“Η επιλογή της τεχνολογικής ενότητας μελέτης γίνεται με ψηφοφορία μεταξύ των μαθητών της τάξης.”
“Μετά την επιλογή της τεχνολογικής ενότητας που θα μελετηθεί, οι μαθητές προτείνουν όσο γίνεται περισσότερα θέματα – τεχνολογικά δημιουργήματα που σχετίζονται με την ενότητα αυτή.”
“Αφού οι μαθητές καταλήξουν στα έργα που πρόκειται να μελετήσουν, ξεκινά το 2ο στάδιο της εργασίας. Κατά τη διάρκεια αυτού ο κάθε μαθητής θα μελετήσει και θα πραγματοποιήσει μια κατασκευή σχετική με το θέμα της εργασίας του.”
“… οι σημερινοί μαθητές είναι αυτοί που θα κληθούν τα επόμενα χρόνια να συμμετάσχουν στη διαμόρφωση της Τεχνολογίας της εποχής τους. Θα είναι αυτοί που θα επινοήσουν και θα κατασκευάσουν τα νέα τεχνολογικά δημιουργήματα και θα είναι αυτοί που θα αποφασίσουν για τη χρήση τους.”
“… ο σύγχρονος άνθρωπος θα πρέπει να έχει τις βασικές τεχνολογικές γνώσεις, ώστε χρησιμοποιώντας την τεχνολογία σαν εργαλείο, να μπορεί να κρίνει τις εναλλακτικές λύσεις που του προσφέρονται και να πάρει τις σωστές αποφάσεις.”
Φωτογραφίες κατασκευών
Ο διδάσκων
Χάψαλης Ε.
ΠΕ 84 Ηλεκτρονικών, ΠΕ 82 Μηχανολόγων