Οι Γονείς & Κηδεμόνες, που επιθυμούν τα παιδιά τους να παρακολουθήσουν Πρόγραμμα Ενισχυτικής Διδασκαλίας, θα πρέπει να συμπληρώσουν την παρακάτω Υπεύθυνη Δήλωση και να την παραδώσουν στο Γυμνάσιο, το αργότερο ως τις 30 Νοεμβρίου 2020. https://blogs.sch.gr/gymnaous/files/2020/11/ΑΙΤΗΣΗ-ΓΙΑ-ΤΗΝ-ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ-ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ-1.docx
Αρχεία για Νοέμβριος 2020
Νοέ 16 2020
ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ
Η επέτειος του Πολυτεχνείου, λόγω συνθηκών, θα εορταστεί εξ’ αποστάσεως. Οι μαθητές θα συνδεθούν, στις 09.00 π.μ., με τις διευθύνσεις των καθηγητών, ως εξής: Α1 :Αγγελοπούλου Σ. Α2 : Αρκουλή Ελ. Β1 : Θεοφίλου Φ. Β2 : Ρούσσου Υπ. Γ1 : Βλάσση Αικ. Γ2 : Ιωσηφίδου Ελ.
Νοέ 08 2020
ΩΡΑΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Ακολουθώντας τις οδηγίες του ΥΠΑΙΘ, το ωράριο για την εξ’ αποστάσεως διδασκαλία, από Δευτέρα 9-11-2020, διαμορφώνεται ως εξής:
