Αρχική » Προγράμματα » Εθνικά Προγράμματα

Πρόσφατα σχόλια

    Σαν σήμερα

    24/9/1828: Ίδρυση της Ταχυδρομικής Υπηρεσίας
    Τα πρώτα γραφεία της Ταχυδρομικής Υπηρεσίας ανοίγουν στο Ναύπλιο (τότε πρωτεύουσα της Ελλάδας), στην Τρίπολη, στην Επίδαυρο και στο νησί της Σύρου. Σχετικός δικτυακός τόπος: http://www.elta.gr/

    24/9/: Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού
    Η συγκεκριμένη ημέρα αποτελεί μια ευκαιρία κινητοποίησης μαθητών/τριών, γονέων/κηδεμόνων, εκπαιδευτικών προς έναν ενεργό τρόπο ζωής, ο οποίος συμβάλλει στην καλύτερη υγεία και ενισχύει τις σχολικές επιδόσεις. Στόχος της Ευρωπαϊκής Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού είναι η αλλαγή κουλτούρας της νέας γενιάς προς έναν δραστήριο, πιο ενεργό τρόπο ζωής που οδηγεί στην υγεία, σωματική και ψυχική.
       - Σχετικές αναρτήσεις

    Translate

    Εθνικά Προγράμματα

    ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ 2022-2023

    Η τριήμερη απόδραση της πολιτιστικής μας ομάδας

    Η πολιτιστική ομάδα του Γυμνάσιου Νέας Αρτάκης φέτος διοργάνωσε μια ξεχωριστή τριήμερη εκδρομή στην Πρέβεζα για τους μαθητές που συμμετείχαν σ’ αυτήν. Εννοείται πως αυτή η εκδρομή μπορεί να είχε τις δυσκολίες της αλλά τελικά όλα πήγαν τέλεια.

    Η περιπέτειά μας ξεκίνησε στις 4 Μάϊου 2023. Αρχικά συναντηθήκαμε όλοι 6.00 π.μ. στο σχολείο μας. Και φυσικά είχαμε τους καλυτέρους καθηγητές για συνοδούς (κυρία Πολυχρονιάδου, κυρία Κουβούση, κύριο Κουρμπέτη). Έπειτα ξεκινήσαμε την διαδρομή μας για την πρώτη στάση που έγινε στην Ιτέα για ξεκούραση, και μετά στην μαγευτική Ναύπακτο. Μέσα στο λεωφορείο επικρατούν πολλά γέλια. Στην διαδρομή μας επισκεφτήκαμε το ιστορικό Μεσολόγγι, ειδικότερα είδαμε το ‘’Πάρκο των ηρώων’’. Ένα πολύ όμορφο αξιοθέατο με ξεχωριστή ομορφιά. πάρκο ηρώων

    Στη συνέχεια βρεθήκαμε στο Ζάλογγο που, αν και είχε βροχή, τα περισσότερα παιδιά ανεβήκαμε 410 σκαλιά για να θαυμάσουμε την εκπληκτική θέα αλλά και να δούμε από πού έπεσαν οι Σουλιώτισσες.

    σουλιώτισσες 2σουλιώτισσες 1

    Επειδή όμως πεινάσαμε μετά από αυτή την δραστηριότητα, πήγαμε όλοι μαζί σε μια ταβέρνα για φαγητό. Μετά από το φαγητό ήρθε επιτέλους η στιγμή να πάμε στο ξενοδοχείο να δούμε τα δωμάτιά μας και να ξεκουραστούμε. Ο ενθουσιασμός και η χαρά όλων μας δεν κρυβόταν. Φτάσαμε στο ξενοδοχείο μας στις 5:30 μ.μ. Τακτοποιήσαμε τα πράγματά μας, ξεκουραστήκαμε και ετοιμαστήκαμε, καθώς το βράδυ θα πηγαίναμε βόλτα στο λιμάνι της Πρέβεζας. Η ώρα 8:30 μ.μ φύγαμε από το ξενοδοχείο για να πάμε την βόλτα μας.

    πρεβεζα

    Επιστρέψαμε στα δωμάτια μας, γιατί την επόμενη μέρα μας περίμεναν νέες περιπέτειες.
    Η δεύτερη μέρα ξεκίνησε πολύ πρωί, ώστε να καταφέρουμε να τηρήσουμε το πρόγραμμά μας. Φάγαμε πρωινό και κατευθυνθήκαμε στα Γιάννενα. Όλοι μέσα στο λεωφορείο κοιμόμασταν και για αυτό υπήρχε ησυχία. Φτάσαμε στα Γιάννενα και πήραμε το καράβι στις 11:00 π.μ  για να πάμε στη ‘’Νήσο των Ιωαννίνων’’ για να δούμε το μουσείο του ‘’Αλή Πασά’’.

    Γιάννενα 1Γιάννενα 2

    Γιάννενα 3

    γιάννενα 4

    νησί 1

    νησί 2νησί 4

    αλή πασάς

    αλή πασάσ 2

    αλή πασάς 3

    Το νησί ήταν πολύ όμορφο με ξεχωριστά εκθέματα που όλους μας εντυπωσίασαν, αλλά η διαδρομή μας δεν σταμάτησε εκεί. Εννοείται πως φύγαμε από το νησάκι για να πάμε στην αγορά των Ιωαννίνων για ψώνια. Σε όλους μας έκανε ιδιαίτερη εντύπωση η πόλη αυτή και όλοι λέγαμε πόσο θα θέλαμε να ξαναπάμε. Στις 2 μ.μ έφτασε η ώρα να φάμε μεσημεριανό στην ‘’Λέσχη αξιωματικών ’’ . Αφού επισκεφτήκαμε τα Γιάννενα, δεν γινόταν να μην πάμε στο μουσείο κέρινων ομοιωμάτων.

    βρέλλη 1

    Από το μουσείο χαράχτηκαν στο μυαλό μας εικόνες ξεχωριστές και πρωτότυπες. Γυρίσαμε στο ξενοδοχείο για να ξεκουραστούμε, γιατί το βράδυ μας περίμενε πολύς χορός. Για άλλη μια φορά 8:00 μ.μ πήγαμε μαζί με τους καθηγητές μας σε μια ταβέρνα για φαγητό αλλά και χορό, γιατί είμαστε η πολιτιστική ομάδα και χωρίς χορό δεν γίνεται.

    χορός 1χορός 2

     Μετά από αυτό πήγαμε για λίγο περπάτημα αλλά και για να αποχαιρετήσουμε το λιμάνι της Πρέβεζας.

    Η τελευταία μας μέρα στην τριήμερη ήταν αρκετά ενδιαφέρουσα. Συγκεκριμένα μαζέψαμε τα πράγματα μας και ξεκίνησε η αναχώρηση μας από την Πρέβεζα με κατεύθυνση το Μέτσοβο και μετά τα Μετέωρα στα οποία είδαμε ένα μοναστήρι και θαυμάσαμε την ξεχωριστή θεά, καθώς τα Μετέωρα αποτελούν ένα από τα σημαντικότερα μνημεία παγκόσμιας κληρονομιάς της UNESCO.

    μετέωρα 0

    μετεωρα

    μετέωρα 3μέτσοβο 1

    μέτσοβο 2

    Στην συνέχεια μείναμε για φαγητό και ξεκούραση στα Τρίκαλα όπου περιηγηθήκαμε στα μαγαζιά της. Τελευταίος προορισμός τα Καμένα Βούρλα. Μετά από κάποια ώρα ήρθε η ώρα για την επιστροφή μας στην Νέα Αρτάκη. Φτάσαμε στις 9:00 μ.μ. και αποχαιρετισθήκαμε όλοι.

             Αυτή η τριήμερη θα μείνει αξέχαστη για όλα τα παιδιά και τους καθηγητές! Περάσαμε πολύ όμορφα, γνωρίσαμε νέα μέρη, μάθαμε καινούρια πράγματα και όλα αυτά χάρη στην προθυμία των καθηγητών μας να οργανώσουν μια τέτοια εκδρομή. Τους ευχαριστούμε όλους πάρα πολύ!

    Μαθήτρια του Γ3

     

     

    ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ 2021-2022

    Στο σχολείο μας και τη φετινή σχολική χρονιά εκπονήθηκαν προγράμματα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, που εντάσσονται στη θεματολογία «Αειφόρο σχολείο», και στα οποία συμμετείχαν μαθητές της Γ΄ τάξης του Γυμνασίου μας. Το «Τοπικό φυσικό περιβάλλον» και η «Αναγκαιότητα του δάσους στη ζωή μας» ήταν τα θέματα με τα οποία ασχολήθηκαν οι μαθητές μας με καθοδηγητές την κυρία Πολυχρονιάδου Ελένη, τον κύριο Κουρμπέτη Κωνσταντίνο και τον κύριο Μπαρσάκη Δημήτρη. Στόχοι ήταν η επαφή με το πράσινο του νησιού μας, η κατανόηση των ραγδαίων περιβαλλοντικών μεταβολών των τελευταίων χρόνων, της αλληλεξάρτησης του φυτικού και ζωικού βασιλείου καθώς και των κινδύνων από την αλόγιστη καταστροφή του περιβάλλοντος από τον άνθρωπο και ο προβληματισμός σχετικά με το τι μπορεί να γίνει για την προστασία του. Επιτεύχθηκαν βιωματικά με περιήγηση σε περιβαλλοντικά μονοπάτια, δεντροφύτευση στο χώρο του σχολείου και με πολύ και γόνιμο προβληματισμό και συζήτηση.

    viber image 2022 05 11 18 36 04 368viber image 2022 05 11 18 36 03 697viber image 2022 05 11 18 36 03 210

    Η αυλαία των προγραμμάτων έπεσε με διήμερη εκδρομή στη Βόρεια Εύβοια με τελικό προορισμό την Αιδηψό, όπου οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να διαπιστώσουν ιδίοις όμμασι τις θεωρητικές γνώσεις που είχαν αποκομίσει με την επίσκεψη στις πρόσφατα πληγείσες περιοχές του νησιού μας.

    viber image 2022 05 23 16 24 16 249viber image 2022 05 23 16 24 34 640viber image 2022 05 23 16 27 08 784

     

    Μαθητικό Magazino του Γυμνασίου Νέας Αρτάκης (2019-20)

    Μαθητικό Magazino 7ο τεύχος

     

    Στο Γυμνάσιο Νέας Αρτάκης, για το Α΄ και Β΄ τετράμηνο, η Γ΄ γυμνασίου ανέλαβε συνθετική δημιουργική εργασία με την καθοδήγηση της καθηγήτριας ΠΕ 80(Οικιακή οικονομία) Τσαμάκη Βασιλικής. Στο πλαίσιο του μαθήματος Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή, για την ενότητα που αφορά τα κοινωνικά προβλήματα, επιλέχθηκε μια βιωματική προσέγγιση καθώς και περισσότερο δημιουργική.

    Τα θέματα που απασχόλησαν τους μαθητές ήταν διαφορετικά και  σε πολλαπλά επίπεδα. Οι μαθητές χωρισμένοι σε ομάδες εργάστηκαν για τον προσδιορισμό του θέματος – κοινωνικό πρόβλημα. Μετά την μελέτη και τη συλλογή πληροφοριών κλήθηκαν να αποδώσουν τις σκέψεις τους με την τεχνοτροπία της δημιουργικής γραφής, μπαίνοντας στη θέση των πρωταγωνιστών των ιστοριών τους. Με αυτό τον τρόπο καταρτίστηκαν τα τελικά κείμενα των  ομάδων, τα οποία και δημοσιεύουμε ως άρθρα στο 5ο τεύχος του περιοδικού μας.

     

    Η ομάδα ραδιοφώνου του σχολείου μας: «Δαμάζοντας τα ραδιοκύματα»

    kymata

     

    Έρχεται ραδιοκαταιγίδα

    Που;

    Στη Νέα Αρτάκη Εύβοιας

    Έρχονται οι ραδιοπλοηγοί του Γυμνασίου

    Πως;

    Δαμάζοντας τα ραδιοκύματα

    Κάθε πότε;

    Αναμείνατε στο ηχείο σας.

    Η ομάδα μας

    Μαζί με τους καθηγητές μας: κ. Κουρκουζέλη Μ., κ. Στούπα Χρ.και κ. Τσαμάκη Β.

    Δραστηριοποιείται  στο μαθητικό ραδιόφωνο.

    Στηρίζεται από το European School Radio.

    Συμμετέχει σε διαγωνισμούς.

    Διεξάγει έρευνες.

    Οργανώνει μουσικές εκδηλώσεις.

    Συνεργάζεται με τις άλλες πολιτιστικές ομάδες του σχολείου.

    Εργάζεται αθόρυβα αλλά αποτελεσματικά

    Και…

    Ανυπομονεί να σας καταπλήξει με την πρώτη της ραδιοφωνική εκπομπή.

     

    radio1

    Η ομάδα ραδιοφώνου του σχολείου μας: «Δαμάζοντας τα ραδιοκύματα» συμμετείχε στο 4 ο Πανελλήνιο φεστιβάλ μαθητικού ραδιοφώνου: «Κάν’ το ν’ ακουστεί 2017» με το τραγούδι: «Πετάμε». Ο μαθητής της Γ’ Γυμνασίου Πέτρος-Μάριος Σοροβός έπαιξε κιθάρα, ενώ η μαθήτρια της Γ’ Γυμνασίου Σπανού Άννα-Μαρία έγραψε τους στίχους και ερμήνευσε το τραγούδι.

    Πετάμε

    Τραγούδι της καρδιάς μας

    Χαρά και προσμονή

    Σκάλα τα όνειρά μας

    Ν’ ανέβει όλη  η γη.

    Στα σύννεφα πετάμε

    Κ’ ο ήλιος μας φιλά

    Το γέλιο μας σκορπάμε

    Να φύγει η συννεφιά.

    ‘Έλα τώρα στη παρέα

    Που ειν’ απ’ όλα   τόσ’ ωραία.

    Μην φοβάσαι να γελάς

    Τη χαρά  να τη σκορπάς.

    Με κέφι τραγουδάμε

    Στα σύννεφα της νιότης

    Τις νότες μας σκορπάμε

     

    Κ ‘έλα να το νιώσεις.

    Τους εχθρούς σου να ξεχνάς

    Και τους φίλους ν ’αγαπάς.

    Όταν είστε ενωμένοι

    Η αγάπη  πάντα μένει.

    Θα τα περνάμε όλα μαζί

    Ό,τι κι αν συμβεί.

    Λύπες και χαρές

    Κ’ αξέχαστες  στιγμές.

    ‘Έλα τώρα στη παρέα

    Που ειν’ απ’ όλα   τόσ’ ωραία.

    Μην φοβάσαι να γελάς

    Τη χαρά  να τη σκορπάς.

    Με κέφι τραγουδάμε

    Στα σύννεφα της νιότης

    Τις νότες μας σκορπάμε

    Κ έλα να το νιώσεις.

    Για να ακούσετε το τραγούδι των μαθητών πατήστε εδώ.

     

    Η πρώτη μας ραδιοφωνική εκπομπή είναι αφιερωμένη στη φιλία∙ βάσει αυτού συντάξαμε ένα ερωτηματολόγιο για να σφυγμομετρήσουμε τις απόψεις των συμμαθητών μας για θέματα που μας αφορούν όλους. Συγκεκριμένα, ζητήσαμε από  72 μαθητές  να απαντήσουν ανώνυμα σε 9 ερωτήσεις. Το δείγμα των μαθητών είναι μεν τυχαίο αλλά και αντιπροσωπευτικό διότι  στη μικρή μας έρευνα συμμετείχε ένα τμήμα από κάθε τάξη: 21 μαθητές από την Α’ Γυμνασίου, 25 μαθητές από τη Β’ Γυμνασίου και 26 μαθητές από τη Γ’ Γυμνασίου. Στη συνέχεια παραθέτουμε τις ερωτήσεις και τις απαντήσεις που δόθηκαν κατά τάξη διότι έχει ενδιαφέρον να παρατηρήσουμε διαφορές σε κάποιες απαντήσεις , που πιθανώς οφείλονται στις διαφορετικές  ηλικίες και βιώματα.

    ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ

    1. Σε ποιο βαθμό παίζουν ρόλο στη ζωή σας οι φίλοι σας;

    Σε μεγάλο □         Σε μικρό □

    Α’ 20,                      Α’ 1

    Β’25                        Β’0

    Γ’ 25                        Γ’1

    1. Κάνετε παρέα κυρίως με άτομα…

    Του ιδίου φύλου □            Του αντίθετου φύλου □

    Α’19                                        Α’ 2

    Β’21                                        Β’ 3

    Γ’23                                         Γ’ 3

    1. Μπορεί να υπάρξει φιλία μεταξύ αγοριού και κοριτσιού;

    Ναι □        Όχι □       Ίσως □

    Α’ 12          Α’ 0           Α’ 9

    Β’ 20          Β’ 0            Β’ 5

    Γ’  21         Γ’ 0             Γ’ 5

    1. Μπορεί μια φιλία να δημιουργηθεί από την συμμετοχή σας σε μια ομάδα;

    Ναι □        Όχι □       Ίσως □

    Α’ 11            Α’ 0               Α’ 8

    Β’ 14            Β’  1             Β’ 10

    Γ’ 20             Γ’  0             Γ’ 6

    1. Όταν χαθεί η εμπιστοσύνη μεταξύ φίλων, μπορεί να αποκτηθεί ξανά;

    Ναι □        Όχι □       Ίσως □

    Α’ 2             Α’ 5           Α’ 14

    Β’5              Β’ 7           Β’13

    Γ’4              Γ’ 8            Γ’14

    1. Απέναντι στους φίλους μας πρέπει να είμαστε απόλυτα ειλικρινείς;

    Ναι πάντα □          Όχι πάντα □

    Α’ 13                Α’ 8

    Β’ 21                Β’ 4

    Γ’ 18                 Γ’ 18

    1. Χρησιμοποιείτε το Facebook;

    Ναι □        Όχι □

    Α’10              Α’ 11

    Β’12              Β’ 13

    Γ’23               Γ’ 3

    1. Αν ναι, τότε πόσους φίλους έχεις στο Facebook;

    Έως 100  □      100-300□     300-600□     600-1000□     πάνω από 1000□

    Α’ 3                   Α’ 1                Α’ 4                Α’ 1                Α’ 1

    Β’ 3                   Β’ 2                 Β’ 0                Β’ 4                Β’ 2

    Γ’ 0                    Γ’ 6                 Γ’ 3                 Γ’ 9                 Γ’ 5

    1. Πιστεύετε στη φιλία μέσω του Facebook;

    Ναι □        Όχι □       Ίσως □

    Α’ 0             Α’ 19        Α’1

    Β’ 4              Β’ 10        Β’ 11

    Γ’ 3              Γ’ 10        Γ’ 11

    Translate

    Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
    Αντίθεση