20240308 102647

Δράσεις εβδομάδας πρόληψης σχολικού εκφοβισμού.

Με αφορμή την εβδομάδα για δράσεις πρόληψης του φαινομένου του σχολικού εκφοβισμού, εστιάσαμε σε παρεμβάσεις που στοχεύουν στην καλλιέργεια της ενσυναίσθησης  και της αποδοχής του διαφορετικού. Πρόθεση μας είναι η δημιουργία συμπεριληπτικού κλίματος στο σχολείο μας. Σε αυτό το πλαίσιο οργανώσαμε ,συντονίσαμε και εμψυχώσαμε τις παρακάτω  στοχευμένες δράσεις την εβδομάδα 5- 9/3:

 

-Εισήγηση μελών/μαθητριών -Αλεξάνδρας Ξερχογιαννοπούλου Θεοδοσίου και Ευγενίας Ζαφειράτου – της ομάδας διαμεσολάβησης του Μουσικού Σχολείου Σάμου καθώς και της συντονίστριας εκπαιδευτικού Κ.Νικολαΐδου  σε σεμινάριο που απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου, οι οποίες/οι επιθυμούν να εισάγουν την πρακτική της Διαμεσολάβησης στα σχολεία τους.

 

-Θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα διαχείρισης συγκρούσεων το οποίο  σχεδίασαν και εμψύχωσαν σε μαθητές/τριες της Ά Γυμνασίου ,μέλη της ομάδας διαμεσολάβησης του σχολείου μας μαζί με την συντονίστρια εκπαιδευτικό  της ομάδας. Ο όμιλος διαμεσολάβησης λειτουργεί αποτελεσματικά ως θεσμός του Μουσικού Σχολείου Σάμου από το 2018.Αποτελεί μία μορφή ειρηνικής επίλυσης επιθετικών συμπεριφορών, η οποία οργανώνεται και εφαρμόζεται εντός του σχολικού πλαισίου, μεταξύ των μαθητριών, μαθητών, ως εναλλακτική πρακτική που αντικαθιστά το πειθαρχικό σύστημα τιμωρίας. Οι μαθητές οικειοποιούνται την επίλυση του προβλήματος ή της διαφοράς τους και τους δίνεται η δυνατότητα να εκφράσουν τα συναισθήματά τους καθοδηγούμενοι από εκπαιδευμένους διαμεσολαβητές μέσα από μία σειρά βημάτων, ώστε να βρουν τον δικό τους δρόμο στο να λύσουν τις διαφορές τους.

 

– Παρέμβαση σε επίπεδο τάξης, από την Τ.Κονταξή /Κοινωνική Λειτουργό του ΚΕΦΙΑΠ Σάμου στους/στις μαθητές/τριες της Β΄ Γυμνασίου με θέμα τα συναισθήματα και την καλλιέργεια της συναισθηματικής νοημοσύνης.

empathy project Μουσικό Σχολείο Σάμου

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση