Η Βιβλιοθήκη μας- χώρος συνάντησης και δημιουργίας 12 Μαρτίου 2017 από την/ον 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΛΑΜΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ·0 σχόλια Ο χώρος της Βιβλιοθήκης μας ήθελε πολλή δουλειά… Με την πρωτοβουλία και επίβλεψη της κυρίας Παπαδάκη τα παιδιά τακτοποίησαν… παίρνοντας δυνάμεις από τις ευγενικές χορηγίες της φιλολόγου μας, κυρίας Ιωαννίδου ….