Εκπαιδευτική εκδρομή στο Τόπο του Βοσκού και στο Κέντρο Μουσικοχορευτικής Παράδοσης στα Ανώγεια.

Την Πέμπτη 26/02/2026, την Τρίτη 10/03/2026 και την Πέμπτη 12/03/2026, τα τμήματα της Β γυμνασίου και μέρος της Γ γυμνασίου συμμετείχαν σε μία διπλή επίσκεψη στα Ανώγεια. Στα πλαίσια των μαθημάτων Γεωγραφίας-Γεωλογίας και Μουσικής οι μαθητές επισκέφθηκαν αρχικά τον “Τόπο του Βοσκού”, τα Μιτάτα των βοσκών λίγο έξω από τα Ανώγεια. Εκεί, απόλαυσαν τη θέα […]