ανοιχτό λογισμικό και υλικό, ανοιχτές τεχνολογίες ρομποτικής, μηχανικής, ανοιχτό εκπαιδευτικό περιεχόμενο κ.λπ.) όσο και στην διδακτική διαδικασία, ενώ βοηθάει στην ανάπτυξη της αλγοριθμικής και κριτικής σκέψης των μαθητών, στην αλλαγή της διδακτικής πρακτικής, της διαδικασίας μάθησης και της επικοινωνίας και την επιλογή σταδιοδρομίας

Η χρήση ανοιχτών τεχνολογιών προσφέρει στον εκπαιδευτικό αλλά και στον μαθητή και φοιτητή τη δυνατότητα να γίνεται ενεργός συμμέτοχος στη δημιουργία της γνώσης. Ταυτόχρονα, η χρήση και αξιοποίηση των ανοιχτών ψηφιακών πόρων και προτύπων, εντάσσει όσους συμμετέχουν(εκπαιδευτικούς, μαθητές, φοιτητές, στελέχη της ακαδημαϊκής-ερευνητικής κοινότητας, γονείς, κλπ) σε μια ευρύτερη κοινότητα, με πρωταρχικό μέλημα την ελεύθερη πρόσβαση στη γνώση, τη διάχυση κάθε νέας γνώσης, καλής πρακτικής και καινοτομίας και όχι στην προώθηση προϊόντων μαζικής κατανάλωσης συγκεκριμένων εταιρειών  Με την καθημερινή χρήση ανοιχτού λογισμικού και υλικού αυξάνεται η τοπική τεχνογνωσία και ωφελείται η τοπική οικονομία παροχής υπηρεσιών.

Θεματολογία

Ο διαγωνισμός αφορά στη δημιουργία έργων (τεχνουργημάτων) με τη χρήση ανοιχτών τεχνολογιών υλικού και λογισμικού (Open Design, Open Software & Open Hardware), και την παραγωγή σχετικών  ανοιχτών εκπαιδευτικών πόρων. Η θεματολογία μπορεί να περιλαμβάνει έργα αυτοματισμού, φωτισμού-ήχου, αισθητήρων-περιβάλλοντος, έξυπνα αντικείμενα, διατάξεις έγκαιρης ειδοποίησης, αυτόνομα οχήματα, κατασκευές που φοριούνται (wareables), εφαρμογές ψυχαγωγίας, υγείας-ευεξίας, εξοπλισμό εργαστηρίων, έργα εκπαιδευτικών χρήσεων και εκπαιδευτικών εφαρμογών και εφαρμογές ΙοΤ.  (π.χ. Open source robotics, openrobothardware, κλπ).

Φάσεις του Διαγωνισμού

Ο Διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί σε τρεις φάσεις.

1η Φάση: Σχεδίαση (Τελική ημερομηνία υποβολής 13 Μαΐου 2018)

Σε αυτή τη φάση δεν απαιτείται κατασκευή, αλλά ο σχεδιασμός και η τεκμηρίωση της ιδέας σε λογαριασμό της ομάδας στο github. (δείτε για ενημέρωση σχετικά με το git το http://git-class.gr/). Τα σχολεία που θα συμμετάσχουν θα πρέπει να υποβάλλουν τις προτάσεις τους στην ιστοσελίδα του διαγωνισμού μέχρι τις 13 Μαΐου 2018.  Μέχρι το τέλος Μαΐου, θα επιλεχθούν από την οργανωτική-επιστημονική επιτροπή τουλάχιστον οι 100 καλύτερες προτάσεις από όλες τις κατηγορίες του Διαγωνισμού (Δημοτικά- Γυμνάσια – Λύκεια – ΕΠΑΛ) στις οποίες θα χρηματοδοτηθεί ο εξοπλισμός από χορηγίες (Ενδεικτικά ο εξοπλισμός μπορεί να είναι Arduino Uno–  Raspberry Pi 3 Type B, beagleboard, Dwenguino, Thymio και όποια άλλη ανοιχτή τεχνολογία είναι αποδεκτή ως ισοδύναμη ).

2η Φάση: Υλοποίηση (Ημερομηνία ολοκλήρωσης 9 Δεκεμβρίου 2018)

Σε αυτή τη φάση οι ομάδες θα κληθούν να υλοποιήσουν τα σχέδια τους, να τεκμηριώσουν το έργο τους στο github και να δημιουργήσουν ένα μικρό βίντεο στο οποίο να εξηγούν πώς υλοποίησαν το έργο τους. Η πλήρης τεκμηρίωση και η παρουσίαση των βημάτων κατασκευής, η αναλυτική παρουσίαση των υλικών που χρησιμοποιήθηκαν για το έργο και ο κώδικας θα πρέπει να ανέβουν σε αποθετήριο στο github και θα καταχωρηθούν στο http://robotics.ellak.gr/   μαζί με το βίντεο που θα παρουσιάζει το έργο.

3η Φάση: Αξιολόγηση-Βράβευση των καλύτερων έργων

Η επιτροπή του διαγωνισμού θα επιλέξει τα καλύτερα τουλάχιστον τρία έργα από κάθε κατηγορία σχολείου (3 έργα από Δημοτικά, 3 από Γυμνάσια, 3 από ΓΕΛ και 3 από ΕΠΑΛ), τα οποία θα παρουσιαστούν στην τελετή λήξης του Διαγωνισμού που θα πραγματοποιηθεί στο Υπουργείο Παιδείας.

Κανόνες του Διαγωνισμού

Προκειμένου να είναι αποδεκτή μια υποψηφιότητα, πρέπει να πληροί τα ακόλουθα κριτήρια:

  1. Χρήση ανοιχτού υλικού (hardware). Τα σχέδια του υλικού θα πρέπει να ανέβουν στο github, με πλήρεις οδηγίες ώστε να μπορεί όποιος ενδιαφέρεται να τα αναπαραγάγει, για βελτίωση και περαιτέρω χρήση.
  2. Χρήση ανοιχτού λογισμικού. Το λογισμικό θα πρέπει να ανέβει στο github, πλήρως τεκμηριωμένο, με πλήρεις οδηγίες ώστε να μπορεί όποιος ενδιαφέρεται να τον βελτιώσει και     επαναχρησιμοποιήσει.
  3. Παραγωγή ανοιχτού εκπαιδευτικού υλικού για επανάχρηση.  Σε συνεργασία με τον υπεύθυνο εκπαιδευτικό θα πρέπει να συνταχθούν αναλυτικές οδηγίες για το πώς μπορεί να αναπαραχθεί το έργο από ένα άλλο σχολείο και η παραγωγή ενός σχέδιο ανοιχτού εκπαιδευτικού πόρου σύμφωνα με το OER Canvas).
  4. Ο κώδικας που θα χρησιμοποιηθεί να διανέμεται με άδεια χρήσης ανοιχτού κώδικα.
  5. Το εκπαιδευτικό υλικό και η τεκμηρίωση να διανέμεται με άδεια χρήσης CC-BY.
  6. Πριμοδοτείται το χαμηλό κόστος κατασκευής και η χρήση ευρέως διαθέσιμων (όχι δυσεύρετων) υλικών.
  7. Παρουσίαση και αιτιολόγηση της κατασκευής από τους μαθητές (μέσω βίντεο).
  8. Ο εξοπλισμός μπορεί να είναι Arduino Uno, Raspberry Pi 3 Type B, beagleboard,     Dwenguino και όποια άλλη ανοιχτή τεχνολογία είναι     αποδεκτή ως ισοδύναμη.

ΘΕΜΑ: «23ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός Αστρονομίας και Διαστημικής 2018»

Σχετικά έγγραφα: τα με αρ. πρ. 203318/Δ2/22-11-2017 και 158898/Δ2/25-09-2017 εισερχόμενα έγγραφα του ΥΠ.Π.Ε.Θ.

Σας ενημερώνουμε ότι, σύμφωνα με το Απόσπασμα Πρακτικού 47/16-11-2017 του Δ.Σ. του Ι.Ε.Π., εγκρίνουμε τον 23ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Αστρονομίας και Διαστημικής 2018 για το σχολικό έτος 2017-2018 που προκηρύσσει το Τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και η Εταιρεία Αστρονομίας και Διαστήματος.

Σκοπός του διαγωνισμού είναι η περαιτέρω ενασχόληση και εμβάθυνση των μαθητών στην επιστήμη της Αστρονομίας, της Αστροφυσικής και της Διαστημικής, η εξοικείωσή τους με τις θαυμαστές τελευταίες ανακαλύψεις των τεχνητών δορυφόρων και άλλων παρατηρητηρίων και η επιβράβευση της ενδόμυχης και διερευνητικής αυτής προσπάθειάς τους.
Ο Διαγωνισμός Αστρονομίας διεξάγεται τόσο στα Λύκεια όσο και στα Γυμνάσια της χώρας, με διαφορετικά θέματα. Οι φάσεις του διαγωνισμού θα είναι τρεις (3) για τα Γυμνάσια και τέσσερις (4) για τα Λύκεια. Ας σημειωθεί, όμως, ότι στις τέσσερις φάσεις του διαγωνισμού που αφορούν στους μαθητές Λυκείου, εκτός από γνώσεις Αστρονομίας, απαιτούνται και στοιχειώδεις γνώσεις Μαθηματικών και Φυσικής.

Η εξεταστέα ύλη του διαγωνισμού είναι το Ηλιακό μας Σύστημα, οι Αστέρες, οι Γαλαξίες, το Σύμπαν, η Ουράνια Σφαίρα, τα Τηλεσκόπια, η Διαστημική και οι νέες αστρονομικές θεωρίες και ανακαλύψεις.

Δηλώσεις συμμετοχής στον διαγωνισμό μπορούν να υποβάλουν οι μαθητές και οι μαθήτριες στους
Διευθυντές των Γυμνασίων και των Λυκείων τους μέχρι την 26η Ιανουαρίου 2018

ΕΞ – 208199 – 2017 – 23ος ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΜΑΘΗΤΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΗΣ 2018

ΕΞ – 208199 – 2017 – 23ος ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΜΑΘΗΤΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΗΣ 2018

Διαγωνισμός SID 2018 “Αρχαία Ελλάδα και Διαδίκτυο”

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ: Μαθητές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (ατομική ή ομαδική εργασία)

ΚΑΤΑΛΗΚΤΙΚΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: Παρασκευή 19 Ιανουαρίου 2018

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: https://saferinternet4kids.gr/sid-perigrafi/sid2018-d/dhlwshsid2018/

ΕΠΑΘΛΟ

Θα αναδειχθεί μία νικητήρια ομάδα ανά βαθμίδα εκπαίδευσης. Εκπρόσωποι της κάθε νικητήριας ομάδας θα κληθούν να παρουσιάσουν την εργασία τους σε ειδική εκδήλωση που θα οργανώσει το Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου SaferInternet4Kids στην Αθήνα στις 6 Φεβρουαρίου, την ημέρα ασφαλούς διαδικτύου. Πιθανά έξοδα μετακίνησης και διαμονής θα καλυφθούν από το Κέντρο. Θα σταλούν αναμνηστικά δώρα σε όλους τους συμμετέχοντες μαθητές.

Την ημέρα ασφαλούς διαδικτύου οι δημιουργίες των μαθητών θα προβάλλονται στο χώρο της εκδήλωσης που θα οργανώσει το Κέντρο, στην ιστοσελίδα του φορέα, και θα αναρτηθούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι καλύτερες δημιουργίες θα χρησιμοποιηθούν σε προωθητικό υλικό του Κέντρου.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Ο διαγωνισμός είναι εμπνευσμένος από τη ζωή στην αρχαία Ελλάδα και αφορά στο πως το διαδίκτυο μπορεί να έχει θετική επίδραση στη ζωή του ανθρώπου και με ποιους τρόπους έχει διευκολύνει την καθημερινότητά του. Για παράδειγμα,

  • Οι μαθητές θα μπορούσαν να εμπνευστούν από την αρχαιότητα και τις διαφορές που υπάρχουν  σήμερα σε σχέση με την Αρχαία Ελλάδα, διαφορές που πηγάζουν από την εξέλιξη του διαδικτύου. Τι θα είχε αλλάξει στη ζωή των Αρχαίων Ελλήνων αν υπήρχε τότε το διαδίκτυο;
  • Για παράδειγμα στην Αρχαία Σπάρτη από τα επτά έτη τα αγόρια γυμνάζονταν συνέχεια και σκληρά στο τρέξιμο, το άλμα εις μήκος, στο πέταγμα ακοντίου και του δίσκου με σκοπό να γίνουν δυνατοί πολεμιστές της Σπάρτης. Επίσης εκπαιδεύονταν να ζουν σε δύσκολες καταστάσεις (κρύο, έλλειψη τροφής, τιμωρίες κ.α.). Στην Αρχαία Σπάρτη πίστευαν ότι όσο περισσότερο τα παιδιά περνούν σκληρές δοκιμασίες τόσο ατρόμητοι πολεμιστές θα γίνουν. Τι θα γινόταν όμως εάν υπήρχε τότε το διαδίκτυο; Πως θα χρησιμοποιούσαν τα παιδιά στην Αρχαία Σπάρτη;
  • Οι μαθητές μπορούν να εμπνευστούν ιστορίες από τους Αθηναίους, τους Μινωίτες, τους Μακεδόνες κ.α., ανάλογα με το τι νοιώθουν πιο οικείο.

Οποιαδήποτε πρωτότυπη ιδέα από τους μαθητές θα γίνει με χαρά αποδεκτή.

Η μορφή των συμμετοχών στο διαγωνισμό μπορεί να είναι μια ζωγραφιά, μια παρουσίαση, μια εικονογραφημένη ιστορία, ένα οπτικοποιημένο υλικό (βίντεο) ή ακόμα και μια εφαρμογή.

Το θέμα των φετινών διαγωνισμών αφορά στο μήνυμα της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου “Δημιούργησε, επικοινώνησε και μοιράσου με σεβασμό. Ένα καλύτερο διαδίκτυο ξεκινά από εσένα». Σκοπός της ημέρας είναι να περάσει το μήνυμα του σεβασμού προς τους άλλους ψηφιακούς χρήστες και της αναζήτησης ευκαιριών για δημιουργική διαδικτυακή συμπεριφορά.

Διαγωνιασμός SID 2018 “Αρχαία Ελλάδα και Διαδίκτυο”

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ 2017-18

Όπως ανακοινώθηκε από το Υπουργείο Παιδείας, την Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου, θα τοποθετηθούν στα σχολεία εκπαιδευτικοί για το πρόγραμμα της ενισχυτικής διδασκαλίας και θα ξεκινήσει άμεσα η διδασκαλία.
Οι μαθητές που έχουν δηλώσει να παρακολουθήσουν μαθήματα, παρακαλούνται να παραμείνουν στο σχολείο μετά την λήξη του ωρολογίου προγράμματος για να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα.
Για πληροφορίες καλέστε το τηλέφωνο του σχολείου: 2742032270
8:30 – 10:30 τον Διευθυντή.

8ος Διεθνής Μαθητικός Διαγωνισμός Ταινιών Μικρού Μήκους Cinema… διάβασες;;

8ος Διεθνής Μαθητικός Διαγωνισμός Ταινιών Μικρού Μήκους Cinema… διάβασες;;

8 cinema diabases

 

H Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών, το Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους της Δράμας, η Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, το Τμήμα Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων της Ελλάδας, η ΕΡΤ ΑΕ (Ελληνική Ραδιοφωνία Τηλεόραση) και η Πρεσβεία της Κυπριακής Δημοκρατίας στην Ελλάδα – Μορφωτικό Γραφείο –Σπίτι της Κύπρου συνδιοργανώνουν τον…

8ο Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό Ταινιών Μικρού Μήκους

Cinema… διάβασες;;

           Ο διαγωνισμός απευθύνεται σε μαθητές Νηπιαγωγείων, Δημοτικών σχολείων (όλων των τάξεων), Γυμνασίων και Λυκείων της Ελλάδας, της Κύπρου και της Ομογένειας, δημόσιων και ιδιωτικών. Υλοποιείται με την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων της Ελλάδας και του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού της Κύπρου, με τη στήριξη του Ιδρύματος Μιχάλης Κακογιάννης και σε συνεργασία με το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Νοιάζομαι και Δρω».

Για περισσότερες πληροφορίες και όρους συμμετοχής δείτε εδώ

Μαθητικός Διαγωνισμός Ραδιοφωνικού Μηνύματος και Τραγουδιού “Κάν’ το ν΄ ακουστεί 2018”

Η υποβολή των συμμετοχών από 24 Νοεμβρίου μέχρι τις 24 Δεκεμβρίου 2017.

H Επιστημονική Εταιρεία “Διαθεματικό, Διαπολιτισμικό Ραδιόφωνο της Εκπαιδευτικής
Κοινότητας με τον διακριτικό τίτλο: European School Radio, το Πρώτο Μαθητικό
Ραδιόφωνο ”, η Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και
Θρησκευμάτων και το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου του Υπουργείου Παιδείας και
Πολιτισμού συνδιοργανώνουν τον Μαθητικό Διαγωνισμό Ραδιοφωνικού Μηνύματος και
Τραγουδιού “Κάν’ το ν΄ ακουστεί 2018” με θέμα: “Δημιουργώντας για την Πολιτιστική
μας Κληρονομιά”. Ο Διαγωνισμός απευθύνεται στις σχολικές μονάδες της Ελλάδας, της
Κύπρου, της Ομογένειας, αλλά και στις υπόλοιπες σχολικές μονάδες διεθνώς.

Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο θέσπισε το 2018 ως “Ευρωπαϊκό Έτος Πολιτιστικής Κληρονομιάς”
και σε αυτή την κατεύθυνση ο διαγωνισμός “Κάν’ το ν’ ακουστεί 2018” εντάσσεται ως μια δράση ευαισθητοποίησης για την ανάδειξη της ιδιαίτερης πολιτιστικής κληρονομιάς του κάθε τόπου και λαού.
Μέσω της ραδιοφωνικής και μουσικής δημιουργίας στοχεύεται οι μαθητές:
●να γνωρίσουν βαθύτερα και να επικοινωνήσουν την πολιτιστική τους ταυτότητα, ώστε να μην είναι
απλώς ανάμνηση του παρελθόντος, αλλά να αντιμετωπίζεται ως κλειδί του μέλλοντος
●να συνειδητοποιήσουν την αξία της πολιτιστικής πολυμορφίας
●να μυηθούν με βιωματικό και ευχάριστο τρόπο στον τομέα της ιστορίας, της παράδοσης και του πολιτισμού
Προσκαλούμε την εκπαιδευτική κοινότητα να αναδείξει την πολιτιστική της κληρονομιά συνδυάζοντας
τον λόγο των μαθητών με ιδιαίτερη ηχητική/μουσική επένδυση.
Ας δώσουμε την ευκαιρία στους μαθητές να μας μιλήσουν για τον τόπο και την παράδοσή τους.
ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ
●Υλική κληρονομιά
Στην υλική κληρονομιά περιλαμβάνονται τα κτήρια, τα μνημεία, τα βιβλία, τα έργα τέχνης,

τα τεκμήρια και, γενικά, τα αντικείμενα πολιτιστικής αξίας.

●Άυλη κληρονομιά
Η άυλη κληρονομιά περιλαμβάνει τις πρακτικές, τις  αναπαραστάσεις, τις τελετουργίες, τις γνώσεις,
τις τεχνικές ‒ καθώς και τα εργαλεία, αντικείμενα, χειροτεχνήματα και πολιτιστικούς χώρους που συνδέονται με αυτές, όπως:
1.προφορικές παραδόσεις (π.χ. λαϊκές ιστορίες, παραμύθια)
2.παραστατικές τέχνες (π.χ. θέατρο, θέατρο σκιών, παραδοσιακοί χοροί και
μουσική)
3.κοινωνικές πρακτικές, τελετουργίες και εορταστικές εκδηλώσεις (π.χ.
πανηγύρια, γάμος)
4.γνώσεις και πρακτικές για τη φύση και το σύμπαν (π.χ. λαϊκή ιατρική,
πρόγνωση καιρού βάσει φυσικής παρατήρησης)

5.παραδοσιακές χειροτεχνίες (π.χ. κεντητική, αγγειοπλαστική, καλαθοπλεκτική)

●Φυσική κληρονομιά
Η φυσική κληρονομιά περιλαμβάνει τη βιοποικιλότητα, τη γεωποικιλότητα, τα πολιτιστικά
τοπία (φυσικά χαρακτηριστικά με πολιτιστικά γνωρίσματα, τοπία που αντανακλούν τη σχέση
του ανθρώπου με το περιβάλλον, όπως πάρκα, ιερά δάση, αμπελώνες, τοπία με ξερολιθιές
κ.ά.)
ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Τα σχολεία που επιθυμούν να δηλώσουν συμμετοχή, θα χρειαστεί να πραγματοποιήσουν την εγγραφή
τους στο European School Radio μέσω της ιστοσελίδας www.europeanschoolradio.eu
Το κάθε σχολείο μπορεί να υποβάλει μέχρι δύο (2) συμμετοχές, στη μια ή και στις δύο κατηγορίες.
Οι συμμετοχές να είναι πρωτότυπες και να μην έχουν υποβληθεί σε άλλον διαγωνισμό.
Τα τραγούδια και τα μηνύματα να έχουν δημιουργηθεί από μαθητές ή κυρίως από μαθητές.
Προτείνουμε οι εκπαιδευτικοί να έχουν ρόλο εμψυχωτή στη διαδικασία της δημιουργίας,
ώστε να αναδειχθεί η μαθητική πρωτοβουλία.
Κατά την υποβολή της συμμετοχής οι εκπαιδευτικοί θα χρειαστεί να αναφέρουν τον ρόλο και τον βαθμό εμπλοκής τους στη διαδικασία της δημιουργίας.
Τα τραγούδια και τα μηνύματα μπορεί να είναι στην ελληνική ή στην αγγλική γλώσσα.
​Η εκφώνηση και η ερμηνεία να γίνεται από μαθητές και μαθήτριες του σχολείου.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
●Ραδιοφωνικό μήνυμα, μέχρι 1 λεπτό και 30 δευτερόλεπτα
●Πρωτότυπο Τραγούδι, μέχρι 3 λεπτά
 Για την προκήρυξη δείτε εδώ
https://blogs.sch.gr/gymvelou/files/2017/12/ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ_ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ_20181.pdf

5ος Διεθνής Μαθητικός Διαγωνισμός:«Οι εικόνες των σχολικών βιβλίων πηγή έμπνευσης και καλλιτεχνικής δημιουργίας»

5ος Διεθνής Μαθητικός Διαγωνισμός

Το Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης του Εθνικού Κέντρου Έρευνας και Διάσωσης Σχολικού Υλικού (ΕΚΕΔΙΣΥ)

και το Τμήμα Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων

συνδιοργανώνουν τον 5ο Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό:

«Οι εικόνες των σχολικών βιβλίων πηγή έμπνευσης και καλλιτεχνικής δημιουργίας»

Ο διαγωνισμός απευθύνεται σε μαθητές Νηπιαγωγείων, Δημοτικών σχολείων, Γυμνασίων και Λυκείων

της Ελλάδας, της Ομογένειας, δημόσιων και ιδιωτικών.

5ος Διεθνής Μαθητικός Διαγωνισμός:«Οι εικόνες των σχολικών βιβλίων πηγή έμπνευσης και καλλιτεχνικής δημιουργίας»

Για την προκήρυξη δείτε εδώ
http://www.i-create.gr/…/5%CE%BF%CF%82_%CE%9C%CE%B1%CE%B8%C…

Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ψηφιακής Δημιουργίας

Υποβολή αιτήσεων μέχρι 15 Απριλίου 2018

Η Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς» διοργανώνουν τον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Ψηφιακής Δημιουργίας «Στο δρόμο με προσοχή!» για τους/τις μαθητές/μαθήτριες των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας.

Σκοπός του διαγωνισμού είναι η ευαισθητοποίηση των μαθητών/μαθητριών και η ενεργοποίησή τους στο ζήτημα της ασφαλούς μετακίνησης τους μέσω της δημιουργίας πρωτότυπων ψηφιακών έργων με θέμα τη σημασία της κυκλοφοριακής αγωγής και της τήρησης των κανόνων του Κ.Ο.Κ. Στόχος του διαγωνισμού είναι να κατανοηθούν οι βασικοί κανόνες οδικής ασφάλειας των παιδιών ως πεζοί, επιβάτες και ποδηλάτες.

Δείτε την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος εδώ

Δείτε το έγγραφο έγκρισης του διαγωνισμού εδώ

Συμπληρώστε τη φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος εδώ

http://www.i-create.gr/index.php/trexousesdraseis/sto-dromo-me-prosoxi

Δράση με τίτλο «My alternative Christmas Tree»

Προς ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ της επικράτειας, αρμοδίως δια των οικείων Διευθύνσεων Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης

Από ΚΠΕ ΕΔΕΣΣΑΣ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ

Αρ. Πρωτ. 72/11-12-2017

Παρακαλούμε για την ενημέρωση του Συλλόγου Διδασκόντων του σχολείου σας αναφορικά με τη δυνατότητα συμμετοχής τους, ατομικά  ή  ομαδικά με τους  μαθητές τους, σε μια καινοτόμα και δημιουργική δράση με τίτλο «My alternative Christmas Tree». Η συμμετοχή τους αφορά α)στη δημιουργία εναλλακτικών Χριστουγεννιάτικων δέντρων από απαξιωμένα υλικά ή υλικά σε νέα χρήση και στην αποστολή  σε εμάς φωτογραφίας τους σε μορφή .jpeg , β)στη συγγραφή παραμυθιών και στη  γραφή  αναμνήσεων  από προηγούμενα Χριστούγεννα, ευχών και ονείρων… γ)στη δραματοποίηση παραμυθιών ντυμένων με ηχοτοπία.  Τα τεχνήματα, οι ευρηματικές ιδέες, οι ιστορίες  και  ευχές των σχολείων  (σχετικά εκπαιδευτικά φύλλα βρίσκονται στο http://myownchristmastree.blogspot.gr/ και στο ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό μας πακέτο Τα φετινά  Χριστούγεννα του Δάσους ) θα αναρτηθούν στο προαναφερόμενο ιστολόγιο, μιας κι έχουν ιδιαίτερη αξία για όλους μας.

Οι ενδιαφερόμενοι στείλτε φωτογραφίες των δημιουργημάτων σας… και τις σκέψεις σας στο myownchristmastree@gmail.com , μαζί με την ηλεκτρονική  διεύθυνση που διατηρείτε στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο. Η ανάρτηση θα γίνει από εμάς.

Η  δράση διοργανώνεται το ΚΠΕ Έδεσσας Γιαννιτσών στο πλαίσιο λειτουργίας και συντονισμού του Εθνικού Θεματικού Δικτύου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΑ: ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΑ… «ΑΧΡΗΣΤΑ». Απώτερος σκοπός μας είναι η καλλιέργεια της δημιουργικής σκέψης και των επικοινωνιακών δεξιοτήτων των μαθητών.

Καλές Γιορτές.

Ευχαριστούμε.

Η ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

ΣΟΦΙΑ ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ

 

 

ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΔΕΣΣΑΣ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ

tel. +30 23810 51337
fax. +30 23810 21737

mob. 6973557419
e-mail.
mail@kpe-edess.pel.sch.gr

web. http://kpe-edess.pel.sch.gr

https://blogs.sch.gr/kpeedessa
https://blogs.sch.gr/kpeedessa2
https://blogs.sch.gr/schoolgardens
https://blogs.sch.gr/fotografizo

http://toneroexeimnimi.blogspot.gr/

http://myownchristmastree.blogspot.gr/

ΘΕΜΑ : ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ 9-11-2017

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΕΛΟΥ

ΘΕΜΑ : ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ 9-11-2017
Την Πέμπτη 9 Νοεμβρίου 2017 και ώρα 11:30 θα γίνει ενημέρωση των γονέων-κηδεμόνων των μαθητών μας, από τον Διευθυντή και τους Διδάσκοντες/τις Διδάσκουσες του σχολείου.
Η ενημέρωση θα ξεκινήσει από τον Διευθυντή και κατόπιν από τους Διδάσκοντες/τις Διδάσκουσες. Οι μαθητές θα σχολάσουν στις 12:20. Τα μισθωμένα λεωφορεία του ΚΤΕΛ θα αναχωρήσουν στις 13:50.
Οι γονείς-κηδεμόνες θα μπορούν να εισέρχονται από τις 11:25 και έπειτα, από την αριστερή πλαϊνή είσοδο που οδηγεί στον αθλητικό χώρο και στο κλειστό γυμναστήριο. Παρακαλούμε τους γονείς-κηδεμόνες να μην προσέλθουν νωρίτερα στο σχολείο. Η προσέλευση των γονέων-κηδεμόνων είναι απαραίτητη, προκειμένου να γίνει όσο το δυνατόν καλύτερη ενημέρωση από τους διδάσκοντες/τις διδάσκουσες.

O Διευθυντής
Κωνσταντίνος Μπάτος
ΠΕ19, Πληροφορικής

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΟΡΤΑΣΜΟΥ 28ης Οκτωβρίου

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΕΛΟΥ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ – ΓΙΟΡΤΗ 27 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2017

Όλοι οι μαθητές θα έρθουν κανονικά στο Σχολείο στις 8:10 και θα σχολάσουν περίπου στις 10:15.

Το πρωί τα λεωφορεία θα έρθουν κανονικά όπως τις υπόλοιπες ημέρες.

Το μεσημέρι τα λεωφορεία θα αναχωρήσουν περίπου στις 10:30.

ΣΑΒΒΑΤΟ – ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ 28 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ – ΠΑΡΕΛΑΣΗ

– O Σημαιοφόρος, οι παραστάτες της Σημαίας, οι μαθητές της Γ΄ τάξης και τα μέλη της χορωδίας, θα πρέπει να βρίσκονται στο Σχολείο μέχρι τις 09:50, απ΄ όπου θα ξεκινήσουν με την συνοδεία εκπαιδευτικών του Σχολείου για τον Ι.Ν. Αγ.Μαρίνας Βέλου μέσω της πλατείας Ελευθερίας, όπου θα γίνει έπαρση Σημαίας στις 10:30. (Σε περίπτωση βροχής οι γονείς-κηδεμόνες των παραπάνω μαθητών θα τους φέρουν ΚΑΤ’ΕΥΘΕΙΑΝ στον Ι.Ν.Αγίας Μαρίνας στις 11:00.)

– Οι μαθητές της Α΄ και Β΄ τάξης, καθώς και οι τυμπανιστές, θα πρέπει να βρίσκονται, πριν από την παρέλαση (στις 11:20), έξω από τον Ι.Ν. Αγίας Μαρίνας Βέλου για να σχηματιστούν τα τμήματα παρέλασης. Η παρέλαση θα ξεκινήσει στις 11:30. (Σε περίπτωση βροχής εκείνη την ώρα, οι γονείς-κηδεμόνες όλων των μαθητών θα πρέπει να είναι σε ετοιμότητα ώστε να φροντίσουν για την παραλαβή των μαθητών από την εκκλησία.)

– Μετά την παρέλαση οι γονείς και κηδεμόνες ΌΛΩΝ των μαθητών θα πρέπει να μεριμνήσουν για την παραλαβή των μαθητών έξω από την ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ Βέλου, όπου θα τερματίζει η παρέλαση.

– Την ημέρα αυτή δεν θα δρομολογηθούν λεωφορεία, και οι μαθητές θα μεταφερθούν με μέριμνα των κηδεμόνων τους.

– Υπενθυμίζεται ότι οι μαθητές και μαθήτριες θα φορούν μπλε παντελόνι, άσπρο πουκάμισο και μαύρα παπούτσια, εκτός απ΄ όσους έχουν συνεννοηθεί διαφορετικά, με τους καθηγητές Φυσικής Αγωγής του Σχολείου μας. Εφιστούμε την προσοχή στο θέμα της εμφάνισης των μαθητών και μαθητριών, που πρέπει να είναι αυτή που αρμόζει στην σημασία της ημέρας.

Θέμα: «Επιδημική έξαρση της Ιλαράς»

Εγκύκλιο εξέδωσε το υπουργείο υγείας, με αφορμή την επιδημική έξαρση ιλαράς σε πολλές Ευρωπαϊκές χώρες, και πρόσφατα στην Ελλάδα. Στην εγκύκλιο η Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών συστήνει:

 τον άμεσο εμβολιασμό με το εμβόλιο ιλαράς-ερυθράς-παρωτίτιδας (εμβόλιο
MMR) των παιδιών, των εφήβων και των ενηλίκων που δεν έχουν εμβολιαστεί
με τις απαραίτητες δόσεις.

Σύμφωνα με το Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών, παιδιά, έφηβοι και ενήλικες που έχουν γεννηθεί μετά το 1970 και δεν έχουν ιστορικό νόσου πρέπει να είναι εμβολισμένοι με 2 δόσεις εμβολίου για την ιλαρά (με τη μορφή μονοδύναμου εμβολίου ιλαράς ή μικτού εμβολίου MMR).

 τη διενέργεια της 1ης δόσης του εμβολίου MMR στην ηλικία των 12 μηνών και τη διενέργεια της 2ης δόσης τρεις (3) μήνες μετά την 1η δόση ή –εφόσον έχει παρέλθει το διάστημα αυτό– το ταχύτερο δυνατόν.

Σε περιπτώσεις υψηλού κινδύνου, η 2η δόση μπορεί να γίνει με μεσοδιάστημα τουλάχιστον 4 εβδομάδων από την 1η. Οι συστάσεις αυτές ισχύουν για όσο διάστημα η επιδημική έξαρση ιλαράς είναι σε εξέλιξη και μέχρι να εκδοθεί νεότερη απόφαση της Επιτροπής.



Λήψη αρχείου

ΕΠΙΔΗΜΙΚΗ ΕΞΑΡΣΗ ΙΛΑΡΑΣ – ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΣ

ΘΕΜΑ: «Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός Ψηφιακής Δημιουργίας της Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) “ Π ΑΝΟΣ ΜΥΛΩΝΑΣ ” με θέμα “ Οδική Ασφάλεια: Δικαίωμα Όλων ”»

Σας ενημερώνουμε ότι η Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και
Θρησκευμάτων σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» διοργανώνουν τον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Ψηφιακής Δημιουργίας«Οδική Ασφάλεια: Δικαίωμα Όλων»
για τους/τις μαθητές/μαθήτριες των σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας.
Σκοπός του διαγωνισμού είναι η ευαισθητοποίηση των μαθητών/ μαθητριών και η ενεργοποίησή
τους στο ζήτημα της ασφαλούς μετακίνησής τους μέσω της δημιουργίας πρωτότυπων ψηφιακών έργων με θέμα τη σημασία της τήρησης των κανόνων του Κ.Ο.Κ. και της καλλιέργειας κουλτούρας οδικής ασφάλειας σε όλους τους πολίτες.
Στόχος του διαγωνισμού είναι να κατανοηθεί πως οι έφηβοι ως χρήστες του οδικού δικτύου έχουν δικαιώματα αλλά και υποχρεώσεις που οφείλουν να γνωρίζουν και να τηρούν ώστε να μπορούν οι ίδιοι και οι συμπολίτες τους να κυκλοφορούν με ασφάλεια και να μην κινδυνεύουν να τραυματιστούν σοβαρά σε τροχαία συμβάντα.
Επιπλέον, επιμέρους στόχοι της διαγωνιστικής διαδικασίας είναι:
  • να δοθεί στους /ις μαθητές /μαθήτριες η ευκαιρία να εκφραστούν καλλιτεχνικά
  • να γίνουν δημιουργοί,
  • να αποκτήσουν ψηφιακές δεξιότητες,
  • να εξοικειωθούν με τη «γλώσσα» της κινηματογραφικής αφήγησης,
  • να αποκτήσουν δεξιότητες οπτικοακουστικής αγωγής,
  • να γίνουν κριτές, μελετητές/τριες και ερευνητές/τριες του περιβάλλοντος,
  • να ευαισθητοποιηθούν σε θέματα Οδικής Ασφάλειας,
  • να κατανοήσουν τη σχέση της οδικής ασφάλειας με το πανανθρώπινο δικαίωμα στη ζωή,
  • την υγεία και την προσωπική ασφάλεια,
  • να κατανοήσουν μέσα από το δίπτυχο «Υπεύθυνος χρήστης του οδικού δικτύου-υπεύθυνος πολίτης» πως η οδική ασφάλεια και η βελτίωση των συνθηκών στο δρόμο είναι κοινήευθύνη όλων μας.
Με αφορμή τον διάλογο που έχει ξεκινήσει σε διεθνές επίπεδο για την αναγκαιότητα προστασίας
των παιδιών και των εφήβων στο δρόμο, καθώς τα τροχαία αποτελούν σύμφωνα με τον Παγκόσμιο
Οργανισμό Υγείας (Π.Ο.Υ. 2017) την πρώτη αιτία θανάτου για τις ηλικίες 10-29 (βλέπε για παράδειγμα την πρόσφατη καμπάνια των Ηνωμένων Εθνών #SaveKidsLives με στόχο τη μείωση στο μισό των θανάτων παιδιών και εφήβων σε τροχαία μέχρι το 2020) καλούνται όλοι οι μαθητές/μαθήτριες σε συνεργασία με τους/τις εκπαιδευτικούς να καταθέσουν τις απόψεις τους και τους προβληματισμούς τους για το συγκεκριμένο ζήτημα μέσω των ψηφιακών τους δημιουργιών.
Ο διαγωνισμός απευθύνεται σε μαθητές Γυμνασίων και Λυκείων της Ελλάδας, δημόσιων και
ιδιωτικών και υλοποιείται με την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.
Καλούμε τους μαθητές και τις μαθήτριες, με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών τους, να
δημιουργήσουν σε μια από τις πιο κάτω κατηγορίες:
  • Ταινία μέγιστης διάρκειας πέντε (5’) λεπτών (ταινία μυθοπλασίας ή ντοκιμαντέρ) ή Τηλεοπτικό κοινωνικό,
  • Σποτ μέγιστης διάρκειας 45 δευτερολέπτων,
  • Εφαρμογή με αξιοποίηση εργαλείων Web2.0 όπως Blog–ιστολόγιο, Wiki, νοητικούς χάρτες, σύννεφα λέξεων, χρονοδιαδρόμους, ιστοσελίδες κ.ά. αποσκοπώντας στην παρουσίαση ιδεών, σκέψεων και προτάσεων για την Οδική Ασφάλεια και την προστασία της ζωής στο δρόμο ως βασικό ανθρώπινο δικαίωμα.
Οι διαγωνιζόμενοι/διαγωνιζόμενες μπορούν να συμμετέχουν σε όποια κατηγορία (μία κατηγορία)
από τις παρακάτω επιθυμούν:
Α. Οδική Ασφάλεια και υπεύθυνη συμπεριφορά: Δικαιώματα και Υποχρεώσεις.
Β.Οδική Ασφάλεια και προστασία των Ευάλωτων χρηστών του Οδικού δικτύου (Παιδιά,
ηλικιωμένοι, ΑμεΑ, πεζοί, ποδηλάτες κ.α.)
Γ.Οδική Ασφάλεια και προστασία της ζωής στο δρόμο.
Δ.Ο ρόλος της αστυνόμευσης στην προστασία των χρηστών του οδικού δικτύου.
Οι ψηφιακές δημιουργίες των μαθητών προτείνεται να αναπτυχθούν στην ώρα της Πληροφορικής ή
των Εικαστικών ή κατά την ανάπτυξη του project, τις θεματικές εβδομάδες ή κατά τη διάρκεια
προγραμμάτων αγωγής υγείας.
Δείτε ολόκληρο το έγγραφο εδώ: οδική δευτεροβάθμια
https://blogs.sch.gr/gymvelou/files/2017/10/οδική-δευτεροβάθμια.pdf