«Ηλεκτρονική Αίτηση εγγραφής, ανανέωσης εγγραφής ή μετεγγραφής», μαθητών/τριών για το σχολικό έτος 2022-23.

Οι μαθητές/τριες που επιθυμούν να εγγραφούν, να ανανεώσουν την εγγραφή τους ή να μετεγγραφούν σε οποιαδήποτε τάξη Δημόσιων Ημερήσιων και Εσπερινών ΓΕ.Λ. – ΕΠΑ.Λ. -Π.ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2022-23, υποβάλλουν «Ηλεκτρονική Αίτηση εγγραφής, ανανέωσης εγγραφής ή μετεγγραφής», μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

ή μέσω της διαδικτυακής πύλης

Στην περίπτωση ανήλικων μαθητών/τριών, την Ηλεκτρονική Αίτηση υποβάλλει ο κηδεμόνας που έχει καταχωρισθεί ως «Κηδεμόνας e-Eggrafes» στο ΠΣ myschool, σύμφωνα με την αρίθμ.43887/ΓΔ4/14-04-2022 εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.

Αναλυτικές οδηγίες για την διαδικασία θα σταλούν στα emails των γονέων και κηδεμόνων.

Η διαδικασία αφορά τους μαθητές που φοίτησαν στην Γ’ Γυμνασίου κατά το σχολικό έτος 2021-2022.

Για τους μαθητές της Α’ και Β’ τάξης οι ανανεώσεις εγγραφών πραγματοποιούνται από το σχολείο.

Αποτελέσματα προαγωγικών / απολυτηρίων εξετάσεων

Οι έλεγχοι προόδου έχουν αποσταλεί σήμερα 21/06/2022 μέσω email.

Θα μπορείτε να παραλάβατε τους ελέγχους σε έντυπη μορφή από το σχολείο την επόμενη εβδομάδα στις μέρες και ώρες που θα ανακοινωθούν στην ιστοσελίδα μας.

Τα ονόματα των μαθητών που επαναλαμβάνουν την τάξη καθώς και τα ονόματα των μαθητών που παραπέμπονται σε εξέταση τον Σεπτέμβριο έχουν αναρτηθεί στον πίνακα ανακοινώσεων του σχολείου.

Σύμφωνα με το άρθρο 9 του π.δ. 126/2016 (Α ́ 211),  αύριο Τετάρτη 22/6 και μεθαύριο Πέμπτη 23/06 οι κηδεμόνες των μαθητών/τριών, μπορούν να υποβάλουν αίτηση στο σχολείο, όπου φοιτούν, με την οποία ζητούν την αναβαθμολόγηση γραπτού δοκιμίου. Η αίτηση συνοδεύεται με το προβλεπόμενο παράβολο για κάθε γραπτό δοκίμιο.

ΔΡΑΣΗ “Υποστήριξη και ενίσχυση της συνεργασίας μεταξύ μαθητών/τριών στην βελτίωση συνθηκών της σχολικής ζωής.”

Με πολύ κέφι και μεγάλη προθυμία, οι μαθητές του 1 ου Γυμνασίου
Καρπενησίου (κυρίως της Γ΄ τάξης), την Πέμπτη 12 Μαΐου
φρόντισαν τον προαύλιο χώρο του σχολείου τους. Καθάρισαν τα
παρτέρια, έσκαψαν το χώμα, φύτεψαν και πότισαν με επιμέλεια
και αστείρευτη ενέργεια τα νέα φυτά, αναλαμβάνοντας μάλιστα
πρωτοβουλίες και απέδειξαν με τον τρόπο αυτό ότι αγαπούν τον
χώρο, στον οποίο περνούν για αρκετά χρόνια πολλές ώρες
ημερησίως.

collage2z

Στα πλαίσια της ίδιας δράσης με στόχο τον εξωραϊσμό του
εσωτερικού και εσωτερικού σχολικού περιβάλλοντος, διαμορφώθηκε
μία αίθουσα του σχολικού κτηρίου σε χώρο πολλαπλών
δημιουργικών δραστηριοτήτων, η οποία ευελπιστούμε να
χρησιμοποιηθεί την ερχόμενη σχολική χρονιά, για να φιλοξενεί τους
μαθητές που για κάποιο λόγο δεν θα κάνουν μάθημα ορισμένες
διδακτικές ώρες. Στην αίθουσα αυτή οι μαθητές θα έχουν τη
δυνατότητα να διαβάσουν, να παίξουν επιτραπέζια παιχνίδια, να
παρακολουθήσουν ταινίες ή ντοκυμαντέρ εκπαιδευτικού
περιεχομένου ή να κάνουν πρόβες για τις εκδηλώσεις του
σχολείου.

collage1z

Η ομάδα δράσης, που αποτελείται από τους
εκπαιδευτικούς Κεφαλά Αικατερίνη, Σαρρή Σπυριδούλα, Ρουμπιέ
Αγγελική, Τριανταφυλλίδου Μαρία και Κοτρώνη Νικόλαο, καθώς και
όλη η σχολική κοινότητα, ευχαριστούν θερμά τον Δήμο
Καρπενησίου για την οικονομική του ενίσχυση και ιδιαιτέρως την
Αντιδήμαρχο, κυρία Ζαλοκώστα Σοφία, η οποία ανέλαβε προσωπικά
να ικανοποιήσει τα αιτήματα των μαθητών και επιδεικνύοντας
μεγάλη ευαισθησία συνέβαλε ουσιαστικά στην υλοποίηση της
δράσης.

image2z

Κριτήρια προαγωγής/απόλυσης

Ο μαθητής κρίνεται άξιος προαγωγής ή απόλυσης,

α) όταν έχει σε κάθε μάθημα βαθμό ετήσιας επίδοσης τουλάχιστον δέκα (10) ή

β) όταν έχει γενικό μέσο όρο βαθμών ετήσιας επίδοσης τουλάχιστον δεκατρία (13).

Αν δεν πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις προαγωγής ή απόλυσης, ο μαθητής παραπέμπεται το πρώτο δεκαήμερο του Σεπτεμβρίου, πριν την έναρξη των μαθημάτων του επόμενου σχολικού έτους, δηλαδή στη δεύτερη εξεταστική περίοδο, σε επαναληπτική εξέταση στα μαθήματα στα οποία ο βαθμός ετήσιας επίδοσής του είναι μικρότερος από δέκα (10), εφόσον ο αριθμός των μαθημάτων αυτών δεν υπερβαίνει τα τέσσερα (4).

Αν δεν πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις προαγωγής ή απόλυσης και ο μαθητής έχει βαθμό ετήσιας επίδοσης μικρότερο από δέκα (10) σε περισσότερα από τέσσερα (4) μαθήματα, τότε δεν κρίνεται άξιος προαγωγής ή απόλυσης, δεν παραπέμπεται σε επαναληπτική εξέταση και επαναλαμβάνει την τάξη.

Σέβομαι και φροντίζω το περιβάλλον στο οποίο ζω.

Οι μαθητές του τμήματος του Α1 του 1ου γυμνασίου συγκεντρώθηκαν, για να μαζέψουν σκουπίδια από τον προαύλιο χώρο του σχολείου μας, στα πλαίσια του εργαστηρίου δεξιοτήτων στην θεματική ενότητα «ενδιαφέρομαι και ενεργώ- κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη». Οι μαθητές καλλιέργησαν κοινωνικές δεξιότητες, όπως η ενσυναίσθηση, η ευαισθησία και η υπευθυνότητα. Μέσα από το συγκεκριμένο εργαστήριο, οι μαθητές έμαθαν να σέβονται, να φροντίζουν και να προσέχουν τον χώρο στον οποίο ζουν. Η παρούσα δραστηριότητα πραγματοποιήθηκε ύστερα από την επιθυμία ορισμένων μαθητών, την οποία εξέφρασαν στην τάξη και έγινε πραγματικότητα. Χωρίστηκαν σε ομάδες, πήραν τον κατάλληλο εξοπλισμό και τέλος καθάρισαν τον προαύλιο χώρο του σχολείου.

Ευχαριστώ πολύ τον Κ. Κοτρώνη για την πολύτιμη βοήθειά του.

ΚΟΥΣΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΠΕ. 79.01

1652976888010

Οι μαθητές του Α1, επισκέπτονται το δάσος, στα πλαίσια του Π. Σ. Δ «Το Δάσος- Φροντίζω το περιβάλλον»

Στα πλαίσια του Προγράμματος Σχολικών Δραστηριοτήτων «Το Δάσος- Φροντίζω το περιβάλλον» υπήρξε η δυνατότητα συμμετοχής και συνεργασίας με το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, όπου πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στο βουνό ( Παλιό Μικρό Χωριό), συμμετέχοντας στο πρόγραμμα «Τα ψηλά Βουνά» με υπεύθυνο καθηγητή τον Κ. Κούτρα. Μέσα από το πρόγραμμα, οι μαθητές του Α1, έμαθαν πληροφορίες για τη χλωρίδα και πανίδα του δάσους, άκουσαν τους ήχους του, περπάτησαν στα μονοπάτια και συμμετείχαν σε διάφορες δραστηριότητες που είχαν στόχο την εμπιστοσύνη και την συνεργασία. Την εκδρομή συνόδεψαν οι καθηγήτριες κ. Αγγελική Ρουμπιέ, κ. Αθανασία Καρύδα και κ. Κουσά Αναστασία.

283638502 1796116717248681 3074226090930198634 n

Ήταν μια υπέροχη εμπειρία, κατά την οποία οι μαθητές έδειξαν για άλλη μια φορά, το ήθος, τον σεβασμό και το ενδιαφέρον τους για το πρόγραμμα. Όπως αναφέρει ένας μαθητής του Α1 « . . ήμουν ενθουσιασμένος, περίμενα με ανυπομονησία την εκδρομή . . . φτάσαμε στον προορισμό μας. Κατεβήκαμε από το λεωφορείο και μας περίμενε ένας συμπαθητικός παντογνώστης της φύσης  . . . κατά τη διάρκεια της περιπέτειάς μας σταματήσαμε σε ένα μνημείο . . . έπειτα ένα μονοπάτι μυστικό έπρεπε να βρούμε . . . όλοι μας με παρατηρητικό βλέμμα, ψάχναμε και όλο ψάχναμε . . . ο συνοδός μας οδήγησε προς μια βρύση αλλά όχι τυχαία . . . σε αυτή τη παλιά αλλά ζωντανή, πλύνανε τον νεκρό Μάρκο Μπότσαρη μετά τη μάχη του Κεφαλόβρυσου . . . φεύγοντας από εκεί ο δρόμος ήταν ανοιχτός σε μια μικρή έκταση λιβαδιού τόσο όμορφο και μοναδικό. Εκεί παίξαμε διάφορα παιχνίδια και όλο με το χαμόγελο ζωγραφισμένο στα χείλη, είχε έρθει η ώρα για την τελευταία δοκιμασία μας. Άσκηση εμπιστοσύνη . . . τελευταία στάση στο μουσείο του χωριού. Ήταν πολύ ωραία. Παρακολουθήσαμε την ιστορία, τα βάσανα αλλά και τις χαρές του χωριού . . . ήταν μια μοναδική εμπειρία που δεν θέλω να την ξεχάσω . . . αυτή η εκδρομή μου έμαθε πολλά και μέσα μου τα συναισθήματα χαρά, ενθουσιασμός και λύπη που θα αποχαιρετίσω αυτόν τον όμορφο τόπο, που μου προσέφερε μοναδικές εμπειρίες.»

ΚΟΥΣΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Π.Ε.79.01

“Ένα σχολείο για όλους”

1652708305356 1

Οι μαθητές του Β2, του 1ου Γυμνασίου Καρπενησίου, ολοκλήρωσαν την δράση « Ένα
σχολείο για όλους» με μια αναμνηστική φωτογραφία. Στα πλαίσια της δράσης οι
μαθητές συζήτησαν για την διαφορετικότητα και για το πώς μπορεί να επιτευχθεί η
ομαλή συνύπαρξη διαφορετικών ατόμων στην κοινωνία και ειδικότερα στην τάξη.
Λέξεις-κλειδιά όπως ισότητα, σεβασμός, κατανόηση και αποδοχή συμπεριλήφθηκαν
στο άτυπο σύμφωνο της τάξης.

«Πως περνάω τον ελεύθερό μου χρόνο»

Ο εθισμός των παιδιών και των νέων στο να περνούν τον ελεύθερο τους χρόνο (και όχι μόνο) μπροστά στον υπολογιστή και στα social media, χωρίς να επιλέγουν εναλλακτικές λύσεις όπως γυμναστική, άθληση, μουσική, ζωγραφική και διάβασμα εξωσχολικών βιβλίων, αποτελεί ένα ανησυχητικό πρόβλημα, το οποίο τείνει να αυξάνεται με απειλητικούς ρυθμούς.

Το εργαστήριο δεξιοτήτων έχει σκοπό να καλλιεργήσει κοινωνικές δεξιότητες όπως, η ενσυναίσθηση και η ευαισθητοποιήσει των μαθητών για τις αρνητικές επιπτώσεις στην ανάπτυξή τους, που προκαλούνται από την πολύωρη παραμονή τους μπροστά στον ηλεκτρονικό υπολογιστή και από την έλλειψη κίνησης και άθλησης, η προσαρμοστικότητα και τέλος η υπευθυνότητα.

Έτσι οι μαθητές της Α1 τάξης του 1 ου Γυμνασίου Καρπενησίου, στα πλαίσια του εργαστηρίου δεξιοτήτων, δημιούργησαν ένα κολάζ με θέμα « πως  περνάω τον ελεύθερο μου χρόνο… δημιουργικά ή σε αδράνεια!».
Η δραστηριότητα εντάσσεται στην πρώτη θεματική ενότητα των εργαστηρίων δεξιοτήτων «Ευ ζην – Ζω καλύτερα» και τίτλος του εργαστηρίου είναι «Πως περνάω τον ελεύθερο μου χρόνο».

Στα πλαίσια του εργαστηρίου, οι μαθητές του Α1 τμήματος, κράτησαν ένα
ημερολόγιο αναστοχασμού για το πως περνάνε τον ελεύθερο τους χρόνο, το οποίο και συζητήσαμε. Έπειτα μέσα από συζήτηση- στρογγυλή τράπεζα, οι μαθητές συγκέντρωσαν εικόνες για το πως περνάν τον ελεύθερο τους χρόνο δημιουργικά ή σε αδράνεια ( μη υγιεινός τρόπος).

1651923653664

Τελικός στόχος του προγράμματος είναι η δημιουργία μιας έκθεσης- κολάζ στην τάξη με θέμα « περνάω τον ελεύθερο μου χρόνο … δημιουργικά ή σε αδράνεια». Στο κολάζ απεικονίζεται ένα ρολόι, καθώς ο ελεύθερος χρόνος σχετίζεται με την ώρα. Όπου στην μία πλευρά του ρολογιού υπάρχουν εικόνες που σχετίζονται με το ότι περνάω τον ελεύθερο χρόνο δημιουργικά ενώ από την άλλη πλευρά, εικόνες με δραστηριότητες, που περνάω τον
ελεύθερο χρόνο σε αδράνεια.

Υπεύθυνη καθηγήτρια εργαστηρίου δεξιοτήτων της Α1 τάξης
ΚΟΥΣΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Π.Ε.79.01

Νέα Πρωτόκολλα COVID-19

Σύμφωνα με το Δελτίο Τύπου του Υπουργείου Παιδείας:

” Οι εκπαιδευτικές μας μονάδες θα ανοίξουν μετά τις διακοπές του Πάσχα με νέο πρωτόκολλο, σύμφωνο με τη διεθνή τάση αποκλιμάκωσης των μέτρων κατά της COVID-19, κατόπιν εισήγησης της Επιτροπής των Ειδικών, ενώ θα εξακολουθήσουν να διατηρούνται σε ισχύ μέτρα που ανακοινώνονται σήμερα με Κοινή Υπουργική Απόφαση. Ειδικότερα:

Στα σχολεία:

  • Διατηρείται η υποχρεωτική χρήση προστατευτικής μάσκας σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους, καθώς και η χρήση αντισηπτικών, ο τακτικός αερισμός χώρων, ο σχολαστικός καθαρισμός επιφανειών και εξοπλισμού, τα ξεχωριστά διαλείμματα κ.λπ.
  • Δεν θα διενεργούνται τακτικοί αυτοδιαγνωστικοί έλεγχοι για προσέλευση στη σχολική μονάδα από μαθητές και εμβολιασμένους εκπαιδευτικούς και μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) – Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.).
  • Οι μη εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί και μέλη Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π. θα διενεργούν προληπτικά 1 ράπιντ τεστ την εβδομάδα, με δική τους δαπάνη, έως και 48 ώρες πριν την προσέλευση στο σχολείο την Τρίτη. (Ειδικά, για την προσέλευση την ερχόμενη εβδομάδα, το πρώτο τεστ θα διενεργείται έως και 48 ώρες πριν την προσέλευση στο σχολείο την Τετάρτη 4 Μαΐου 2022.)

Σε περίπτωση στενής επαφής με κρούσμα εντός σχολικού πλαισίου:

  • Οι εμβολιασμένοι και μη μαθητές και εκπαιδευτικοί και μέλη Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π. διενεργούν 2 σελφ τεστ (ημέρες 0-1 και 4) δωρεάν (θα διατίθενται από τα σχολεία) και χρησιμοποιούν μάσκα υψηλής αναπνευστικής προστασίας (Ν95 ή ΚΝ95 ή FFP2) ή διπλή μάσκα για 10 ημέρες.

Σε περίπτωση στενής επαφής με κρούσμα εκτός σχολικού πλαισίου:

  • Οι εμβολιασμένοι μαθητές επιστρέφουν κανονικά στο σχολείο, διενεργούν σελφ τεστ την 5η ημέρα με δική τους δαπάνη και χρησιμοποιούν μάσκα υψηλής αναπνευστικής προστασίας (Ν95 ή ΚΝ95 ή FFP2) ή διπλή μάσκα για 10 ημέρες.
  • Οι μη εμβολιασμένοι μαθητές τίθενται σε καραντίνα και διενεργούν σελφ τεστ την 5η ημέρα με δική τους δαπάνη προκειμένου να επιστρέψουν στο σχολείο. Μετά την 5η ημέρα, εφόσον το τεστ είναι αρνητικό και επιστρέψουν στο σχολείο, χρησιμοποιούν μάσκα υψηλής αναπνευστικής προστασίας (Ν95 ή ΚΝ95 ή FFP2) ή διπλή μάσκα για τουλάχιστον άλλες 5 ημέρες.
  • Οι εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί και μέλη Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π. επιστρέφουν κανονικά στο σχολείο, διενεργούν ράπιντ τεστ την 5η ημέρα με δική τους δαπάνη και χρησιμοποιούν μάσκα υψηλής αναπνευστικής προστασίας (Ν95 ή ΚΝ95 ή FFP2) ή διπλή μάσκα για 10 ημέρες.
  • Οι μη εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί και μέλη Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π. τίθενται σε καραντίνα και διενεργούν ράπιντ τεστ την 5η ημέρα με δική τους δαπάνη προκειμένου να επιστρέψουν στο σχολείο. Μετά την 5η ημέρα, εφόσον το τεστ είναι αρνητικό και επιστρέψουν στο σχολείο, χρησιμοποιούν μάσκα υψηλής αναπνευστικής προστασίας (Ν95 ή ΚΝ95 ή FFP2) ή διπλή μάσκα για τουλάχιστον άλλες 5 ημέρες.

Σε περίπτωση επιβεβαιωμένου κρούσματος στην τάξη, ισχύει ό,τι και στο γενικό πληθυσμό, για εμβολιασμένους και μη μαθητές και εκπαιδευτικούς:

  • Παραμονή του κρούσματος σε απομόνωση επί 5 ημέρες τουλάχιστον, με ημέρα λήψης του θετικού τεστ να θεωρείται ως ημέρα 0.
  • Μετά την πάροδο 5 ημερών απομόνωσης και εφόσον (α) έχει υποχωρήσει πλήρως ο πυρετός για ένα 24ωρο χωρίς χρήση αντιπυρετικών και (β) δεν υπάρχουν άλλα συμπτώματα ή τα συμπτώματα βελτιώνονται, διακόπτεται η απομόνωση.
  • Εάν ο πυρετός συνεχίζει ή τα συμπτώματα δεν βελτιώνονται, παρατείνεται η απομόνωση.
  • Υποχρεωτική χρήση μάσκας υψηλής αναπνευστικής προστασίας (Ν95 ή ΚΝ95 ή FFP2) ή διπλής μάσκας για τουλάχιστον άλλες 5 ημέρες από την λήξη της απομόνωσης.

 

Πλέον, οι μαθητές και οι εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί και μέλη Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π. δεν κάνουν δήλωση Edupass σε εβδομαδιαία τακτική βάση, παρά μόνο εφόσον προκύψει σχετική υποχρέωση, π.χ. σε περίπτωση στενής επαφής με κρούσμα. Οι μη εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί και μέλη Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π. συνεχίζουν να κάνουν δήλωση Edupass σε εβδομαδιαία βάση για τον τακτικό εργαστηριακό τους έλεγχο 1 φορά την εβδομάδα και, παράλληλα, υποχρεούνται να κάνουν δήλωση για τους διαγνωστικούς ελέγχους που διενεργούν ως στενές επαφές κρούσματος εντός και εκτός σχολικού πλαισίου. “