Βασική τεχνική διάδοσης της εκπαιδευτικής γνώσης και βιωματικής προσέγγισής της είναι η Τεχνική της Αντιπαράθεσης Επιχειρημάτων, το γνωστό σε όλους debate. Δύο διαμετρικά αντίθετες απόψεις για το ίδιο ζήτημα αναπτύσσονται προκειμένου οι ακροατές να καταλήξουν στην επιλογή μιας από τις δύο ή στο συνδυασμό τους.
Στο σχολικό περιβάλλον τα παραπάνω σημαίνουν ότι ένα θέμα καλύπτεται σφαιρικά και για αυτό οι μαθητές οφείλουν να διατυπώνουν ευκρινώς τις θέσεις τους. Σε μια τέτοια προσπάθεια η τάξη της Β Λυκείου χωρίστηκε σε δύο ομάδες για να εξετάσει ένα θέμα. Η διαδικασία πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 19-2-2024 (6η ώρα) και επρόκειτο για συνδιδασκαλία του καθηγητού των Θρησκευτικών κ Καλούσιου Ιωάννη και της φιλολόγου καθηγήτριας κα Στεργίου Ευμορφίας.
Αφού αναλύθηκε διεξοδικά ένα ζήτημα από την ύλη των Θρησκευτικών, «Η στάση της Εκκλησίας στο ζήτημα των μεταμοσχεύσεων», οι μαθητές οργάνωσαν την επιχειρηματολογία τους με βάση τα όσα είχαν μάθει από το μάθημα της Έκφρασης Έκθεσης. Άλλωστε ήδη από το μάθημα της Φιλοσοφίας τα παιδιά ήταν γνώστες της έννοιας του ηθικού διλλήματος Παρακολουθείστε για μια ακόμα φορά τα παιδιά στην προσπάθειά τους «να μάθουν να μαθαίνουν».
Αυτή η εργασία έχει άδεια χρήσης Creative Commons Αναφορά δημιουργού4.0.