Γιορτάσαμε το τέλος μιας γεμάτης σχολικής χρονιάς!
Στο Γυμνάσιο Λ.Τ. Ιτέας πραγματοποιήθηκε σήμερα μια όμορφη εκδήλωση με τη συμμετοχή μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών, όπου παρουσιάστηκαν οι δράσεις της σχολικής χρονιάς: Φυσικές Επιστήμες και STEM Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και …
Γιορτάσαμε το τέλος μιας γεμάτης σχολικής χρονιάς! Διάβασε περισσότερα