Το επάγγελμα του σεφ είναι ένα από τα πιο δημοφιλή επαγγέλματα στον κλάδο της μαγειρικής και της εστίασης. Ο κ. Θάνος Μωραΐτης, executive chef, τη Δευτέρα 26/Ιανουαρίου/2024, ενημέρωσε τους μαθητές μας για το επάγγελμα του σεφ και τις απαιτήσεις που έχει, συνήθως πρέπει να περάσει από εκπαίδευση σε κολέγια ή σχολές μαγειρικής, όπου μαθαίνει τεχνικές…
Στο πλαίσιο προγράμματος Σχολικών Δραστηριοτήτων με θέμα τα Πετρογέφυρα των Ιωαννίνων, το οποίο υλοποιήθηκε σε συνεργασία με το Γυμνάσιο Δολιανών πραγματοποιήσαμε εκπαιδευτική επίσκεψη στο Γεφύρι του Κόκκορη και στο Γεφύρι του Πλακίδα ή Καλογερικό την Πέμπτη στις 15/02/2024. Το γεφύρι του Κόκκορου, του Κόκκορη ή του Νούτσου είναι πέτρινο τοξωτό γεφύρι το οποίο βρίσκεται ανάμεσα στα χωριά Κουκούλι, Δίλοφο…
Στο πλαίσιο προγράμματος Σχολικών Δραστηριοτήτων με θέμα τα Πετρογέφυρα των Ιωαννίνων, το οποίο υλοποιήθηκε σε συνεργασία με το Γυμνάσιο Δολιανών πραγματοποιήσαμε εκπαιδευτική επίσκεψη στο Εθνικό Πάρκο Βορείας Πίνδου στους Ασπράγγελους την Πέμπτη στις 15/02/2024.
Ο κ. Σωτήρης Πετρόπουλος, λέκτορας στο τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Διεθνών Σχέσεων του Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, τη Δευτέρα 12/Φεβρουαρίου/2024, συζήτησε με τους μαθητές μας για τον εθελοντισμό. Ο εθελοντισμός είναι η πρακτική της προσφοράς εθελοντικών υπηρεσιών ή προγραμμάτων χωρίς αντάλλαγμα. Συχνά, οι άνθρωποι συμμετέχουν σε εθελοντικές δραστηριότητες για να συμβάλλουν στην κοινότητα τους, να βοηθήσουν τους…
Η επιλογή σπουδών και επαγγέλματος είναι μια σημαντική απόφαση που επηρεάζει το μέλλον και την επαγγελματική πορεία ενός ατόμου. Ο κ. Ιωάννης Κουταλώνης, Φυσικός, τη Δευτέρα 22/Ιανουαρίου/2024, συζήτησε με τους μαθητές/τριες μας για τα κριτήρια επιλογής επαγγέλματος, τις δυνατότητες απασχόλησης, τον συνδυασμό δεξιοτήτων και ενδιαφερόντων, τις οικονομικές προοπτικές, τις ευκαιρίες για συνεχή μάθηση και εξέλιξη…
Σκοπός του προγράμματος είναι η δημιουργία ενημερωμένων και ενσυνείδητων νέων, ακόμη και στο πιο απομακρυσμένο χωριό, σε ότι αφορά τις ακαδημαϊκές επιλογές τους και τη μελλοντική επαγγελματική τους σταδιοδρομία, καθώς και στην προετοιμασία τους για την αγορά εργασίας του αύριο. Έχει σχεδιαστεί βασισμένο στις αρχές της βιωματικής μάθησης και μαθητοκεντρικής προσέγγισης. Υλοποιείται με την υποστήριξη ενός…