Μπορείτε να δείτε το κανονικό πρόγραμμα μαθημάτων του σχολείου πατώντας
Την Παρασκευή 5/12/2025 το σχολείο θα είναι κλειστό και τα μαθήματα θα γίνουν με τηλεκπαίδευση από το σπίτι σύμφωνα με το παρακάτω πρόγραμμα
Παρατήρηση: Οι ώρες έχουν αλλάξει
Για το σχολικό έτος 2025-2026 η Ενισχυτική Διδασκαλία μαθητών Γυμνασίου περιλαμβάνει τα εξής μαθήματα:
Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία
Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία
Μαθηματικά
Φυσική
Χημεία
Αγγλικά
Οι γονείς-κηδεμόνες των μαθητών/τριών που επιθυμούν να εγγραφούν στα μαθήματα πρέπει να καταθέσουν στο σχολείο την αίτηση/δήλωση μαθημάτων που επισυνάπτεται έως την Παρασκευή 21/11/2025.
Πέρσι τα μαθήματα ήταν στο Γυμνάσιο Μοιρών και ξεκινούσαν 14:30.
Παρατήρηση: Η Α τάξη δεν κάνει Χημεία
Ευθύνες και κυρώσεις για διατάραξη της λειτουργίας χώρων πρωτοβάθµιας ή δευτεροβάθµιας εκπαίδευσης (άρθρο 33 του νόμου 5090/2024 – ΦΕΚ Α 30/23-2-2024) (Προσθήκη παρ. 4 και 5 στο άρθρο 168 του Ποινικού Κώδικα).
Επιπλέον για τις καταλήψεις, με βάση την ισχύουσα νομοθεσία (Υπ. Απόφαση 102791/ΓΔ4/2024, όπως τροποποιήθηκε με την Υπ. Απόφαση 110490/ΓΔ4/2024 με ισχύ την 27/9/2024), ισχύουν τα εξής:
“7. Σε περίπτωση έκτακτου ή απρόβλεπτου γεγονότος, το οποίο καθιστά αδύνατη ή ιδιαιτέρως δυσχερή τη διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε τμήμα/ τμήματα σχολικής μονάδας ή σε ολόκληρη σχολική μονάδα, οι σχολικές μονάδες δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης υποχρεούνται να παρέχουν σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, όπου τόσο οι μαθητές/τριες όσο και οι εκπαιδευτικοί συμμετέχουν αποκλειστικά εξ αποστάσεως στην εκπαιδευτική διαδικασία. Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση είναι υποχρεωτική τόσο για τους εκπαιδευτικούς όσο και για τους/τις μαθητές/τριες. Το πρόγραμμα της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης καθορίζεται από τον/τη Διευθυντή/ντρια της σχολικής μονάδας σε συνεργασία με τον οικείο Σύλλογο Διδασκόντων/ουσών, με ανάλογη τήρηση των εκάστοτε ισχυουσών οδηγιών του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.) και κοινοποιείται στον/στην οικείο/α Διευθυντή/ντρια Εκπαίδευσης και στον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης. Ο/Η Διευθυντής/ντρια της σχολικής μονάδας σε συνεργασία με τον Σύλλογο Διδασκόντων/ουσών οφείλει να διασφαλίσει την παροχή σύγχρονης εξ αποστάσεως διδασκαλίας στους/στις μαθητές/τριες. Η συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων/ ουσών πραγματοποιείται με ευθύνη του/της Διευθυντή/ ντριας της σχολικής μονάδας με τηλεδιάσκεψη ή με κάθε άλλο πρόσφορο μέσο.
Αν δεν μπορεί για οποιονδήποτε λόγο να πραγματοποιηθεί η σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση και υπάρχει απώλεια διδακτικών ωρών, παρέχεται η δυνατότητα αναπλήρωσή τους με τους ακόλουθους τρόπους: α) αξιοποίηση των σχολικών εορτών με την παράλληλη πραγματοποίηση των εορτών και των μαθημάτων, β) περιορισμός των εργάσιμων ημερών των πολυήμερων εκδρομών και γ) περικοπή περιπάτων και εκδρομών.
Την απόφαση για την αναπλήρωση, αλλά και τον τρόπο υλοποίησής της λαμβάνει: α) ο Σύλλογος Διδασκόντων, κατόπιν εισήγησης του/της Διευθυντή/ντριας της σχολικής μονάδας, όταν η αναπλήρωση των χαμένων διδακτικών ωρών αφορά μία σχολική μονάδα, και η απόφαση κοινοποιείται στον/ην οικείο/α Διευθυντή/ντρια Εκπαίδευσης, β) ο/η Διευθυντής/ντρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, κατόπιν εισήγησης των Διευθυντών/ ντριών των σχολείων αρμοδιότητάς του, όταν αφορά σε περισσότερες από μία σχολικές μονάδες της ίδιας Διεύθυνσης, και η απόφαση κοινοποιείται στον/ην οικείο/α Περιφερειακό/η Διευθυντή/ντρια Εκπαίδευσης και γ) ο/η Περιφερειακός/η Διευθυντή/ντρια Εκπαίδευσης όταν αφορά σε σχολικές μονάδες που υπάγονται σε περισσότερες από μια Διεύθυνση Εκπαίδευσης, κατόπιν εισήγησης των Διευθυντών/ντριών Εκπαίδευσης, και η απόφαση κοινοποιείται στην Γενική Διεύθυνση Σπουδών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.”
“8. Στην περίπτωση που η διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας καθίσταται αδύνατη ή ιδιαιτέρως δυσχερής λόγω παρεμπόδισης από οποιοδήποτε φυσικό πρόσωπο της πρόσβασης των μαθητών/τριών και/ή εκπαιδευτικών στους χώρους της σχολικής μονάδας εφαρμόζεται η διαδικασία του πρώτου εδαφίου της παρ. 7 (σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση). Στη συνέχεια, αφού αποκατασταθεί η λειτουργία της σχολικής μονάδας, και εφόσον η παρεμπόδιση προκλήθηκε από μαθητές/ τριες της σχολικής μονάδας, με απόφαση που λαμβάνεται σύμφωνα με το τελευταίο εδάφιο της παρ. 7, δύναται να παρέχεται επιπλέον και δια ζώσης ο απαραίτητος, αναλόγως των εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών/τριών, αριθμός διδακτικών ωρών, σύμφωνα με το έκτο εδάφιο της παρ. 7. Μαθητές/τριες, οι οποίοι/ες με τις πράξεις τους καθιστούν αδύνατη ή ιδιαιτέρως δυσχερή τη διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε τμήμα/τμήματα σχολικής μονάδας ή σε ολόκληρη τη σχολική μονάδα, δεν επιτρέπεται να συμμετέχουν στη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση και λαμβάνουν αδικαιολόγητη απουσία, για όσες διδακτικές ώρες προβλέπει το ωρολόγιο πρόγραμμα της ημέρας.”
Αξίζει να σημειωθεί ότι δεδομένου της επαναφοράς της διάκρισης δικαιολογημένων και αδικαιολόγητων απουσιών οι μαθητές που εμπλέκονται στις καταλήψεις θα πρέπει να είναι ιδιαιτέρως προσεκτικοί καθώς αν έχουν πολλές απουσίες, υπάρχει κίνδυνος να επαναλάβουν την τάξη καθώς οι απουσίες της κατάληψης δεν δικαιολογούνται. Υπενθυμίζεται ότι η φοίτηση θεωρείται επαρκής όταν οι απουσίες δεν ξεπερνούν τις 114 από τις οποίες το πολύ 50 είναι αδικαιολόγητες.
Ο Αγιασμός για τη νέα σχολική χρονιά θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη, 11 Σεπτεμβρίου, στις 09:00.
Μετά τον Αγιασμό θα μοιραστούν τα διδακτικά βιβλία στα παιδιά της Β’ και Γ’ Γυμνασίου γιαυτό πρέπει να φέρουν τις τσάντες τους για να τα μεταφέρουν.
Τα παιδιά της Α’ Γυμνασίου θα ενημερωθούν στις τάξεις τους σχετικά με θέματα που αφορούν τη λειτουργία του σχολείου.
Τα βιβλία στην Α Γυμνασίου θα δοθούν την Παρασκευή 12 και τη Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου.
Όλοι οι μαθητές και μαθήτριες θα αποχωρήσουν περίπου στις 11:00.
Την Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου θα γίνει σε όλες τις τάξεις μάθημα τις πρώτες τέσσερις διδακτικές ώρες και θα σχολάσουν στις 11:40.
Ευχόμαστε σε όλους καλή σχολική χρονιά!!
Για να δείτε την ύλη του μαθήματος πατήσετε πάνω στο μάθημα
Α’ τάξη
Β’ τάξη
Γ’ τάξη
Απρίλιος και Μάρτιος 2025
Με το βλέμμα στραμμένο στην παγκόσμια ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού (6 Μαρτίου), διεξήχθη στο σχολείο μας πρωτάθλημα Πινγκ πονγκ. Το πρωτάθλημα Πινγκ Πονγκ πραγματοποιήθηκε στο κλειστό γυμναστήριο του σχολείου σε διαλείμματα που είχαμε γνωστοποιήσει στα παιδιά ότι μπορούν να έρθουν για να αγωνιστούν ή να παρακολουθήσουν τους αγώνες. Στον τελικό αγωνίστηκαν ο πρωταθλητής του Γυμνασίου με τον πρωταθλητή του Λυκείου και οι πρωταθλητές έλαβαν τα έπαθλά τους. Το πραγματικό έπαθλο όμως ήταν η συμμετοχή σε αυτήν την δράση. Το πρωτάθλημα αυτό έχει τη δυναμική να καθιερωθεί και να αποτελέσει μια δημιουργική ενασχόληση των μαθητών αντικαθιστώντας την οθόνη, το κάπνισμα, και τα πειράγματα με τη φυσική δραστηριότητα και τη δια ζώσης συνύπαρξη. Διαβάστε όλο το άρθρο »
Στην ημέρα υπαίθριας εκπαίδευσης (7/11/2024) γυμναστήκαμε μαζεύοντας σκουπίδια και ανακυκλώσιμα υλικά. Αφού μιλήσαμε με τα παιδιά για την αξία της ανακύκλωσης κατεβήκαμε στον προαύλιο χώρο του σχολείου και μαζέψαμε σε δύο ξεχωριστές σακούλες σκουπίδια και ανακυκλώσιμα υλικά. Διαβάστε όλο το άρθρο »
Με κεντρικό σύνθημα της φετινής Πανελλαδικής Σχολικής Σκυταλοδρομίας το «Τρέχω για το ΣΥΝ», προσκαλέσαμε τους μαθητές και τις μαθήτριες να επιλέξουν ένα από τα ΣΥΝ: ΣΥΝεργασία – ΣΥΝεννόηση – ΣΥΝύπαρξη – ΣΥΝαδέλφωση – ΣΥΝθεση και να τρέξουν μία συμβολική διαδρομή, υποστηρίζοντας με τη συμμετοχή τους τη δράση.
Το μήνυμα που θέλαμε να στείλουμε ήταν:
Στο Γυμνάσιο και το Λύκειο της Πόμπιας, Τρέχουμε για τη Συνύπαρξη, Περπατάμε για τη Συνοχή, Χορεύουμε για τη Σύνδεση
Το σχολείο μας έγινε φέτος ένα από τα Ευρωπαϊκά Μπλε Σχολεία (European Blue School), υλοποιώντας ένα πρόγραμμα με σκοπό την ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα σχετικά με την θάλασσα και τους ωκεανούς. Το πρόγραμμα μας, με όνομα «Γνώρισε τους μικρούς» (“Meet the l
ittle ones”) έδωσε την ευκαιρία σε μαθητές και από τις τρεις τάξεις του Γυμνασίου να ασχοληθούν και να μάθουν για τους μικρότερους θαλάσσιους οργανισμούς, αυτούς του φυτο- και ζωοπλαγκτόν. Παρόλο το μικρό τους μέγεθος, η συνεισφορά αυτών στην ομαλή λειτουργία των θαλάσσιων οικοσυστημάτων αλλά και του πλανήτη ολόκληρου είναι πολύ σημαντική. Οι μαθητές μας αναζήτησαν πληροφορίες, δημιούργησαν υλικό, παρουσίασαν εργασίες, ενημερώθηκαν από εξειδικευμένους επιστήμονες και χρησιμοποίησαν τον επιστημονικό εξοπλισμό τόσο του Ενυδρείου Θαλασσόκοσμος, όσο και του ερευνητικού κέντρου ΕΛΚΕΘΕ (Ελληνικό κέντρο Θαλασσίων Ερευνών) στις Γούβες για να παρατηρήσουν και να μελετήσουν πλαγκτονικούς οργανισμούς που συνέλεξαν μόνοι τους από δυο γειτονικές θάλασσες του σχολείου μας, τα Μάταλα και τους Καλούς Λιμένες. Η συμμετοχή τους στο εν λόγω πρόγραμμα πέραν από τις γνώσεις για τους θαλάσσιους αυτούς οργανισμούς τους έδωσε την δυνατότητα να αναπτύξουν δεξιότητες όπως η συνεργατικότητα, το ομαδικό πνεύμα, η κριτική σκέψη και η δημιουργικότητα. Διαβάστε όλο το άρθρο »
Εδώ θα αναρτηθεί η περιγραφή για το σχολείο, π.χ. την ιστορία του, τους χώρους του, τις υποδομές και τον εξοπλισμό της σχολικής μονάδας.
(υπο κατασκευή)