Τη Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου 2024 επισκεφθήκαμε με τη Β’ Τάξη Το Γραφείο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στη Λεωφόρο Βασιλίσσης Αμαλίας που αποτελεί τον επικοινωνιακό και διοικητικό σύνδεσμο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου με τις ελληνικές αρχές και ιδίως με τη Βουλή των Ελλήνων. Ξεναγηθήκαμε στο κτίριο και καθίσαμε στο μεγάλο οβάλ γραφείο των συνεδριάσεων όπου ενημερωθήκαμε για τα θεσμικά όργανα της Ε.Ε. Φωτογραφηθήκαμε μπροστά στο Μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη με φόντο το κτίριο της Βουλής των Ελλήνων. Επιστρέψαμε στο σχολείο με ιδέες για καινούριες εκδρομές!

Μήνας: Φεβρουάριος 2024
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
Την Δευτέρα 5 Φεβρουαρίου 2024 η Γ’ Γυμνασίου του σχολείου μας πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη στη Βουλή των Ελλήνων.Τα παιδιά και οι συνοδοί ξεναγήθηκαν στην Αίθουσα Συνεδριάσεων του Κοινοβουλίου, όπου ενημερώθηκαν για όλη την ιστορία του κτιρίου και τις διαδοχικές χρήσεις του από την εποχή της θεμελίωσής του έως σήμερα. Επίσης επισκέφθηκαν την Έκθεση Ελευθερίου Βενιζέλου στην “Αίθουσα των Τροπαίων”, όπου είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν τα περιμετρικά αετώματα, πίνακες ζωγραφικής, πορτρέτα ηρώων και ηρωίδων της ελληνικής επανάστασης, όπλα, γκραβούρες, πορσελάνες της εποχής του πρώτου βασιλέα των Ελλήνων Όθωνα και κυρίως το Πρώτο Σύνταγμα της Ελλάδας. Η εκπαιδευτική εκδρομή συνδυάστηκε με έναν μικρό περίπατο στον Εθνικό Κήπο, και φυσικά με μία στάση και την απαιτούμενη αναμνηστική φωτογραφία με φόντο το κτίριο της Βουλής και τους Εύζωνες στην πλατεία Συντάγματος.




![]()