Εκπαιδευτικοί
Διδάσκοντες σχολικού έτους 2023 – 2024
Επώνυμο | Όνομα | Κωδικός | Ειδικότητα | |
---|---|---|---|---|
1 | ΚΟΛΟΒΕΛΩΝΗ | ΓΕΩΡΓΙΑ | ΠΕ02 | Φιλόλογος-Διευθύντρια |
2 | ΚΩΣΤΑΚΗΣ | ΧΡΗΣΤΟΣ | ΠΕ04.01 | Φυσικός-Υποδιευθυντής |
3 | ΠΛΑΚΙΑΣ | ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ | ΠΕ79.01 | Μουσικής/Ταμπουράς-Υποδιευθυντής |
4 | ΜΠΟΜΠΟΚΑΣ | ΓΕΩΡΓΙΟΣ | ΠΕ01 | Θεολόγος |
5 | ΑΓΝΑΝΤΗ | ΜΑΡΙΑ | ΠΕ02 | Φιλόλογος |
6 | ΓΑΖΕΤΑ | ΑΘΑΝΑΣΙΑ | ΠΕ02 | Φιλόλογος |
7 | ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ | ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ | ΠΕ02 | Φιλόλογος |
8 | ΚΟΛΟΒΕΛΩΝΗ | ΓΕΩΡΓΙΑ | ΠΕ02 | Φιλόλογος |
9 | ΜΑΝΘΕΛΑ | ΜΑΡΙΑ | ΠΕ02 | Φιλόλογος |
10 | ΜΠΑΛΑΜΩΤΗ | ΦΑΝΗ | ΠΕ02 | Φιλόλογος |
11 | ΜΑΝΘΕΛΑ | ΜΑΡΙΑ | ΠΕ02 | Φιλόλογος |
12 | ΞΕΝΙΚΑΚΗ | ΙΩΑΝΝΑ | ΠΕ02 | Φιλόλογος |
13 | ΝΤΑΣΚΑ | ΜΑΡΙΝΑ | ΠΕ02 | Φιλόλογος |
14 | ΧΙΩΤΗ | ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ | ΠΕ02 | Φιλόλογος |
15 | ΜΠΑΡΤΣΙΡΗ | ΜΑΡΙΑ | ΠΕ02.50 | Φιλόλογος Ε.Α.Ε |
16 | ΑΡΕΤΟΠΟΥΛΟΥ | ΣΤΕΛΛΑ | ΠΕ03 | Μαθηματικός |
17 | ΓΑΛΛΟΥ | ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΑ | ΠΕ03 | Μαθηματικός |
18 | ΚΑΡΟΥΤΗΣ | ΘΕΟΦΑΝΗΣ | ΠΕ03 | Μαθηματικός |
19 | ΠΑΛΛΑΣ | ΠΑΥΛΟΣ | ΠΕ03 | Μαθηματικός |
20 | ΚΕΦΑΛΑΣ | ΙΩΑΝΝΗΣ | ΠΕ03 | Μαθηματικός |
21 | ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ | ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ | ΠΕ04.04 | Βιολόγος |
22 | ΖΗΣΟΠΟΥΛΟΥ | ΜΑΡΙΑ | ΠΕ04.02 | Χημικός |
23 | ΣΤΑΦΥΛΑ | ΜΑΡΙΑ | ΠΕ04.05 | Γεωλόγος |
24 | ΤΣΙΓΚΑ | ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ | ΠΕ04.01 | Φυσικός |
25 | ΣΥΡΡΟΥ | ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ | ΠΕ05 | Γαλλικής Γλώσσας |
26 | ΠΟΥΛΙΑΝΙΤΗ | ΜΑΡΙΑ | ΠΕ06 | Αγγλικής Γλώσσας |
27 | ΧΑΡΔΑΛΙΔΟΥ | ΧΡΥΣΗ | ΠΕ06 | Αγγλικής Γλώσσας |
28 | ΠΛΙΑΤΣΙΚΑ | ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ | ΠΕ07 | Γερμανικής Γλώσσας |
29 | ΛΙΒΑΝΟΥ | ΕΛΕΝΗ | ΠΕ08 | Καλλιτεχνικών |
30 | ΤΣΕΤΗΣ | ΣΤΕΡΓΙΟΣ | ΠΕ11 | Φυσικής Αγωγής |
31 | ΣΤΑΜΑΤΗΣ | ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ | ΠΕ11 | Φυσικής Αγωγής |
32 | ΚΑΡΑΪΣΚΟΥ | ΓΕΩΡΓΙΑ | ΠΕ80 | Οικονομολόγος |
33 | ΡΟΥΒΑΛΗΣ | ΣΩΤΗΡΙΟΣ | ΠΕ86 | Πληροφορικής |
34 | ΡΙΖΟΣ | ΓΕΩΡΓΙΟΣ | ΠΕ86 | Πληροφορικής |
35 | ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ | ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ | ΠΕ79.01 | Μουσικής/Πιάνο |
36 | ΓΟΡΑΝΤΗΣ | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | ΠΕ79.01 | Μουσικής/Μπουζούκι |
37 | ΔΡΑΚΑΚΗ | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ | ΠΕ79.01 | Μουσικής/Πιάνο |
38 | ΕΥΣΤΑΘΙΑΔΗ | ΟΛΓΑ | ΠΕ79.01 | Μουσικής/Πιάνο |
39 | ΚΑΡΑΤΩΛΟΥ | ΜΑΡΙΑ | ΠΕ79.01 | Μουσικής/Πιάνο |
40 | ΚΟΣΒΥΡΑ | ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ | ΠΕ79.01 | Βυζαντινής μουσικής |
41 | ΚΟΣΒΥΡΑ | ΜΑΡΙΑ | ΠΕ79.01 | Βυζαντινής μουσικής |
42 | ΚΟΥΚΟΣ | ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ | ΠΕ79.01 | Μουσικής/ Κλασικό βιολί |
43 | ΣΕΚΕΡΟΓΛΟΥ | ΣΤΕΦΑΝΟΣ | ΠΕ79.01 | Μουσικής/ Κλασικό βιολί |
44 | ΚΟΦΙΝΑΣ | ΝΙΚΟΛΑΟΣ | ΠΕ79.01 | Μουσικής/Κιθάρα |
45 | ΛΙΑΚΟΣ | ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | ΠΕ79.01 | Μουσικής/Κιθάρα |
46 | ΜΠΕΗΣ | ΙΩΑΝΝΗΣ | ΠΕ79.01 | Μουσικής/Κιθάρα |
47 | ΤΣΑΤΣΑΣ | ΝΙΚΟΛΑΟΣ | ΠΕ79.01 | Μουσικής/Κιθάρα |
48 | ΜΑΝΩΗΛΙΔΗΣ ΡΟΥΣΣΟΣ | ΒΛΑΔΙΜΗΡΟΣ | ΠΕ79.01 | Μουσικής/Πιάνο |
49 | ΜΑΝΩΗΛΙΔΟΥ-ΡΟΥΣΣΟΥ | ΙΟΥΛΙΑ | ΠΕ79.01 | Μουσικής/Πιάνο |
50 | ΕΥΣΤΑΘΙΑΔΗ | ΟΛΓΑ | ΠΕ79.01 | Μουσικής/Πιάνο |
51 | ΠΑΛΛΑ | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΑ | ΠΕ79.01 | Μουσικής/Πιάνο |
52 | ΠΑΠΑΣΤΑΘΗ | ΑΘΑΝΑΣΙΑ | ΠΕ79.01 | Μουσικής/Πιάνο |
53 | ΠΑΠΠΑ | ΕΛΕΝΗ | ΠΕ79.01 | Μουσικής/Πιάνο |
54 | ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ | ΕΛΕΝΗ | ΠΕ79.01 | Μουσικής/Πιάνο |
55 | ΚΑΛΛΙΑΡΑ | ΔΗΜΗΤΡΑ | ΠΕ79.01 | Μουσικής/Κανονάκι |
56 | ΚΑΡΑΔΗΜΑΣ | ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ | ΠΕ79.01 | Μουσικής/Σαντούρι |
57 | ΠΑΠΠΑΣ | ΓΙΩΡΓΟΣ | ΠΕ79.01 | Ευρωπαϊκής μουσικής |
58 | ΣΠΥΡΑΚΗΣ | ΓΙΑΝΝΗΣ | ΠΕ79.01 | Ευρωπαϊκής μουσικής |
59 | ΤΣΑΡΟΥΧΑ | ΜΑΡΙΑ | ΠΕ79.01 | Ευρωπαϊκής μουσικής |
60 | ΜΙΧΑΛΟΥΛΗ | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΑ | ΠΕ79.01 | Ευρωπαϊκής μουσικής |
61 | ΠΕΤΚΟΓΛΟΥ | ΘΕΑΝΩ | ΠΕ79.01 | Ευρωπαϊκής μουσικής |
62 | ΚΟΥΤΗ | ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ | ΠΕ79.01 | Ευρωπαϊκής μουσικής |
63 | ΚΑΡΑΚΑΛΠΑΚΙΔΗΣ | ΓΙΑΝΝΗΣ | ΠΕ79.01 | Μουσικής/Παραδοσιακό Βιολί |
64 | ΓΟΥΖΙΟΥ | ΜΥΡΤΩ | ΠΕ79.01 | Μουσικής/Βιολοντσέλο |
65 | ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ | ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | ΠΕ79.01 | Μουσικής/Παραδοσιακό κλαρίνο |
66 | ΝΑΚΗ | ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ | ΠΕ79.01 | Μουσικής/Κιθάρα |
67 | ΠΑΛΑΠΑΝΙΔΟΥ | ΜΑΡΙΑ | ΠΕ79.01 | Μουσικής/Πιάνο |
68 | ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΠΟΥΛΟΣ | ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ | ΠΕ79.01 | Μουσικής/Φλάουτο |
69 | ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ | ΠΟΛΕΜΑΧΟΣ | ΠΕ79.01 | Μουσικής/Παραδοσιακά Κρουστά |
70 | ΡΗΓΑΝΑ | ΜΑΡΙΑΝΝΑ | ΠΕ79.01 | Μουσικής/Πιάνο |
71 | ΤΣΙΡΩΝΗΣ | ΑΥΓΕΡΗΣ | ΠΕ79.01 | Μουσικής/Μπουζούκι |
72 | ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ | ΣΤΥΛΙΑΝΗ | ΤΕ 16 | Μουσικής/Πιάνο |
73 | ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ | ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ | ΤΕ 16 | Μουσικής/Πιάνο |
74 | ΚΙΤΣΟΠΟΥΛΟΣ | ΧΡΙΣΤΟΣ | ΤΕ 16 | Μουσικής/Σαξόφωνο |
75 | ΜΙΧΟΣ | ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ | ΤΕ 16 | Μουσικής/Κιθαρα |
76 | ΠΑΒΛΟΒΙΤΣ | ΤΑΤΙΑΝΑ | ΤΕ 16 | Μουσικής/Κλασικό Βιολί |
77 | ΤΣΕΡΩΝΗ | ΕΙΡΗΝΗ | ΤΕ 16 | Μουσικής/Φλάουτο |
Το Μουσικό Σχολείο Τρικάλων ιδρύθηκε το 1997. Τα Χριστούγεννα του 2008 έγινε η μετεγκατάστασή του στο δικό του υπερσύγχρονο διδακτήριο 5500 τετραγωνικών μέτρων στην περιφερειακή οδό Καρδίτσας-Λάρισας κοντά στο Ριζαριό Τρικάλων. Διαθέτει 40 στούντιο για τα ατομικά μαθήματα, πλούσια βιβλιοθήκη, αίθουσες ξένων γλωσσών, εστιατόριο, αίθουσα μουσικής τεχνολογίας, εργαστήριο πληροφορικής, αίθουσες χορωδιών, εργαστήριο εικαστικών, εργαστήριο φυσικής και χημείας, αίθουσα βυζαντινής μουσικής και αίθουσα συναυλιών χωρητικότητας 350 ατόμων.
Οι μαθητές διδάσκονται όλα τα μαθήματα γενικής παιδείας, όπως σε όλα τα άλλα Γυμνάσια και Γενικά Λύκεια της χώρας, έχοντας τη δυνατότητα να στοχεύσουν σε όλα τα επιστημονικά πεδία και όχι μόνο στις μουσικές σχολές. Σε σχέση με τα άλλα σχολεία οι μαθητές διδάσκονται επιπλέον μουσικά μαθήματα. Στα μαθήματα μουσικής παιδείας μελετούν σε ισότιμη βάση την Ελληνική μουσική παράδοση και την Ευρωπαϊκή (κλασική και σύγχρονη) μουσική. Οι μαθητές διδάσκονται σε ατομικά μαθήματα τρία (3) μουσικά όργανα: ένα όργανο επιλογής και δύο υποχρεωτικά (πιάνο και ταμπουρά). Σε ομαδικά μαθήματα διδάσκονται θεωρία μουσικής, βυζαντινή μουσική, ιστορία της μουσικής, χορωδία, μορφολογία, αρμονία, γραφή καθ’ υπαγόρευση, μουσική τεχνολογία κ. ά. Επιπλέον διδάσκονται και μαθήματα αισθητικής αγωγής: Ιστορία της Τέχνης, Θέατρο και Καλλιτεχνικά.
Στο σχολείο μας υλοποιούνται ποικίλα εκπαιδευτικά προγράμματα: Erasmus +, Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Πολιτιστικών Θεμάτων, Αγωγής Υγείας και σχολικού αθλητισμού. Κάθε χρόνο γίνονται εκδηλώσεις και δράσεις για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για το Ολοκαύτωμα (προγράμματα Crocus και Butterfly, αφιέρωμα στην παγκόσμια ημέρα μνήμης θυμάτων του Ολοκαυτώματος).
Από το σχολικό έτος 2011-2012 μέχρι σήμερα, λειτουργεί Λογοτεχνικό Εργαστήρι Δημιουργικής Γραφής, στο πλαίσιο του οποίου υλοποιούνται ποικίλες δράσεις: πρόσκληση στην τάξη σημαντικών Ελλήνων ποιητών και πεζογράφων (ενδεικτικά: Δήμητρα Χριστοδούλου, Αντώνης Φωστιέρης, Νίκος Λάζαρης, Ηλίας Κεφάλας, Βασίλης Ρούβαλης, Χρήστος Αρμάντο Γκέζος), δράσεις φιλαναγνωσίας, συμμετοχή σε πανελλήνιους λογοτεχνικούς διαγωνισμούς, δραστηριότητες ώσμωσης των Τεχνών (επισκέψεις σε εκθέσεις ζωγραφικής, καλλιτεχνικά δρώμενα, θεατρικές παραστάσεις).
Επιπλέον, οι σημαντικές συγγραφείς Μαρούλα Κλιάφα και Τούλα Τίγκα έχουν προσκληθεί στο σχολείο μας και έχουν οργανωθεί αφιερώματα στο έργο τους.
Το σχολείο μας είναι ενεργό μέλος στο European School Radio (ενδεικτικές εκπομπές: Η Ποίηση στο ραδιόφωνο, το Θέατρο στο ραδιόφωνο, Ηλεκτρονική μουσική και ηχητική τέχνη) και συμμετέχει στο πανελλήνιο μαθητικό φεστιβάλ, το οποίο διοργανώνεται κάθε χρόνο σε διαφορετική πόλη της επικράτειας.
Επιπλέον, έχει συμμετάσχει και έχει διακριθεί σε διαγωνισμούς ζωγραφικής – σκίτσου, γαλλοφωνίας, λογοτεχνίας, δημιουργίας ταινιών και μουσικής σύνθεσης. Συμμετέχει κάθε χρόνο στον μαραθώνιο ανάγνωσης που διοργανώνεται από τον σύλλογο καθηγητών γαλλικής γλώσσας και φιλολογίας δημόσιας εκπαίδευσης νομού Τρικάλων.
Κάθε χρόνο διοργανώνονται από το σχολείο μας δύο μεγάλες συναυλίες με συμμετοχή γνωστών Ελλήνων καλλιτεχνών (ενδεικτικά: Ευανθία Ρεμπούτσικα, Χρήστος Νικολόπουλος, Μπάμπης Τσέρτος) και πολλές μικρότερες. Τα μουσικά σύνολα του σχολείου παρουσιάζουν τη δουλειά τους στο κοινό, σύμφωνα με το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών, και επιπλέον παρουσιάζονται ρεσιτάλ από μαθητές και καθηγητές του σχολείου.
Παράλληλα, κάθε χρόνο το σχολείο μας συμμετέχει σε μουσικά φεστιβάλ που διοργανώνονται από Μουσικά Σχολεία της Ελλάδας (Ξάνθης, Καβάλας, Καστοριάς) και ανταποκρίνεται θετικά σε προσκλήσεις για συνεργασία από σχολεία του εξωτερικού (Πατριαρχική Μεγάλη του Γένους Σχολή και Ζάππειο Κωνσταντινούπολης). Συνεργάζεται με μουσικά σχολεία της χώρας σε θεματικές συναυλίες και έχει λάβει μέρος σε μουσικούς διαγωνισμούς, στους οποίους έχει αποσπάσει ποικίλες διακρίσεις.
Επίσης, έχει ανταποκριθεί θετικά σε πρόσκληση του Υπουργείου Παιδείας της Ελλάδας και της Κύπρου για συμμετοχή σε πρωτοπόρα προγράμματα και σε επετειακές εκδηλώσεις.
Τέλος, έχει παρουσιάσει αφιερώματα υψηλής αισθητικής και μουσικής αρτιότητας (αφιέρωμα στον Μίκη Θεοδωράκη, τον Κώστα Βίρβο, τον Βασίλη Τσιτσάνη, τον Γιάννη Ρίτσο και τον Τάσο Λειβαδίτη, τον Νίκο Καζαντζάκη, αφιέρωμα στα 100 χρόνια από την καταστροφή της Σμύρνης, στην κρητική λογοτεχνία παρουσιάζοντας Ερωτόκριτο, στα 200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση), καθώς και συναυλίες ηλεκτρονικής μουσικής με συνθέσεις καθηγητών και μαθητών, θεατρικές παραστάσεις (Σαίξπηρ, Μαθαίνοντας Αστρονομία μέσα από το Θέατρο). Και το σπουδαιότερο: είναι ένα σχολείο εύρωστο, δυναμικό και ανοιχτό στην κοινωνία, το οποίο συμπράττει συχνά με σχολεία της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας σε επετείους και σε ποικίλες δράσεις, αλλά και με σχολές της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης (Τμήμα Μουσικών Σπουδών της Άρτας, Ιόνιο Πανεπιστήμιο, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας).
ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΦΟΙΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
- Λειτουργεί με ολιγομελή τμήματα.
- Δεν δεσμεύει υποχρεωτικά τους μαθητές να ακολουθήσουν μουσικές σπουδές. Οι απόφοιτοι του Μουσικού Λυκείου έχουν τις ίδιες δυνατότητες επιλογής κατά την αποφοίτησή τους με τους απόφοιτους των Γενικών Λυκείων.
- Δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να καλλιεργήσουν στο έπακρο τα μουσικά τους ενδιαφέροντα, αλλά και να λάβουν μια πολύπλευρη Γενική και Μουσική Παιδεία -και μάλιστα δωρεάν.
- Το διδακτικό προσωπικό Γενικής Παιδείας των Μουσικών Σχολείων επιλέγεται με βάση τα αυξημένα του προσόντα, στα οποία περιλαμβάνονται: διδακτορικά, μεταπτυχιακοί τίτλοι, γνώση ξένων γλωσσών, καλλιτεχνική καλλιέργεια και προϋπηρεσία.
- Όλα τα Μουσικά Σχολεία εφαρμόζουν στο εκπαιδευτικό τους πρόγραμμα παιδαγωγικές καινοτομίες, πραγματοποιούν πολυδιάστατες και πολύμορφες πολιτιστικές και κοινωνικές δράσεις και συμβάλλουν στην ανάπτυξη ισχυρών δεσμών και σχέσεων γόνιμης επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης.
- Η μεταφορά των μαθητών στο σχολείο γίνεται δωρεάν.
- Κάθε μεσημέρι οι μαθητές σιτίζονται δωρεάν.
- Η φοίτηση ενός μαθητή στο Μουσικό Σχολείο είναι πολύ σημαντική για την κοινωνική, συναισθηματική και πνευματική ανάπτυξή του: οι μαθητές συμμετέχουν σε χορωδίες και μουσικά σύνολα, γίνονται μέλη μιας ομάδας και μέσα σε αυτή διδάσκονται βιωματικά να μην ενδιαφέρονται μόνο για τον εαυτό τους αλλά να συνεργάζονται, να δημιουργούν, να πειθαρχούν και να εκφράζουν το ταλέντο τους στη μουσική και όχι μόνο. Έτσι ελαχιστοποιούνται τα φαινόμενα παραβατικής συμπεριφοράς και όλοι απολαμβάνουν ένα θετικό, ισορροπημένο και δημιουργικό εκπαιδευτικό κλίμα.
- Οι μαθητές στο Μουσικό Σχολείο Τρικάλων, μακριά από τις προκλήσεις της πόλης, βρίσκονται σε ένα ασφαλές περιβάλλον, σε έναν πραγματικό πυρήνα εκπαίδευσης και πολιτισμού.
ΑΙΤΗΣΕΙΣ / ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΑΘΗΤΩΝ
Οι γονείς και κηδεμόνες των αποφοίτων των Δημοτικών Σχολείων, οι οποίοι επιθυμούν να εγγράψουν τα παιδιά τους στο Μουσικό Σχολείο, υποβάλλουν αίτηση κάθε Μάιο. Οι μαθητές αξιολογούνται από μια ειδική Επιτροπή Επιλογής, η οποία ορίζεται από το Υπουργείο Παιδείας.
Η συμμετοχή στη διαδικασία επιλογής δεν προϋποθέτει προηγούμενες μουσικές γνώσεις για τους/τις υποψήφιους/-ες.
Στις υπόλοιπες τάξεις των Μουσικών Σχολείων μπορούν να εγγραφούν και να φοιτήσουν μαθητές/-τριες κατόπιν κατατακτήριων εξετάσεων, οι οποίες διενεργούνται στην αρχή του διδακτικού έτους σε συγκεκριμένη ύλη των μουσικών μαθημάτων και εφόσον προκύψουν κενές θέσεις.