Η χοροεσπερίδα του Συλλόγου Γονέων και των μαθητών του Γυμνασίου & Λυκείου Ιτέας πραγματοποιήθηκε με επιτυχία το βράδυ του Σαββάτου 5ης Δεκεμβρίου. Η βραδιά περιλάμβανε ομιλία της συμβούλου επαγγελματικού προσανατολισμού ΚΕΣΥΠ Καρδίτσας κα Β. Ζορμπά η οποία μεταξύ άλλων τόνισε τον ρόλο και τους στόχους του ΚΕ.ΣΥ.Π. “...Όταν το ΚΕΣΥΠ απευθύνεται σε μαθητή/τρια, οι υπηρεσίες που προσφέρονται, αφορούν στην συμβουλευτική στήριξή του/της ως προς την λήψη της καταλληλότερης για αυτόν/ήν απόφασης, στην πληροφόρηση και ενημέρωσή του για το εκπαιδευτικό σύστημα, τις εκπαιδευτικές διεξόδους μετά το Γυμνάσιο και το Λύκειο και τον κόσμο της εργασίας. Άλλα το ΚΕΣΥΠ απευθύνεται και σε γονείς παρέχοντάς τους συμβουλευτική στήριξη στην αντιμετώπιση προβλημάτων που αφορούν στο εκπαιδευτικό & επαγγελματικό μέλλον των παιδιών τους, καθώς και ενημέρωση για το εκπαιδευτικό σύστημα–εξετάσεις, εκπαιδευτικές και επαγγελματικές διεξόδους των παιδιών τους και έγινε αναφορά στην φύση των δυσχερειών που προκύπτουν συνήθως, όταν ένας νέος καλείται να λάβει μία καθοριστική απόφαση σχετικά με το εκπαιδευτικό του μέλλον και κατ’ επέκταση με την επαγγελματική του αποκατάσταση..”
Επίσης στους ομιλητές της βραδιάς ήταν και η κα. Λ Παπαβαρσάμη ψυχίατρος-ψυχοθεραπεύτρια η οποία τόνισε “…ότι από τους βασικότερους σκοπούς του επαγγελματικού προσανατολισμού είναι να διευκολύνει τον έφηβο στη διαδικασία διαμόρφωσης ή αποσαφήνισης της επαγγελματικής του ταυτότητας. Η επαγγελματική ταυτότητα αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ταυτότητας του Εγώ, που καλείται να διαμορφώσει σταδιακά ο έφηβος και στη συνέχεια ο νεαρός ενήλικος (η ταυτότητα του Εγώ αφορά τρείς τομείς: το διαπροσωπικό, της κοσμοθεωρίας και τον επαγγελματικό). Κατά τη διεργασία διαμόρφωσης της ταυτότητας επιδρά με καθοριστικό τρόπο η οικογένεια. Οι οικογενειακές συνθήκες, η οικογενειακή ατμόσφαιρα, οι σχέσεις, ο τρόπος επικοινωνίας, η ποιότητα των συναισθημάτων που επικρατούν μέσα στην οικογένεια, επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο διαμορφώνεται η ταυτότητα του εφήβου, και επομένως και η επαγγελματική του ταυτότητα και οι επαγγελματικές του επιλογές. Σε γενικές γραμμές βλέπουμε ότι οι έφηβοι που δυσκολεύονται να καταλήξουν σε μια επιλογή σπουδών, συνήθως χαρακτηρίζονται και από άλλες δυσκολίες, σε διάφορους τομείς (π.χ. της εικόνας εαυτού, της συμπεριφοράς, τον διαπροσωπικό, κ.λ.π.).Παρουσιάζουν, δηλαδή μια γενικότερη «ανωριμότητα». Στις περιπτώσεις αυτές η οικογένεια καλείται να βοηθήσει τον έφηβο να «ωριμάσει», να εξελιχθεί, με σκοπό να πάρει τις πιο κατάλληλες γι’ αυτόν αποφάσεις, συμπεριλαμβανομένης και της επιλογής σπουδών ή επαγγέλματος…”
Η βραδιά συνεχίστηκε με πολύ κέφι και χορό, τα παιδιά και οι παρευρισκόμενοι διασκέδασαν με την ωραία μουσική και το εξαιρετικό φαγητό. Επιλογή των μελών του ΔΣ είναι μέρος των εσόδων της βραδιάς να δοθούν στους μαθητές για τις ανάγκες τους. Οι φωτογραφίες είναι από το site http://iteakarditsas.blogspot.gr/2015/12/blog-post_43.html
Αυτή η εργασία έχει άδεια χρήσης Creative Commons Αναφορά δημιουργού4.0.