Δημοσιεύθηκε στην Γενικά

“ΣΥΝΝΕΦΟΛΕΞΑ” ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΗΝ ΙΛΙΑΔΑ

Στο μάθημα της Ιλιάδας, στη ραψωδία Α, οι μαθητές της Β Γυμνασίου δημιούργησαν ψηφιακά συννεφόλεξα αποτυπώνοντας χαρακτηρισμούς για τους δύο πρωταγωνιστές των στίχων 12-53,τον Αγαμέμνονα και τον Χρύση, με βάση τα λόγια και τις πράξεις τους. Ήταν η πρώτη γνωριμία με το εργαλείο αυτό, γι αυτό και οι φωτογραφίες είναι αρκετά ερασιτεχνικές…Υποσχόμαστε ότι την επόμενη φορά θα είμαστε καλύτεροι…

ΑΓΑΜΕΜΝΩΝ

1666528918368397920070441458670
Κοντού Αλ.
1666471913692
Μπάρλας Ν.
Word Art 2 2
Αθανασίου Μ.
1666961463344671750447624145205 1
Τσαίρη Μ.

 

.png
Μπουλούκου Σπ.
1666472035678
Μπλάτσου Ελ.
Παλαδινού Γ.
16665289642126067994628456228003
Ντεβέ Σ.
16669614488515055874924879573694
Σχοινοχωρίτη Δ.

   

ΧΡΥΣΗΣ

16665288686893394088329470232842
Κοντού Αλ.
16669614755028980181763355985676
Τσαΐρη Μ.
Χρύσης
Παλαδινού Γ.
1666472047710
Μπλάτσου Ελ.
1666471992147
Μπάρλας Ν.
Word Art 1 1
Αθανασίου Μ.

 

.png
Μπουλούκου Σπ.
16665290050731248774949760156982
Ντεβέ Σ.
16669614226881076972385353452190 1
Σχοινοχωρίτη Δ.

 

Αφήστε μια απάντηση