…σαν γαλαξιδιώτικα καράβια
Θεατρική παράσταση της ομάδας «Παράλληλοι Χώροι»
του Μουσικού Σχολείου Σάμου, εμπνευσμένη από το λεύκωμα του Ναυτικού Μουσείου Γαλαξιδίου και το μυθιστόρημα της Εύας Βλάμη «Σκελετόβραχος».
Σκηνοθεσία-σύνθεση υλικού: Μιχάλης Ζαμπούνης
Βοηθός σκηνοθέτη-υπεύθυνη ομάδας: Κατερίνα Νικολαΐδου
Φωτισμοί-ήχος-τεχνική υποστήριξη: Φώτης Βασιλάκος ,Χρυσοβαλάντης Δημητρέλιας
Σκηνικά-κουστούμια: Μιχάλης Ζαμπούνης, Κατερίνα Νικολαΐδου
Πρωτότυπη μουσική σύνθεση: Μελαχροινή Βασιλείου
Μουσικοί: Μελαχροινή Βασιλείου(πιάνο), Θοδωρής Γούναρης(βιολί),Μίρκο Ζαμπούνης(κιθάρα), Ευγενία Ζαφειράτου(ούτι).
Παίζουν (με αλφαβητική σειρά):
Μάνος Αγγέλικας, Μελαχροινή Βασιλείου, Θοδωρής Γούναρης, Βίβιαν Δενδρινού, Μίρκο Ζαμπούνης, Ευγενία Ζαφειράτου, Μαρία Θεοχαροπούλου, Μαργαρίτα Μένγκ, Αλεξάνδρα Ξερχογιαννοπούλου-Θεοδοσίου, Αμάντα Τσαγκά, Κατερίνα Χαΐνη, Αγγελική Χριστοδουλάκη.
Ακούγονται τα τραγούδια:
Pique la baleine/παραδοσιακό γαλλικό τραγούδι φαλαινοθήρων.
Θαλασσάκι/παραδοσιακό.
Funikuli–Funikula/Ναπολιτάνικο τραγούδι που γράφτηκε για τη διαφημιστική καμπάνια του πρώτου τελεφερίκ που ανέβηκε στον Βεζούβιο.
Ανάθεμάσε ξενιτιά-Μές στην ξενιτιά/παραδοσιακά.
Ένα Ταξίδι / σύνθεση Θεμιστοκλής Συμβουλόπουλος/ενορχήστρωση Ζαειράτου Ευγενία.
Η παράσταση θα ανεβεί στο αμφιθέατρο της Περιφερειακής Ενότητας Σάμου την
Κυριακή 22 και τη Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου στις 20:30.
*Η παράσταση ενδείκνυται για θεατές άνω των 12 ετών.
*Είσοδος 3 ευρώ για τους ενήλικους. Το χρηματικό ποσό θα διατεθεί στον σύλλογο γονέων και κηδεμόνων του Μουσικού Σχολείου Σάμου, προκειμένου να καλυφθούν ανάγκες της μαθητικής κοινότητας.
Ευχαριστούμε πολύ την Ευαγγελία Βαλιδάκη από το pot pourri samos, για την βοήθεια στις κατασκευές των καραβιών, την Στέλλα Παπανικολάου για το ατμόπλοιο, την Έφη ,την Σταματία και τη Λήδα που μας συντρόφεψαν στο ταξίδι,την Ελένη,το ink house , τα μέλη του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων του Μουσικού Σχολείου Σάμου…
Ένα μεγάλο ευχαριστώ και στους/στις υπεύθυνους/ες για τη διαχείριση του αμφιθεάτρου της Π.Ε για την παραχώρηση χρήσης του χώρου στο σχολείο μας, προκειμένου να φιλοξενούνται οι καλλιτεχνικές μας δράσεις.