Εισαγωγή μαθητών και μαθητριών στα Πρότυπα Πειραματικά και Πρότυπα Εκκλησιαστικά Σχολεία κατά το σχολικό έτος 2025-2026

Λήψη αρχείου

Συνεχίστε την ανάγνωση →

Ενημέρωση για τις Υποτροφίες Αρσακείων-Τοσιτσείων Σχολείων

Λήψη αρχείου Λήψη αρχείου

Συνεχίστε την ανάγνωση →

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Γ΄ ΤΑΞΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΛΥΚΕΙΟΥ

Ένα εργαλείο, σχεδιασμένο, να λειτουργήσει ως πολύτιμος σύμβουλος για τους μαθητές της Γ Τάξης  σε μια κρίσιμη φάση της ζωής τους. Στο πλαίσιο της Αυτοαξιολόγησης των Σχολικών Μονάδων για την μετάβαση των μαθητών από το Γυμνάσιο στο Λύκειο δημιουργήθηκε το παρακάτω ερωτηματολόγιο που σκοπό έχει να βοηθήσει τους μαθητές να σκεφτούν τις δεξιότητες, τα ενδιαφέροντα […]

Συνεχίστε την ανάγνωση →

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΕΠΑΣ ΚΙΛΚΙΣ

Λήψη αρχείου

Συνεχίστε την ανάγνωση →

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΤΗΣ Α΄ΤΑΞΗΣ

Λήψη αρχείου

Συνεχίστε την ανάγνωση →

ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ 2024-2025

 Υπόδειγμα Αίτησης Δήλωσης Μαθημάτων σχολικού έτους 2024-25.docx

Συνεχίστε την ανάγνωση →

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΣΧ. ΕΤΟΥΣ 2024-2025

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ

Συνεχίστε την ανάγνωση →

ΕΝΑΡΞΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ 2024-2025

Σας ενημερώνουμε ότι ο καθιερωμένος Αγιασμός για την τρέχουσα σχολική χρονιά θα τελεστεί την ημέρα Τετάρτη 11/09/2024, με ώρα έναρξης 09:00 π.μ. Οι μαθητές θα πρέπει να είναι στη σχολική μονάδα στις 08:00 π.μ. Τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ θα αναχωρήσουν από τα χωριά με προορισμό το Πολύκαστρο στις 07:00 π.μ. Τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ θα […]

Συνεχίστε την ανάγνωση →

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2024

  ΠΕΜΠΤΗ 5/9/2024 ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ   6/9/2024 ΔΕΥΤΕΡΑ 9/9/2024 ΤΡΙΤΗ 10/9/2024 Α΄  ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 8.15 ΑΓΓΛΙΚΑ 8.15     Β΄  ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΡΧΑΙΑ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ – ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ 8.15 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 8.15 ΙΣΤΟΡΙΑ  8.15 ΦΥΣΙΚΗ 8.15 ΒΙΟΛΟΓΙΑ 10.15 Γ΄  ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΡΧΑΙΑ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ – ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ 8.15 ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ  8.15 ΦΥΣΙΚΗ  8.15  

Συνεχίστε την ανάγνωση →

Παρεμβάσεις στον 1ο Άξονα της Αυτοαξιολόγησης Σχολικής Μονάδας

Αυτοαξιολόγηση Σχολικής Μονάδας Παιδαγωγική – μαθησιακή λειτουργία  ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΤΗΣ Γ΄ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΟΛΥΚΑΣΤΡΟΥ   Εφαρμογή εναλλακτικής μεθόδου διδασκαλίας στο μάθημα των αρχαίων ελληνικών της γ γυμνασίου στο πλαίσιο του αντίστοιχου άξονα αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας. (Τα αποτελέσματα, όπως αυτά καταγράφτηκαν μέσα από σχετικά ερωτηματολόγια που δόθηκαν στους μαθητές, ήταν […]

Συνεχίστε την ανάγνωση →