Δωρεά του Γυμνασίου Λεχόβου για την πραγματοποίηση γευμάτων στους μαθητές των σχολείων στο Μαλάουι
Την Τετάρτη 14-05-2025 οι μαθητές του Γυμνασίου Λεχόβου πραγματοποίησαν τον τελευταίο εκκλησιασμό για το σχολικό έτος 2024-2025 στον Ιερό Ναό του Αγίου Δημητρίου Λεχόβου. Εκεί συμμετείχαμε στην Αρχιερατική Θεία Λειτουργία που τέλεσε ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Καστορίας κ.κ. Καλλίνικος με συλλειτουργό τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας κ.κ. Ειρηναίο με αφορμή τη γιορτή του Αγίου […]


