Με απόφαση του Δήμου Φαιστού το Γυμνάσιο Πόμπιας θα λειτουργήσει κανονικά την Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2022
Δείτε την απόφαση εδώ
Για την επιστροφή τους στο σχολείο οι μαθητές πρέπει να κάνουν σελφτεστ και να δηλωθεί στο edupass. Παρακαλούμε όλους τους γονείς ώστε να φροντίσουν τα παιδιά τους να κάνουν το σελφτεστ για την προφύλαξη της υγείας του ίδιου του παιδιού τους άλλα και των συμμαθητών του



