Η διαθεματική προσέγγιση των γνωστικών αντικειμένων ήταν πάντοτε το ζητούμενο στην εκπαιδευτική διαδικασία, δηλ. οι μαθητές να προσεγγίζουν την γνώστη από πολλές οπτικές και πλευρές. Το παραπάνω μοιάζει να είναι δύσκολο και πολλές φορές ακατόρθωτο, αλλά όταν υπάρχει η θέληση όλα επιτυγχάνονται. Έτσι, τα μαθηματικά και τα αρχαία συναντήθηκαν για να γνωρίσουν οι μαθητές τον Πυθαγόρα!
Οι καθηγήτριες της Β τάξης του Γυμνασίου Ιτέας, κα Μαρουκά Γεωργία και Στεργίου Ευμορφία, σε συνδιδασκαλία που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 5/2/2024 (2η ώρα) επιδίωξαν να βοηθήσουν τα παιδιά να κατανοήσουν την προσωπικότητα του ανθρώπου που όλοι γνωρίζουμε ότι διατύπωσε το Πυθαγόρειο θεώρημα. Αφού επιβεβαίωσαν τις μαθηματικές γνώσεις τους, κατανόησαν ότι τα αρχαία ελληνικά στα οποία έγραψε ο φιλόσοφος είναι με κάποιες τροποποιήσεις η σημερινή γλώσσα, καθώς παρατήρησαν λέξεις που χρησιμοποιούνται ακόμη και σήμερα (γωνία, ορθογώνιο). Επιπλέον, ενημερώθηκαν για τα πιστεύω του φιλόσοφου, τα σχολίασαν και επέλεξαν αυτά που τους ταιριάζουν δημιουργώντας το δικό τους κολλάζ.
Αυτή η εργασία έχει άδεια χρήσης Creative Commons Αναφορά δημιουργού4.0.